eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaliskaUtrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Kaliska w 2024 r. - II



Ogłoszenie z dnia 2024-11-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Kaliska w 2024 r. - II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kaliska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190036750

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Długa 64

1.5.2.) Miejscowość: Kaliska

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-260

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 058 5889818

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kaliska@gdansk.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kaliska.gdansk.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Prowadzenie prac z zakresu gospodarki leśnej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Kaliska w 2024 r. - II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8cfeafa-acc6-45f0-9ca0-10b7c2f2ba20

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00613302

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00347963/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Utrzymanie dróg na terenie Nadleśnictwa Kaliska

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00558480

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.30.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z bieżącym utrzymaniem i naprawą dróg leśnych, zlokalizowanych na terenie Nadleśnictwa Kaliska, w miejscach wskazanych na załącznikach mapowych (Załącznik nr 12 do SWZ) i technologią ujętą w przedmiarze robót (Załącznik nr 11 do SWZ).
2. Zakres przedmiotu zamówienia stanowi:
Poz. 1 Na wskazanym odcinku drogi leśnej przebiegającej w Leśnictwie Okoniny, roboty obejmują: mechaniczne profilowanie wraz z zagęszczeniem podłoża walcem wibracyjnym na odcinku prostym, o łącznej długości ok. 250 mb i średniej szerokości 5m; zakup wraz z dostawą i wbudowaniem oraz zagęszczeniem kruszywa naturalnego łamanego o frakcji 0 - 63 mm w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odcinku o łącznej długości ok 250 mb o średniej szerokości 3,5 mb i grubości 10 cm (po mechanicznym profilowaniu i zagęszczeniu).
Poz. 2 Na wskazanym odcinku drogi leśnej przebiegającej w Leśnictwie Okoniny, roboty obejmują: mechaniczne profilowanie wraz z zagęszczeniem podłoża walcem wibracyjnym na odcinku prostym, o łącznej długości ok. 420 mb i średniej szerokości 5m; zakup wraz z dostawą i wbudowaniem oraz zagęszczeniem kruszywa naturalnego łamanego o frakcji 0 - 63 mm w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odcinku o łącznej długości ok 420 mb o średniej szerokości 3,5 mb i grubości 10 cm (po mechanicznym profilowaniu i zagęszczeniu).
Poz. 3 Na wskazanym odcinku drogi leśnej przebiegającej w Leśnictwie Okoniny, roboty obejmują: mechaniczne profilowanie wraz z zagęszczeniem podłoża walcem wibracyjnym na odcinku prostym, o łącznej długości ok. 140 mb i średniej szerokości 5m; zakup wraz z dostawą i wbudowaniem oraz zagęszczeniem kruszywa naturalnego łamanego o frakcji 0 - 63 mm w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odcinku o łącznej długości ok 140 mb o średniej szerokości 3,5 mb i grubości 10 cm (po mechanicznym profilowaniu i zagęszczeniu), oczyszczenie 3 szt. dołów chłonnych, oczyszczenie rowków "rozlewowych" odprowadzających wodę z nawierzchni drogi w ilości 10 szt i długości 5 mb.
Poz. 4 Na wskazanym odcinku drogi leśnej przebiegającej w Leśnictwie Okoniny, roboty obejmują: mechaniczne profilowanie wraz z zagęszczeniem podłoża walcem wibracyjnym na odcinku o łącznej długości ok 250 mb i średniej szerokości 5m; zakup wraz z dostawą i wbudowaniem oraz zagęszczeniem kruszywa naturalnego łamanego o frakcji 0 - 63 mm w miejsca wskazane przez Zamawiającego na odcinku o łącznej długości ok 250 mb o średniej szerokości 3,5 mb i grubości 10 cm (po mechanicznym profilowaniu i zagęszczeniu). Mechaniczne karczowanie pniaków po wyciętych drzewach w ilości: ok 30 szt. i średnicy ok 16cm - 25 cm, 10 szt i średnicy 36 - 45 cm, z wywiezieniem na odległość ok 5 m od miejsca prac.
Poz. 5 Dostawa 60t kruszywa na parking przy Arboretum Wirty do wykonania prac utrzymaniowych na alejkach na terenie Arboretum Wirty, tj.: kruszywo naturalne łamane o frakcji 0 - 31,5 mm.
3. Dostarczone kruszywo musi posiadać orzeczenie o jakości kruszywa przeznaczonego do robót drogowych zgodnie z obowiązującą PN. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia orzeczenia (przed dostawą) o jakości kruszywa przeznaczonego do robót drogowych.
4. Ochrona środowiska w czasie wykonywania robót.
Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. W okresie trwania robót i wykańczania robót Wykonawca będzie:
a) utrzymywać teren robót i wykopy w stanie bez wody stojącej,
b) podejmować wszelkie uzasadnione kroki mające na celu stosowanie się do przepisów i norm dotyczących ochrony środowiska na terenie i wokół terenu budowy oraz będzie unikać uszkodzeń lub uciążliwości dla osób lub dóbr publicznych i innych, a wynikających z nadmiernego hałasu, wibracji, zanieczyszczenia lub innych przyczyn powstałych w następstwie jego sposobu działania.
Podczas przekazania terenu robót zamawiający wskaże ewentualne miejsca objęte ochroną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118931,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118931,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DUO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5892021645

7.3.3) Ulica: Rzemieślnicza 1

7.3.4) Miejscowość: Stężyca

7.3.5) Kod pocztowy: 83-322

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118931,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.