eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Teresin¦WIADCZENIE US£UG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM DLA GMINY TERESIN W 2025 ROKU



Og³oszenie z dnia 2024-11-25


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦WIADCZENIE US£UG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM DLA GMINY TERESIN W 2025 ROKU

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA TERESIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148532

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ZIELONA 20

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Teresin

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-515

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - ¯yrardowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 46 864 25 39

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@teresin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://josephine.proebiz.com/pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦WIADCZENIE US£UG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM DLA GMINY TERESIN W 2025 ROKU

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1857a23a-ccf7-4787-8206-8a21b8f0a0c5

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00613518

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00013028/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 ¦WIADCZENIE US£UG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM DLA GMINY TERESIN W 2025 ROKU

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://josephine.proebiz.com

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://josephine.proebiz.com

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przekazywania sobie przez strony postêpowania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji (nie dotyczy to oferty i dokumentów wraz z ni± sk³adanych przed up³ywem terminu sk³adania ofert okre¶lonego w SWZ): 1). za po¶rednictwem modu³u
komunikacyjnego systemu JOSEPHINE, zwanego dalej „Systemem” znajduj±cego siê pod adresem: https://josephine.proebiz.com/pl
lub 2.) za po¶rednictwem poczty elektronicznej pod adresem zam.publiczne@teresin.pl. 2. Osoba upowa¿niona rejestruje siê w
systemie JOSEPHINE, wype³niaj±c formularz rejestracyjny na domenie https://josephine.proebiz.com, postêpuj±c w sposób
okre¶lony w formularzu. Aby bezproblemowo korzystaæ z systemu JOSEPHINE, konieczne jest korzystanie z komputera
pod³±czonego do internetu i przegl±darki internetowej. Szczegó³owe informacje dotycz±ce wymagañ technicznych znajduj± siê pod
adresem https://store.proebiz.com/docs/josephine/pl/Wymagania_techniczne_sw_JOSEPHINE.pdf
Wsparcia technicznego w zakresie dzia³ania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. PROEBIZ s.r.o., Masarykovo námìstí
52/33, CZ - 702 00Ostrava - Moravská Ostrava, C.9176, nr tel. +48 222139 900, e-mail: houston@proebiz.com od poniedzia³ku do
pi±tku (dni robocze) w godz. 8.00 – 16.00.
3. Wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych s± zawarte w Rozdziale 10 ust.10 SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) Administratorem danych osobowych Wykonawcy (podwykonawcy lub podmiotu trzeciego) jest Gmina Teresin, reprezentowana
przez Wójta Gminy Teresin z siedzib±, ulica Zielona 20, 96-515 Teresin, z którym mo¿na siê skontaktowaæ: telefonicznie: +48 (46)
861-38-15, za po¶rednictwem
poczty elektronicznej pod adresem e-mail: urzad.gminy@teresin.pl.
2) Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mog± siê Pañstwo kontaktowaæ we wszystkich sprawach
dotycz±cych przetwarzania danych osobowych za po¶rednictwem poczty elektronicznej: e-mail: ido.gminy@teresin.pl lub pisemnie
na adres Urzêdu Gminy Teresin, ul. Zielona
20, 96–515 Teresin z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym
postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym, a podstaw± przetwarzania jest
obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ spoczywaj±cych na Zamawiaj±cych, zgodnie z
ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych, zwan± dalej ustaw± Pzp.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania
w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp. Szczegó³owe informacje zawarte s± w Rozdziale 21 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.23.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Urzêdu Gminy Teresin w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania, dorêczania przesy³ek listowych i paczek oraz zwrot do Zamawiaj±cego przesy³ek po wyczerpaniu mo¿liwo¶ci ich dorêczenia lub wydania odbiorcy, przy czym zgodnie z art. 3 pkt. 17 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe „przemieszczanie” – to przewóz przesy³ek pocztowych, druków bezadresowych oraz przekazów pocztowych przy wykorzystaniu dowolnych ¶rodków transportu.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale 3 SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64100000-7 - Us³ugi pocztowe i kurierskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

