Ogłoszenie z dnia 2024-11-25
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
zakup i dostawa pieczywa, nabiału, mięsna i przetworów mięsnych, warzyw i owoców, artykułów spożywczych, ryb, mrożonek i jaj w roku 2025 z podziałem na 8 części:
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000182030
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pałacowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Jaworze
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-384
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kadry@mowjaworze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip-slaskie.pl/mowjaw/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
zakup i dostawa pieczywa, nabiału, mięsna i przetworów mięsnych, warzyw i owoców, artykułów spożywczych, ryb, mrożonek i jaj w roku 2025 z podziałem na 8 części:
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-958767d4-367f-48b7-a6ae-2d1a461fdbd0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00612614
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041389/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa pieczywa w roku 2025
1.2.2 Zakup i dostawa nabiału w roku 2025
1.2.3 Zakup i dostawa mięsa i przetworów mięsnych w roku 2025
1.2.4 Zakup i dostawa warzyw i owoców w roku 2025
1.2.5 Zakup i dostawa artykułów spożywczych w roku 2025
1.2.6 Zakup i dostawa ryb w roku 2025
1.2.7 Zakup i dostawa mrożonek w roku 2025
1.2.8 Zakup i dostawa jaj w roku 2025
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-958767d4-367f-48b7-a6ae-2d1a461fdbd03.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia ( dalej Platforma), która jest dostępna pod adresem
http://e-zamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej na adres kadry@mowjaworze.pl
2. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami:
Pani Renata Białek, e-mail: kadry@mowjaworze.pl, tel.33 8172172.
4. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: http://e-zamowienia.gov.pl.
5. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy ( przycisk ”Przeglądaj postępowanie/konkursy").
6. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto typu „ Wykonawca” na Platformie. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy dostępne są na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin-serwisu oraz w zakładce ”Centrum pomocy” https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponet-edukacyjny/.
7. Przeglądanie i pobieranie treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie.
8. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” ( Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem formularzy odbywa się przekazanie wezwań i zawiadomień, zadawania pytań i udzielenie odpowiedzi jak również za pomocą poczty elektronicznej na adres : kadry@mowjaworze.pl.
9. Możliwość wykorzystania w postępowaniu „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta na Platformie oraz zalogowania. Do korzystania z formularzy w celu zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia , wystarczy posiadania konta uproszczonego.
10. Wszystkie wysłane i odebrane wiadomości są po zalogowaniu na konto, w przeglądarce postępowanie, w zakładce ”Komunikacja”.
11. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy wynosi 150 MB ( wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
12. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu opisane oraz sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy zostały zawarte w Regulaminie Platformy e-Zamowienia.
13. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu
(22) 45 87 799 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na Platformie w zakładce „Zgłoś problem” https://ezamowienia.gov.pl/soz/lates-faq.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Załącznik nr 14 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-271/4/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 8
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa pieczywa
4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Stosownie do art.441 ustawy prawo zamówień publicznych, zamawiający w przypadku zwiększonego zapotrzebowania, zastrzega sobie prawo opcji w postaci możliwości zamówienia dodatkowo do 20 % artykułów spożywczych stanowiących przedmiot niniejszej umowy, o których mowa w § 1, w cenach jednostkowych określonychw załączniku nr 2 do niniejszej umowy, na warunkach i w terminach określonych w wzorze umowy ( załącznik nr 10) a Wykonawca zobowiązuje się uprawnienie to zrealizować w razie skorzystania z niego przez Zamawiającego.
2. Zamawiający pisemnie powiadomi Wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji w wysokości do 20% od całości wartości przedmiotu zamówienia.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdziałem XVIII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa nabiału
4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Stosownie do art.441 ustawy prawo zamówień publicznych, zamawiający w przypadku zwiększonego zapotrzebowania, zastrzega sobie prawo opcji w postaci możliwości zamówienia dodatkowo do 20 % artykułów spożywczych stanowiących przedmiot niniejszej umowy, o których mowa w § 1, w cenach jednostkowych określonychw załączniku nr 3 do niniejszej umowy, na warunkach i w terminach określonych w wzorze umowy( załącznik nr 10) a Wykonawca zobowiązuje się uprawnienie to zrealizować w razie skorzystania z niego przez Zamawiającego.
2. Zamawiający pisemnie powiadomi Wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji w wysokości do 20% od całości wartości przedmiotu zamówienia.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdziałem XVIII do SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa mięsa i przetworów mięsnych
4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Stosownie do art.441 ustawy prawo zamówień publicznych, zamawiający w przypadku zwiększonego zapotrzebowania, zastrzega sobie prawo opcji w postaci możliwości zamówienia dodatkowo do 20 % artykułów spożywczych stanowiących przedmiot niniejszej umowy, o których mowa w § 1, w cenach jednostkowych określonychw załączniku nr 4 do niniejszej umowy, na warunkach i w terminach określonych we wzorze umowy(załącznik nr 10 do SWZ), Wykonawca zobowiązuje się uprawnienie to zrealizować w razie skorzystania z niego przez Zamawiającego.
