Ogłoszenie z dnia 2024-11-25
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa wykonywania i dostarczenia posiłków dla Szkoły Podstawowej Nr 23
im. Dzieci Świata w Gdańsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 23
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000213894
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Opacka, 7
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-330
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp23.edu.gdansk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp23.edu.gdansk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa wykonywania i dostarczenia posiłków dla Szkoły Podstawowej Nr 23
im. Dzieci Świata w Gdańsku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d9c22ef-df70-4069-a84f-658283fdd0ef
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00614820
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2d9c22ef-df70-4069-a84f-658283fdd0ef3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami w szczególności składanie
oświadczeń, zawiadomień, zapytań oraz przekazywanie informacji odbywa się przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem:
Platformy E- Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl;
3. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim.
4. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub
oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem
https://ezamowienia.gov.pl
5. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Wykonawcą, a
Zamawiającym w tym składanie ofert odbywa się przy użyciu platformy
http://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób sporządzenia i przekazywania dokumentów elektronicznych musi być zgodny z
wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia
2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz.
2452) oraz rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r.
w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń,
jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szkoła Podstawowa nr. 23 im. Dzieci
Świata w Gdańsku, ul. Opacka 7, 80-330 Gdańsk, z którym można się kontaktować
pisemnie, na adres siedziby, przez adres e-mail: sekretariat@sp23.edu.gdansk.pl
2. z inspektorem ochrony danych osobowych można się skontaktować pisemnie, na adres
siedziby, przez adres e- mail: korzuch@infoic.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz
zawarcia umowy, a podstawą prawna ich przetwarzania jest obowiązek prawny
stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający
na Zamawiającym;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 ustawy, z dnia
11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.),
dalej „ustawa Pzp”;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez
okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas
trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania
umowy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 2/2024/SP23
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa wykonywania i dostarczenia posiłków dla Szkoły Podstawowej Nr 23
im. Dzieci Świata w Gdańsku
4.2.6.) Główny kod CPV: 15894200-3 - Posiłki gotowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie wykonawcy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1.2.1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalnościzawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
- Zgodnie z art. 63 ustawy z dnia z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i
żywienia (Dz. U. z 2023 r. poz. 1448) oraz z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29
maja 2007 r. w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania
zakładów produkujących lub
wprowadzających do obrotu żywność podlegającą urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji
Sanitarnej (Dz. U. Nr 106, poz. 730) Wykonawca posiada wpis do rejestru zakładów
podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz decyzję
Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zezwalającej na prowadzenie określonej
działalność gospodarczej, a w przypadku podmiotów, które rozpoczęły działalność
gospodarczą przed wejściem w życie ww. rozporządzenia – co najmniej decyzję Państwowego
Powiatowego Inspektora Sanitarnego zezwalającą na prowadzenie określonej działalności
gospodarczej. Spełnienie tego warunku będzie ocenianie na podstawie oświadczenia
Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz okazanie na wezwanie
Zamawiającego oryginału wpisu do rejestru/decyzji, o których mowa powyżej.
1.2.2. sytuacji ekonomicznej i finansowej
Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę
gwarancyjną nie mniejszą niż 100.000 zł; w przypadku określenia sumy
ubezpieczenia w walucie innej niż złoty, Zamawiający przeliczy ją na złote po
kursie średnim danej waluty NBP z dnia zawarcia umowy ubezpieczenia lub jej
zmiany.
1.2.3. zdolności technicznej lub zawodowej
a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał należycie, minimum
cztery usługi potwierdzające realizację zamówień polegających na realizacji
usług cateringowych dla szkół lub przedszkoli polegających na przygotowaniu i
dostarczeniu posiłków typu obiad dla min. 190 osób jednocześnie na kwotę nie
mniejszą niż 350.000 zł brutto każda umowa, w ciągu ostatnich 3 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie; (załącznik nr 8 do SWZ)
b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje Potencjałem
technicznym to jest co najmniej 1 środkiem transportu przeznaczonym do
przewozu przygotowanych posiłków zgodnie z obowiązującymi przepisami o
dopuszczeniu pojazdu do przewozu żywności przez Państwowy Inspektorat
Sanitarny ,co potwierdzą kopią decyzji wydanej przez Państwowy Powiatowy
Inspektorat Sanitarny; (załącznik nr 9 do SWZ)
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany do umowy zostały opisane w załączniku nr 2 do SWZ wzorze umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-03 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: http://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-03 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 58 w Gdańsku, w roku szkolnym 2025
- Świadczenie usług prania
- Dostawa zestawów do badań analitycznych z zastosowaniem technik spektrometrycznych i metody wytrawiania próbki zbiorczej z zastosowaniem metody magnetycznego mieszania dla WIW w Gdańsku - 2 części.
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla ASP w Gdańsku
- "Dostawa przyrządów i urządzeń pomiarowych oraz zestawów ćwiczeniowych dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej, z podziałem na 3 części"
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i socjalnych w obiektach Zarządu Dróg Wojewódzkich w Gdańsku w 2025 roku w podziale na części
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ŻYWNOŚCI DO STOŁÓWKI PUBLICZNEGO PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO W PIOTROWIE W OKRESIE 02.01.2025 - 30.12.2025
- "Dostawa artykułów żywieniowych dla oświatowych jednostek organizacyjnych Gminy Jasienica Rosielna"
- Dostawy różnych produktów spożywczych dla Zakładu karnego w Starem Bornem oraz Oddziału Zewnętrznego w Opatówku
- Usługa wykonywania i dostarczenia posiłków dla Szkoły Podstawowej Nr 23 im. Dzieci Świata w Gdańsku
- "Usługa wykonywania i dostarczenia posiłków dla Szkoły Podstawowej Nr 4 im. Króla Kazimierza Jagiellończyka w Gdańsku"
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 5 w Bytomiu
więcej: Posiłki gotowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.