eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MielecZakup i dostawa mebli dla potrzeb Pañstwowej Szko³y Muzycznej I i II stopnia im. Mieczys³awa Kar³owicza w Mielcu



Og³oszenie z dnia 2024-11-25

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa mebli dla potrzeb Pañstwowej Szko³y Muzycznej I i II stopnia im. Mieczys³awa Kar³owicza w Mielcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: PAÑSTWOWA SZKO£A MUZYCZNA I I II ST. IM. MIECZYS£AWA KAR£OWICZA W MIELCU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000782528

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Test-Krucza 10

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mielec

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: (17) 586-29-76

1.5.8.) Numer faksu: (17) 586-29-76

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@psm.mielec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.psm.mielec.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inna pañstwowa jednostka organizacyjna nieposiadaj±ca osobowo¶ci prawnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa mebli dla potrzeb Pañstwowej Szko³y Muzycznej I i II stopnia im. Mieczys³awa Kar³owicza w Mielcu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-81c6afa0-4b81-4a7e-8a58-0bce6b4ca4c5

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00613872

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00455121/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.2 Zakup i dostawa mebli dla potrzeb Pañstwowej Szko³y Muzycznej I i II stopnia im. Mieczys³awa Kar³owicza w Mielcu

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-81c6afa0-4b81-4a7e-8a58-0bce6b4ca4c5

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-81c6afa0-4b81-4a7e-8a58-0bce6b4ca4c5

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
2. Osoba wyznaczona do kontaktu z Wykonawcami: Ryszard Kusek, tel. (17) 586-29-76, e-mail: dyrektor@psm.mielec.pl
3. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-81c6afa0-4b81-4a7e-8a58-0bce6b4ca4c5
Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”).
4. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
5. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i
przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
6. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty (okre¶lone w §8 swz), inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
7. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce "Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej
wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie
ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
8. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
9. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
10. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany w swz (nie dotyczy sk³adania ofert).
Z uwagi na ograniczon± liczbê znaków, pozosta³e informacje o sposobie komunikacji zawiera §9 swz.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula Informacyjna na temat uprawnieñ wynikaj±cych z rozporz±dzenia RODO znajduje siê w swz.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula Informacyjna na temat uprawnieñ wynikaj±cych z rozporz±dzenia RODO znajduje siê w swz.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DS.26.5.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 134981,30 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przez Wykonawcê do siedziby Zamawiaj±cego – Mielec, ul. Ko¶ciuszki 10 – mebli dla potrzeb Pañstwowej Szko³y Muzycznej I i II stopnia im. Mieczys³awa Kar³owicza w Mielcu. Realizacja przedmiotu zamówienia bêdzie siê odbywa³a na koszt w³asny Wykonawcy i bêdzie obejmowa³a wniesienie, rozpakowanie, w razie potrzeby z³o¿enie/zmontowanie oraz ustawienie we wskazanych przez Zamawiaj±cego miejscach (pomieszczeniach) w jego siedzibie mebli. Dostaw± maj± byæ objête meble nie bêd±ce przedmiotem ekspozycji, nieu¿ywane, pochodz±ce z bie¿±cej produkcji (wyprodukowane nie wcze¶niejszej ni¿ w 2024 roku). Do dostarczanego przedmiotu zamówienia, Wykonawca jest zobowi±zany do³±czyæ wymagane instrukcje w jêzyku polskim (je¶li dotyczy).
2. Zamawiaj±cy wymaga, aby przedmiot zamówienia by³ fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dobrej, jako¶ci, dopuszczony do obrotu, zapakowany w oryginalne opakowanie dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikuj±ce dany produkt, okre¶laj±cy jego parametry techniczne, jako¶ciowe, funkcjonalne oraz u¿ytkowe.
3. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ sk³adania ofert czê¶ciowych wed³ug poni¿szego podzia³u:
a) Czê¶æ I - lady biurowe,
4. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ zawarty w za³±czniku nr 6 do specyfikacji warunków zamówienia.
5. ermin i sposób p³atno¶ci – p³atne przelewem, jednorazowo po zakoñczeniu realizacji dostawy w terminie do 14 dni od daty otrzymania rachunku (faktury)

