eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceDOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH



Ogłoszenie z dnia 2024-11-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009337

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. IX Wieków Kielc 3

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-516

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: (41) 395-16-60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad.marszalkowski@sejmik.kielce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyskie.pro

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://sejmik-kielce.logintrade.net/zapytania_email,178888,919f85cc0ab8719e998324a4dace6691.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd022d5a-797d-419d-b2b3-84b7fee4eb5e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00613065

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00206415/25/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.14 Zakup materiałów promocyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00552965

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OK-III.272.1.75.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 261095,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych, wraz z ich rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego (Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce) w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w ilościach:
1. Torba papierowa A4 pionowa – 600 sztuk;
2. Torba papierowa kraft – 1 000 sztuk;
3. Torba papierowa A4 pozioma - 500 sztuk;
4. Torba papierowa duża - 500 sztuk;
5. Torba papierowa mała z satynową tasiemką - 300 sztuk;
6. Czapka z daszkiem - 500 sztuk;
7. Maskotka misiek - 300 sztuk;
8. Długopis dla dzieci – 1 000 sztuk;
9. Opaska odblaskowa na rękę – 1 000 sztuk;
10. Plecak dla dzieci - 400 sztuk;
11. Zestaw do kolorowania - 600 sztuk;
12. Kolorowanka – 1 000 sztuk;
13. Piłka siatkowa – 300 sztuk;
14. Worek dla dzieci - 500 sztuk;
15. Brelok dziecięcy pluszak - 200 sztuk;
16. Długopis – 1 500 sztuk;
17. Plecak - 300 sztuk;
18. Butelka filtrująca - 200 sztuk;
19. Kubek – 1 000 sztuk;
20. Kubek termiczny - 200 sztuk;
21. Ręcznik sportowy - 300 sztuk;
22. Rękawica kuchenna – 200 sztuk;
23. Fartuch kuchenny - 300 sztuk;
24. Deska drewniana - 200 sztuk;
25. Koszulka polo damska - 100 sztuk;
26. Koszulka polo męska - 100 sztuk;
27. Termos - 200 sztuk;
28. Parasol długi - 100 sztuk;
29. Słuchawki bezprzewodowe - 100 sztuk;
30. Ładowarka indukcyjna - 100 sztuk;
31. Głośnik bezprzewodowy - 100 sztuk;
32. Opaska aktywności - 100 sztuk;
33. Zestaw piśmienny - 100 sztuk;
34. Krawat w opakowaniu drewnianym - 50 sztuk;
35. Krawat w opakowaniu papierowym - 50 sztuk;
36. Narzędzie wielofunkcyjne - 150 sztuk;
37. Apaszka - 50 sztuk;
38. Notes A5 - 500 sztuk;
39. Etui do okularów - 400 sztuk;
40. Pendrive - 100 sztuk;
41. Długopis bambusowy - 300 sztuk;
42. Zestaw piśmienny długopis i pióro kulkowe - 30 sztuk;
43. Notes z długopisem - 300 sztuk;
44. Plecak - 250 sztuk;
45. Daszek przeciwsłoneczny na głowę - 250 sztuk;
46. Butelka sportowa - 250 sztuk;
47. Kubek podróżny - 50 sztuk;
48. Ołówek z gumką - 300 sztuk;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty został w Załączniku nr 1 do SWZ. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w niniejszej SWZ oraz ww. załączniku do SWZ. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był wysokiej jakości, fabrycznie nowy i kompletny.
3. Wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ wymagania techniczne należy traktować jako minimalne, a w stosunku do określonych tam wymiarów dopuszcza się tolerancję +/-5% (dotyczy wymiarów bez określenia minimum/maksimum oraz dla których nie wskazano odchyleń).
4. Wykonawca zobowiązany będzie do zastosowania wskazanej przez zamawiającego w Załączniku nr 1 do SWZ metody nanoszenia oznaczeń produktów lub metody równoważnej. Naniesione odpowiednią metodą oznaczenie musi być wysokiej jakości, tzn. być wyraźne, trwałe, bez śladów zarysowań, ubytków lub kształcie o wysokim nasyceniu kolorów.
5. Wykonawca zobowiązany będzie do stałej współpracy i konsultacji z zamawiającym (osobami wskazanymi przez zamawiającego do kontaktów) na każdym etapie realizacji przedmiotowego zamówienia, w szczególności zobowiązany będzie konsultować wszelkie wątpliwości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 277617,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 386589,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 277617,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGENCJA REKLAMY I HANDLU "POLIGRAFIK" SYLWESTER FĄFARA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6571007990

7.3.3) Ulica: STOKOWA 7

7.3.4) Miejscowość: KIELCE

7.3.5) Kod pocztowy: 25-702

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 277617,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.