Ogłoszenie z dnia 2024-11-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00458392/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na budynkach wielorodzinnych w Biłgoraju”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Towarzystwo Budownictwa Społecznego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950343888
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łąkowa 13
1.5.2.) Miejscowość: Biłgoraj
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 686 66 04 / 511 030 244
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@tbs.bilgoraj.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbsbilgoraj.e-bip.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-511e6cee-0ebe-4ac3-8804-32ba11234d3d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na budynkach wielorodzinnych w Biłgoraju”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-511e6cee-0ebe-4ac3-8804-32ba11234d3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00615369
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program TERMO2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00458392
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku wielorodzinnym przy ul. Zamojskiej 84A.Zakres zamówienia obejmuje między innymi takie czynności jak:
1) dostawę i montaż w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację techniczną zestawów instalacji fotowoltaicznych, wraz z konstrukcją dostosowaną do miejsca montażu na budynkach wskazanych w dokumentacji projektowej,
2) montaż głównej konstrukcji nośnej i podkonstrukcji (materiał obydwu konstrukcji Al) w przypadku konieczności optymalizacji kąta nachylenia paneli i ich kierunku (śruby i inne elementy ze stali nierdzewnej),
3) montaż paneli fotowoltaicznych na wykonanej wcześniej konstrukcji i podkonstrukcji,
4) montaż optymalizatorów,
5) montaż inwerterów DC/AC,
6) montaż projektowanych rozdzielnic elektrycznych AC i DC,
7) montaż projektowanych instalacji elektrycznych nN - 0,4kV,
8) montaż połączeń wyrównawczych,
9) wykonanie pomiarów elektrycznych całego systemu,
10) próbny rozruch całości instalacji po podłączeniu jej do sieci dystrybucyjnej,
11) protokólarne przeszkolenie wszystkich użytkowników i przedstawicieli Zamawiającego z zasad obsługi, użytkowania, konserwacji bezpieczeństwa związanych z użytkowaniem zainstalowanej instalacji PV,
12) opracowanie szczegółowych instrukcji obsługi i ich przekazaniem użytkownikom,
13) złożenie do PGE Dystrybucja S.A. kompletnych, wypełnionych i podpisanych przez użytkowników wniosków o przyłączenie wykonanych instalacji fotowoltaicznych do sieci elektroenergetycznej wraz z niezbędną dokumentacją zgłoszeniową i dokumentacją powykonawczą,
14) uzupełnienie ewentualnych ubytków ścian, stropów uszczelnienie pokrycia dachowego po przejściach przewodów,
15) zaprogramowanie i konfiguracja urządzeń instalacji fotowoltaicznej,
16) montaż i podłączenie modułu komunikacyjnego inwertera do przesyłania danych,
17) sporządzenie protokołów odbiorów częściowych dla każdej instalacji z udziałem Wykonawcy, Kierownika Robót, Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i Użytkownika,
18) inne elementy ujęte w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót, postanowieniach umowy, stanowiącymi załączniki do SWZ.
Pozostałe zapisy znajdują się w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
4.5.5.) Wartość części: 103400,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku wielorodzinnym przy ul. Łąkowej 17A.Zakres zamówienia obejmuje między innymi takie czynności jak:
1) dostawę i montaż w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację techniczną zestawów instalacji fotowoltaicznych, wraz z konstrukcją dostosowaną do miejsca montażu na budynkach wskazanych w dokumentacji projektowej,
2) montaż głównej konstrukcji nośnej i podkonstrukcji (materiał obydwu konstrukcji Al) w przypadku konieczności optymalizacji kąta nachylenia paneli i ich kierunku (śruby i inne elementy ze stali nierdzewnej),
3) montaż paneli fotowoltaicznych na wykonanej wcześniej konstrukcji i podkonstrukcji,
4) montaż optymalizatorów,
5) montaż inwerterów DC/AC,
6) montaż projektowanych rozdzielnic elektrycznych AC i DC,
7) montaż projektowanych instalacji elektrycznych nN - 0,4kV,
8) montaż połączeń wyrównawczych,
9) wykonanie pomiarów elektrycznych całego systemu,
10) próbny rozruch całości instalacji po podłączeniu jej do sieci dystrybucyjnej,
11) protokólarne przeszkolenie wszystkich użytkowników i przedstawicieli Zamawiającego z zasad obsługi, użytkowania, konserwacji bezpieczeństwa związanych z użytkowaniem zainstalowanej instalacji PV,
12) opracowanie szczegółowych instrukcji obsługi i ich przekazaniem użytkownikom,
13) złożenie do PGE Dystrybucja S.A. kompletnych, wypełnionych i podpisanych przez użytkowników wniosków o przyłączenie wykonanych instalacji fotowoltaicznych do sieci elektroenergetycznej wraz z niezbędną dokumentacją zgłoszeniową i dokumentacją powykonawczą,
14) uzupełnienie ewentualnych ubytków ścian, stropów uszczelnienie pokrycia dachowego po przejściach przewodów,
15) zaprogramowanie i konfiguracja urządzeń instalacji fotowoltaicznej,
16) montaż i podłączenie modułu komunikacyjnego inwertera do przesyłania danych,
17) sporządzenie protokołów odbiorów częściowych dla każdej instalacji z udziałem Wykonawcy, Kierownika Robót, Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i Użytkownika,
18) inne elementy ujęte w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót, postanowieniach umowy, stanowiącymi załączniki do SWZ.