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 20374,55 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy najpierw dokonuje oceny ofert, a nastêpnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. W takim przypadku, w terminie nie krótszym ni¿ 5 dni wezwie Wykonawcê, który przedstawi³ najkorzystniejsz± ofertê do z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u oraz niepodleganie wykluczeniu z postêpowania. Art. 274 ustawy pzp stosuje siê.
2. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert.
3. Zamawiaj±cy dokona poprawek w ofercie zgodnie z zapisami art. 223 ust. 2 ustawy pzp.
4. W przypadku rozbie¿no¶ci pomiêdzy cen± podan± przez wykonawcê w ofercie wyra¿on± s³ownie oraz cyfrowo za prawid³ow± Zamawiaj±cy uzna warto¶æ (cenê) wyra¿on± s³ownie z zastrze¿eniem art. 223 ust. 2 pzp.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przez Wykonawcê do siedziby Zamawiaj±cego – Mielec, ul. Ko¶ciuszki 10 – mebli dla potrzeb Pañstwowej Szko³y Muzycznej I i II stopnia im. Mieczys³awa Kar³owicza w Mielcu. Realizacja przedmiotu zamówienia bêdzie siê odbywa³a na koszt w³asny Wykonawcy i bêdzie obejmowa³a wniesienie, rozpakowanie, w razie potrzeby z³o¿enie/zmontowanie oraz ustawienie we wskazanych przez Zamawiaj±cego miejscach (pomieszczeniach) w jego siedzibie mebli. Dostaw± maj± byæ objête meble nie bêd±ce przedmiotem ekspozycji, nieu¿ywane, pochodz±ce z bie¿±cej produkcji (wyprodukowane nie wcze¶niejszej ni¿ w 2024 roku). Do dostarczanego przedmiotu zamówienia, Wykonawca jest zobowi±zany do³±czyæ wymagane instrukcje w jêzyku polskim (je¶li dotyczy).
2. Zamawiaj±cy wymaga, aby przedmiot zamówienia by³ fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dobrej, jako¶ci, dopuszczony do obrotu, zapakowany w oryginalne opakowanie dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikuj±ce dany produkt, okre¶laj±cy jego parametry techniczne, jako¶ciowe, funkcjonalne oraz u¿ytkowe.
3. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ sk³adania ofert czê¶ciowych wed³ug poni¿szego podzia³u:
a) Czê¶æ II - meble do biura i sal dydaktycznych,
4. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ zawarty w za³±czniku nr 6 do specyfikacji warunków zamówienia.
5. Termin i sposób p³atno¶ci – p³atne przelewem, jednorazowo po zakoñczeniu realizacji dostawy w terminie do 14 dni od daty otrzymania rachunku (faktury).