64110000-0 - Us³ugi pocztowe

64120000-3 - Us³ugi kurierskie

64112000-4 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce listów

64113000-1 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce paczek

64121100-1 - Us³ugi dostarczania poczty

64121200-2 - Us³ugi dostarczania paczek

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium „Cena” bêdzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcê w formularzu ofertowym. Zamawiaj±cy ofercie o najni¿szej cenie przyzna 100 punktów (warto¶æ punktowa obliczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku), a ka¿dej nastêpnej zostanie przyporz±dkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, wed³ug wzoru:

Cena = najni¿sza oferowana cena brutto (z³) / cena badanej oferty brutto (z³) x 100 pkt

Punktacja przyznawana ofertom bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku. Najwy¿sza liczba punktów wyznaczy najkorzystniejsz± ofertê.
Je¿eli nie bêdzie mo¿na dokonaæ wyboru najkorzystniejszej oferty ze wzglêdu na to, ¿e zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie, zamawiaj±cy wezwie wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê.
Kryterium ceny zosta³o zastosowane na poziomie 100 % punktacji oceny ofert, gdy¿ Zamawiaj±cy w opisie przedmiotu zamówienia okre¶li³ wymagania jako¶ciowe odnosz±ce siê do wszystkich elementów sk³adaj±cych siê na przedmiot zamówienia.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca posiada³ uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci pocztowej na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej oraz zagranic±, tzn. jest wpisany do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe w zakresie obrotu krajowego i zagranicznego.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2. W celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca na wezwanie zamawiaj±cego zobowi±zany bêdzie z³o¿yæ wpis do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe w zakresie obrotu krajowego i zagranicznego.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. W terminie sk³adania ofert okre¶lonym w Rozdziale 11 SWZ wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ Zamawiaj±cemu Ofertê zawieraj±c±:
1) formularz ofertowy z uzupe³nionym za³±cznikiem ilo¶ciowo - cenowym (wed³ug za³±cznika nr 1 do SWZ);
2) o¶wiadczenie w³asne wykonawcy dotycz±ce spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (wed³ug za³±cznika nr 3 do SWZ);
3) o¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dotycz±ce spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu dla ka¿dego z podmiotów na zasobach, których Wykonawca polega (wed³ug za³±cznika nr 3 do SWZ), o ile wykonawca polega na zasobach innych podmiotów;
4) o¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dotycz±ce spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu dla ka¿dego z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (wed³ug za³±cznika nr 3 do SWZ), o ile oferta jest sk³adana przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie;
5) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (wed³ug za³±cznika nr 6 do SWZ - o ile oferta jest sk³adana przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie);
6) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (wed³ug za³±cznika nr 5 do SWZ), je¿eli wykonawca wykazuj±c spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów.
2. W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiaj±cy
¿±da od wykonawcy do³±czenia do oferty odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i
Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru.
3. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w ust. 2, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je
uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu
ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, i wykonawca wska¿e w
o¶wiadczeniu, o którym mowa w ust.1 pkt.2 dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
4. Je¿eli w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o
których mowa w ust.2, Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
5. Wymóg okre¶lony w ust.2-4 stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych
siê o udzielenie zamówienia publicznego.
6. Wymóg okre¶lony w ust.2-4 stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby
lub podwykonawcy niebêd±cego podmiotem udostêpniaj±cym zasoby na takich zasadach.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2) W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
4) Dokument potwierdzaj±cy ustanowienie pe³nomocnictwa powinien zawieraæ wskazanie postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pe³nomocnika oraz zakres jego umocowania. W imieniu tych wykonawców powinny dzia³aæ osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej lub innym w³a¶ciwym rejestrze.
5) Wszelka korespondencja kierowana bêdzie wy³±cznie do podmiotu wystêpuj±cego jako pe³nomocnik.
6) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ¿aden z tych Wykonawców nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu w okoliczno¶ciach, o których mowa w Rozdziale 12 i 13.
7) Celem wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w Rozdziale 12 i 13, Wykonawcy sk³adaj± o¶wiadczania i dokumenty okre¶lone Rozdziale 10, w sposób i w trybie tam okre¶lonym.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego,
2) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych,
5) ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia tj. wzrostu lub obni¿enia wzglêdem ceny lub kosztu dla wynagrodzenia ofertowego, w oparciu o wska¼nik wzrostu cen towarów i us³ug konsumpcyjnych okre¶lony przez GUS, dotycz±cy cen wp³ywaj±cych na realizacjê przedmiotu us³ugi
- je¿eli zmiany o których mowa w pkt.) 1 – 5, bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê.
6) Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê postanowieñ umowy w zakresie cen jednostkowych w przypadku zmiany zwi±zanej z wymogami wynikaj±cymi z uregulowañ prawnych w zakresie ustalania lub zatwierdzania cen za powszechne us³ugi pocztowe w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe, a tak¿e okoliczno¶ci powoduj±cych, i¿ zmiana ww. cen le¿y w interesie publicznym;
2. W przypadku wyst±pienia zmiany, o której mowa w ust. 1 Wykonawca mo¿e z³o¿yæ do Zamawiaj±cego wniosek o zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia za³±czaj±c w szczególno¶ci:
1) stosowane o¶wiadczenia, za¶wiadczenia lub zanonimizowane dokumenty pracowników ¶wiadcz±cych us³ugi objête przedmiotem umowy, otrzymuj±cych minimalne wynagrodzenie za pracê – w przypadku wyst±pienia zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 2,
2) stosowane o¶wiadczenia, za¶wiadczenia lub zanonimizowane dokumenty pracowników ¶wiadcz±cych us³ugi objête przedmiotem umowy wraz z zestawieniem wszystkich sk³adników sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne potr±canych z ich wynagrodzenia - w przypadku wyst±pienia zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 2,
3) inne dokumenty lub informacje , które oka¿± siê niezbêdne dla oceny jaki wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê maj± zmiany wymienione w ust. 1.
3. Po otrzymaniu wniosku wraz z kompletem dokumentów, Zamawiaj±cy ustali czy zmiany, o których mowa w ust. 1 maj± wp³yw na koszty wykonywania zamówienia przez Wykonawcê i ewentualnie w jakim rozmiarze. W przypadku gdyby zmiany te mia³y wp³yw na wysoko¶æ kosztów wykonania zamówienia Zamawiaj±cy odpowiednio dokona podwy¿szenia wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-03 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://josephine.proebiz.com

