eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁebaWykonanie i dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu rozpoznawczo - ratowniczego z napędem 4x4 o dopuszczalnej masie całkowitej do 3500 kg dla OSP" Łeba



Ogłoszenie z dnia 2024-11-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie i dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu rozpoznawczo – ratowniczego z napędem 4x4 o dopuszczalnej masie całkowitej do 3500 kg dla OSP” Łeba

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Łeba

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979743

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 90

1.5.2.) Miejscowość: Łeba

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-300

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: adam.bogun@straz.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://leba.um.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/leba

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie i dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu rozpoznawczo – ratowniczego z napędem 4x4 o dopuszczalnej masie całkowitej do 3500 kg dla OSP” Łeba

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ca30c18-4e62-4334-b37a-616ca38c8d45

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00615116

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00560371

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OSP 2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 243902,4 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1 Pojazd musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wy-magań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. „Prawo o ruchu drogowym” (Dz.U. z 2021 r., poz. 450 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi do ustawy.
1.2 Pojazd musi spełniać wymagania Rozporządzenia Ministrów: Spraw Wewnętrznych i Admini-stracji, Obrony Narodowej, Finansów oraz Sprawiedliwości z dnia 22 marca 2019 r. w sprawie po-jazdów specjalnych i używanych do celów specjalnych Policji, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrz-nego, Agencji Wywiadu, Służby Kontrwywiadu Wojskowego, Służby Wywiadu Wojskowego, Centralnego Biura Antykorupcyjnego, Straży Granicznej, Służby Ochrony Państwa, Krajowej Ad-ministracji Skarbowej, Służby Więziennej i straży pożarnej (Dz. U. z 2019r., poz. 594).
1.3 W przypadku przekroczenia maksymalnej masy rzeczywistej (MMR) powyżej 3000 kg, pojazd musi spełniać wymagania rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007 r. Nr 143, poz. 1002, ze zmianami).
1.4 Sprzęt dostarczony z pojazdem, jeżeli jest dla niego wymagane świadectwo dopuszczenia, musi spełniać wymagania rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerw-ca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007 r. Nr 143, poz. 1002, ze zmianami).

