eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzeworskDostawy materiałów do zimowego utrzymania dróg dla PZD Przeworsk w sezonie 2024 - 2025 z podziałem na części



Ogłoszenie z dnia 2024-11-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy materiałów do zimowego utrzymania dróg dla PZD Przeworsk w sezonie 2024 - 2025 z podziałem na części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku, ul. Słowackiego 17, 37-200 Przeworsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650903291

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słowackiego 17

1.5.2.) Miejscowość: Przeworsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 016 648 97 24

1.5.8.) Numer faksu: 016 648 97 24

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd_przeworsk@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatprzeworsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a3dd910f-986a-4ac3-a0a6-6b2b6aca7d8a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy materiałów do zimowego utrzymania dróg dla PZD Przeworsk w sezonie 2024 - 2025 z podziałem na części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3dd910f-986a-4ac3-a0a6-6b2b6aca7d8a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00614270

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00087086/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawy materiałów do zimowego utrzymania dróg dla PZD Przeworsk w sezonie 2024-2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00573835

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EZ.3311.32.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 550900,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1. Dostawa soli drogowej luzem nie zbrylającej do przygotowywania mieszanki piaskowo – grysowo – solnej zgodnie z normą PN – 86/C-84081/02 o parametrach zbliżonych do soli typu DR loco Niżatyce 161a z następującymi dodatkowymi wymogami:
- zawartość frakcji powyżej 6 mm < 5%
- zalecana wyższa zawartość antyzbrylacza
- zawartość NaCl > 95 %
- nie może zawierać substancji szkodliwych dla zdrowia lub środowiska oraz składników zwiększających śliskość
- wymagany jest atest jakościowy
• zamówienie obejmuje sprzedaż materiałów wraz z dostawą transportem oferenta;
• zamówienie będzie realizowane sukcesywnie - w ciągu całego sezonu (przez okres 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy), partiami - w zależności od potrzeb zamawiającego (pojedyncza dostawa – nie mniej niż 20 ton, w zależności od rodzaju transportu oferenta). Płatność za każdą dostarczoną i przyjętą dostawę, przelewem w terminie 30 dni.
• termin realizacji pojedynczej dostawy zgodnie z ofertę licząc od zlecenia przekazywanego faxem lub telefonicznie (patrz umowa);
• szacunkowe ilości zamawianych materiałów:
- sól drogowa mieszankowa luzem z domieszką antyzbrylacza - do mieszanek PN-86/C-84081/02 loco Niżatyce 161a – 450t,
• faktyczna ilość kupowanych kruszyw oraz soli – będzie zależeć od możliwości finansowych i realnych potrzeb zamawiającego (patrz umowa);
• odbiór ilościowy i jakościowy – bazy Zamawiającego – Niżatyce 161a (10 km od Przeworska w kierunku na Dynów), Sieniawa (ok 20km od Przeworska w kierunku Lublina).

4.5.3.) Główny kod CPV: 34927100-2 - Sól drogowa

4.5.5.) Wartość części: 354600,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 „Dostawa soli drogowej luzem nie zbrylającej do przygotowywania mieszanki piaskowo – grysowo – solnej zgodnie z normą PN – 86/C-84081/02 o parametrach zbliżonych do soli typu DR - loco Sieniawa”
z następującymi dodatkowymi wymogami:
- zawartość frakcji powyżej 6 mm < 5%
- zalecana wyższa zawartość antyzbrylacza
- zawartość NaCl > 95 %
- nie może zawierać substancji szkodliwych dla zdrowia lub środowiska oraz składników zwiększających śliskość
- wymagany jest atest jakościowy
• zamówienie obejmuje sprzedaż materiałów wraz z dostawą transportem oferenta;
• zamówienie będzie realizowane sukcesywnie - w ciągu całego sezonu (przez okres 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy), partiami - w zależności od potrzeb zamawiającego (pojedyncza dostawa – nie mniej niż 20 ton, w zależności od rodzaju transportu oferenta). Płatność za każdą dostarczoną i przyjętą dostawę, przelewem w terminie 30 dni.
• termin realizacji pojedynczej dostawy zgodnie z ofertę licząc od zlecenia przekazywanego faxem lub telefonicznie (patrz umowa);
• szacunkowe ilości zamawianych materiałów:
- sól drogowa mieszankowa luzem z domieszką antyzbrylacza - do mieszanek PN-86/C-84081/02 loco Sieniawa – 200t,
• faktyczna ilość kupowanych kruszyw oraz soli – będzie zależeć od możliwości finansowych i realnych potrzeb zamawiającego (patrz umowa);
• odbiór ilościowy i jakościowy – bazy Zamawiającego – Niżatyce 161a (10 km od Przeworska w kierunku na Dynów), Sieniawa (ok 20km od Przeworska w kierunku Lublina).

