Ogłoszenie z dnia 2024-11-25
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie miasta Kalisza w sektorze III.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KALISZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855877
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główny Rynek 20
1.5.2.) Miejscowość: Kalisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wgos@um.kalisz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.kalisz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie miasta Kalisza w sektorze III.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49c3f1ba-615d-4e87-8f59-14b73b745139
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00613050
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00060102/24/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.15 Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie miasta Kalisza w sektorze III.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miastokalisz.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miastokalisz.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej zostały określone w dokumentacji zamieszczonej pod adresem strony internetowej prowadzonego postępowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zostały zawarte w pkt 33 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje zostały zawarte w pkt 33 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WGOŚ.2711.0016.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbioru odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach zamieszkałych na terenie miasta Kalisza, a następnie transport odebranych odpadów komunalnych do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Orli Staw, Orli Staw 2, 62-834 Ceków (dalej „Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Orli Staw”).
Dopuszcza się uprzednie przeładowanie odpadów odebranych:
a) z pojemników od 80 l do 1100 l przy użyciu stacji przeładunkowej na terenie bazy magazynowo – transportowej do której posiada tytuł prawny oraz stosowne wymagane przepisami prawa zezwolenia, w tym zezwolenia na zbieranie lub przetwarzanie dla miejsc magazynowania, w których wymieniono stację przeładunkową (zastosowanie wagi dynamicznej);
b) z pojemników od 2200 l do KP5 przy użyciu stacji przeładunkowej posiadającej stosowne, wymagane przepisami prawa zezwolenia (zastosowanie wagi statycznej).
Zamawiający dopuszcza uprzednie przeładowanie odpadów komunalnych odebranych na terenie bazy magazynowo-transportowej do której posiada tytuł prawny oraz stosowne wymagane przepisami prawa zezwolenia, w tym zezwolenia na zbieranie lub przetwarzanie dla miejsc magazynowania, w których wymieniono stację przeładunkową;
c) przy braku wagi statycznej z pojemników 2200 l i kontenerów KP5 odpady należy transportować bezpośrednio do instalacji komunalnej tj.: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Orli Staw 2, 62-834 Ceków.
d) świadczenie usługi odbioru i transportu odpadów komunalnych obejmuje odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy i transport tych odpadów komunalnych do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Orli Staw 2, 62-834 Ceków lub uprzednie przeładowanie odebranych odpadów komunalnych na terenie bazy magazynowo-transportowej do której Wykonawca posiada tytuł prawny oraz stosowne wymagane przepisami prawa zezwolenia, w tym zezwolenia na zbieranie lub przetwarzanie dla miejsc magazynowania, w których wymieniono stację przeładunkową.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje: odbieranie i transport odpadów z Sektora III. Charakterystyka sektora została zawarta w załączniku do SWZ pn.: „Zestawienie nieruchomości zamieszkałych dla Sektora III”.
Niniejsze zamówienie zostaje udzielone z zastosowaniem art. 30 ust. 4 ustawy w celu zapewnienia ciągłości świadczenia odbioru odpadów w Sektorze III na czas niezbędny do rozstrzygnięcia przez Sąd Okręgowy w Warszawie XXIII Wydział Gospodarczy Odwoławczy i Zamówień Publicznych skargi na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej w sprawie o Sygn. akt. 3250/24.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ pn.: „Opis Przedmiotu Zamówienia”, „Zestawienie nieruchomości zamieszkałych dla Sektora III”, jak również projekt umowy stanowiący załącznik do SWZ.
4. Szacunkowe ilości odpadów przewidziane do odbioru i transportu (w Mg) zostały określone w tabeli zawartej w pkt 1 „Formularza Oferty” . Wskazane w Formularzach Oferty ilości odpadów są ilościami szacunkowymi co do masy łącznej, jak i masy poszczególnych rodzajów odpadów, a Wykonawca będzie rozliczał się z Zamawiającym wg faktycznej masy odpadów komunalnych odebranych i dostarczonych do instalacji komunalnej.
