eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biłgoraj"Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na budynkach wielorodzinnych w Biłgoraju"



Ogłoszenie z dnia 2024-11-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na budynkach wielorodzinnych w Biłgoraju”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Towarzystwo Budownictwa Społecznego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950343888

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łąkowa 13

1.5.2.) Miejscowość: Biłgoraj

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 686 66 04 / 511 030 244

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@tbs.bilgoraj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbsbilgoraj.e-bip.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-511e6cee-0ebe-4ac3-8804-32ba11234d3d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na budynkach wielorodzinnych w Biłgoraju”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-511e6cee-0ebe-4ac3-8804-32ba11234d3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00615369

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program TERMO

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00458392

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku wielorodzinnym przy ul. Zamojskiej 84A.
Zakres zamówienia obejmuje między innymi takie czynności jak:
1) dostawę i montaż w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację techniczną zestawów instalacji fotowoltaicznych, wraz z konstrukcją dostosowaną do miejsca montażu na budynkach wskazanych w dokumentacji projektowej,
2) montaż głównej konstrukcji nośnej i podkonstrukcji (materiał obydwu konstrukcji Al) w przypadku konieczności optymalizacji kąta nachylenia paneli i ich kierunku (śruby i inne elementy ze stali nierdzewnej),
3) montaż paneli fotowoltaicznych na wykonanej wcześniej konstrukcji i podkonstrukcji,
4) montaż optymalizatorów,
5) montaż inwerterów DC/AC,
6) montaż projektowanych rozdzielnic elektrycznych AC i DC,
7) montaż projektowanych instalacji elektrycznych nN - 0,4kV,
8) montaż połączeń wyrównawczych,
9) wykonanie pomiarów elektrycznych całego systemu,
10) próbny rozruch całości instalacji po podłączeniu jej do sieci dystrybucyjnej,
11) protokólarne przeszkolenie wszystkich użytkowników i przedstawicieli Zamawiającego z zasad obsługi, użytkowania, konserwacji bezpieczeństwa związanych z użytkowaniem zainstalowanej instalacji PV,
12) opracowanie szczegółowych instrukcji obsługi i ich przekazaniem użytkownikom,
13) złożenie do PGE Dystrybucja S.A. kompletnych, wypełnionych i podpisanych przez użytkowników wniosków o przyłączenie wykonanych instalacji fotowoltaicznych do sieci elektroenergetycznej wraz z niezbędną dokumentacją zgłoszeniową i dokumentacją powykonawczą,
14) uzupełnienie ewentualnych ubytków ścian, stropów uszczelnienie pokrycia dachowego po przejściach przewodów,
15) zaprogramowanie i konfiguracja urządzeń instalacji fotowoltaicznej,
16) montaż i podłączenie modułu komunikacyjnego inwertera do przesyłania danych,
17) sporządzenie protokołów odbiorów częściowych dla każdej instalacji z udziałem Wykonawcy, Kierownika Robót, Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i Użytkownika,
18) inne elementy ujęte w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót, postanowieniach umowy, stanowiącymi załączniki do SWZ.
Pozostałe zapisy znajdują się w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

4.5.5.) Wartość części: 103400,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku wielorodzinnym przy ul. Łąkowej 17A.
Zakres zamówienia obejmuje między innymi takie czynności jak:
1) dostawę i montaż w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację techniczną zestawów instalacji fotowoltaicznych, wraz z konstrukcją dostosowaną do miejsca montażu na budynkach wskazanych w dokumentacji projektowej,
2) montaż głównej konstrukcji nośnej i podkonstrukcji (materiał obydwu konstrukcji Al) w przypadku konieczności optymalizacji kąta nachylenia paneli i ich kierunku (śruby i inne elementy ze stali nierdzewnej),
3) montaż paneli fotowoltaicznych na wykonanej wcześniej konstrukcji i podkonstrukcji,
4) montaż optymalizatorów,
5) montaż inwerterów DC/AC,
6) montaż projektowanych rozdzielnic elektrycznych AC i DC,
7) montaż projektowanych instalacji elektrycznych nN - 0,4kV,
8) montaż połączeń wyrównawczych,
9) wykonanie pomiarów elektrycznych całego systemu,
10) próbny rozruch całości instalacji po podłączeniu jej do sieci dystrybucyjnej,
11) protokólarne przeszkolenie wszystkich użytkowników i przedstawicieli Zamawiającego z zasad obsługi, użytkowania, konserwacji bezpieczeństwa związanych z użytkowaniem zainstalowanej instalacji PV,
12) opracowanie szczegółowych instrukcji obsługi i ich przekazaniem użytkownikom,
13) złożenie do PGE Dystrybucja S.A. kompletnych, wypełnionych i podpisanych przez użytkowników wniosków o przyłączenie wykonanych instalacji fotowoltaicznych do sieci elektroenergetycznej wraz z niezbędną dokumentacją zgłoszeniową i dokumentacją powykonawczą,
14) uzupełnienie ewentualnych ubytków ścian, stropów uszczelnienie pokrycia dachowego po przejściach przewodów,
15) zaprogramowanie i konfiguracja urządzeń instalacji fotowoltaicznej,
16) montaż i podłączenie modułu komunikacyjnego inwertera do przesyłania danych,
17) sporządzenie protokołów odbiorów częściowych dla każdej instalacji z udziałem Wykonawcy, Kierownika Robót, Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i Użytkownika,
18) inne elementy ujęte w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót, postanowieniach umowy, stanowiącymi załączniki do SWZ.
Pozostałe zapisy znajdują się w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

