eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChrzanówNasadzenia drzew i krzewów na terenie Gminy Chrzanów w 2024 r.



Ogłoszenie z dnia 2024-11-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Nasadzenia drzew i krzewów na terenie Gminy Chrzanów w 2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chrzanów - Urząd Miejski w Chrzanowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257943

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Henryka 20

1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 7585122-123

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@chrzanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.chrzanow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/chrzanow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Administracja samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nasadzenia drzew i krzewów na terenie Gminy Chrzanów w 2024 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c242297d-4a88-4433-9ad4-c01b3debea0a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00613584

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033049/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Nasadzenia drzew i krzewów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00552780

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.33.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 - Nasadzenia drzew i krzewów na terenach zieleni Gminy Chrzanów – 2024 r.
Zamówienie obejmuje: a) zakup materiału roślinnego do nasadzeń, b) wykopanie dołów, c) zaprawę dołów ziemią żyzną, d) przygotowanie terenu pod nasadzenia, e) nasadzenie drzew i krzewów, f) podlanie drzew i krzewów, g) opalikowanie drzew wraz przymocowaniem drzew do palików i zamontowaniem osłon, h) wykonanie mis wokół drzew i obsypanie ich korą, i) założenie rabat, j) uporządkowanie terenu po zakończeniu prac.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają:
• Wykaz miejsc do nasadzeń - załącznik nr 8.1 do SWZ;
• Wykaz materiału roślinnego wraz z parametrami - załącznik nr 9.1 do SWZ,
• Łączny przedmiar prac - załącznik nr 10.1 do SWZ,
• Standardy jakościowe wykonania prac - załącznik nr 11.1 do SWZ,
• Parametry jakościowe materiału roślinnego - załącznik nr 12.1 do SWZ.
Wykonawca będzie posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100 000 zł na okres co najmniej realizacji zamówienia, tj. od dnia podpisania umowy do 09.12.2024 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03120000-8 - Produkty ogrodnicze i szkółkarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

77211600-8 - Sadzenie drzew

4.5.5.) Wartość części: 171388,33 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 - Nasadzenia drzew i krzewów w pasach drogowych dróg gminnych na terenie Gminy Chrzanów – 2024 r.
Zamówienie obejmuje: a) zakup materiału roślinnego do nasadzeń, b) wykopanie dołów, c) zaprawę dołów ziemią urodzajną, d) przygotowanie terenu pod nasadzenia, e) sadzenie drzew i krzewów, f) podlanie drzew i krzewów, g) opalikowanie drzew wraz z przymocowaniem drzew do palików i zamontowaniem osłon, h) wykonanie mis wokół drzew i obsypanie ich korą, i) założenie rabat, j) uporządkowanie terenu po zakończeniu prac.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają:
• Wykaz miejsc do nasadzeń - załącznik nr 8.2 do SWZ;
• Wykaz materiału roślinnego wraz z parametrami - załącznik nr 9.2 do SWZ,
• Łączny przedmiar prac - załącznik nr 10.2 do SWZ,
• Standardy jakościowe wykonania prac - załącznik nr 11.2 do SWZ,
• Parametry jakościowe materiału roślinnego - załącznik nr 12.2 do SWZ.
Wykonawca będzie posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100 000 zł na okres co najmniej realizacji zamówienia, tj. od dnia podpisania umowy do 09.12.2024 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03120000-8 - Produkty ogrodnicze i szkółkarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

77211600-8 - Sadzenie drzew

4.5.5.) Wartość części: 196194,30 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 - Nasadzenia roślin na terenie parku pałacowego w Kościelcu.
Zamówienie obejmuje m.in.: zakup materiału roślinnego, dostawę materiału roślinnego wraz z rozładunkiem, zakup i dostawę materiałów niezbędnych do realizacji zamówienia, sadzenie roślin (drzew, krzewów, pnączy, bylin oraz paproci) wraz z przygotowaniem terenu pod nasadzenia, stabilizacją drzew, ściółkowanie korą, wykonanie zabezpieczenia roślin poprzez wykonanie płotka faszynowego.
Szczegółowy zakres prac, wymagania dotyczące ich realizacji i standardy jakościowe wykonania prac określa projekt nasadzeń uzupełniających w parku pałacowym w Kościelcu – projekt wykonawczy zieleni opracowany przez mgr inż. Krystynę Szar, mgr inż. arch. Martę Szar Wojasińską, Szar Pracownia Krajobrazu Sp. z o.o., ul. Królewska 65a/1, 30-081 Kraków stanowiący załącznik nr 13 do SWZ.
Nasadzany materiał roślinny musi posiadać parametry zgodne z opisem oraz największą jakość szkółkarską. Dostarczony materia roślinny musi być zgodny z „Zaleceniami jakościowymi dla ozdobnego materiału szkółkarskiego” opracowanie Związku Szkółkarzy Polskich. Prace związane z realizacją ww. projektu należy wykonywać zgodnie z dokumentacją projektową.
Uwaga: Na terenie parku pałacowego w Kościelcu zabronione jest poruszanie się sprzętu na alejkach wykonanych z nawierzchni mineralnej.
Wykonawca będzie posiadał przez cały okres obowiązywania umowy polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie odpowiedzialności kontraktowej deliktowej na kwotę nie niższą niż 50% wynagrodzenia brutto.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03120000-8 - Produkty ogrodnicze i szkółkarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

77211600-8 - Sadzenie drzew

4.5.5.) Wartość części: 98987,08 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 204090,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agnieszka Pikur FHUT OL-TRANS

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6281442559

7.3.3) Ulica: Kościuszki 80

7.3.4) Miejscowość: Trzebinia

7.3.5) Kod pocztowy: 32-540

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-09

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179280,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 245464,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179280,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dominika Pikur Architektura Zieleni

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282278694

7.3.3) Ulica: Metalowców 29

7.3.4) Miejscowość: Chrzanów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-500

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179280,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-09

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93480,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93480,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: mgr inż. Anna Cuppa CUPPA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9442021506

7.3.4) Miejscowość: Wola Luborzycka 44, Kocmyrzów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-010

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93480,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.