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 70111,71 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39140000-5 - Meble domowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy najpierw dokonuje oceny ofert, a nastêpnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. W takim przypadku, w terminie nie krótszym ni¿ 5 dni wezwie Wykonawcê, który przedstawi³ najkorzystniejsz± ofertê do z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u oraz niepodleganie wykluczeniu z postêpowania. Art. 274 ustawy pzp stosuje siê.
2. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert.
3. Zamawiaj±cy dokona poprawek w ofercie zgodnie z zapisami art. 223 ust. 2 ustawy pzp.
4. W przypadku rozbie¿no¶ci pomiêdzy cen± podan± przez wykonawcê w ofercie wyra¿on± s³ownie oraz cyfrowo za prawid³ow± Zamawiaj±cy uzna warto¶æ (cenê) wyra¿on± s³ownie z zastrze¿eniem art. 223 ust. 2 pzp.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przez Wykonawcê do siedziby Zamawiaj±cego
– Mielec, ul. Ko¶ciuszki 10 – mebli dla potrzeb Pañstwowej Szko³y Muzycznej I i II stopnia
im. Mieczys³awa Kar³owicza w Mielcu. Realizacja przedmiotu zamówienia bêdzie siê odbywa³a na koszt w³asny Wykonawcy i bêdzie obejmowa³a wniesienie, rozpakowanie, w razie potrzeby z³o¿enie/zmontowanie oraz ustawienie we wskazanych przez Zamawiaj±cego miejscach (pomieszczeniach) w jego siedzibie mebli. Dostaw± maj± byæ objête meble nie bêd±ce przedmiotem ekspozycji, nieu¿ywane, pochodz±ce z bie¿±cej produkcji (wyprodukowane nie wcze¶niejszej ni¿ w 2024 roku). Do dostarczanego przedmiotu zamówienia, Wykonawca jest zobowi±zany do³±czyæ wymagane instrukcje w jêzyku polskim (je¶li dotyczy).
2. Zamawiaj±cy wymaga, aby przedmiot zamówienia by³ fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dobrej, jako¶ci, dopuszczony do obrotu, zapakowany w oryginalne opakowanie dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikuj±ce dany produkt, okre¶laj±cy jego parametry techniczne, jako¶ciowe, funkcjonalne oraz u¿ytkowe.
3. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ sk³adania ofert czê¶ciowych wed³ug poni¿szego podzia³u:
c) Czê¶æ III - krzes³a.
4. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ zawarty w za³±czniku nr 6 do specyfikacji warunków zamówienia.
5. Termin i sposób p³atno¶ci – p³atne przelewem, jednorazowo po zakoñczeniu realizacji dostawy w terminie do 14 dni od daty otrzymania rachunku (faktury).

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 44495,04 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39110000-6 - Siedziska, krzes³a i produkty z nimi zwi±zane, i ich czê¶ci

