eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opatów"Dowóz uczniów szkół ponadpodstawowych na warsztaty, zajęcia edukacyjne i inne oraz świadczenie usług cateringowych w związku z realizacją projektu "Dziś uczeń - jutro student"



Ogłoszenie z dnia 2024-11-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dowóz uczniów szkół ponadpodstawowych na warsztaty, zajęcia edukacyjne i inne oraz świadczenie usług cateringowych w związku z realizacją projektu „Dziś uczeń – jutro student”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Opatowski

1.3.) Oddział zamawiającego: Powiat Opatowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409212

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Henryka Sienkiewicza 17

1.5.2.) Miejscowość: Opatów

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-500

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@opatow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opatow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiatopatowski.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dowóz uczniów szkół ponadpodstawowych na warsztaty, zajęcia edukacyjne i inne oraz świadczenie usług cateringowych w związku z realizacją projektu „Dziś uczeń – jutro student”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24307c8a-d119-4b80-a091-f0c5359b6386

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00613322

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00060961/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Organizacja transportu dla uczestników projektu ,,Dziś uczeń - jutro student"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

5. Zamówienie jest dofinansowane ze środków w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+); w ramach projektu pn. „Dziś uczeń-jutro student”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00595200

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI-II.272.14.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 169756,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia obejmuje świadczenie usług przewozowych uczniów szkół ponadpodstawowych wraz z ich opiekunami, dla których organem prowadzącym jest Powiat Opatowski oraz świadczenie usług cateringowych w związku z realizacją projektu „Dziś uczeń – jutro student”, w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus zgodnie z planowanym przez Zamawiającego zapotrzebowaniem.
Część nr 1 Usługa transportowa
w tym:

Zadanie 1: Usługa transportowa- Akademia absolwenta – wykład z pracodawcą
Dojazd uczestników na wykład: 20 wyjazdów dla jednej grupy ok. 43 osób (tj. usługa 1-dniowa do 150 km (w obie strony)/6-8 h dla jednej grupy w tym 40 uczniowie i 3 opiekunowie) Łączna liczba km w okresie realizacji zadania wynosi 3 000 km.
Zadanie 2: Usługa transportowa- Niestandardowe doradztwo zawodowe- plenerowe warsztaty interpersonalne
Dojazd uczestnika na warsztaty; 14 grup/43 osób/2 dni (tj. usługa dwu dniowa, ze wszelkimi kosztami (wliczonymi w stawkę za 1 km), 150 km/dzień x 2 = 300 km w obie strony w tym 40 uczniowie i 3 opiekunowie) - Łączna liczba km w okresie realizacji zadania wynosi 4 200 km.
Zadanie 3: Usługa transportowa – Praktyczne warsztaty i wykłady z zakresu wyboru ścieżek edukacyjnych i zawodowych w Politechnice Świętokrzyskiej
Dojazd uczestników na warsztaty: 11 wyjazdów dla jednej grupy ok. 32 osób (tj. usługa 1 -dniowa do 150 km w obie strony/8 h w tym 30 uczniowie i 2 opiekunowie), Łączna liczba km w okresie realizacji zadania wynosi 1650 km.
Zadanie 4: Usługa transportowa – Praktyczne warsztaty i wykłady z zakresu wyboru ścieżek edukacyjnych i zawodowych w Uniwersytecie Jana Kochanowskiego
Dojazd uczestników na warsztaty: 4 wyjazdów dla jednej grupy ok. 30 osób (tj. usługa 1 -dniowa do 150 km w obie strony/8 h w tym 28 uczniowie i 2 opiekunowie), Łączna liczba km w okresie realizacji zadania wynosi 600 km.
Zadanie 5: Usługa transportowa – Wyjazdowe plenery dla uczniów ukierunkowane na podjęcie kształcenia na kierunkach Architektura i Wzornictwo
Dojazd uczestników na plenery warsztatowe: 4 wyjazdy dla jednej grupy ok. 22 osób (tj. usł. 3- dniowa z wszelkimi kosztami (wliczonym w stawkę za 1 km) w tym 20 uczniowie i 2 opiekunowie, szacowana liczba km - 450 km (w obie strony), Łączna liczba km w okresie realizacji zadania wynosi 1 800 km.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób

4.5.5.) Wartość części: 89568,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia obejmuje świadczenie usług przewozowych uczniów szkół ponadpodstawowych wraz z ich opiekunami, dla których organem prowadzącym jest Powiat Opatowski oraz świadczenie usług cateringowych w związku z realizacją projektu „Dziś uczeń – jutro student”, w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus zgodnie z planowanym przez Zamawiającego zapotrzebowaniem.
Część nr 2 w tym:
Zadanie 1 obejmujące:
1) Usługę transportową- Wizyty studyjne i branżowe dla uczniów Pracodawców związanych z popularyzacją innowacyjnych technologii
Dojazd - Organizacja wizyty studyjnej: 11 grup/22 os. (tj. usługa 1-dniowa do 150 km (w obie strony)/8 h dla jednej grupy w tym 20 uczniowie i 2 opiekunowie) Łączna liczba km w okresie realizacji zadania wynosi 1 650 km,
2) usługę polegającą na zorganizowaniu cateringów na wizytach studyjnych
i branżowych;
Zadanie 2 obejmujące:
1) Usługę transportową – Kształcenie w terenie wyjazdowe szkolenia edukacyjne dla uczniów świętokrzyskich szkół ponadpodstawowych
Dojazd uczestników na warsztaty: 13 wyjazdów dla jednej grupy ok. 51 osób (tj. usługa 1-dniowa powyżej 150 km w jedną stronę, w obie strony do 400 km w tym 47 uczniowie i 4 opiekunowie). Łączna liczba km w okresie realizacji zadania wynosi 5 200 km;
2) usługę polegającą na zorganizowaniu cateringów w ramach kształcenia w terenie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 80188,70 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z brzmieniem art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy. Z uwagi na fakt, że jedyna oferta złożona w postępowaniu podlega odrzuceniu, zgodnie z brzmieniem art. 255 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli wszystkie oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79275,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79275,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z brzmieniem art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy. Z uwagi na fakt, że jedyna oferta złożona w postępowaniu podlega odrzuceniu, zgodnie z brzmieniem art. 255 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli wszystkie oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78775,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78775,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.