Ogłoszenie z dnia 2024-11-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00552965/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. IX Wieków Kielc 3
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-516
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: (41) 395-16-60
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad.marszalkowski@sejmik.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyskie.pro
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sejmik-kielce.logintrade.net/zapytania_email,178888,919f85cc0ab8719e998324a4dace6691.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd022d5a-797d-419d-b2b3-84b7fee4eb5e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00613065
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00206415/25/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.14 Zakup materiałów promocyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00552965
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OK-III.272.1.75.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 261095,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych, wraz z ich rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego (Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce) w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w ilościach:
1. Torba papierowa A4 pionowa – 600 sztuk;
2. Torba papierowa kraft – 1 000 sztuk;
3. Torba papierowa A4 pozioma - 500 sztuk;
4. Torba papierowa duża - 500 sztuk;
5. Torba papierowa mała z satynową tasiemką - 300 sztuk;
6. Czapka z daszkiem - 500 sztuk;
7. Maskotka misiek - 300 sztuk;
8. Długopis dla dzieci – 1 000 sztuk;
9. Opaska odblaskowa na rękę – 1 000 sztuk;
10. Plecak dla dzieci - 400 sztuk;
11. Zestaw do kolorowania - 600 sztuk;
12. Kolorowanka – 1 000 sztuk;
13. Piłka siatkowa – 300 sztuk;
14. Worek dla dzieci - 500 sztuk;
15. Brelok dziecięcy pluszak - 200 sztuk;
16. Długopis – 1 500 sztuk;
17. Plecak - 300 sztuk;
18. Butelka filtrująca - 200 sztuk;
19. Kubek – 1 000 sztuk;
20. Kubek termiczny - 200 sztuk;
21. Ręcznik sportowy - 300 sztuk;
22. Rękawica kuchenna – 200 sztuk;
23. Fartuch kuchenny - 300 sztuk;
24. Deska drewniana - 200 sztuk;
25. Koszulka polo damska - 100 sztuk;
26. Koszulka polo męska - 100 sztuk;
27. Termos - 200 sztuk;
28. Parasol długi - 100 sztuk;
29. Słuchawki bezprzewodowe - 100 sztuk;
30. Ładowarka indukcyjna - 100 sztuk;
31. Głośnik bezprzewodowy - 100 sztuk;
32. Opaska aktywności - 100 sztuk;
33. Zestaw piśmienny - 100 sztuk;
34. Krawat w opakowaniu drewnianym - 50 sztuk;
35. Krawat w opakowaniu papierowym - 50 sztuk;
36. Narzędzie wielofunkcyjne - 150 sztuk;
37. Apaszka - 50 sztuk;
38. Notes A5 - 500 sztuk;
39. Etui do okularów - 400 sztuk;
40. Pendrive - 100 sztuk;
41. Długopis bambusowy - 300 sztuk;
42. Zestaw piśmienny długopis i pióro kulkowe - 30 sztuk;
43. Notes z długopisem - 300 sztuk;
44. Plecak - 250 sztuk;
45. Daszek przeciwsłoneczny na głowę - 250 sztuk;
46. Butelka sportowa - 250 sztuk;
47. Kubek podróżny - 50 sztuk;
48. Ołówek z gumką - 300 sztuk;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty został w Załączniku nr 1 do SWZ. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w niniejszej SWZ oraz ww. załączniku do SWZ. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był wysokiej jakości, fabrycznie nowy i kompletny.
3. Wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ wymagania techniczne należy traktować jako minimalne, a w stosunku do określonych tam wymiarów dopuszcza się tolerancję +/-5% (dotyczy wymiarów bez określenia minimum/maksimum oraz dla których nie wskazano odchyleń).
4. Wykonawca zobowiązany będzie do zastosowania wskazanej przez zamawiającego w Załączniku nr 1 do SWZ metody nanoszenia oznaczeń produktów lub metody równoważnej. Naniesione odpowiednią metodą oznaczenie musi być wysokiej jakości, tzn. być wyraźne, trwałe, bez śladów zarysowań, ubytków lub kształcie o wysokim nasyceniu kolorów.
5. Wykonawca zobowiązany będzie do stałej współpracy i konsultacji z zamawiającym (osobami wskazanymi przez zamawiającego do kontaktów) na każdym etapie realizacji przedmiotowego zamówienia, w szczególności zobowiązany będzie konsultować wszelkie wątpliwości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 277617,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 386589,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 277617,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGENCJA REKLAMY I HANDLU "POLIGRAFIK" SYLWESTER FĄFARA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6571007990
7.3.3) Ulica: STOKOWA 7
7.3.4) Miejscowość: KIELCE
7.3.5) Kod pocztowy: 25-702
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA REKLAMY I HANDLU "POLIGRAFIK" SYLWESTER FĄFARA
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA REKLAMY I HANDLU "POLIGRAFIK" SYLWESTER FĄFARA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 277617,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Ochrona fizyczna osób i mienia Kieleckiego Parku Technologicznego
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA ZARZĄDZANIU LOTNISKIEM W MASŁOWIE KOŁO KIELC W IMIENIU I NA RZECZ ZARZĄDU WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 4 warsztatów dla 200 beneficjentów programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 - 2027 na terenie miasta Kielce
- Świadczenie usług pocztowych dla Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
- SUKCESYWNA DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO WRAZ Z DYSTRYBUCJĄ DLA POTRZEB PROKURATUR OKRĘGU KIELECKIEGO
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów promujących badania ankietowe realizowane na podstawie PBSSP
- Dostawa materiałów promocyjnych - nr sprawy 49/zp/24
- Dostawa materiałów promocyjnych oraz odzieży reklamowej dla Politechniki Lubelskiej z podziałem na części
- ZP.162.2024 - Dostawa materiałów poligraficznych profilaktycznych
- "Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Gminy Miasta Gdyni"
- Dostawa gadżetów reklamowych z logo UEW
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.