Ogłoszenie z dnia 2024-11-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00596718/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Jasionówka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JASIONÓWKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659332
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 19
1.5.2.) Miejscowość: Jasionówka
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-122
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 857278030
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@jasionowka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ezamowienia.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c9ab3aab-6f02-4951-bf3d-59c25f46bf6d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Jasionówka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9ab3aab-6f02-4951-bf3d-59c25f46bf6d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00613565
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00596718
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Or.271.21.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na opracowaniu planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego Gminy Jasionówka, o którym mowa w art. 13a ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 t.j.), zwana dalej UPIZP.
2. Granice opracowania: Gmina Jasionówka w granicach administracyjnych, z wyłączeniem terenów zamkniętych. Powierzchnia Gminy Jasionówka w granicach administracyjnych - około 9681 ha
3. Zakres zamówienia :
1) przygotowanie wniosku zgodnie z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.) o uzgodnienie zakresu prognozy oddziaływania na środowisko,
2) opracowanie raportu z analizy uwarunkowań oraz potrzeb i możliwości rozwoju Gminy Jasionówka, obejmującego: inwentaryzację urbanistyczna wraz z niezbędną dokumentacją, podsumowanie uwarunkowań środowiskowych i infrastrukturalnych, rozmieszczenie istniejących i planowanych obiektów infrastruktury społecznej, transportowej i technicznej wraz z obowiązującymi dla nich ograniczeniami w zagospodarowaniu, propozycje kierunków rozwoju gminy, zapotrzebowanie na nową zabudowę mieszkaniową oraz chłonności terenów niezabudowanych i przekazanie jej Zamawiającemu do akceptacji,
3) wykonanie opracowania ekofizjograficznego,
4) przygotowanie projektu planu ogólnego wraz z uzasadnieniem oraz prognozą oddziaływania na środowisko, zgodne z obowiązującymi przepisami prawa,
5) przygotowanie projektu wystąpienia o zaopiniowanie projektu planu ogólnego przez komisję urbanistyczno-architektoniczną,
6) przygotowanie projektów wystąpień o uzgodnienie oraz zaopiniowanie projektu planu ogólnego wraz z rozdzielnikiem,
7) prezentację (o ile będzie to wymagane) na posiedzeniu komisji urbanistyczno- architektonicznej,
8) analizę i sporządzenie wykazu wniosków do projektu planu ogólnego, o których mowa w art. 13i ust. 3 pkt 1 i 2 UPIZP wraz z propozycją ich rozpatrzenia i uzasadnieniem,
9) analizę i sporządzenie wykazu opinii do projektu planu ogólnego, o których mowa w art. 13i ust. 3 pkt 5 lit. a UPIZP,
10) analizę i sporządzenie wykazu uzgodnień do projektu planu ogólnego, o których mowa w art. 13i ust. 3 pkt 5 lit. b UPIZP,
11) analizę i sporządzenie wykazu opinii do projektu planu ogólnego gminy wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, o których mowa w art. 54 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094, z późn. zm.), o ile jest wymagana,
12) przygotowanie korekty projektu planu ogólnego wynikającej z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień wraz z uzasadnieniem oraz prognozą oddziaływania na środowisko, zgodne z obowiązującymi przepisami prawa,
13) przygotowanie projektu ogłoszenia o rozpoczęciu konsultacji społecznych zgodnie art. 13i ust. 3 pkt 8 UPIZP,
14) udział w konsultacjach społecznych w postaci: spotkania otwartego oraz co najmniej dwukrotnego dyżuru projektanta,
15) sporządzenie raportu podsumowującego przebieg konsultacji społecznych, zawierającego wykaz zgłoszonych uwag wraz z propozycją ich rozpatrzenia i uzasadnieniem oraz protokołów z czynności przeprowadzonych w ramach konsultacji,
16) ponowienie w niezbędnym zakresie czynności, o których mowa w pkt 4, pkt 5 lit. b i pkt 6 lit. b UPIZP,
17) przygotowania pisemnego uzasadnienia i podsumowania do przyjętego dokumentu zgodnie z art. 42 i 55 pkt 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.),
18) wprowadzenie korekty do projektu planu ogólnego wynikającej z przeprowadzonych konsultacji społecznych wraz z uzasadnieniem oraz prognozą oddziaływania na środowisko, zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, a także przekazanie ostatecznego tekstu projektu uchwały w sprawie uchwalenia planu ogólnego gminy wraz z uzasadnieniem (wersja elektroniczna), sporządzonego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa wraz z niezbędnymi załącznikami oraz danymi przestrzennymi, o których mowa w UPIZP i przepisach wykonawczych,
19) prezentacji projektu uchwały podczas sesji Rady Gminy Jasionówka z raportem, o którym mowa w art. 8k ust. 2 UPIZP,
20) skompletowania, uporządkowania dokumentacji planistycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
21) ponadto:
- zapewnienia osobistych dyżurów projektanta w zależności od potrzeb Zamawiającego w związku z procedurą przygotowania planu ogólnego,
- sporządzenia projektu planu ogólnego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
- pisemne ustosunkowanie się do wniosków i pism składanych przez interesantów/mieszkańców w trakcie trwania procedury dotyczącej uchwalania planu ogólnego,
- uczestniczenia w spotkaniach roboczych dotyczących będącej w trakcie opracowywania Strategii Rozwoju Gminy Jasionówka na lata 2025 – 2034 i uwzględnienia w projekcie planu ogólnego uwarunkowań rozwoju przestrzennego gminy, w szczególności polityki przestrzennej określonej w Strategii,
- wykonywanie innych czynności i działań wynikających z przepisów ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i przepisów wykonawczych niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy,
- udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia do zgodności projektu planu ogólnego z przepisami prawa w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały przez Wojewodę oraz ponowienie niezbędnych czynności, jak również ponowne opracowanie niezbędnych dokumentów.
