eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrasneDostawa żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Krasnem w roku kalendarzowym 2024 - 7 części



Ogłoszenie z dnia 2024-11-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Krasnem w roku kalendarzowym 2024 – 7 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W KRASNEM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364997296

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 742

1.5.2.) Miejscowość: Krasne

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-007

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsp@krasne.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasne.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0e8b4106-9e55-11ee-953e-c2ea26915e21

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Krasnem w roku kalendarzowym 2024 – 7 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e8b4106-9e55-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00614151

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00561845

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Ryby i mrożonki
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ryb i mrożonek w ilości i o jakości wskazanej w załączniku nr 1a do SWZ – OPZ dla cz.1.
6. Artykuły będą dostarczane, w ramach każdej części postępowania, do dwóch lokalizacji, tj. do:
1) Stołówki w budynku szkoły podstawowej w Zespole szkolno-przedszkolnym w Krasnem;
2) Stołówki w budynku gminnego przedszkola w Zespole szkolno-przedszkolnym w Krasnem.
- w zależności od potrzeb Zamawiającego w ilościach zamawianych przez przedstawicieli powyższych stołówek.
8. Ilości wskazane w załącznikach nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g do SWZ stanowią maksymalny zakres zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zamówienia, co jest równoznaczne z niepełnym wykorzystaniem kwoty wynikającej z formularza oferty. Rzeczywiste ilości zamówienia poszczególnych artykułów mogą różnić się od podanych w SWZ i będą zależne od rzeczywistego zapotrzebowania Zamawiających związanego z aktualną liczbą osób korzystających z dożywiania. Zakres zamówienia minimalny (gwarantowany), dla każdej części postępowania, stanową ilości artykułów dla poszczególnych pozycji określonych w formularzach asortymentowo-cenowych w wielkości 60% maksymalnego zakresu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 90100 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Pieczywo
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pieczywa w ilości i o jakości wskazanej w załączniku nr 1b do SWZ – OPZ dla cz.2
6. Artykuły będą dostarczane, w ramach każdej części postępowania, do dwóch lokalizacji, tj. do:
1) Stołówki w budynku szkoły podstawowej w Zespole szkolno-przedszkolnym w Krasnem;
2) Stołówki w budynku gminnego przedszkola w Zespole szkolno-przedszkolnym w Krasnem.
- w zależności od potrzeb Zamawiającego w ilościach zamawianych przez przedstawicieli powyższych stołówek.
8. Ilości wskazane w załącznikach nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g do SWZ stanowią maksymalny zakres zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zamówienia, co jest równoznaczne z niepełnym wykorzystaniem kwoty wynikającej z formularza oferty. Rzeczywiste ilości zamówienia poszczególnych artykułów mogą różnić się od podanych w SWZ i będą zależne od rzeczywistego zapotrzebowania Zamawiających związanego z aktualną liczbą osób korzystających z dożywiania. Zakres zamówienia minimalny (gwarantowany), dla każdej części postępowania, stanową ilości artykułów dla poszczególnych pozycji określonych w formularzach asortymentowo-cenowych w wielkości 60% maksymalnego zakresu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 39200 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 - Świeże warzywa i owoce
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa świeżych owoców i warzyw w ilości i o jakości wskazanej w załączniku nr 1c do SWZ – OPZ dla cz.3
6. Artykuły będą dostarczane, w ramach każdej części postępowania, do dwóch lokalizacji, tj. do:
1) Stołówki w budynku szkoły podstawowej w Zespole szkolno-przedszkolnym w Krasnem;
2) Stołówki w budynku gminnego przedszkola w Zespole szkolno-przedszkolnym w Krasnem.
- w zależności od potrzeb Zamawiającego w ilościach zamawianych przez przedstawicieli powyższych stołówek.
8. Ilości wskazane w załącznikach nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g do SWZ stanowią maksymalny zakres zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zamówienia, co jest równoznaczne z niepełnym wykorzystaniem kwoty wynikającej z formularza oferty. Rzeczywiste ilości zamówienia poszczególnych artykułów mogą różnić się od podanych w SWZ i będą zależne od rzeczywistego zapotrzebowania Zamawiających związanego z aktualną liczbą osób korzystających z dożywiania. Zakres zamówienia minimalny (gwarantowany), dla każdej części postępowania, stanową ilości artykułów dla poszczególnych pozycji określonych w formularzach asortymentowo-cenowych w wielkości 60% maksymalnego zakresu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 92100 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 - Różne artykuły spożywcze
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych w ilości i o jakości wskazanej w załączniku nr 1d do SWZ – OPZ dla cz.4.
6. Artykuły będą dostarczane, w ramach każdej części postępowania, do dwóch lokalizacji, tj. do:
1) Stołówki w budynku szkoły podstawowej w Zespole szkolno-przedszkolnym w Krasnem;
2) Stołówki w budynku gminnego przedszkola w Zespole szkolno-przedszkolnym w Krasnem.
- w zależności od potrzeb Zamawiającego w ilościach zamawianych przez przedstawicieli powyższych stołówek.
8. Ilości wskazane w załącznikach nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g do SWZ stanowią maksymalny zakres zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zamówienia, co jest równoznaczne z niepełnym wykorzystaniem kwoty wynikającej z formularza oferty. Rzeczywiste ilości zamówienia poszczególnych artykułów mogą różnić się od podanych w SWZ i będą zależne od rzeczywistego zapotrzebowania Zamawiających związanego z aktualną liczbą osób korzystających z dożywiania. Zakres zamówienia minimalny (gwarantowany), dla każdej części postępowania, stanową ilości artykułów dla poszczególnych pozycji określonych w formularzach asortymentowo-cenowych w wielkości 60% maksymalnego zakresu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 218500 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 - Wyroby garmażeryjne
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych w ilości i o jakości wskazanej w załączniku nr 1e do SWZ – OPZ dla cz.5
6. Artykuły będą dostarczane, w ramach każdej części postępowania, do dwóch lokalizacji, tj. do:
1) Stołówki w budynku szkoły podstawowej w Zespole szkolno-przedszkolnym w Krasnem;
2) Stołówki w budynku gminnego przedszkola w Zespole szkolno-przedszkolnym w Krasnem.
- w zależności od potrzeb Zamawiającego w ilościach zamawianych przez przedstawicieli powyższych stołówek.
8. Ilości wskazane w załącznikach nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g do SWZ stanowią maksymalny zakres zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zamówienia, co jest równoznaczne z niepełnym wykorzystaniem kwoty wynikającej z formularza oferty. Rzeczywiste ilości zamówienia poszczególnych artykułów mogą różnić się od podanych w SWZ i będą zależne od rzeczywistego zapotrzebowania Zamawiających związanego z aktualną liczbą osób korzystających z dożywiania. Zakres zamówienia minimalny (gwarantowany), dla każdej części postępowania, stanową ilości artykułów dla poszczególnych pozycji określonych w formularzach asortymentowo-cenowych w wielkości 60% maksymalnego zakresu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15851000-8 - Produkty mączne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15894300-4 - Dania gotowe

