eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁomżaZakup wraz z dostawą sprzętu elektronicznego z podziałem na poszczególne części zamówienia



Ogłoszenie z dnia 2024-11-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup wraz z dostawą sprzętu elektronicznego z podziałem na poszczególne części zamówienia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWE LICEUM SZTUK PLASTYCZNYCH IM. WOJCIECHA KOSSAKA W ŁOMŻY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450091830

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marii Skłodowskiej Curie 1

1.5.2.) Miejscowość: Łomża

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 86 218 84 19

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lplomza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lplomza.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wraz z dostawą sprzętu elektronicznego z podziałem na poszczególne części zamówienia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b31b71ff-ad98-40b9-aebb-397075f0ca43

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00615015

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00614781/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup wraz z dostawą sprzętu elektronicznego z podziałem na poszczególne części zamówienia

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b31b71ff-ad98-40b9-aebb-397075f0ca43

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określone w dziale XIII. SWZ - SPOSÓB KOMUNIKACJI ORAZ WYJAŚNIENIA TREŚCI SWZ

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych im. Wojciecha Kossaka w Łomży
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych Panią Agatę Skrzypczyk, z którą można się kontaktować pod adresem e-mail: iodo@lplomza.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania,
w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne
z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2,
00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SK.26.2.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – Komputery stacjonarne

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą 27 zestawów komputerów stacjonarnych (stacji roboczych) o wysokiej mocy obliczeniowej (stabilnych i wydajnych) wraz z monitorem, systemem operacyjnym, klawiaturą membranową i myszką do każdego zestawu komputerowego.

- Zestawy komputerowe wykorzystywane będą do zaawansowanej Obróbki graficzno – projektowej oraz animacyjnej. Praca w programach graficznych 3D takich jak Blender, Cinema 4D itp. oraz programy graficzne z rodziny Adobe (Photoshop, Illustrator, After Effects, Premiere Pro itp.). Komputery mają sprostać płynnej i niezawodnej pracy podczas modelowania i tworzenia animacji trójwymiarowych, renderowania wysokiej jakości obrazów 3D, praca i obróbka wielkoformatowych zdjęć i plakatów do zastosowań wystawienniczych oraz montaż i edycja krótkometrażowych materiałów wideo w rozdzielczość 4K. Biorąc pod uwagę zastosowanie kreatywne kluczowe są ilość rdzeni procesora oraz wsparcie sterowników Nvidia Studio dla karty graficznej.
- Gwarancja na zestaw minimum 36 miesięcy od dnia podpisania umowy.


Minimalna specyfikacja sprzętowa (kryteria jakościowe):

TEST WYDAJNOŚCI BAPCO: Overall 2462, Productivity 2208, Photo Editing 2259, Creativity 2803.
1) Procesor
- Ze względu na przeznaczenie procesor musi być wydajny i stabilny,
- Minimum 20 rdzeni, 28 wątków,
- Minimalne taktowanie rdzenia 3.4 GHz,
- Pamięć podręczna 33 MB.
2) Płyta główna:
- Płyta główna dobrana optymalnie do niezawodnej i bezawaryjnej pracy z wymienionymi podzespołami (sekcja zasilania odpowiednia do mocy procesora, wspierane taktowanie pamięci Ram),
- Liczba banków pamięci: 4,
- Maksymalna wielkość pamięci Ram: 128,
- Złącza: SATA III, M.2, PCIe 4.0, USB 3.2, USB 3.2 Typu-C, front panel audio, itp.,
- Zewnętrzne złącza: HDMI, DisplayPort, RJ45 (LAN), USB3.2, USB 2.0, PS/2 klawiatura, mysz, Audio jack, złącze anteny Wi-Fi 6 (802.11 a/b/g/n/ac/ax), Bluetooth,
- Układ audio: Realtek HD audio.
3) Karta Grafiki:
- Ze względu na przeznaczenie do pracy kreatywnej, projektowej, animacyjnej oraz grafiki 3d preferowana karta ze wsparciem sterowników NVIDIA Studio (które zapewniają stabilność
i niezawodność działania),
- Pamięć minimum 12 GB GDDR6X,
- Ilość rdzeni minimum 7000,
- Obsługiwane technologie: DirectX 12 Ultimate, OpenGL 4.6,
- Wyjścia: HDMI 2.1, DisplayPort 1.4.
4) Pamięć Ram:
- Zestaw czterech kości,
- Pojemność jednej kości: 32 GB,
- Standard: DDR5 5600 MHz.
5) Dysk na system i programy graficzne:
- Minimum 1 TB SSD M.2.
6) Dysk (na dane i realizowane projekty):
- Minimum 2 TB SSD M.2.
7) Zasilacz:
- Moc zasilacza: minimum 850W,
- Certyfikat: 80Plus Gold.
8) Chłodzenie:
- Chłodzenie typu AIO (wodne) minimum 240mm,
9) Obudowa:
- Obudowa typu Tower,
- Port USB-C,
- Wyciszone panele,
- Filtry kurzu,
- Wentylatory.
10) Monitor:
- monitor LCD,
- przekątna ekranu min. 27” (68,5 cm),
- rozdzielczość ekranu min. 2560 x 1440,
- matryca szerokogamutowa, odzwierciedlająca 99% kolorów z przestrzeni Adobe RGB,
- technologia zapewniająca stabilny obraz na całej powierzchni ekranu (zapobiegająca wahaniom jasności wyświetlacza oraz nierównomiernemu wyświetlaniu szarości),
- możliwość współpracy/zastosowania oprogramowania do kalibracji i zarządzania kolorem,
- technologia obsługująca i odtwarzająca 10-bitowe informacje o kolorze,
- antyodblaskowy panel IPS,
- technologia minimalizująca migotanie ekranu,
- technologia automatycznie dostosowująca jasność ekranu do otoczenia,
- szerokie kąty widzenia zbliżone do wartości 180°,
- możliwość bezstratnego podlączenia sygnału typu interlace i jego konwersji do trybu progressive,
- możliwość zasilania przez interfejs USB Typu-C o mocy min. 60W,
- wejścia: HDMI, DisplayPort i DVI-D,
- porty: USB typu C, USB typu B, USB typu A.
Certyfikaty i standardy
CB, CE, TUV/GS, cTUVus, FCC-B, CAN ICES-3 (B), VCCI-B, RCM, EAC, RoHS, WEEE, TUV/Ergonomics
obudowa czarna
skalibrowany przed dostarczeniem,
gwarancja min. 36 miesięcy
11) System operacyjny Windows 11 Pro 64
12) Myszka przewodowa/bezprzewodowa (optyczna),
13) Klawiatura membranowa.

Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, musi posiadać odpowiednie okablowanie, zasilacze oraz wszystkie inne komponenty, zapewniające właściwą instalację i użytkowanie (np. przewody zasilające itp.). Wykonawca zobowiązuje się do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ i postanowieniami projektu umowy oraz zasadami wiedzy technicznej, zasadami należytej staranności oraz obowiązującymi normami i przepisami.

Wspólny Słownik Zamówień CPV:
30213300-8 Komputery biurkowe
48620000-0 Systemy operacyjne
48700000-5 Pakiety oprogramowania użytkowego

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48620000-0 - Systemy operacyjne

48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena (C) – waga 100 %

cena oferty najniższej brutto*
C =------------------------------------------------ x 100 pkt x 100%
cena oferty ocenianej brutto

a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty, jakie Wykonawca poniesie
w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – Monitory i rzutniki

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą 3 sztuk monitorów wystawienniczych
oraz 2 sztuk rzutników.
Wymagana gwarancja na przedmiot zamówienia - 36 miesięcy od dnia podpisania umowy.

Minimalna specyfikacja sprzętowa (kryteria jakościowe):

1) Monitory wystawiennicze - 3 sztuki:
- minimum 2 wejścia USB,
- możliwość połączenia z Internetem i bluetooth do słuchawek,
- w zestawie ze stojakiem,
- przekątna ekranu 48” – 50”.

2) Rzutniki - 2 sztuki:
- Specyfikacja (minimalne wymagania):
- Preferowana technologia wyświetlania LCD,
- Rozdzielczość natywna około 1920 x 1080 (FHD),
- Rozdzielczość maksymalna 3840 x 2160 (4K),
- Format obrazu 4:3, 16:9,
- Jasność minimum 1000 lm,
- Wielkość rzutowanego obrazu około 55" - 120",
- Żywotność lampy minimum 20 000 h,
- Moc lampy minimum 145 W,
- Preferowane złącza oraz ich ilość: Wyjście audio - 1 szt.,
- HDMI - 1 szt.,
- USB 2.0 - 2 szt.,
- Wymagana łączność bezprzewodowa,
- Głośniki wbudowane,
- Głośność pracy (w trybie standardowym): maksymalnie 35 dB,
- Waga maksymalna 4 kg,
- System operacyjny Android,
- Pilot w zestawie.
Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, musi posiadać odpowiednie okablowanie, zasilacze oraz wszystkie inne komponenty, zapewniające właściwą instalację i użytkowanie (np. przewody zasilające itp.). Wykonawca zobowiązuje się do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ i postanowieniami projektu umowy oraz zasadami wiedzy technicznej, zasadami należytej staranności oraz obowiązującymi normami i przepisami.

Wspólny Słownik Zamówień CPV:
33195100-4 Monitory
38652000-0 Projektory filmowe

4.2.6.) Główny kod CPV: 33195100-4 - Monitory

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

38652000-0 - Projektory filmowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena (C) – waga 100 %

cena oferty najniższej brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 100%
cena oferty ocenianej brutto

a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty, jakie Wykonawca poniesie
w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Dotyczy części I i II
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Wykonawca spełni warunek jeśli posiada odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy p.z.p
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie Wykonawcy, w szczególności zasobów technicznych lub zawodowych w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy, może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia będącego przedmiotem postępowania.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia otrzymania przez Wykonawcę wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia oferty.
3. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia Wykonawca składa: oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych oświadczeniu, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa
w art. 108 ust. 1 ustawy PZP - załącznik 7 nr do SWZ.
4. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa:
1) oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie
z Załącznikiem nr 2 do SWZ (Informacje zawarte w oświadczeniu, stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału
w postępowaniu).
2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia
z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2a do SWZ (jeżeli dotyczy).
(Informacje zawarte w oświadczeniu, stanowią wstępne potwierdzenie, że podmiot na którego zasoby powołuje się wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu).
3) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP nie jest podmiotowym środkiem dowodowym i stanowi tymczasowy dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia
i spełnienia warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Dotyczy części I i II
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo
do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia,
o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia
te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi/dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.
5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi/dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
7. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegającego się
o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi/dostawy do realizacji, których te zdolności są wymagane.
8. W przypadku, o którym mowa w ust. 6 i 7, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy (załącznik nr 8 do SWZ).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały określone w załączniku nr 5 do SWZ Wzór umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-04 13:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-04 13:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-02

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.