Pozostałe zapisy znajdują się w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
4.5.5.) Wartość części: 56850 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku wielorodzinnym przy ul. Łąkowej 17B.Zakres zamówienia obejmuje między innymi takie czynności jak:
1) dostawę i montaż w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację techniczną zestawów instalacji fotowoltaicznych, wraz z konstrukcją dostosowaną do miejsca montażu na budynkach wskazanych w dokumentacji projektowej,
2) montaż głównej konstrukcji nośnej i podkonstrukcji (materiał obydwu konstrukcji Al) w przypadku konieczności optymalizacji kąta nachylenia paneli i ich kierunku (śruby i inne elementy ze stali nierdzewnej),
3) montaż paneli fotowoltaicznych na wykonanej wcześniej konstrukcji i podkonstrukcji,
4) montaż optymalizatorów,
5) montaż inwerterów DC/AC,
6) montaż projektowanych rozdzielnic elektrycznych AC i DC,
7) montaż projektowanych instalacji elektrycznych nN - 0,4kV,
8) montaż połączeń wyrównawczych,
9) wykonanie pomiarów elektrycznych całego systemu,
10) próbny rozruch całości instalacji po podłączeniu jej do sieci dystrybucyjnej,
11) protokólarne przeszkolenie wszystkich użytkowników i przedstawicieli Zamawiającego z zasad obsługi, użytkowania, konserwacji bezpieczeństwa związanych z użytkowaniem zainstalowanej instalacji PV,
12) opracowanie szczegółowych instrukcji obsługi i ich przekazaniem użytkownikom,
13) złożenie do PGE Dystrybucja S.A. kompletnych, wypełnionych i podpisanych przez użytkowników wniosków o przyłączenie wykonanych instalacji fotowoltaicznych do sieci elektroenergetycznej wraz z niezbędną dokumentacją zgłoszeniową i dokumentacją powykonawczą,
14) uzupełnienie ewentualnych ubytków ścian, stropów uszczelnienie pokrycia dachowego po przejściach przewodów,
15) zaprogramowanie i konfiguracja urządzeń instalacji fotowoltaicznej,
16) montaż i podłączenie modułu komunikacyjnego inwertera do przesyłania danych,
17) sporządzenie protokołów odbiorów częściowych dla każdej instalacji z udziałem Wykonawcy, Kierownika Robót, Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i Użytkownika,
18) inne elementy ujęte w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót, postanowieniach umowy, stanowiącymi załączniki do SWZ.