4.5.5.) Wartość części: 91400 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 Mięso i wędliny
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa i wędlin w ilości i o jakości wskazanej w załączniku nr 1f do SWZ – OPZ dla cz.6
6. Artykuły będą dostarczane, w ramach każdej części postępowania, do dwóch lokalizacji, tj. do:
1) Stołówki w budynku szkoły podstawowej w Zespole szkolno-przedszkolnym w Krasnem;
2) Stołówki w budynku gminnego przedszkola w Zespole szkolno-przedszkolnym w Krasnem.
- w zależności od potrzeb Zamawiającego w ilościach zamawianych przez przedstawicieli powyższych stołówek.
8. Ilości wskazane w załącznikach nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g do SWZ stanowią maksymalny zakres zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zamówienia, co jest równoznaczne z niepełnym wykorzystaniem kwoty wynikającej z formularza oferty. Rzeczywiste ilości zamówienia poszczególnych artykułów mogą różnić się od podanych w SWZ i będą zależne od rzeczywistego zapotrzebowania Zamawiających związanego z aktualną liczbą osób korzystających z dożywiania. Zakres zamówienia minimalny (gwarantowany), dla każdej części postępowania, stanową ilości artykułów dla poszczególnych pozycji określonych w formularzach asortymentowo-cenowych w wielkości 60% maksymalnego zakresu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.5.) Wartość części: 148600 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7 - Produkty mleczarskie i jaja
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów mleczarskich i jaj w ilości i o jakości wskazanej w załączniku nr 1g do SWZ – OPZ dla cz.7.
6. Artykuły będą dostarczane, w ramach każdej części postępowania, do dwóch lokalizacji, tj. do:
1) Stołówki w budynku szkoły podstawowej w Zespole szkolno-przedszkolnym w Krasnem;
2) Stołówki w budynku gminnego przedszkola w Zespole szkolno-przedszkolnym w Krasnem.
- w zależności od potrzeb Zamawiającego w ilościach zamawianych przez przedstawicieli powyższych stołówek.
8. Ilości wskazane w załącznikach nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g do SWZ stanowią maksymalny zakres zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zamówienia, co jest równoznaczne z niepełnym wykorzystaniem kwoty wynikającej z formularza oferty. Rzeczywiste ilości zamówienia poszczególnych artykułów mogą różnić się od podanych w SWZ i będą zależne od rzeczywistego zapotrzebowania Zamawiających związanego z aktualną liczbą osób korzystających z dożywiania. Zakres zamówienia minimalny (gwarantowany), dla każdej części postępowania, stanową ilości artykułów dla poszczególnych pozycji określonych w formularzach asortymentowo-cenowych w wielkości 60% maksymalnego zakresu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03142500-3 - Jaja

4.5.5.) Wartość części: 101000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88921,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125595,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88921,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jawit A. i J. Białas L. i W. Lampara Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6840006798

7.3.3) Ulica: ul. Mięsowicza 2a

7.3.4) Miejscowość: Krosno

7.3.5) Kod pocztowy: 38-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88921,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-02 do 2024-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37405 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37405 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37405 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PIEKARNIA Kisała Danuta

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8151505009

7.3.4) Miejscowość: Kraczkowa

7.3.5) Kod pocztowy: 37-124

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37405 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-02 do 2024-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, ze względu na fakt, iż nie złożono żadnej oferty.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 185207,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 205470,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 185204,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poladex L. Zaborniak M. Zaborniak Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7931270320

7.3.4) Miejscowość: Lubaczów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 185204,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-02 do 2024-12-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81392 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84305 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81392 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Cateringowa SOWRAD Konrad Sowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170301826

7.3.4) Miejscowość: Zaczernie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81392 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-02 do 2024-12-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 151377 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154980 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151377 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD MIĘSNY NOWY MAXPO R.J.KIZIOR SP.JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8720008583

7.3.4) Miejscowość: Brzeźnica

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151377 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-02 do 2024-12-31

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87819 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105813 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87819 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8680000752

7.3.4) Miejscowość: Bochnia

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87819 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-02 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.