Ogłoszenie z dnia 2024-11-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00497500/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-12
- 2025/BZP 00082968/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przewóz uczniów do zespołów szkolno-Przedszkolnych w Sompolnie, Lubstowie i Mąkolnie, na terenie miasta i gminy Sompolno w roku szkolnym 2024/ 2025 na podstawie biletów miesięcznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sompolno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019272
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 15
1.5.2.) Miejscowość: Sompolno
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-610
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 063 2714 054
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: beata.wisniewska@sompolno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sompolno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0bae61e8-bcb0-4ce4-a66c-26ae5b3bc8911.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przewóz uczniów do zespołów szkolno-Przedszkolnych w Sompolnie, Lubstowie i Mąkolnie, na terenie miasta i gminy Sompolno w roku szkolnym 2024/ 2025 na podstawie biletów miesięcznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0bae61e8-bcb0-4ce4-a66c-26ae5b3bc891
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00614348
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00071018/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przewóz uczniów do zespołów szkolno-przedszkolnych na terenie miasta i gminy Sompolno w roku szkolnym 2023/ 2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00497500
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZZ.271.15.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I zamówienia obejmuje przewóz uczniów do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego Nr 1 w Sompolnie – 47 uczniów i do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego Nr 2 w Lubstowie – 155 uczniów. Razem ilość uczniów przewożona w ramach części I wynosi 202 osób oraz przewidywana łączna ilość kilometrów w okresie realizacji zamówienia wyniesie około 36.500 km. Usługi przewozu uczniów odbywać się będą trzema autobusami oraz przy sprawowaniu opieki na uczniami przez opiekunów.4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 270511,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II zamówienia obejmuje przewóz uczniów do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Mąkolnie – 114 uczniów. Łączna ilość kilometrów w okresie realizacji zamówienia wyniesie około 35.700 km. Usługi przewozu uczniów odbywać się będą dwoma autobusami oraz przy sprawowaniu opieki na uczniami przez opiekunów.4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 170050,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 266100,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 318150,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 266100,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Koninie S. A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6650001289
7.3.3) Ulica: Zakładowa 4
7.3.4) Miejscowość: Konin
7.3.5) Kod pocztowy: 62-510
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W KONINIE S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W KONINIE S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 236533,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-11-01 do 2025-06-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164160,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 204071,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164160,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Waleriańczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652677074
7.3.4) Miejscowość: Piotrkowice 22B
7.3.5) Kod pocztowy: 62-561
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE PIOTR WALERIAŃCZYK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE PIOTR WALERIAŃCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1459520,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-11-01 do 2025-06-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu uczniów do szkół na terenie gminy Popów
- "Dostawa kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym frakcji 0/31,5 [mm] (C50/30) do konserwacji dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Żednia w 2025 roku"
- Dostawa kruszywa z kamienia łamanego na potrzeby napraw nawierzchni i budowy dróg gminnych na terenie Gminy Braniewo w latach 2025/2026
- Sukcesywna dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiorników i butli przez okres 12 miesięcy
- Świadczenie usług transportu drogowego na rzecz Kociewskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
- Przewóz wychowanków Placówki Wsparcia Dziennego w roku 2025 na planowane wyjazdy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.