Pozostałe zapisy znajdują się w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
4.5.5.) Wartość części: 58750 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku wielorodzinnym przy ul. Włosiankarskiej 9A.Zakres zamówienia obejmuje między innymi takie czynności jak:
1) dostawę i montaż w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację techniczną zestawów instalacji fotowoltaicznych, wraz z konstrukcją dostosowaną do miejsca montażu na budynkach wskazanych w dokumentacji projektowej,
2) montaż głównej konstrukcji nośnej i podkonstrukcji (materiał obydwu konstrukcji Al) w przypadku konieczności optymalizacji kąta nachylenia paneli i ich kierunku (śruby i inne elementy ze stali nierdzewnej),
3) montaż paneli fotowoltaicznych na wykonanej wcześniej konstrukcji i podkonstrukcji,
4) montaż optymalizatorów,
5) montaż inwerterów DC/AC,
6) montaż projektowanych rozdzielnic elektrycznych AC i DC,
7) montaż projektowanych instalacji elektrycznych nN - 0,4kV,
8) montaż połączeń wyrównawczych,
9) wykonanie pomiarów elektrycznych całego systemu,
10) próbny rozruch całości instalacji po podłączeniu jej do sieci dystrybucyjnej,
11) protokólarne przeszkolenie wszystkich użytkowników i przedstawicieli Zamawiającego z zasad obsługi, użytkowania, konserwacji bezpieczeństwa związanych z użytkowaniem zainstalowanej instalacji PV,
12) opracowanie szczegółowych instrukcji obsługi i ich przekazaniem użytkownikom,
13) złożenie do PGE Dystrybucja S.A. kompletnych, wypełnionych i podpisanych przez użytkowników wniosków o przyłączenie wykonanych instalacji fotowoltaicznych do sieci elektroenergetycznej wraz z niezbędną dokumentacją zgłoszeniową i dokumentacją powykonawczą,
14) uzupełnienie ewentualnych ubytków ścian, stropów uszczelnienie pokrycia dachowego po przejściach przewodów,
15) zaprogramowanie i konfiguracja urządzeń instalacji fotowoltaicznej,
16) montaż i podłączenie modułu komunikacyjnego inwertera do przesyłania danych,
17) sporządzenie protokołów odbiorów częściowych dla każdej instalacji z udziałem Wykonawcy, Kierownika Robót, Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i Użytkownika,
18) inne elementy ujęte w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót, postanowieniach umowy, stanowiącymi załączniki do SWZ.
Pozostałe zapisy znajdują się w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
4.5.5.) Wartość części: 85650 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 9
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 131979,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 131979,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 131979,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-ON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361280600
7.3.3) Ulica: ul. Góra Libertowska 47
7.3.4) Miejscowość: Libertów
7.3.5) Kod pocztowy: 30-444
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 131979,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44024,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69249,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44024,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VOSTI SP. Z O. O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061693620
7.3.3) Ulica: ul. Nałęczowska 14
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-701
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44024,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46382,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72693,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46382,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VOSTI SP. Z O. O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061693620
7.3.3) Ulica: ul. Nałęczowska 14
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-701
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46382,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79950,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113406,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79950,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fotoconcept Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385464362
7.3.3) Ulica: ul. Olszewskiego 6
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-663
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79950,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
INNE PRZETARGI Z BIŁGORAJA
- Organizacja kursów / szkoleń dla nauczycieli i uczniów w ramach projektu "Przyszłość lasów w rękach leśników - Technikum Leśne w Biłgoraju kształci najlepszych!"
- Dostawa materiałów i usług dla potrzeb bieżącego utrzymania przejezdności dróg o nawierzchni nieulepszonej w 2025/2026 roku
- Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dąbrowica
- budowa budynku usługowego z zapleczem technicznym i częścią socjalną na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Biłgoraju
- Modernizacja boiska szkolnego w ramach przedsięwzięcia: " Zagospodarowanie terenu Szkoły Podstawowej nr 5 im. J. Twardowskiego w Biłgoraju z uwzględnieniem rozwoju zielono-niebieskiej infrastruktury"
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Biłgoraju oraz modernizacja boiska przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Biłgoraju"
więcej: przetargi w Biłgoraju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zawarcie Umowy Ramowej na awaryjne i naprawcze roboty elektryczne do wykonania na terenie zespołu zamkowego w Malborku, Zamku w Kwidzynie i Zamku w Sztumie
- Usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji pn.: "Rozbudowa stadionu miejskiego Etap II wraz z rozbudową krytego basenu w Ząbkowicach Śląskich"
- Modernizacja sieci strukturalnych w budynku Oddziału ZUS we Wrocławiu przy ul. Pretficza.
- Przebudowa budynku Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Sądowej 2
- Zaprojektowanie i wykonanie robót w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Utworzenie i rozwój Centrum Wsparcia Badań Klinicznych w ramach struktury 1 WSzKzP SPZOZ w Lublinie - część badawcza"
- Remont pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół Łączności im. Mikołaja Kopernika przy ul. Przełajowa 4 w Poznaniu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.