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-03 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-31

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Postêpowanie jest prowadzone w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt. 2 ustawy Pzp, w którym Zamawiaj±cy mo¿e prowadziæ negocjacje w celu ulepszenia tre¶ci ofert, które podlegaj± ocenie w ramach kryteriów oceny ofert, a po zakoñczeniu negocjacji zaprasza wykonawców do sk³adania ofert dodatkowych. Zamawiaj±cy mo¿e dokonaæ wyboru najkorzystniejszej oferty bez przeprowadzenia negocjacji lub po przeprowadzeniu negocjacji, zgodnie z zasadami okre¶lonymi w Rozdziale 2 SWZ.
2. Wykluczeniu z postêpowania podlega wykonawca lub którykolwiek ze wspólników konsorcjum (w przypadku sk³adania
oferty wspólnej) lub podmiot, na którego zasoby powo³uje siê wykonawca w celu spe³nienia warunków udzia³u w
postêpowaniu, wobec którego zachodz± przes³anki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie
bezpieczeñstwa narodowego (obligatoryjne podstawy wykluczenia).
3. Dysponowanie zasobami innych podmiotów:
1) Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do
konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej
lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych.
2) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
3) Pozosta³e informacje w tym zakresie okre¶lone s± w Rozdziale 17 ust. 4 SWZ.
4. Termin realizacji zamówienia (wymagany) – przedmiotowe zadanie bêdzie realizowane przez okres 12 miesiêcy (od dnia 1 stycznia 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 roku).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.