4. Plan ogólny należy wykonać zgodnie z wymogami:
1) ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2024 r. poz. 1130 t.j.),
2) rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz.U z 2023 r. poz. 2758 ze zm.),
3) ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1124 t.j.),
4) ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2024 r. poz. 54 ze zm.),
5) rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 24 października 2023 r. w sprawie zbiorów danych przestrzennych oraz metadanych w zakresie zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2023 r. poz. 2409),
6) ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2024 r. poz. 1465 ze zm.),
7) rozporządzenia z dnia 9 września 2002 r. Ministra Środowiska w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz. U. z 2002 r. poz. 155),
8) innymi przepisami wynikającymi z odpowiednich aktów prawnych, mających odniesienie do przedmiotu zlecenia, m.in. dotyczącymi ochrony środowiska, ochrony zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, dróg, o transporcie kolejowym, prawo lotnicze, itp.
5. Wymagania techniczne:
1) Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.
2) Końcowy przedmiot zamówienia obejmie:
a) Opracowanie ekofizjograficzne w wersji papierowej i elektronicznej, w ilości 2 egzemplarzy, Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg), w celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip i .7z;
b) Część tekstowa planu ogólnego w wersji papierowej i elektronicznej, w ilości 4 egzemplarzy;
c) Część graficzna planu ogólnego w wersji papierowej (kolorowej) i elektronicznej, w ilości 4 egzemplarzy;
d) Prognoza oddziaływania na środowisko w wersji papierowej i elektronicznej, w ilości 2 egzemplarzy;
e) Rysunek planu ogólnego w wersji elektronicznej w formacie SHP lub DXF z podziałem na warstwy, na których leżą obiekty jednej kategorii;
f) Rysunek planu ogólnego w formacie Geotiff;
g) Dane przestrzenne.
6. Warunki realizacji:
1) Wykonawca zobligowany jest do przygotowania oprócz ww. dokumentów innych dokumentów, które okażą się konieczne w trakcie opracowywania przedmiotu zamówienia w ramach niniejszej umowy.
2) Wykonawca zobowiązuje się do przeniesienia majątkowych praw autorskich do wszystkich materiałów wytworzonych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia na Zamawiającego w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie.
3) Przygotowanie korespondencji związanej z przeprowadzeniem procedury planistycznej, w tym wydruki i nośniki danych, zamieszczanie ogłoszeń w prasie następuje na koszt Wykonawcy. Rozesłanie korespondencji związanej z przeprowadzeniem procedury planistycznej następuje na koszt Zamawiającego.
4) Wynikiem zrealizowanego przedmiotu zamówienia będzie uchwalony przez Radę Gminy Jasionówka plan ogólny Gminy Jasionówka, zatwierdzony przez Wojewodę Podlaskiego wraz z wymaganymi załącznikami oraz niezbędną dokumentacją i opublikowany w Dzienniku Urzędowym Województwa Podlaskiego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 1, art. 260 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.) Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie z uwagi na to, że nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.Z uwagi na brak złożonych ofert postanowiono o unieważnieniu niniejszego postępowania.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie Planów Zagospodarowania Przestrzennego na terenie gminy Wolbórz
- OPRACOWANIE PROJEKTU PLANU OGÓLNEGO DLA GMINY TARNÓW
- Opracowanie planu ogólnego Miasta i Gminy Działoszyn
- "Opracowanie planu ogólnego miasta Włodawa"
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Regnów
- Opracowanie planu ogólnego dla gminy Lubartów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.