eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce¦WIADCZENIE US£UG PRZEWOZU I PRZECHOWYWANIA ZW£OK DLA POTRZEB PROKURATURY REJONOWEJ W SARACHOWICACH



Og³oszenie z dnia 2024-11-25

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦WIADCZENIE US£UG PRZEWOZU I PRZECHOWYWANIA ZW£OK DLA POTRZEB PROKURATURY REJONOWEJ W SARACHOWICACH

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: PROKURATURA OKRÊGOWA W KIELCACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000000313

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: MICKIEWICZA 7

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-352

1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: piotr.merwart@prokuratura.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.gov.pl/web/po-kielce

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ kontroli pañstwowej i ochrony prawa oraz s±d i trybuna³

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Porz±dek i bezpieczeñstwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦WIADCZENIE US£UG PRZEWOZU I PRZECHOWYWANIA ZW£OK DLA POTRZEB PROKURATURY REJONOWEJ W SARACHOWICACH

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-17bb7686-9fc6-4dc2-a4ba-ff89065137a0

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00614578

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00232270/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 Przewóz i przechowywanie zw³ok dla potrzeb prouratur okrêgu kieleckiego

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-17bb7686-9fc6-4dc2-a4ba-ff89065137a0

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 6. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia oferty w postaci katalogu elektronicznego

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): W zwi±zku z tre¶ci± art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm.), zwanego dalej RODO, Prokuratura Krajowa informuje, ¿e:
1. Administratorem, w rozumieniu art. 4 pkt 7 RODO, danych osobowych jest Prokuratura Okrêgowa w Kielcach z siedzib± przy ul. Mickiewicza 7, 25-352 Kielce
2. Inspektorem ochrony danych w Prokuraturze Okrêgowej w Kielcach jest Anna Litwin - Kubicka: e mail. anna.litwin-kubicka@prokuratura.kielce.pl.
3. Dane osobowe przetwarzane s± w celu przeprowadzenia niniejszego postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Podstawê prawn± przetwarzania danych stanowi± przepisy art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w zwi±zku z przepisami ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. 2019 poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej ustaw± Pzp.
5. Dane osobowe mog± byæ udostêpniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania na podstawie przepisów prawa lub umowy, w szczególno¶ci osobom lub podmiotom, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
6. Dane osobowe s± przechowywane przez okres niezbêdny do przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeñ. Ponadto, dane osobowe bêd± przechowywane przez okres archiwizacji dokumentów wynikaj±cy z przepisów prawa.
7. Osobie, której dane s± przetwarzane przys³uguje prawo:
1) dostêpu do tre¶ci swoich danych osobowych, na zasadach okre¶lonych w art. 15 RODO. W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1 – 3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia – art. 75 Pzp;
2) ¿±dania sprostowania swoich danych osobowych na zasadach okre¶lonych w art. 16 RODO. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e:
a) skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp – art. 19 ust. 2 ustawy Pzp,
b) naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników – art. 76 ustawy Pzp;
3) ograniczenia przetwarzania danych, z zastrze¿eniem przypadków okre¶lonych w art. 18 ust. 2 RODO, z tym ¿e wyst±pienie z takim ¿±daniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania – art. 19 ust. 3 ustawy Pzp;
4) wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, adres: ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa, w przypadku uznania, ¿e przetwarzanie danych osobowych jej dotycz±cych narusza przepisy RODO.
8. Osobie, której dane s± przetwarzane nie przys³uguje prawo:
1) usuniêcia danych osobowych – art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
2) przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, o którym mowa w art. 21 RODO, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9. W celu skorzystania z praw, o których mowa w pkt 7 ppkt 1 – 3 nale¿y skontaktowaæ siê z administratorem lub inspektorem ochrony danych, korzystaj±c ze wskazanych wy¿ej danych kontaktowych.
10. Obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym
w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj±
z ustawy Pzp.
11. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 3016-7. 261.24.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego jest ¶wiadczenie us³ug przewozu i przechowywania zw³ok dla potrzeb Prokuratury Rejonowej w Starachowicach.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 98370000-7 - Us³ugi pogrzebowe i podobne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktur

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas dojazdu na miejsce zdarzenia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Warunek ten spe³ni± ci Wykonawcy, którzy z³o¿± odpowiednie o¶wiadczenie, i¿ znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia.
4. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Warunek ten spe³ni± ci Wykonawcy, którzy wykonuj± us³ugi przewozu i przechowywania zw³ok nie krócej ni¿ 36 miesiêcy i dysponuj± pojazdem przeznaczonym do przewozu zw³ok oraz pomieszczeniem przeznaczonym do ich przechowywania (min. 3 stanowiska).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenie

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Potwierdzaj±cych, i¿ Wykonawca prowadzi dzia³alno¶æ gospodarcz± dotycz±c± wykonywania w/w us³ug min przez 36 miesiêcy.
2) Potwierdzaj±cych dysponowaniem pojazdem przeznaczonym do ¶wiadczenia us³ug przewozu zw³ok.
3) Potwierdzaj±cych dysponowaniem odpowiednim pomieszczeniem do przechowywania zw³ok na min. trzy stanowiska
4) Umowa lub inny dokument potwierdzaj±cy zawarcie zobowi±zania podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów, wskazuj±cy zakres, sposób przekazania, okres oraz warto¶æ udzia³u

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub wiêcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spó³ki cywilne) oferta musi spe³niaæ wymagania okre¶lone w art. 58 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w tym:
1) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia lub pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. W zwi±zku z powy¿szym niezbêdne jest przed³o¿enie w ofercie dokumentu zawieraj±cego pe³nomocnictwo
w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do wystêpowania w imieniu Wykonawców w sposób umo¿liwiaj±cy ich identyfikacjê.
2) W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia w rozdziale VI wymagane jest za³±czenie do oferty o¶wiadczenia
i przed³o¿enia na wezwanie dokumentów dla ka¿dego konsorcjanta oddzielnie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia wykonawcy w przypadkach:
1) Wprowadzenia, na podstawie odrêbnych przepisów zmian stawek podatku od towarów i us³ug, które wejd± w ¿ycie po dniu zawarcia umowy, wynagrodzenie wykonawcy mo¿e ulec odpowiedniemu zwiêkszeniu b±d¼ zmniejszeniu, je¿eli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatku ulegn± zmianê, kwota nale¿nego podatku oraz wynagrodzenie wykonawcy uwzglêdniaj±ce ten podatek,
2) Wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002r., o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, lub
3) Zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu, lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, lub
4) Zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych,
o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018r., o pracowniczych planach kapita³owych,

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-02 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-02 10:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.