eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GołdapUtrzymanie i konserwacja terenów zieleni miejskiej i parkowej na terenie miasta Gołdap



Ogłoszenie z dnia 2024-11-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni miejskiej i parkowej na terenie miasta Gołdap

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gołdap

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671231

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 14

1.5.2.) Miejscowość: Gołdap

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 87 615 60 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 87 615 08 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pom@goldap.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.goldap.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1c0d10d4-3d54-40dd-8ff2-f0e3161d7fef

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni miejskiej i parkowej na terenie miasta Gołdap

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c0d10d4-3d54-40dd-8ff2-f0e3161d7fef

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00613324

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052753/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni miejskiej i parkowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00567202

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-WGK.271.37.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia części 1 jest:
a) utrzymanie i konserwacja terenów parkowych, polegająca w szczególności na:
- utrzymanie alejek parkowych, chodników, schodów, placów o powierzchni 5704 m2 oraz deptaku wokół fontanny, mostka, placu z zegarem – 2080 m2,
- opróżnianie 32 szt. koszy oraz dbanie o elementy małej architektury,
- koszenie i utrzymanie trawników o powierzchni 8 388 m2,
- pielęgnacja żywopłotów i drzew o powierzchni 75 m2,
b) utrzymanie i konserwacja terenów zieleni miejskiej, w skład, którego wchodzi m.in.:
- opróżnianie 5 koszy,
- koszenie i utrzymanie trawników o powierzchni 18 232 m2,
- utrzymanie toru pumprtak – 2400 m2,
- pielęgnacja żywopłotów o powierzchni 156 m2 i drzew;

Szczegółowy opis sposobu wykonania przedmiotu zamówienia opisany został w załączniku nr 11 do SWZ, a wykaz terenów zielonych i parkowych przeznaczonych do utrzymania określony został w załączniku nr 12 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77313000-7 - Usługi utrzymania parków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 302649,17 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - utrzymanie i konserwacja terenów zieleni miejskiej i parkowej na terenie miasta Gołdap – rejon II

Przedmiotem zamówienia części 2 jest:
a) utrzymanie i konserwacja terenów parkowych, polegająca w szczególności na:
- utrzymanie alejek parkowych, chodników, schodów, placów o powierzchni 3 300 m2
- opróżnianie 16 szt. koszy oraz dbanie o elementy małej architektury,
- koszenie i utrzymanie trawników o powierzchni 14 841 m2,
- pielęgnacja żywopłotów i drzew o powierzchni 95 m2,
b) utrzymanie i konserwacja terenów zieleni miejskiej, w skład, którego wchodzi m.in.:
- opróżnianie 5 koszy,
- koszenie i utrzymanie trawników o powierzchni 9 100 m2,
- pielęgnacja żywopłotów o powierzchni 187 m2 i drzew;

Szczegółowy opis sposobu wykonania przedmiotu zamówienia opisany został w załączniku nr 11 do SWZ, a wykaz terenów zielonych i parkowych przeznaczonych do utrzymania określony został
w załączniku nr 12 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77313000-7 - Usługi utrzymania parków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 128884,64 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną w wysokości 748 999,68 zł brutto, przewyższa kwotę jaką zamawiający może przeznaczyć na finansowanie tej części zamówienia tj.: kwotę 330 000,00 zł.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124844,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 265799,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124844,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): BEZ Tomasz Brzeziński NIP 8471175200, Marta Brzezińska NIP 1132198784

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Tomasz Brzeziński Marta Brzezińska s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8471613953

7.3.3) Ulica: Zatorowa 1

7.3.4) Miejscowość: Gołdap

7.3.5) Kod pocztowy: 19-500

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124844,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2026-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.