Ogłoszenie z dnia 2024-11-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00595200/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dowóz uczniów szkół ponadpodstawowych na warsztaty, zajęcia edukacyjne i inne oraz świadczenie usług cateringowych w związku z realizacją projektu „Dziś uczeń – jutro student”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Opatowski
1.3.) Oddział zamawiającego: Powiat Opatowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409212
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Henryka Sienkiewicza 17
1.5.2.) Miejscowość: Opatów
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-500
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@opatow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opatow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatopatowski.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dowóz uczniów szkół ponadpodstawowych na warsztaty, zajęcia edukacyjne i inne oraz świadczenie usług cateringowych w związku z realizacją projektu „Dziś uczeń – jutro student”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24307c8a-d119-4b80-a091-f0c5359b6386
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00613322
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00060961/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Organizacja transportu dla uczestników projektu ,,Dziś uczeń - jutro student"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
5. Zamówienie jest dofinansowane ze środków w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+); w ramach projektu pn. „Dziś uczeń-jutro student”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00595200
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI-II.272.14.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 169756,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia obejmuje świadczenie usług przewozowych uczniów szkół ponadpodstawowych wraz z ich opiekunami, dla których organem prowadzącym jest Powiat Opatowski oraz świadczenie usług cateringowych w związku z realizacją projektu „Dziś uczeń – jutro student”, w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus zgodnie z planowanym przez Zamawiającego zapotrzebowaniem.Część nr 1 Usługa transportowa
w tym:
Zadanie 1: Usługa transportowa- Akademia absolwenta – wykład z pracodawcą
Dojazd uczestników na wykład: 20 wyjazdów dla jednej grupy ok. 43 osób (tj. usługa 1-dniowa do 150 km (w obie strony)/6-8 h dla jednej grupy w tym 40 uczniowie i 3 opiekunowie) Łączna liczba km w okresie realizacji zadania wynosi 3 000 km.
Zadanie 2: Usługa transportowa- Niestandardowe doradztwo zawodowe- plenerowe warsztaty interpersonalne
Dojazd uczestnika na warsztaty; 14 grup/43 osób/2 dni (tj. usługa dwu dniowa, ze wszelkimi kosztami (wliczonymi w stawkę za 1 km), 150 km/dzień x 2 = 300 km w obie strony w tym 40 uczniowie i 3 opiekunowie) - Łączna liczba km w okresie realizacji zadania wynosi 4 200 km.
Zadanie 3: Usługa transportowa – Praktyczne warsztaty i wykłady z zakresu wyboru ścieżek edukacyjnych i zawodowych w Politechnice Świętokrzyskiej
Dojazd uczestników na warsztaty: 11 wyjazdów dla jednej grupy ok. 32 osób (tj. usługa 1 -dniowa do 150 km w obie strony/8 h w tym 30 uczniowie i 2 opiekunowie), Łączna liczba km w okresie realizacji zadania wynosi 1650 km.
Zadanie 4: Usługa transportowa – Praktyczne warsztaty i wykłady z zakresu wyboru ścieżek edukacyjnych i zawodowych w Uniwersytecie Jana Kochanowskiego
Dojazd uczestników na warsztaty: 4 wyjazdów dla jednej grupy ok. 30 osób (tj. usługa 1 -dniowa do 150 km w obie strony/8 h w tym 28 uczniowie i 2 opiekunowie), Łączna liczba km w okresie realizacji zadania wynosi 600 km.
Zadanie 5: Usługa transportowa – Wyjazdowe plenery dla uczniów ukierunkowane na podjęcie kształcenia na kierunkach Architektura i Wzornictwo
Dojazd uczestników na plenery warsztatowe: 4 wyjazdy dla jednej grupy ok. 22 osób (tj. usł. 3- dniowa z wszelkimi kosztami (wliczonym w stawkę za 1 km) w tym 20 uczniowie i 2 opiekunowie, szacowana liczba km - 450 km (w obie strony), Łączna liczba km w okresie realizacji zadania wynosi 1 800 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.5.5.) Wartość części: 89568,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia obejmuje świadczenie usług przewozowych uczniów szkół ponadpodstawowych wraz z ich opiekunami, dla których organem prowadzącym jest Powiat Opatowski oraz świadczenie usług cateringowych w związku z realizacją projektu „Dziś uczeń – jutro student”, w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus zgodnie z planowanym przez Zamawiającego zapotrzebowaniem.Część nr 2 w tym:
Zadanie 1 obejmujące:
1) Usługę transportową- Wizyty studyjne i branżowe dla uczniów Pracodawców związanych z popularyzacją innowacyjnych technologii
Dojazd - Organizacja wizyty studyjnej: 11 grup/22 os. (tj. usługa 1-dniowa do 150 km (w obie strony)/8 h dla jednej grupy w tym 20 uczniowie i 2 opiekunowie) Łączna liczba km w okresie realizacji zadania wynosi 1 650 km,
2) usługę polegającą na zorganizowaniu cateringów na wizytach studyjnych
i branżowych;
Zadanie 2 obejmujące:
1) Usługę transportową – Kształcenie w terenie wyjazdowe szkolenia edukacyjne dla uczniów świętokrzyskich szkół ponadpodstawowych
Dojazd uczestników na warsztaty: 13 wyjazdów dla jednej grupy ok. 51 osób (tj. usługa 1-dniowa powyżej 150 km w jedną stronę, w obie strony do 400 km w tym 47 uczniowie i 4 opiekunowie). Łączna liczba km w okresie realizacji zadania wynosi 5 200 km;
2) usługę polegającą na zorganizowaniu cateringów w ramach kształcenia w terenie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 80188,70 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z brzmieniem art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy. Z uwagi na fakt, że jedyna oferta złożona w postępowaniu podlega odrzuceniu, zgodnie z brzmieniem art. 255 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli wszystkie oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79275,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79275,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z brzmieniem art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy. Z uwagi na fakt, że jedyna oferta złożona w postępowaniu podlega odrzuceniu, zgodnie z brzmieniem art. 255 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli wszystkie oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78775,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78775,00 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług cateringowych dla Centrum Młodzieży im. dr. H. Jordana w Krakowie w 2025 r.
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby wydarzeń organizowanych przez Krakowskie Biuro Festiwalowe.
- Przygotowywanie i wydawanie całodziennego wyżywienia dla dzieci z przedszkola oraz obiadów dla dzieci z Zespołu Szkolno-Przedszkolnego im. Janiny Januszewskiej w Ciemnem
- Świadczenie usługi cateringowej w ramach konferencji Europe and the new world order, organizowanej w dniach 26-27 maja 2025 r.
- "Przygotowanie i wydawanie 40 gorących posiłków dwudaniowych dla osób uprawnionych na mocy decyzji administracyjnej Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej w Kościanie w 2025 roku.".
- Świadczenie usług cateringowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.