Ogłoszenie z dnia 2024-11-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00558822/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Usługa wykonania szczepień ochronnych dla żołnierzy
34. Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu
(zamówienie z podziałem na 2 części)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180690373
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 11B
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-111
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia34wog@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10022101.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa wykonania szczepień ochronnych dla żołnierzy34. Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu
(zamówienie z podziałem na 2 części)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7932837d-9e81-4548-aa08-b8bb6d83ee60
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00615057
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00558822
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZS/138/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 119269,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych obejmujących wykonanie szczepień ochronnych dla żołnierzy jednostek wojskowych i instytucji będących na zaopatrzeniu 34. Wojskowego Oddziału Gospodarczego:2. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem:
• badanie kwalifikacyjne lekarza w celu wykluczenia przeciwwskazań do wykonania szczepienia ochronnego;
• wykonanie szczepienia ochronnego szczepionką dostarczoną przez Zamawiającego;
• dokumentowanie wykonanych szczepień ochronnych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 21 marca 2023 r. w sprawie programu szczepień ochronnych dla żołnierzy zawodowych.
3. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części:
Część nr 1: wykonanie szczepień ochronnych w m. Rzeszów,
4. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania usług zgodnie z ustawą z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi przez uprawniony do realizacji usług personel, codziennie, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 14:00, wykorzystując wszystkie możliwości organizacyjne w celu maksymalnie szybkiego i sprawnego ich wykonania.
5. Zamawiający zastrzega, że dostawa szczepionek odbędzie się w godzinach pracy, tj. od poniedziałku do piątku od godz. 9:00 do godz. 14:00 (z wyłączeniem dni świątecznych) po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym. Za dzień wykonania dostawy uważa się dzień, w którym zostanie podpisany przez obie strony protokół zdawczo-odbiorczy, którego wzór zostanie ustalony po podpisaniu umowy. Szczepionki będą dostarczane w fabrycznie nowych, nieuszkodzonych opakowaniach oznakowanych zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami, w warunkach zapewniających przydatność oraz gwarantujących właściwą ochronę. Koszt transportu szczepionek pokrywa Zamawiający.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4A i 4B do SWZ. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią: Formularze kalkulacji ceny ofertowej (załączniki nr 1A i 1B do SWZ) oraz postanowienia Projektu umowy (Załącznik nr 5 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85141000-9 - Usługi świadczone przez personel medyczny
85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 47297,25 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych obejmujących wykonanie szczepień ochronnych dla żołnierzy jednostek wojskowych i instytucji będących na zaopatrzeniu 34. Wojskowego Oddziału Gospodarczego:2. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem:
• badanie kwalifikacyjne lekarza w celu wykluczenia przeciwwskazań do wykonania szczepienia ochronnego;
• wykonanie szczepienia ochronnego szczepionką dostarczoną przez Zamawiającego;
• dokumentowanie wykonanych szczepień ochronnych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 21 marca 2023 r. w sprawie programu szczepień ochronnych dla żołnierzy zawodowych.
3. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części:
Część nr 2: wykonanie szczepień ochronnych w m. Przemyśl,
4. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania usług zgodnie z ustawą z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi przez uprawniony do realizacji usług personel, codziennie, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 14:00, wykorzystując wszystkie możliwości organizacyjne w celu maksymalnie szybkiego i sprawnego ich wykonania.
5. Zamawiający zastrzega, że dostawa szczepionek odbędzie się w godzinach pracy, tj. od poniedziałku do piątku od godz. 9:00 do godz. 14:00 (z wyłączeniem dni świątecznych) po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym. Za dzień wykonania dostawy uważa się dzień, w którym zostanie podpisany przez obie strony protokół zdawczo-odbiorczy, którego wzór zostanie ustalony po podpisaniu umowy. Szczepionki będą dostarczane w fabrycznie nowych, nieuszkodzonych opakowaniach oznakowanych zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami, w warunkach zapewniających przydatność oraz gwarantujących właściwą ochronę. Koszt transportu szczepionek pokrywa Zamawiający.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4A i 4B do SWZ. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią: Formularze kalkulacji ceny ofertowej (załączniki nr 1A i 1B do SWZ) oraz postanowienia Projektu umowy (Załącznik nr 5 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85141000-9 - Usługi świadczone przez personel medyczny
85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 47297,25 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38090,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38090,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38090,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska SP ZOZ w Rzeszowie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8132901483
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76180,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Prywatny Gabinet Lekarski lek. med. Jerzy Tomaka Centrum
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7951624554
7.3.4) Miejscowość: Przemyśl
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Prywatny Gabinet Lekarski lek. med. Jerzy Tomaka , Centrum Medyczne
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sukcesywna dostawa pomocniczych materiałów laboratoryjnych jednokrotnego użytku dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Rzeszowie
- Zakup samochodu osobowego z napędem 4x4 na potrzeby KOWR OT w Rzeszowie
- Modernizacja pokoju nr 212 w Akademickim Ośrodku Szybowcowym Politechniki Rzeszowskiej w Bezmiechowej Górnej
- Usługa całodobowego dozoru i ochrony mienia oraz obiektów Stadionu Miejskiego "Stal" w Rzeszowie
- Dostawa preparatów żywieniowych wraz ze sprzętem do ich podaży dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
- Budowa placu zabaw przy ul. Ceramicznej na osiedlu Przybyszówka, Dworzysko
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie opieki lekarskiej zgodnie z art. 229 Kodeksu Pracy na rzecz pracowników Narodowego Instytutu Kardiologii
- 17.2025 Sprawowanie profilaktycznej opieki zdrowotnej z zakresu medycyny pracy nad pracownikami Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
- Kompleksowa opieka medyczna dla Instytutu Biologii Doświadczalnej im. M. Nenckiego PAN
- "Zatrudnienie dwóch lekarzy w Klinicznym Oddziale chorób wewnętrznych i endokrynologii oraz zatrudnienie dwóch osób do asystowania lekarzowi podczas opracowywania materiałów operacyjnych"
- USŁUGA MEDYCZNA POLEGAJĄCA NA WYKONYWANIU BADANIA U OSOBY SKIEROWANEJ PRZEZ FUNKCJONARIUSZY POLICJI PROWADZĄCYCH CZYNNOŚCI SŁUŻBOWE NA TERENIE DZIAŁANIA KMP W GDYNI
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej w Przychodni dla Dzieci i Młodzieży.
więcej: Usługi ochrony zdrowia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.