eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁąckModernizacja Oczyszczalni Ścieków w Zaździerzu, polegająca na montażu dodatkowych zbiorników (2 reaktory SBR), na wolnych stanowiskach w budynku oczyszczalni ścieków



Ogłoszenie z dnia 2024-11-25

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Modernizacja Oczyszczalni Ścieków w Zaździerzu, polegająca na montażu dodatkowych zbiorników (2 reaktory SBR), na wolnych stanowiskach w budynku oczyszczalni ścieków

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łąck

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015738

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gostynińska 2

1.5.2.) Miejscowość: Łąck

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-520

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretaria@gminalack.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminalack.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja Oczyszczalni Ścieków w Zaździerzu, polegająca na montażu dodatkowych zbiorników (2 reaktory SBR), na wolnych stanowiskach w budynku oczyszczalni ścieków

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2e05d5c-fe44-11ee-885b-8267c0608453

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00614531

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054158/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja oczyszczalni ścieków w Zaździerzu polegająca na montażu dodatkowych zbiorników (2 reaktory SBR) na wolnych stanowiskach w budynku oczyszczalni ścieków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Podstawa prawna art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. a) oraz pkt 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Ze względu na pilny charakter sprawy oraz potrzebę niezwłocznego wykonania inwestycji nie jest możliwe przeprowadzenie postępowania z zachowaniem innych trybów udzielenia zamówienia. Gmina Łąck w dniu 02.11.2023 r. zawarła umowę na dostawę 2 reaktorów SBR V=80m3. Przedmiotowe zbiorniki zostały w dniu 11.12.2023 r. dostarczone na teren Oczyszczalni Ścieków w Zaździerzu. W celu pełnej realizacji inwestycji oraz osiągnięcia efektu zwiększenia wydajności oczyszczalni konieczne jest wykonanie instalacji technologicznej i sterowania polegającej na podłączeniu zbiorników. W związku z tym, iż oczyszczalnia funkcjonuje na zindywidualizowanej technologii opracowanej przez Spółkę BIONOR z siedzibą w Kielcach podłączenie dodatkowych zbiorników również musi zostać wykonane w ramach tożsame technologii

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie polega na wykonaniu instalacji technologicznej i sterowania w celu podłączenia 2 szt. istniejących reaktorów SBR DN 4500, V=80m3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) wykonanie projektu technicznego z branży technologicznej;
2) montaż urządzeń w postaci:
a) dmuchawy do reaktorów SBR – 2 szt.;
b) rusztu napowietrzającego 24 dyfuzory – 2 szt.;
c) pompki PIX – 2 szt.;
d) sondy hydrostatycznej – 2 szt.;
e) zaworu Gemi 620 DN 125 pneumatycznego – 2 szt.;
f) zasuwy Sistag pneumatycznej DN 100 – 4 szt.;
g) zasuwy ręcznej Sistag DN 100 – 6 szt.;
h) rurociąg technologiczny – 1 kpl.;
3) rozbudowę szafy sterowniczej AKPiA;
4) rozruch technologiczny

4.5.3.) Główny kod CPV: 45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 430500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 430500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIONOR Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6571023316

7.3.3) Ulica: ul. Jana Karskiego 1

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-214

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 430500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.