eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kazimierza WielkaZakup sprzętu dla Powiatowego Zarządu Dróg w Kazimierzy Wielkiej



Ogłoszenie z dnia 2024-11-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu dla Powiatowego Zarządu Dróg w Kazimierzy Wielkiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W KAZIMIERZY WIELKIEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291151710

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul.Koszycka 29

1.5.2.) Miejscowość: Kazimierza Wielka

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-500

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 41 352-11-72

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd@pzd.kazimierzaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pzdkazimierzaw.bip.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kazimierzaw

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzętu dla Powiatowego Zarządu Dróg w Kazimierzy Wielkiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33a06a19-1f28-443e-b905-ceef909bb0d5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00613931

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00510735/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup sprzętu dla Powiatowego Zarządu Dróg w Kazimierzy Wielkiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00566308

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZD.II.383/3/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 – Ciągnik rolniczy
a) ciągnik rolniczy nowy, nie rejestrowany w UE (dopuszczalna rejestracja czasowa na dealera jako demonstracyjny z maksymalnym przebiegiem do 300 mth);
b) ciągnik wyprodukowany w UE lub z homologacją na UE;
c) rok produkcji: 2023 lub nowszy;
d) ciągnik z sieci autoryzowanego dealera;
e) minimalna masa ciągnika bez obciążników min. 5000 kg.;
f) SILNIK - wysokoprężny o mocy znamionowej min. 110 KM;

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.5.5.) Wartość części: 333333,33 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 – Remonter
a) Remonter fabrycznie nowy, rok produkcji 2024.
b) Silnik wysokoprężny o mocy co najmniej 46KM chłodzony cieczą, napędzający dmuchawę, pompy hydrauliczne podawania emulsji i podawania grysu.
c) Zasobnik na kruszywo dwukomorowy o pojemności całkowitej co najmniej 5 m3
d) Stosunek podziału pojemności na komory: 1/3 do 2/3.
e) Podawanie kruszywa podajnikami ślimakowymi z bezstopniowo regulowaną prędkością.
f) Zbiornik na emulsję o pojemności co najmniej 1500 litrów, izolowany, wyposażony we wskaźniki poziomu emulsji oraz temperatury emulsji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34920000-2 - Sprzęt drogowy

4.5.5.) Wartość części: 308943,09 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 – Ramię hydrauliczne i głowica bijakowa
Ramię hydrauliczne:
a) Ramię hydrauliczne fabrycznie nowe, rok produkcji 2024;
b) Zaawansowany system równoległoboku - odginane pierwszej części ramienia do przodu za pomocą siłowników hydraulicznych o min. 2,10 m;
c) Zasięg roboczy w poziomie min. 5,80 m;
d) Zasięg roboczy w poziomie z odgięciem do przodu min. 4,80 m;
e) Możliwość obrotu ramienia w poziomie min. 100°;
f) Zbiornik oleju min. 220 l;
g) Obroty WOM 540 obr. /min;
h) Pompa o mocy min 65 KM i ciśnieniu roboczym 250 bar;

Głowica bijakowa :
a) Moc silnika hydraulicznego rotora minimum 50 KM;
b) Cięcie i rozdrabnianie krzaków i odrostów o średnicy min. 8 cm;
c) Wysokość koszenia regulowana;
d) Szerokość robocza głowicy 110-130 cm;
e) Podnoszona i opuszczana hydraulicznie przednia część obudowy głowicy;

4.5.3.) Główny kod CPV: 43328100-9 - Urządzenia hydrauliczne

4.5.5.) Wartość części: 158536,59 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 392124,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 550000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 392124,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KISIEL AGROTECH Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6572986927

7.3.4) Miejscowość: Górno

7.3.5) Kod pocztowy: 26-008

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 392124,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 359018,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 359018,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 359018,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDROG Zakład Budowy Maszyn Eksport Import Krzysztof Cichocki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7290104756

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-388

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 359018,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 173430,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 173430,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INZYNIERIA SANITARNA I LĄDOWA Stanisław Hońdo

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7390404446

7.3.4) Miejscowość: Jawor

7.3.5) Kod pocztowy: 59-400

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 173430,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.