5. Odbiór i transport odpadów będzie realizowany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska, ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach, ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości w gminach oraz przepisami wykonawczymi do tych aktów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-02-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zawarty został w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Certyfikat ISO 14001:2015 lub PN-EN ISO 14001:2015-09 Systemy zarządzania środowiskowego – Wymagania i wytyczne stosowania
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy:1) posiadają - wpis do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 399) prowadzonego przez właściwy organ, w zakresie obejmującym co najmniej rodzaje i kody odpadów komunalnych, wymienione poniżej:
- Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne: 20 03 01
- Szkło: 15 01 07, 15 01 06, 20 01 02
- Papier i tektura: 15 01 01, 15 01 06, 20 01 01
- Metale: 15 01 04, 15 01 06, 20 01 40
- Tworzywa sztuczne: 15 01 02, 15 01 06, 20 01 39
- Opakowania wielomateriałowe: 15 01 05, 15 01 06
- Przeterminowane leki: 20 01 32
- Bioodpady: 20 01 08, 20 02 01
- Inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny (popiół): 20 01 99, 20 03 99
2) posiadają aktualny wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz.U. z 2023 r., poz. 1587 z późn. zm.), w zakresie transportu odpadów komunalnych obejmujące co najmniej rodzaje i kody odpadów komunalnych wymienione odpowiednio w pkt 11.2.1 SWZ;
3) wykażą należyte wykonanie lub wykonywanie w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, świadczone w sposób ciągły przez okres co najmniej 2 miesięcy:
usługę lub usługi polegającą/ce na odbieraniu i transporcie lub odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych, w zakresie co najmniej odpadów o następujących kodach: 15 01 07, 15 01 06, 15 01 05, 15 01 04, 15 01 02, 20 01 01, 20 01 02, 20 01 08, 20 03 01, 20 01 39, 20 01 40, 20 02 01, o łącznej masie tych odpadów nie mniejszej niż: 690,00 Mg.
W przypadku usług będących w trakcie wykonywania, wymagania w zakresie masy przetworzonych odpadów komunalnych zamówienia dotyczą części umowy już zrealizowanej (tj. od dnia rozpoczęcia wykonywania usługi do upływu terminu składania ofert) i te informację (masę) Wykonawca obowiązany jest podać w formularzu „Doświadczenie zawodowe”.
Zamawiający uznaje za wystarczające wskazanie w wykazie, o którym mowa w pkt 12.8.1 SWZ jedynie takich usług, które potwierdzą spełnienie warunków postawionych przez Zamawiającego.
4) zapewnią w celu wykonania zamówienia przynajmniej następujące pojazdy, spełniające normę emisji spalin co najmniej Euro 6 lub równoważną jak poniżej:
- Bezpylny z grzebieniowym mechanizmem załadowczym, z funkcją kompaktującą 3 x -2 sztuk
- Bezpylny z grzebieniowym mechanizmem załadowczym, z funkcją kompaktującą 3 x do odbierania bioodpadów - 1 sztuka
- Przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych - 2 sztuki
- Pojazd typu hakowiec lub bramowiec - 1 sztuka
- Przystosowany do odbierania popiołu, bezpylny z grzebieniowym mechanizmem załadowczym - 1 sztuka
- Pojazd przystosowany do odbierania odpadów z pojemników podziemnych lub półpodziemnych - 1 sztuka
Zamawiający poprzez równoważność standardu emisji spalin EURO 6, rozumie zapewnienie emisji szkodliwych substancji określonych w parametrach tej normy na poziomie takim samym lub niższym niż standard EURO 6. W przypadku posługiwania się standardem równoważnym, wykonawca zobowiązany jest udowodnić równoważność w tym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału
w postępowaniu wyłącznie na wezwanie Zamawiającego (po otwarciu ofert) Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące podmiotowe środki dowodowe:
oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 12.1 SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiającego w pkt 10.1 i 10.2 SWZ, zgodnie ze wzorem (wymagany zakres informacji) stanowiącym załącznik do SWZ pn. „Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania”.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wyłącznie na wezwanie Zamawiającego (po otwarciu ofert) Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące podmiotowe środki dowodowe:
1) wykaz należycie wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usług spełniających warunek, o którym mowa w pkt 11.2.3 SWZ– w przypadku usług będących w trakcie realizacji należy podać masę zagospodarowanych odpadów, odnoszącą się do już wykonanej części umowy, a nie masy odpadów przewidzianych do zagospodarowania w ramach całej zawartej umowy;
2) dowody określające czy usługi wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt. 12.3.1 SWZ zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie;
Dowodami, o których mowa wyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego (co jest zobowiązany wykazać) nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych dokumenty muszą być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
3) wykaz pojazdów dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego, potwierdzający spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 11.2.4 SWZ;
4) zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej, o której mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2023r. poz. 1469 z późn. zm.), prowadzonego przez właściwy organ, w zakresie obejmującym co najmniej rodzaje i kody odpadów komunalnych, wymienione odpowiednio w pkt 11.2.1 SWZ;
5) w zakresie warunku określonego w pkt 11.2.2 SWZ zamawiający wymaga poprawnie uzupełnionego formularza oferty w zakresie numeru wpisu do BDO (zamawiający samodzielnie zweryfikuje warunek na podstawie ogólnodostępnej bazy danych).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty (tj. dokumentów, o których mowa w pkt 18.5 SWZ) należy dołączyć:1) oświadczenie, o którym mowa w pkt 12.1 SWZ, również w przypadku o którym mowa w pkt 13.3 lub 14.3 SWZ (jeśli dotyczy);
2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 13.2 SWZ - w sytuacji, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp (jeśli dotyczy);
3) oświadczenie, o którym mowa w pkt 14.5 SWZ (jeśli dotyczy);
4) dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby, o których mowa w pkt 12.11 SWZ (jeśli dotyczy);
5) dokument pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w pkt 14.1 SWZ, z którego będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (jeśli dotyczy);
6) dokument pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt 18.6.2 SWZ (jeśli dotyczy);
Dokumentów, o których mowa w pkt 12.2 i 12.3 SWZ nie należy składać wraz z ofertą, są one składane na wezwanie Zamawiającego wystosowane po otwarciu ofert.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pełnomocnictwo, o którym mowa wyżej należy sporządzić w jednej z form wskazanych w SWZ.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania z powodów, o których mowa w pkt 10.1 i 10.2 SWZ, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 11.2 SWZ Wykonawcy wykazują w sposób następujący:
1) każdy z wykonawców - jeżeli będzie wykonywał czynności, do wykonania których wymagane jest posiadanie uprawnień, o których mowa odpowiednio w pkt 11.2.1 i 11.2.2 SWZ;
2) co najmniej jeden z wykonawców – jeżeli zrealizuje usługi, do wykonania których wymagane jest posiadanie doświadczenia, o którym mowa w pkt 11.2.3 SWZ;
3) co najmniej jeden z wykonawców – w zakresie warunku, o którym mowa w pkt 11.2.4 SWZ.