1.5 Urządzenia i podzespoły zamontowane w pojeździe powinny spełniać wymagania odrębnych przepisów krajowych i/lub międzynarodowych.
1.6 Podwozie pojazdu musi posiadać świadectwo homologacji typu wydane przez właściwego mini-stra lub świadectwo zgodności WE (COC), potwierdzające deklarowane wartości rejestracyjne przez producenta pojazdu.
1.7 Pojazd musi być oznakowany numerami operacyjnymi Państwowej Straży Pożarnej zgodnie z zarządzeniem nr 1 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 24 stycznia 2020 r. r. w sprawie gospodarki transportowej w jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej oraz tabliczką pamiątkową. Dane dotyczące oznaczenia zostaną przekazane w trakcie realizacji za-mówienia.
1.8 Maksymalna wysokość pojazdu nie większa niż 2200 mm.
1.9 Zmiany adaptacyjne pojazdu, dotyczące montażu wyposażenia, nie mogą powodować utraty ani ograniczać uprawnień wynikających z fabrycznej gwarancji mechanicznej.
1.10 Samochód fabrycznie nowy - wyprodukowany nie wcześniej niż 2023 roku.
1.11 Liczba miejsc do siedzenia - min 5 z kierowcą. Wszystkie miejsca wyposażony w trzypunktowe pasy bezpieczeństwa.
2. Podstawowe parametry napędu / podwozia
2.1 Silnik z zapłonem samoczynnym, moc min. 150 kW,
Moment obrotowy min 450 Nm,
Pojemność min 1950 dm3.
Osłona silnika i skrzyni rozdzielczej.
2.2 Skrzynia biegów automatyczna.
2.3 Napęd 4x4 z odłączanym napędem osi przedniej. Blokada tylnego mechanizmu różnicowego. Dodatkowo montowane nakładki na nadkola w kolorze czarnym
2.4 Dopuszczalna masa całkowita max. 3500 kg.
2.5 Zbiornik paliwa o pojemności minimum 75 l.
Zbiornik AdBlue® o ile pojazd jest wyposażony – min. 20 litrów
2.6 Felgi ze stopów lekkich z oponami typu AT min 17" 5 szt
2.7 Prześwit pod osią przednią i tylną minimum 219 mm
2.8 Kąt natarcia minimum 29o
2.9 Kąt zejścia (bez haka) minimum 22o
3. Podstawowe parametry nadwozia / pojazdu
3.1 Kolor nadwozia: czerwony lub srebrny – lakierowany fabrycznie
Zderzaki lakierowane w kolorze nadwozia. – dopuszczalne nakładki w kolorze chromu
- Wymiary pojazdu [mm]:
- długość: min. 5300 mm,
- wysokość całkowita bez obciążenia: min. 1850 mm,
- rozstaw osi: min. 3200 mm,
- szerokość min.1800 mm.
- minimalny promień skrętu nie większy niż 6,5m.
- głębokość brodzenia pojazdu min. 800 mm,
3.3 Konstrukcja pojazdu o nadwoziu, czterodrzwiowym.
3.4 Lusterka zewnętrzne elektrycznie regulowane i ogrzewane.
3.5 Pełnowymiarowe koło zapasowe
3.6 Światła przeciwmgielne przednie i tylne
3.7 Reflektory LED ze światłami do jazdy dziennej. LED
3.8 System zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania [ABS],
- System stabilizacji toru jazdy [ESP],
- System optymalizacji przyczepności podczas przyśpieszania [ASR],
- System wspomagający ruszanie z miejsca na wzniesieniach.
4. Wyposażenie pojazdu
4.1 Szyby boczne w kabinie kierowcy i pasażerów sterowane elektrycznie
4.2 Immobiliser i autoalarm fabryczny
4.3 Poduszki powietrzne w kabinie kierowcy: min. przednie i boczne dla kierowcy i pasażera, kurty-ny powietrzne, poduszka kolanowa kierowcy
4.4 Kierownica wielofunkcyjna, umożliwiająca obsługę radia.
4.5 Kolumna kierownicy z regulacją w minimum jednej płaszczyźnie
4.6 Centralny zamek sterowany z pilota
4.7 Wszystkie fotele wyposażone w zagłówki z regulacją wysokości, wszystkie siedzenia przodem do kierunku jazdy. Podłokietnik z przodu
4.8 Kolor foteli pasażerskich oraz wnętrza przestrzeni pasażerskiej w ciemnym kolorze, siedzenia wyłożone tapicerką z tkaniny odpornej na uszkodzenia i łatwą w czyszczeniu lub skórą.
4.9 Klimatyzacja (automatyczna).
4.10 Głośniki z rozprowadzoną instalacją elektryczną rozmieszczone w pojeździe.
4.11 Instalacja radiowa wyposażona w antenę
4.12 Radioodtwarzacz cyfrowy DAB z systemem Bluetooth, ekranem dotykowym min.8”, min 6 głośników oraz nawigacją.
4.13 Deska rozdzielcza wyposażona w prędkościomierz, obrotomierz, wskaźnik poziomu paliwa, wskaźnik poziomu płynu chłodzącego, komputer pokładowy itp.
4.14 Uchwyt holowniczy z przodu pojazdu .
4.15 Wspomaganie kierownicy.
4.16 Tempomat
4.17 Zabudowa skrzyni ładunkowej typu hardtop - wyposażoną w trzy otwierane do góry klapy
- Wysokość zabudowy do poziomu dachu pojazdu
- Oświetlenie led wnętrza przestrzeni ładunkowej
- Wyłożenie wnętrza zabudowy wykładziną wodoodporną - lub natryskowym materiałem wodoodpornym, skrytki na sprzęt wyposażone w oświetlenie LED