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy najpierw dokonuje oceny ofert, a nastêpnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. W takim przypadku, w terminie nie krótszym ni¿ 5 dni wezwie Wykonawcê, który przedstawi³ najkorzystniejsz± ofertê do z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u oraz niepodleganie wykluczeniu z postêpowania. Art. 274 ustawy pzp stosuje siê.
2. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert.
3. Zamawiaj±cy dokona poprawek w ofercie zgodnie z zapisami art. 223 ust. 2 ustawy pzp.
4. W przypadku rozbie¿no¶ci pomiêdzy cen± podan± przez wykonawcê w ofercie wyra¿on± s³ownie oraz cyfrowo za prawid³ow± Zamawiaj±cy uzna warto¶æ (cenê) wyra¿on± s³ownie z zastrze¿eniem art. 223 ust. 2 pzp.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie ma szczególnych wymagañ w tym zakresie. Ocena spe³nienia tego warunku odbêdzie siê na podstawie O¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (Za³±cznik 2 do swz).
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile to wynika z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie ma szczególnych wymagañ w tym zakresie. Ocena spe³nienia tego warunku odbêdzie siê na podstawie O¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (Za³±cznik 2 do swz).
3) sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Zamawiaj±cy nie ma szczególnych wymagañ w tym zakresie. Ocena spe³nienia tego warunku odbêdzie siê na podstawie O¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (Za³±cznik 2 do swz).
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje w okresie ostatnich trzech lat (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w okresie dzia³alno¶ci) niezbêdn± wiedz± i do¶wiadczeniem poprzez wykazanie siê do¶wiadczeniem polegaj±cym na wykonaniu minimum 1 zamówienia o podobnym charakterze tj. dostarczenie Zamawiaj±cym ró¿nego rodzaju mebli biurowych (gotowych lub robionych na zamówienie) o warto¶ci co najmniej:
- 20.000,00 z³ – sk³adaj±c ofertê tylko w czê¶ci I przedmiotu zamówienia,
- 70.000,00 z³ – sk³adaj±c ofertê tylko w czê¶ci II przedmiotu zamówienia,
- 30.000,00 z³ – sk³adaj±c ofertê tylko w czê¶ci III przedmiotu zamówienia,
wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, ¿e roboty te zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie.
Wykonawca sk³adaj±c ofertê na wiêcej ni¿ jedn± czê¶æ przedmiotu zamówienia, zobowi±zany jest do wykazania siê dysponowaniem realizacj± zamówienia (minimum jednego) o warto¶ci brutto nie mniejszej ni¿ warto¶æ ³±czna warto¶ci w danych czê¶ci.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu wstêpnego potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u, o których mowa w § 7 oraz w celu wstêpnego wykazania braku podstaw do wykluczenia z postêpowania okre¶lonych w § 6, Wykonawca ma obowi±zek z³o¿yæ wraz z ofert± o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania wg. za³±cznika nr 1 do swz oraz o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu wg. za³±cznika nr 2 do swz.
1) O¶wiadczenia, o których mowa w ust. 1, stanowi± dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia, spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe.
2) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenia, o których mowa w ust. 1, sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
3) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniami, o których mowa w ust. 1, tak¿e o¶wiadczenia podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
2. Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia wymaganych podmiotowych ¶rodków dowodowych, tj .
1) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
2) za¶wiadczenie albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
3) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia wymaganych podmiotowych ¶rodków dowodowych, tj . wykaz (sporz±dzony wed³ug wzoru z za³±cznika nr 4 do swz) dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane – w celu wykazania spe³niania warunki dzia³u w postêpowaniu okre¶lonego w §7 ust.1 pkt. 4) swz.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Nie dotyczy.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Nie dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Je¿eli Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia, ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy. Stosowne pe³nomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii po¶wiadczonej notarialnie nale¿y do³±czyæ do pliku zawieraj±cego ofertê.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Umowa zostanie podpisana zgodnie ze wzorem umowy stanowi±cym za³±cznik nr 5 do swz.
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy Pzp oraz postanowieñ projektu (wzoru) umowy.
3. Rozliczenia prowadzone bêd± w walucie polskiej (PLN).

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-03 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za pomoc± Platformy e-Zamówienia dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-81c6afa0-4b81-4a7e-8a58-0bce6b4ca4c5

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-03 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-01-02

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Na ofertê sk³adaj± siê:
1) Formularz ofertowy udostêpniony przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczony w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Informacje podstawowe”. Uwaga! Formularz ofertowy nale¿y podpisaæ odpowiednim rodzajem podpisu elektronicznego.
2) O¶wiadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania (wg. za³±cznika nr 1 do swz) oraz o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu (wg. za³±cznika nr 2 do swz).
3) O¶wiadczenie o poleganiu na zasobach podmiotu trzeciego wraz z dokumentem potwierdzaj±cym odstêp do tych zasobów o którym mowa w §7 ust. 5 swz – je¿eli ma zastosowanie.
4) Pe³nomocnictwa osób podpisuj±cych ofertê – je¿eli ma zastosowanie.
5) Uzasadnienie dla zastrze¿enia informacji stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa – je¿eli ma zastosowanie.
6) Informacje o których mowa w art. 225 ust. 2 ustawy pzp, w sytuacji gdyby wybór prowadzi³by do powstania u Zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego zgodnie z ustaw± VAT – je¿eli ma zastosowanie.
7) Zestawienie pomocnicze (wg. za³±cznika nr 3a do swz).
8) Folder lub inne dokumenty (w tym zdjêcia) sporz±dzone lub przet³umaczone na jêzyk polski, na podstawie których Zamawiaj±cy bêdzie móg³ potwierdziæ zgodno¶æ parametrów proponowanego asortymentu z parametrami okre¶lonym w swz.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.