Ponadto należy mieć na uwadze, iż zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy Pzp w odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tego z wykonawców wspólnie ubiegającego się
o udzielenie zamówienia (np. konsorcjanta), który wykona roboty budowlane lub usługi do realizacji których te zdolności są wymagane.
Tym samym, w myśl przepisów ustawy Pzp tylko ten spośród wykonawców, który wykazuje spełnienie warunku udziału w postępowaniu może realizować zakres przedmiotu zamówienia, którego warunek dotyczy.
Informacja o zakresie prac, które poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykonają w zakresie przedmiotu zamówienia należy zawrzeć w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 14.5 SWZ.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt. 12.1 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (z zachowaniem formy przewidzianej w pkt 12.4 SWZ).
4. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w pkt 10.1 i 10.2 SWZ oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 11.2 SWZ każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do złożenia na wezwanie Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 12.2 i 12.3 SWZ w zakresie, w którym wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika które usługi wykonają poszczególni wykonawcy, zgodnie ze wzorem (wymagany zakres informacji) stanowiącym załącznik do SWZ pn. „Oświadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp”. Oświadczenie, o którym mowa powyżej należy sporządzić w formie określonej w pkt 12.4 SWZ, a następnie przekazać Zamawiającemu wyłącznie za pośrednictwem Platformy wraz z ofertą. Składając powyższe oświadczenie należy mieć na uwadze również regulację zawartą w art. 117 ust. 2 ustawy Pzp – patrz także pkt 14.2 SWZ.
6. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań, o którym mowa w art. 60 ustawy Pzp.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian oraz warunków ich wprowadzenia określa projekt umowy będący załącznikiem do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-03 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miastokalisz.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-03 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-01
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Adres poczty elektronicznej podany w pkt 1.5.9. niniejszego ogłoszenia nie służy do komunikacji między Zamawiającym a Wykonawcami w postępowaniu, którego dotyczy niniejsze ogłoszenie. Komunikacja między Zamawiającym aWykonawcami, w tym wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń przekazywane odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://miastokalisz.ezamawiajacy.pl.
2. Formę dokumentów lub oświadczeń, załączników jakie należy złożyć Zamawiającemu określona została w SWZ.
3. Wymagania techniczne związane ze składaniem oferty w formie elektronicznej zawarte zostały w SWZ. Szczegółowy sposób składania oferty, dokumentów lub oświadczeń, załączników zawiera SWZ.
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Zakup urządzenia UTM oraz switch'y zarządzalnych wraz z subskrypcją, wdrożeniem, konfiguracją i instruktażem
- Świadczenie w roku 2025 usług żywienia dzieci i młodzieży uczącej się w Szkole Podstawowej nr 16 w Kaliszu przy ul. Fabrycznej 13-15, w podziale na dwa etapy.
- Świadczenie w roku 2025 usług żywienia dzieci i młodzieży uczącej się w Szkole Podstawowej nr 16 w Kaliszu przy ul. Fabrycznej 13-15, w podziale na dwa etapy.
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu oraz w Radiu Centrum w Kaliszu.
- Bezgotówkowy zakup paliw płynnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kaliszu
- "Dostawy artykułów żywnościowych z podziałem na IX części dla Domu Pomocy Społecznej w Kaliszu w roku 2025"
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i transport odpadów komunalnych na terenie Gminy Dubeninki.
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz wskazanych nieruchomości niezamieszkałych z terenu gminy Grzmiąca
- Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Brudzew w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2027 r.
- Sukcesywne świadczenie usług załadunku, odbioru, transportu i zagospodarowania komunalnych osadów ściekowych, skratek i piasku z piaskownika z miejsca wytwarzania z oczyszczalni ścieków ...
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.