4.5.3.) Główny kod CPV: 34927100-2 - Sól drogowa

4.5.5.) Wartość części: 148400 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 „Dostawy piasku płukanego 0-2mm do sporządzania mieszanki solno – piaskowej, loco Niżatyce 161a”.
• zamówienie obejmuje sprzedaż materiałów wraz z dostawą transportem oferenta;
• zamówienie będzie realizowane sukcesywnie - w ciągu całego sezonu (przez okres 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy), partiami - w zależności od potrzeb zamawiającego (pojedyncza dostawa – nie mniej niż 20 ton, w zależności od rodzaju transportu oferenta). Płatność za każdą dostarczoną i przyjętą dostawę, przelewem w terminie 30 dni.
• termin realizacji pojedynczej dostawy zgodnie z ofertę licząc od zlecenia przekazywanego faxem lub telefonicznie (patrz umowa);
• szacunkowe ilości zamawianych materiałów:
- piasek płukany do sporządzania mieszanki solno – piaskowej – 1000t loco Niżatyce,
• faktyczna ilość kupowanych kruszyw oraz soli – będzie zależeć od możliwości finansowych i realnych potrzeb zamawiającego (patrz umowa);
• odbiór ilościowy i jakościowy – bazy Zamawiającego – Niżatyce 161a (10 km od Przeworska w kierunku na Dynów), Sieniawa (ok 20km od Przeworska w kierunku Lublina).

4.5.3.) Główny kod CPV: 14211000-3 - Piasek

4.5.5.) Wartość części: 34500,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4 „Dostawy piasku płukanego 0-2mm do sporządzania mieszanki solno – piaskowej, loco Sieniawa”

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

• zamówienie obejmuje sprzedaż materiałów wraz z dostawą transportem oferenta;
• zamówienie będzie realizowane sukcesywnie - w ciągu całego sezonu (przez okres 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy), partiami - w zależności od potrzeb zamawiającego (pojedyncza dostawa – nie mniej niż 20 ton, w zależności od rodzaju transportu oferenta). Płatność za każdą dostarczoną i przyjętą dostawę, przelewem w terminie 30 dni.
• termin realizacji pojedynczej dostawy zgodnie z ofertę licząc od zlecenia przekazywanego faxem lub telefonicznie (patrz umowa);
• szacunkowe ilości zamawianych materiałów:
- piasek płukany do sporządzania mieszanki solno – piaskowej – 500t loco Sieniawa,

• faktyczna ilość kupowanych kruszyw oraz soli – będzie zależeć od możliwości finansowych i realnych potrzeb zamawiającego (patrz umowa);
• odbiór ilościowy i jakościowy – bazy Zamawiającego – Niżatyce 161a (10 km od Przeworska w kierunku na Dynów), Sieniawa (ok 20km od Przeworska w kierunku Lublina).

4.5.3.) Główny kod CPV: 14211000-3 - Piasek

4.5.5.) Wartość części: 13400,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179776,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 282285,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179776,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Keluva PL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7262706325

7.3.3) Ulica: ul. Gliniana 52A

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 91-336

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179776,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79900,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79900,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Keluva PL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7262706325

7.3.3) Ulica: ul. Gliniana 52A

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 91-336

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79900,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38130,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51660,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38130,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA Stanisław Łach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141099039

7.3.3) Ulica: ul. Rzeszowska 4

7.3.4) Miejscowość: Górno

7.3.5) Kod pocztowy: 36-051

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38130,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15867,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25830,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15867,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. Kamko Kamil Gil

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170363655

7.3.3) Ulica: Hucisko 76

7.3.4) Miejscowość: Przewrotne

7.3.5) Kod pocztowy: 36-003

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15867,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.