Ogłoszenie z dnia 2024-11-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00558697/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg i parkingów gminnych na terenie Gminy Kamienica Polska w sezonie 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kamienica Polska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151397977
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: M. Konopnickiej 12
1.5.2.) Miejscowość: Kamienica Polska
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-260
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 3273333
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@kamienicapolska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamienicapolska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg i parkingów gminnych na terenie Gminy Kamienica Polska w sezonie 2024/20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ccd32c05-56e0-42d3-907d-f823d0f195b5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00612516
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043985/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg i parkingów gminnych na terenie Gminy Kamienica Polska
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00558697
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.15.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 234586,2 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach zamówienia zaplanowane jest wykonywanie usług:
- odśnieżania 270,0 km dróg,
- odśnieżania 25 000,0 m2 placów i parkingów,
- usuwania oblodzenia (posypywanie mieszanką piaskowo-solną) 780,0 km dróg,
- usuwania oblodzenia (posypywanie mieszanką piaskowo-solną) 95 000,0 m2 placów i parkingów.
Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:
1) odśnieżanie dróg gminnych na całej szerokości jezdni, skrzyżowań, rozjazdów oraz placów i parkingów gminnych, a także zasp nawianych z pól na drogi,
2) usuwanie oblodzeń na drogach gminnych poprzez posypywanie dróg mieszanką piaskowo-solną w celu uzyskania możliwości poruszania się pojazdów,
3) wykonanie oznakowania ostrzegawczego pojazdów uczestniczących w akcjach zimowego utrzymania dróg zgodnego z przepisami Kodeksu Drogowego,
4) prowadzenie stałych obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiającego o potrzebie podjęcia niezbędnych działań dla utrzymania dróg gminnych w należytym stanie,
5) w przypadku wystąpienia złych warunków atmosferycznych w najkrótszym możliwym czasie podjąć akcje odśnieżania i usuwania oblodzeń na drogach i parkingach gminnych,
6) przystąpienie do wykonania usługi w czasie nie dłuższym niż określony w ofercie,
7) pozostawanie w gotowości do wykonywania usługi przez 24 godziny na dobę;
8) uzgodnienie telefoniczne z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego zakresu i rodzaju usług do wykonania w przypadku wątpliwości ws standardu i własności drogi.
9) telefoniczne lub e-mailowe informowanie Zamawiającego do godz. 9.00 następnego dnia roboczego o wykonanych usługach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 225903,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 280000,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 225903,6 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. JAMAL Lisek Mariusz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732226427
7.3.3) Ulica: Transportowa
7.3.4) Miejscowość: Kamienica Polska
7.3.5) Kod pocztowy: 42-260
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 225903 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-11-20 do 2025-04-30INNE PRZETARGI KAMIENICA POLSKA
więcej: przetargi KAMIENICA POLSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Całoroczne utrzymanie czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i na terenach zewnętrznych administrowanych przez STBS "Wspólny Dom" Sp. z o.o. w Starachowicach"
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach komunalnych
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim.
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynków i posesji Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń w budynku biurowym przy ul. Kościuszki 131 we Wrocławiu wraz z dostawą materiałów higienicznych i sprzątania terenu wokół siedziby SP we W-wiu.
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania budynku , pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego oraz wykonywanie prac konserwacyjnych i napraw
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.