eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DubieckoDostawa autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych



Ogłoszenie z dnia 2024-11-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA DUBIECKO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900453

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Przemyska 10

1.5.2.) Miejscowość: Dubiecko

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-750

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dubiecko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dubiecko.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzp.dubiecko.pl/#/offer/f0a9e0a2-b246-4429-99a6-302d86dbce17

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5132696d-dbed-4167-8591-994fda798fc6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00613748

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00089270/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00545211

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.12.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego fabrycznie nowego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych – 19 miejsc siedzących (w tym 2 miejsca dla wózków inwalidzkich z pasami mocującymi, zamiennie z fotelami) + 2 miejsca siedzące (kierowca i opiekun). Wykonawca zapewni pełną obsługą serwisową autobusu w okresie trwania gwarancji.
2. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach technicznych, wyposażeniu oraz warunkach gwarancji (tj. nie gorszych niż określone w SWZ wraz z załącznikami).
3. Autobus, będący przedmiotem zamówienia, musi być o maksymalnym przebiegu 200 km, wolny od wad prawnych i fizycznych, nienaprawiany, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2024 r., musi posiadać kierownicę usytuowaną po lewej stronie pojazdu oraz spełniać wymagania określone w SWZ.
4. Wykonawca dostarczy autobus na koszt i ryzyko własne, do siedziby Zamawiającego.
5. Wykonawca wraz z autobusem musi przekazać:
5.1. świadectwo homologacji,
5.2. kartę pojazdu,
5.3. książkę serwisową,
5.4. instrukcję obsługi pojazdu w j. polskim.
6. Odbiór autobusu zostanie przeprowadzony na podstawie protokołu odbioru.
7. Minimalne wymagania Zamawiającego dotyczące gwarancji oferowanego autobusu to:
7.1. mechaniczna – 24 miesiące,
7.2. powłoka lakiernicza – 36 miesięcy,
bez limitu kilometrów.
8. Bieg okresu gwarancyjnego rozpocznie się od dnia podpisania protokołu odbioru autobusu bez zastrzeżeń.
9. Gwarancja udzielona na przedmiot zamówienia uprawnia Zamawiającego do otrzymywania nieodpłatnego usuwania wad przedmiotu zamówienia stwierdzonych i zgłoszonych Wykonawcy w okresie gwarancji.
10. Wykonawca wykonywać będzie pełną obsługę serwisową przez okres gwarancji mechanicznej (min. 24 miesiące). Wykonawca w Formularzu ofertowym może zaproponować dłuższy okres gwarancji mechanicznej jednocześnie uzyskując dodatkowe punkty w ramach kryteriów oceny ofert.
11. Pełna obsługa serwisowa obejmuje wszelkie czynności obsługowe i naprawcze oraz materiały eksploatacyjne zgodnie z zaleceniami producenta i zakresem szczegółowo opisanym w karcie gwarancyjnej i instrukcji obsługi autobusu, w tym pakiet bezpłatnych przeglądów w okresie gwarancji.
12. Wykonawca musi przystąpić do wykonywania czynności serwisowych nie później niż w 5 dni od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego.
13. Czynności serwisowe nie mogą trwać dłużej niż 6 godzin od momentu podstawienia pojazdu do Autoryzowanej Stacji Obsługi. W uzasadnionych przypadkach (złożoność czynności serwisowych) okres ten może ulec wydłużeniu, lecz wówczas Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt pojazd zastępczy o parametrach nie gorszych niż opisane w załączniku nr 1 do SWZ.
14. Wykonywane czynności serwisowe muszą być przeprowadzane przez Autoryzowaną Stację Obsługi producenta zlokalizowaną nie więc niż 150 km od siedziby Zamawiającego mierząc najkrótszą trasą prowadzącą po drogach publicznych.
15. Wykonawca gwarantuje stosowanie oryginalnych części i akcesoriów objętych gwarancją producenta.
16. Wykonawca musi udzielić gwarancji zgodnie z zaleceniami producenta na wykonane czynności serwisowe.
17. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
17.1. Minimalne parametry techniczne i wyposażenie pojazdu wymagane przez Zamawiającego (załącznik nr 1 do SWZ Parametry techniczne);
17.2. Proponowane postanowienia umowy (PPU) (załącznik nr 5 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34120000-4 - Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 514140,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 557190,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 514140,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRUCK IMPORT – EXPORT WYNAJEM Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7011020346

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 514140,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.