2. Zamawiający pisemnie powiadomi Wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji w wysokości do 20% od całości wartości przedmiotu zamówienia.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdziałem XVIII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa warzyw i owoców
4.2.6.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Stosownie do art.441 ustawy prawo zamówień publicznych, zamawiający w przypadku zwiększonego zapotrzebowania, zastrzega sobie prawo opcji w postaci możliwości zamówienia dodatkowo do 20 % artykułów spożywczych stanowiących przedmiot niniejszej umowy, o których mowa w § 1, w cenach jednostkowych określonychw załączniku nr 5 do niniejszej umowy, na warunkach i w terminach określonych we wzorze umowy ( załącznik nr 10 do SWZ), a Wykonawca zobowiązuje się uprawnienie to zrealizować w razie skorzystania z niego przez Zamawiającego.
2. Zamawiający pisemnie powiadomi Wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji w wysokości do 20% od całości wartości przedmiotu zamówienia.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdziałem XVIII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa artykułów spożywczych
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Stosownie do art.441 ustawy prawo zamówień publicznych, zamawiający w przypadku zwiększonego zapotrzebowania, zastrzega sobie prawo opcji w postaci możliwości zamówienia dodatkowo do 20 % artykułów spożywczych stanowiących przedmiot niniejszej umowy, o których mowa w § 1, w cenach jednostkowych określonychw załączniku nr 6 do niniejszej umowy, na warunkach i w terminach określonych we wzorze umowy ( załącznik nr 10 do SWZ), a Wykonawca zobowiązuje się uprawnienie to zrealizować w razie skorzystania z niego przez Zamawiającego.
2. Zamawiający pisemnie powiadomi Wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji w wysokości do 20% od całości wartości przedmiotu zamówienia.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdziałem XVIII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa ryb
4.2.6.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Stosownie do art.441 ustawy prawo zamówień publicznych, zamawiający w przypadku zwiększonego zapotrzebowania, zastrzega sobie prawo opcji w postaci możliwości zamówienia dodatkowo do 20 % artykułów spożywczych stanowiących przedmiot niniejszej umowy, o których mowa w § 1, w cenach jednostkowych określonychw załączniku nr 7 do niniejszej umowy, na warunkach i w terminach określonych we wzorze umowy ( załącznik nr 10), a Wykonawca zobowiązuje się uprawnienie to zrealizować w razie skorzystania z niego przez Zamawiającego.
2. Zamawiający pisemnie powiadomi Wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji w wysokości do 20% od całości wartości przedmiotu zamówienia.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdziałem XVIII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa mrożonek
4.2.6.) Główny kod CPV: 15331100-8 - Warzywa świeże lub mrożone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Stosownie do art.441 ustawy prawo zamówień publicznych, zamawiający w przypadku zwiększonego zapotrzebowania, zastrzega sobie prawo opcji w postaci możliwości zamówienia dodatkowo do 20 % artykułów spożywczych stanowiących przedmiot niniejszej umowy, o których mowa w § 1, w cenach jednostkowych określonychw załączniku nr 8 do niniejszej umowy, na warunkach i w terminach określonych we wzorze umowy( załącznik nr 10 do SWZ), a Wykonawca zobowiązuje się uprawnienie to zrealizować w razie skorzystania z niego przez Zamawiającego.
2. Zamawiający pisemnie powiadomi Wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji w wysokości do 20% od całości wartości przedmiotu zamówienia.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdziałem XVIII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa jaj
4.2.6.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Stosownie do art.441 ustawy prawo zamówień publicznych, zamawiający w przypadku zwiększonego zapotrzebowania, zastrzega sobie prawo opcji w postaci możliwości zamówienia dodatkowo do 20 % artykułów spożywczych stanowiących przedmiot niniejszej umowy, o których mowa w § 1, w cenach jednostkowych określonychw załączniku nr 9 do niniejszej umowy, na warunkach i w terminach określonych we wzorze umowy(załącznik nr 10 do SWZ),a Wykonawca zobowiązuje się uprawnienie to zrealizować w razie skorzystania z niego przez Zamawiającego.