4.5.5.) Wartość części: 56850 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku wielorodzinnym przy ul. Łąkowej 17B.
Zakres zamówienia obejmuje między innymi takie czynności jak:
1) dostawę i montaż w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację techniczną zestawów instalacji fotowoltaicznych, wraz z konstrukcją dostosowaną do miejsca montażu na budynkach wskazanych w dokumentacji projektowej,
2) montaż głównej konstrukcji nośnej i podkonstrukcji (materiał obydwu konstrukcji Al) w przypadku konieczności optymalizacji kąta nachylenia paneli i ich kierunku (śruby i inne elementy ze stali nierdzewnej),
3) montaż paneli fotowoltaicznych na wykonanej wcześniej konstrukcji i podkonstrukcji,
4) montaż optymalizatorów,
5) montaż inwerterów DC/AC,
6) montaż projektowanych rozdzielnic elektrycznych AC i DC,
7) montaż projektowanych instalacji elektrycznych nN - 0,4kV,
8) montaż połączeń wyrównawczych,
9) wykonanie pomiarów elektrycznych całego systemu,
10) próbny rozruch całości instalacji po podłączeniu jej do sieci dystrybucyjnej,
11) protokólarne przeszkolenie wszystkich użytkowników i przedstawicieli Zamawiającego z zasad obsługi, użytkowania, konserwacji bezpieczeństwa związanych z użytkowaniem zainstalowanej instalacji PV,
12) opracowanie szczegółowych instrukcji obsługi i ich przekazaniem użytkownikom,
13) złożenie do PGE Dystrybucja S.A. kompletnych, wypełnionych i podpisanych przez użytkowników wniosków o przyłączenie wykonanych instalacji fotowoltaicznych do sieci elektroenergetycznej wraz z niezbędną dokumentacją zgłoszeniową i dokumentacją powykonawczą,
14) uzupełnienie ewentualnych ubytków ścian, stropów uszczelnienie pokrycia dachowego po przejściach przewodów,
15) zaprogramowanie i konfiguracja urządzeń instalacji fotowoltaicznej,
16) montaż i podłączenie modułu komunikacyjnego inwertera do przesyłania danych,
17) sporządzenie protokołów odbiorów częściowych dla każdej instalacji z udziałem Wykonawcy, Kierownika Robót, Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i Użytkownika,
18) inne elementy ujęte w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót, postanowieniach umowy, stanowiącymi załączniki do SWZ.
Pozostałe zapisy znajdują się w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

4.5.5.) Wartość części: 58750 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku wielorodzinnym przy ul. Włosiankarskiej 9A.
Zakres zamówienia obejmuje między innymi takie czynności jak:
1) dostawę i montaż w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację techniczną zestawów instalacji fotowoltaicznych, wraz z konstrukcją dostosowaną do miejsca montażu na budynkach wskazanych w dokumentacji projektowej,
2) montaż głównej konstrukcji nośnej i podkonstrukcji (materiał obydwu konstrukcji Al) w przypadku konieczności optymalizacji kąta nachylenia paneli i ich kierunku (śruby i inne elementy ze stali nierdzewnej),
3) montaż paneli fotowoltaicznych na wykonanej wcześniej konstrukcji i podkonstrukcji,
4) montaż optymalizatorów,
5) montaż inwerterów DC/AC,
6) montaż projektowanych rozdzielnic elektrycznych AC i DC,
7) montaż projektowanych instalacji elektrycznych nN - 0,4kV,
8) montaż połączeń wyrównawczych,
9) wykonanie pomiarów elektrycznych całego systemu,
10) próbny rozruch całości instalacji po podłączeniu jej do sieci dystrybucyjnej,
11) protokólarne przeszkolenie wszystkich użytkowników i przedstawicieli Zamawiającego z zasad obsługi, użytkowania, konserwacji bezpieczeństwa związanych z użytkowaniem zainstalowanej instalacji PV,
12) opracowanie szczegółowych instrukcji obsługi i ich przekazaniem użytkownikom,
13) złożenie do PGE Dystrybucja S.A. kompletnych, wypełnionych i podpisanych przez użytkowników wniosków o przyłączenie wykonanych instalacji fotowoltaicznych do sieci elektroenergetycznej wraz z niezbędną dokumentacją zgłoszeniową i dokumentacją powykonawczą,
14) uzupełnienie ewentualnych ubytków ścian, stropów uszczelnienie pokrycia dachowego po przejściach przewodów,
15) zaprogramowanie i konfiguracja urządzeń instalacji fotowoltaicznej,
16) montaż i podłączenie modułu komunikacyjnego inwertera do przesyłania danych,
17) sporządzenie protokołów odbiorów częściowych dla każdej instalacji z udziałem Wykonawcy, Kierownika Robót, Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i Użytkownika,
18) inne elementy ujęte w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót, postanowieniach umowy, stanowiącymi załączniki do SWZ.
Pozostałe zapisy znajdują się w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

4.5.5.) Wartość części: 85650 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 9

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 131979,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 131979,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 131979,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-ON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361280600

7.3.3) Ulica: ul. Góra Libertowska 47

7.3.4) Miejscowość: Libertów

7.3.5) Kod pocztowy: 30-444

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 131979,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44024,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69249,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44024,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VOSTI SP. Z O. O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061693620

7.3.3) Ulica: ul. Nałęczowska 14

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-701

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44024,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46382,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72693,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46382,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VOSTI SP. Z O. O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061693620

7.3.3) Ulica: ul. Nałęczowska 14

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-701

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46382,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113406,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79950,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fotoconcept Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385464362

7.3.3) Ulica: ul. Olszewskiego 6

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-663

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79950,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.