- Wysuwana szuflada w przestrzeni ładunkowej o nośności min. 200kg
4.18 Na wyposażeniu: zestaw narzędzi, podnośnik samochodowy, klucz do kół, trójkąt ostrzegawczy,
4.19 Hak holowniczy fabryczny, homologowany, kulowy, z wyprowadzoną instalacją elektryczną i gniazdem 13-pinowym do podłączenia przyczepy. Dodatkowa przejściówka na 7 pin.
4.20 Maksymalna masa ciągniętej przyczepy bez hamulca 750 kg; z hamulcem 3500 kg zgodnie ze świadectwem zgodności WE.
4.21 Gniazdo 12 V - 2 szt. w przedziale kierowcy.
4.22 W kabinie zainstalowany 1 radiotelefon dwusystemowy, przewoźny z modułem GPS, spełniający minimalne wymagania techniczno-funkcjonalne określone w załączniku nr 3 do instrukcji organizacji łączności radiowej,
stanowiącej załącznik do Rozkazu nr 8 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 kwietnia 2019 roku w sprawie wprowadzenia nowych zasad organizacji łączności radiowej (Dz.Urz.KGPSP.2019.7) wraz z anteną 1/4 fali, zysk anteny min 2 dbi, dostosowaną do rodzaju zabudowy - przystosowany i dostrojona do pracy w f=149,0000. Pomiar/wykres z pomiaru współczynnika fali stojącej (WFS) wykonany po montażu anten. Współczynnik fali stojącej dla f=149,0000 dla wykonanych instalacji antenowych mniejszy, równy 1,4.
Urządzenia fabryczne samochodu oraz pozostałe zamontowane w trakcie zabudowy pojazdu nie mogą powodować zakłóceń urządzeń łączności
4..23 Urządzenia sygnalizacyjno-ostrzegawcze świetlne barwy niebieskiej i dźwiękowe pojazdu uprzywilejowanego spełniające wymagania Regulaminu 10 oraz 65 EKG ONZ:
a. na dachu kabiny belka sygnalizacyjna w technologii LED, min. 3 modułów LED po min. 3 LED każdy z przodu belki oraz min. 2 panele na każdym boku, belka nie może wystawać poza szerokość dachu, podświetlany napis STRAŻ;
b. dodatkowe dwie lampy sygnalizacyjne niebieskie w technologii LED, zamontowa-ne z przodu pojazdu w atrapie pokrywy silnika;
c. urządzenie dźwiękowe (min. 3 modulowane tony zmieniane po uruchomieniu klak-sonu pojazdu) oraz elektroniczny sygnał pneumatyczny, wyposażone w funkcję me-gafonu z podłączeniem wyjścia radioodtwarzacza; wzmacniacz o mocy 100 W wraz z głośnikiem o mocy min 100 W – głośnik zamontowany za atrapą pokryw silnika. Miejsce zamocowania sterownika i mikrofonu w kabinie zapewniające łatwy dostęp dla kierowcy oraz dowódcy;
4.24 Samochód wyposażony w główny wyłącznik, umożliwiający odłączenie akumulatora od wszystkich systemów elektrycznych (z wyjątkiem tych, które wymagają stałego zasilania). Wyłącznik główny powinien znajdować się w zasięgu kierowcy.
4.25 Wyciągarka o napędzie elektrycznym, zamontowana z przodu pojazdu, minimalna siła uciągu na pierwszym zwoju, co najmniej równa 120% dopuszczalnej masy całkowitej pojazdu, wyciągarka wyposażona w linę kompozytową o długości użytkowej minimum 20 m zakończoną kauszą, rolkową lub ślizgową prowadnicę liny,
Wyciągarka powinna posiadać niezależne zabezpieczenie zasilania elektrycznego, zabezpieczające instalacje elektryczną pojazdu przed uszkodzeniem w momencie przeciążenia wyciągarki.
Wyciągarka zamontowana w ramie pojazdu (nie na zew. zderzaka). Pilot sterowania przewodowy.
4.26 Dywaniki gumowe przód i tył
5. Pozostałe warunki zamawiającego
5.1 Okres gwarancji: minimum 2 lata bez limitu km
5.2 Zużycie paliwa w cyklu mieszanym: maksymalnie 10 l/100 km
5.3 Wykonawca obowiązany jest do dostarczenia wraz z samochodem:
- instrukcji obsługi samochodu w języku polskim,
- dokumentacji niezbędnej do zarejestrowania samochodu, jako pojazd specjalny.,
- dokumenty gwarancyjne.
5.4 Sprzęt będący na wyposażeniu pojazdu będzie transportowany zamiennie z zachowaniem MMR pojazdu
6. Zamawiający dopuszcza wszystkie rozwiązania równoważne jednak nie gorsze niż przedstawione powyżej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34140000-0 - Wysokowydajne pojazdy silnikowe

34144000-8 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania

34144200-0 - Pojazdy służb ratowniczych

34114000-9 - Pojazdy specjalne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 319900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 319900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 319900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Frank-Cars Sp.z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732282035

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 319900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.