2. Zamawiający pisemnie powiadomi Wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji w wysokości do 20% od całości wartości przedmiotu zamówienia.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdziałem XVIII
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na zasadach określonych w Rozdziale VII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
O udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać Wykonawca, który jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego, w wysokości:
dla części I – pieczywo – 20 000, 00 zł brutto,
dla części II – nabiał – 40 000, 00 zł brutto,
dla części III – mięso i przetwory mięsne – 50 000, 00 zł brutto,
dla części IV – warzywa i owce – 10 000, 00 zł brutto,
dla części V – art. spożywcze – 25 000, 00 zł brutto,
dla części VI- ryby – 5 000, 00 zł brutto,
dla części VII – mrożonki 5 000, 00 zł brutto,
dla części VIII – jaja – 6 000, 00 zł brutto.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
O udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać Wykonawca, który wykonał dostawy, a
w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w
okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
w zakresie co najmniej
- jedną umowę obejmującą swoim zakresem dostawę pieczywa o wartości co najmniej
20 000,00 zł brutto – dotyczy części nr I Zamówienia, co stanowi załącznik nr 2
do SWZ;
- jedną umowę obejmującą swoim zakresem dostawę nabiału o wartości co najmniej
45 000,00 zł brutto – dotyczy części nr II Zamówienia, co stanowi załącznik nr 3
do SWZ;
- jedną umowę obejmującą swoim zakresem dostawę mięsa i przetworów mięsnych
o wartości co najmniej 55 000,00 zł brutto – dotyczy części nr III Zamówienia,
co stanowi załącznik nr 4 do SWZ;
- jedną umowę obejmującą swoim zakresem dostawę warzyw i owoców
o wartości co najmniej 8000,00 zł brutto – dotyczy części nr IV Zamówienia,
co stanowi załącznik nr 5 do SWZ;
- jedną umowę obejmującą swoim zakresem dostawę artykułów spożywczych
o wartości co najmniej 25 000,00 zł brutto – dotyczy części nr V Zamówienia,
co stanowi załącznik nr 6 do SWZ;
- jedną umowę obejmującą swoim zakresem dostawę ryb o wartości co najmniej 5000,00
zł brutto – dotyczy części nr VI Zamówienia, co stanowi załącznik nr 7 do SWZ
- jedną umowę obejmującą swoim zakresem dostawę mrożonek o wartości co najmniej
7 000,00 zł brutto – dotyczy części nr VII Zamówienia, co stanowi załącznik nr 8
do SWZ;
- jedną umowę obejmującą swoim zakresem dostawę jaj o wartości co najmniej
7 000,00 zł brutto – dotyczy części nr VIII Zamówienia, co stanowi załącznik nr 9
do SWZ.
Zamawiający dokona oceny czy Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postepowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń zawartych w załącznikach nr od 11 i 12 do treści SWZ. Oświadczenia wykonawcy będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki w postępowaniu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust.1, pkt ,
4, 5,7 Zamawiający wezwie do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy , sporządzonej nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust.3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio,
że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator
lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest
zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z
podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
9. Dokument, o których mowa w pkt 8 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed
ich złożeniem.
10. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibą lub miejsce zamieszkania lub miejsce
zamieszkana osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt 8, zastępuje się je odpowiednio w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibą lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą złożone przed organem sądowym, administracyjnym albo organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce
zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada zdolności do występowania w obrocie gospodarczym , Zamawiający wezwie do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych :Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej Zamawiający wezwie do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych :
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
3.W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wezwie do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych :
a) dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego, w wysokości: I – pieczywo – 20 000 zł brutto, II – nabiał – 40 000 zł brutto, III – mięso i przetwory mięsne – 50 000 zł brutto, IV – warzywa i owce – 10 000 zł brutto, V – art. spożywcze – 25 000, 00 zł brutto, VI- ryby – 5 000, 00 zł brutto, VII – mrożonki 5 000, 00 zł brutto, VIII – jaja – 6 000 zł brutto.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych o których mowa w ppkt a), Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnienie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu lub kryterium selekcji dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
7. W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje zdolnościami technicznymi lub zawodowymi
niezbędnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wezwie do złożenia następujących
podmiotowych środków dowodowych :
a) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy, tj. co najmniej:
- jedną umowę obejmującą swoim zakresem dostawę pieczywa o wart. co najmniej 20 000 zł brutto – nabiał 45 000 zł , mięsi i wędliny i przetworów mięsnych 55 000 zł, warzyw i owoców 8000,00 zł brutto , artykułów spożywczych 25 000,00 zł brutto , ryby - 5000,00 zł brutto , mrożonki -7000 zł, jaja- 7000 zł.
7 000,00 zł brutto – część nr VII,
- jedną umowę obejmującą swoim zakresem dostawę jaj o wart.
