eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskPodwale Przedmiejskie 30 - Usunięcie warstw podłóg toksycznych z pomieszczeń budynku użytkowego, stanowiącego własność Skarbu Państwa administrowanego przez Gdańskie Nieruchomości



Ogłoszenie z dnia 2024-11-25

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Podwale Przedmiejskie 30 - Usunięcie warstw podłóg toksycznych z pomieszczeń budynku użytkowego, stanowiącego własność Skarbu Państwa administrowanego przez Gdańskie Nieruchomości

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdańskie Nieruchomości

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192817769

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Partyzantów 74

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-254

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieruchomoscigda.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dac981b0-4577-4e52-b239-7a8ea9a7f162

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie nieruchomościami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Podwale Przedmiejskie 30 - Usunięcie warstw podłóg toksycznych z pomieszczeń budynku użytkowego, stanowiącego własność Skarbu Państwa administrowanego przez Gdańskie Nieruchomości

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dac981b0-4577-4e52-b239-7a8ea9a7f162

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00612603

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00588101

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie negocjacji bez ogłoszenia na podstawie: art. 301 ust. 1 pkt 3 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

10.04.2024 r. Zamawiający otrzymał zgodę na sfinansowanie prac modernizacyjnych w budynku Podwale Przedmiejskie 30. Jednocześnie dopiero 24.10.2024 r. Zamawiający otrzymał potwierdzenie otrzymania dotacji w formie umowy z terminem wydatkowania środków na koniec grudnia br.
Termin przyznanej dotacji zbiegł się z informacją od kierownictwa Wojewódzkiego Urzędu Pracy, który znalazł pomieszczenia zastępcze dla swoich pracowników. W związku z powyższym nie można zachować terminów dla trybu podstawowego. Dla trybu podstawowego realny termin podpisania umowy to około 13 grudnia, co oznacza, że czas realizacji zamówienia to około 2 tygodni z uwzględnieniem świąt, natomiast dla trybu negocjacje bez ogłoszenia to 14 dni na podpisanie umowy, czyli na realizacje zamówienia zostaje około 6 tygodni. Zamawiający nie mógł przewidzieć, że umowa zostanie podpisana dopiero w październiku br. oraz realizacja robót będzie uzależniona od udostępnienia pomieszczeń do remontu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TZ.250.142.2024.DPF

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usunięcie warstw podłóg toksycznych z pomieszczeń budynku użytkowego przy Podwalu Przedmiejskim 30, stanowiącego własność Skarbu Państwa administrowanego przez Gdańskie Nieruchomości.
2. Zakres robót:
I. Roboty rozbiórkowe:
a) rozbiórka sufitów podwieszanych z płyt kasetonowych mineralnych,
b) rozbiórka ścianek działowych murowanych i o konstrukcji lekkiej z płyt gipsowo-kartonowych,
c) rozbiórka stolarki drzwiowej,
d) rozbiórka ceramicznych okładzin ściennych i podłogowych w pomieszczeniach „mokrych”,
e) rozbiórka parapetów lastrykowych,
f) rozbiórka podłóg (wykładziny tekstylne, parkiet drewniany na lepiku) w pomieszczeniach biurowych,
g) demontaż opraw oświetleniowych sufitowych,
h) rozbiórka osprzętu elektrycznego,
i) rozbiórka przyborów sanitarnych;
II. Roboty ogólnobudowlane:
a) oczyszczenie ścian i sufitów ze starych powłok malarskich,
b) mechaniczne usunięcie warstw toksycznych z posadzki,
c) montaż nadproży,
d) uzupełnienie ścianek działowych oraz zamurowanie otworów w ścianach,
e) montaż parapetów z konglomeratu,
f) uzupełnienie tynków na ścianach,
g) naprawa spękań i nierówności na ścianach i sufitach,
h) wykonanie gładzi gipsowych dwuwarstwowych na ścianach i sufitach,
i) wykonanie warstw wyrównujących i wygładzających posadzkę,
j) gruntowanie ścian i sufitów pod malowanie i montaż okładzin ceramicznych,
k) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej podpłytkowej z wywinięciem na ściany w pomieszczeniach „mokrych”,
l) montaż stolarki drzwiowej,
m) malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi,
n) malowanie grzejników farbami olejnymi,
o) montaż wykładzin z płytek tekstylnych w pomieszczeniach biurowych,
p) montaż okładzin ceramicznych w pomieszczeniach „mokrych”,
q) montaż progów i listew osłaniających;
III. Roboty elektryczne:
a) montaż opraw oświetleniowych sufitowych i osprzętu elektrycznego,
b) remont instalacji oświetleniowej i zasilającej,
c) wykonanie pomiarów rezystancji,
IV. Roboty sanitarne:
a) montaż przyborów sanitarnych i grzejników,
b) remont instalacji wodociągowej i kanalizacji sanitarnej,
c) wykonanie prób szczelności;
V. utylizacja odpadów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262522-6 - Roboty murarskie

44111100-2 - Cegły

45421141-4 - Instalowanie przegród

44112310-4 - Ścianki działowe

44170000-2 - Płyty, arkusze, pasek i folia związana z materiałami budowlanymi

44334000-0 - Profile

45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych

45421120-1 - Instalowanie progów

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45422100-2 - Stolarka drewniana

44221200-7 - Drzwi

44221500-0 - Progi

44521110-2 - Zamki do drzwi

44523000-2 - Zawiasy, mocowania i osprzęt

45211310-5 - Roboty budowlane w zakresie łazienek

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45431000-7 - Kładzenie płytek

45432110-8 - Kładzenie podłóg

45432120-1 - Instalowanie nawierzchni podłogowych

45432130-4 - Pokrywanie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

44112200-0 - Wykładziny podłogowe

44810000-1 - Farby

44410000-7 - Artykuły łazienkowe i kuchenne

44411000-4 - Wyroby sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1698630,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1899981,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1698630,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKUSTYK MONT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221941125

7.3.3) Ulica: ul. Wolfganga Mozarta 1

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-171

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1698630,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.