Ogłoszenie z dnia 2024-11-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00624093/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-29
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
OBSŁUGA PRAWNA ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ „SZPITALA POWIATOWEGO” W SOCHACZEWIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej Szpitala Powiatowego w Sochaczewie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017222233
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Batalionów Chłopskich 3/7
1.5.2.) Miejscowość: Sochaczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dor@szpitalsochaczew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalsochaczew.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
OBSŁUGA PRAWNA ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ „SZPITALA POWIATOWEGO” W SOCHACZEWIE
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83c25c6d-a6fd-46df-82fb-665374df2b35
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00614394
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalsochaczew3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalsochaczew
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalsochaczew
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalsochaczew
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: EK-ZZ/ZP.261.70.U.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi obsługi prawnej we wszystkich aspektach działalności Zakładu Opieki Zdrowotnej „Szpitala Powiatowego” w Sochaczewie w szczególności w zakresie prawa regulującego działalność z zakresu ochrony zdrowia, prawa cywilnego, prawa zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustaw podatkowych, przepisów o ubezpieczeniach społecznych, prawa pracy, prawa spółek handlowych, przepisów związkowych oraz aktów prawnych instytucji finansujących działalność Zamawiającego
4.2.6.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zawodowe
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
2.1 Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
2.2 Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
2.3 Zdolności technicznej lub zawodowej. W zakresie zdolności technicznej i zawodowej Zamawiający określa dwa warunki udziału w postępowaniu, które Wykonawca musi spełnić łącznie. Pierwszym jest posiadanie przez Wykonawcę doświadczenia w realizacji określonych niżej usług, drugim dysponowanie osobami o określonych kompetencjach, które Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia:
2.3.1) Warunek nr 1 zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje łącznie co najmniej:
a) usługi polegającej na ciągłej (tj. świadczonej nieprzerwanie przez okres co najmniej 24 miesięcy, kompleksowej obsługi prawnej lub zatrudnieniu przez okres minimum 24 miesięcy na podstawie umowy o pracę w wymiarze co najmniej połowy etatu w minimum 1 (jednym) podmiocie leczniczym – w rozumieniu ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (tj. Dz. U. 2020 poz. 295) dysponującego co najmniej specjalistycznymi poradniami przyszpitalnymi oraz oddziałami szpitalnymi w tym: Oddziałem Chirurgii Urazowo- Ortopedycznej, Oddziałem Chirurgii Ogólnej, Oddziałem Pediatrycznym, Oddziałem Neonatologicznym oraz Oddziałem Ginekologiczno- Położniczym oraz Szpitalnym Oddziałem Ratunkowym o wartości usługi (umowy) nie mniej niż 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych);
b) minimum 3 usługi polegające na prowadzeniu postępowań w ramach Funduszu kompensacyjnego zdarzeń medycznych przy Rzeczniku Praw Pacjenta;
c) minimum 5 usług polegających na zastępstwie procesowym w imieniu podmiotu leczniczego przed
sądami powszechnymi, w sprawach zakresu prawa pracy;
d) minimum 3 usług polegających na reprezentacji podmiotu leczniczego w sprawach gospodarczych lub
cywilnych o wartości przedmiotu sporu minimum 75 000,00zł;
e) minimum 2 usługi polegające na reprezentacji podmiotu leczniczego przed Krajową Izbą Odwoławczą;
f) minimum 2 usługi polegające na doradztwie prawnym w imieniu podmiotu leczniczego w ramach prowadzenia sporów zbiorowych;
g) minimum 3 usług polegających na prowadzeniu spraw egzekucyjnych w imieniu podmiotu leczniczego.
W odniesieniu do usług wskazanych w wykazie usług potwierdzających spełnienie warunku wskazanego w lit b), c), d), e), f), g) Zamawiający wymaga podania sygnatury sprawy (np.: KIO…./…..) lub informacji o rozstrzygnięciu sprawy poprzez adnotację: „rozstrzygnięcie na korzyść strony reprezentowanej” lub „rozstrzygnięcie na niekorzyść strony reprezentowanej”
Uwzględniając fakt, że obsługa prawna, o której mowa powyżej, ma charakter świadczenia ciągłego i w związku z tym, Wykonawcy są uprawnieni do powoływania się nie tylko na usługi wykonane, ale także na usługi wykonywane (usługi w toku), a zatem w odniesieniu do usług, które są nadal świadczone, Zamawiający zastrzega, że uzna powyższy warunek za spełniony tylko i wyłącznie w przypadku, gdy usługi aktualnie realizowane (usługi w toku), były do upływu terminu składania ofert, świadczone nieprzerwanie przez okres co najmniej 24 miesiące.
2.3.2) Warunek nr 2 zostanie spełniony, jeżeli:
a) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować w okresie wykonywania zamówienia
i skieruje do jego realizacji minimum 2 osoby (zespół wykonawcy) które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotowego zamówienia, a które posiadają wpis na listę radców prawnych lub listę adwokatów, zgodnie z ustawą z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 75) lub ustawą z dnia 25 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1651) lub posiadają wpis na listę prawników zagranicznych, prowadzoną przez okręgową radę adwokacką lub radę okręgowej izby radców (zgodnie z ustawą z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej (t. j.: Dz. U. z 2020 r., poz. 823). Osoby te powinny legitymować się następującym doświadczeniem:
1. Radca prawny/ adwokat
(koordynator)
1 co najmniej 10-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w obsłudze prawnej podmiotów leczniczych
2. Radca prawny/ adwokat
(członek zespołu)
1 co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 2 lat doświadczenia zawodowego w obsłudze prawnej podmiotów leczniczych
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o braku podstaw do wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP.
b) wykaz usług, zgodny z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; Treść zawarta w wykazie musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w Rozdziale V pkt 2.3.1 SWZ
c) wykaz osób, zgodny z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Treść zawarta w wykazie musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w Rozdziale V pkt 2.3.2 SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o braku podstaw do wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP.
b) wykaz usług, zgodny z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; Treść zawarta w wykazie musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w Rozdziale V pkt 2.3.1 SWZ
c) wykaz osób, zgodny z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Treść zawarta w wykazie musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w Rozdziale V pkt 2.3.2 SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-03 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalsochaczew
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-03 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z SOCHACZEWA
- PROWADZENIE KONSERWACJI I REMONTÓW OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE MIASTA SOCHACZEW
- Dozór i ochrona fizyczna bazy Powiatowego Zarządu Dróg w Sochaczewie przy ul. Gwardyjskiej 10 w 2025 roku
- Budowa Gminnego Przedszkola i Żłobka na działce gminnej w miejscowości Kąty
- SUKCESYWNA DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO DO GARAŻOWEJ STACJI PALIW ZAMAWIAJĄCEGO O POJEMNOŚCI 5000 LITRÓW.
- Sukcesywna dostawa części zamiennych do autobusów i pojazdów ciężarowych.
- "Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu miasta Sochaczew do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w okresie od 01.01.2025r. - 30.06.2025 r." z podziałem na trzy części.
więcej: przetargi w Sochaczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa prawna Zamawiającego
- Kompleksowa obsługa prawna departamentów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze z wyłączeniem departamentów funduszowych.
- OBSŁUGA PRAWNA ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ "SZPITALA POWIATOWEGO" W SOCHACZEWIE
- Świadczenie usług kompleksowej i bieżącej obsługi prawnej na rzecz Sądu Rejonowego w Wołominie
- Obsługa prawna Gminy Miejskiej Łeba w latach 2025 - 2027
- Świadczenie kompleksowej obsługi prawnej dla SPZOZ w Choszcznie
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.