7 000,00 zł brutto – część nr VIII
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz, o którym mowa w ppkt a), dotyczy dostaw, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykaz , dokumentów i oświadczeń wykazane są w SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składane na podstawie art. 273 ust.1 PZP, składa każdy Wykonawców ubiegających się o
zamówienie.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oferta wspólna musi zostać przygotowana i złożona w następujący sposób:
a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają i wskazują pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z chwilą ustanowienia pełnomocnika istnieje obowiązek załączenia pełnomocnictwa;
b) Oferta musi być podpisana w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w taki sposób, by prawie zobowiązywała wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;
c) do oferty należy dołączyć oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które dostawy wykonują poszczególni Wykonawcy:
d) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
5. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Umowa taka winna określić strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania każdemu z nich ,
solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmującego czas realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi), wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt.1) ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza zmianę umowyw następujących przypadkach:
a) wystąpi siła wyższa uniemożliwiająca Wykonawcy przedmiotu zamówienia, w takim przypadku
strony mogą przesunąć termin zakończenia wykonania niniejszej umowy o czas w jakim siła wyższa uniemożliwiła wykonanie obowiązków Stron,
b) wystąpił brak na rynku dostępnych towarów lub materiałów służących do ich wytworzenia,
oferowanych w ofercie Wykonawcy, które mogą być zastąpione innymi materiałami lub urządzeniami spełniającymi wymagania Zamawiającego określone w SWZ lub wystąpią inne obiektywne okoliczności uniemożliwiające spełnienie przez Wykonawcę świadczenia określonego w umowie; w takich przypadkach Wykonawca i Zamawiający postanowią zmianie przedmiotu zamówienia lub sposobu świadczenia albo terminie wykonania umowy (o czas trwania ww. okoliczności), bądź też wysokości wynagrodzenia Wykonawcy ustalonego w umowie,
c) wystąpi konieczność zmiany osób koordynujących (osób odpowiedzialnych za realizację umowy
ze strony Wykonawcy lub ze strony Zamawiającego),
d) wystąpi konieczność wprowadzenia innych zmian, które są niezbędne do wykonania umowy , a
których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz nie są
zmianami istotnych postanowień umowy,
e) przejścia na następców prawnych praw i obowiązków Wykonawcy, w ty wynikających z
niniejszej Umowy, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, który wymaga akceptacji Zamawiającego, z tym zastrzeżeniem, iż zmiana Umowy w takim przypadku dotyczy tylko zmiany oznaczenia Wykonawcy z zachowaniem pozostałych postanowień Umowy,
f) zmiany w oznaczeniu firmy (nazwy) Wykonawcy oraz zmiany adresu (siedziby) Wykonawcy na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, z tym zastrzeżeniem, iż zmiana Umowy w takim przypadku dotyczy tylko zmiany oznaczenia lub adresu (siedziby) Wykonawcy zachowaniem pozostałych postanowień Umowy,
g) nastąpi zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy, na podstawie pisemnego wniosku
Wykonawcy,
h) nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla towarów wyszczególnionych w załączniku nr 2-9 do
SWZ – zmiana cen jednostkowych brutto nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego
zmieniającego stawkę, ceny jednostkowe netto pozostaną bez zmian,
i) nastąpi zmiana stawki podatku akcyzowego dla towarów wyszczególnionych załączniku nr 2-9 do
SWZ, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, w którym Wykonawca zobowiązany jest
do wykazania wpływu zmiany wskazanej regulacji na ceny jednostkowe towarów
wyszczególnionych w załączniku nr 2-9 do SWZ; zmiana cen jednostkowych netto
o wielkość zmiany podatku akcyzowego nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego
zmieniającego stawkę,
j) wystąpią inne , niż przewidziane powyżej, okoliczności uzasadniające zmianę zawartej umowy,
a zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i nie naruszają ustawy PZP,
k) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w okresie mającym wpływ
na realizację przedmiotu umowy.
2. Zamawiający dopuszcza również zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści, oferty na podstawie , której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacji, gdy znajdzie, co najmniej jedną
okoliczności przewidzianych w art. 455 ust. 1 pkt 2)-4) i ust. 2 ustawy PZP.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-03 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma ezamowienia https://ezmowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-03 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI JAWORZE
więcej: przetargi JAWORZE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych (produkty mięsne i woda) dla stołówki Przedszkola Miejskiego w Bierutowie w roku 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówek Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Ziemi Gdańskiej w Pszczółkach przy ul. Szkolnej 4 i Pomorskiej 25 z podziałem na części
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły podstawowej im. Stanisława Hadyny we Frydku na rok 2025
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 12 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Młodzieszynie przy ulicy Wyszogrodzkiej 101 - od dnia 1 stycznia do dnia 31 grudnia 2025 roku
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 13 dla Uczniów Niewidomych i Słabowidzących oraz z innymi niepełnosprawnościami we Wrocławiu.
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.