Ogłoszenie z dnia 2024-11-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00538680/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa pomieszczeń parteru w budynku Wydziału Geodezji i Kartografii Starostwa Powiatowego w Pabianicach, ul. Kościuszki 25
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Pabianicki
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Pabianicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057655
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Pabianice
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 42 225 40 00
1.5.8.) Numer faksu: +48 42 215 91 66
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.pabianice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pabianice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_pabianice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa pomieszczeń parteru w budynku Wydziału Geodezji i Kartografii Starostwa Powiatowego w Pabianicach, ul. Kościuszki 252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67e52a8e-d781-40ce-992c-39c03bf51639
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00613280
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031893/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Przebudowa pomieszczeń parteru w budynku Wydziału Geodezji i Kartografii Starostwa Powiatowego w Pabianicach, ul. Kościuszki 25
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00538680
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IF.272.14.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 458674,42 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Przebudowa pomieszczeń parteru w budynku Wydziału Geodezji i Kartografii Starostwa Powiatowego w Pabianicach, ul. Kościuszki 25”.
Zakres robót obejmuje m.in.:
- powiększenie otworu okiennego do wielkości otworu drzwiowego w elewacji południowej i montaż nowych drzwi wejściowych aluminiowych,
- wykonanie schodów i pochylni dla niepełnosprawnych oraz zadaszenia nad wejściem na terenie zewnętrznym od str. Południowej,
- powiększenie otworu okiennego i montaż okna w otworze drzwiowym od str. Wschodniej,
- wykonanie nowych podziałów pomieszczeń,
- wykonanie rozbiórki ścian działowych (nowo wymurowanych i starych) zgodnie z załączonymi rysunkami,
- wykonanie nowych nadproży L19 na otworami drzwiowymi,
- wykonanie nowych ścianek działowych,
- montaż nowej stolarki drzwiowej wewnętrznej (szer. 90 cm),
- wykonanie nowych wylewek betonowych i posadzek,
- powiększenie pomieszczenia WC dla niepełnosprawnych,
- wymiana zniszczonej stolarki drzwiowej aluminiowej - wejście od strony zachodniej (należy pozostawić istniejącą instalację oddymiania klatki schodowej),
- wymiana zniszczonej stolarki drzwiowej w pomieszczeniu pod schodami,
- przebudowa i rozbudowa instalacji elektrycznej,
- prace wykończeniowe (tynki, posadzki, okładziny ceramiczne),
- wykonanie okleiny matowej w oknach w ścianie zachodniej,
- montaż nagrzewnicy nad drzwiami w elewacji południowej,
- wymiana parapetów wewnętrznych,
- wykonanie inwentaryzacji powykonawczej.
Prace uzupełniające :
- rozbiórka i ponowne zamurowanie 2 szt. otworów okiennych od strony północnej,
- odtworzenie kanałów ciepłowniczych w miejscach oznaczonych na rysunkach,
- montaż zdemontowanych grzejników oraz uzupełnienie ekranów zagrzejnikowych,
- rozbiórka 6 warstw cegły pod nadprożem w pomieszczeniu 0.1,
- montaż grzejników w pomieszczeniu 0.1 i 0.9 zgodnie z rysunkiem.
2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45410000-4 - Tynkowanie
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45442100-8 - Roboty malarskie
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45314310-7 - Układanie kabli
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 476736,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 637344,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 476736,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany Mirosław Lewandowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 472917750
7.3.3) Ulica: Rudna
7.3.4) Miejscowość: Aleksandrów Łódzki
7.3.5) Kod pocztowy: 95-070
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Remontowo-Budowlany Mirosław Lewandowski
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Remontowo-Budowlany Mirosław Lewandowski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 476736,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Zorganizowanie wyjazdu (przejazd, zakwaterowanie i wyżywienie) w ramach 7 dniowego wyjazdu na terenie Polski dla 27 +/- 3 w tym 3 osoby kadry projektu: "Aktywna Przemiana"
- Usługi kominiarskie na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM Pabianice
- Zorganizowanie jednego 7-dniowego obozu socjoterapeutycznego (6 nocy)-dla 35 osób oraz jednego 10-dniowego obozu terapeutycznego dla dzieci z FASD lub zaburzeniami neurorozwojowymi (9 noclegów) (...)
- Usługa nadzoru autorskiego nad aplikacją CliniNet dla PCM Sp. z o. o.
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa trafostacji - rozdzielnic
- Budowa kanalizacji deszczowej w Wyganowie.
- Wykonanie prac konserwacyjnych, przy zabytkowej kamiennej fontannie - studni Kronthala
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Chynów
- "Adaptacja budynku internatu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu" - Etap I
- Dostosowanie Systemu Sygnalizacji Pożarowej do przeprowadzania imprez z wykorzystaniem efektów scenicznych w obszarze płyty głównej Hali Widowiskowo-Sportowej COS Torwar w Warszawie
więcej: Urządzenia klimatyzacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.