Ogłoszenie z dnia 2024-11-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00542394/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Kazimierz Dolny
w sezonie zimowym 2024/2025, 2025/2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kazimierz Dolny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020078
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Senatorska 5
1.5.2.) Miejscowość: Kazimierz Dolny
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-120
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umkd.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umkazimierzdolny.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umkd.zetopzp.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Kazimierz Dolnyw sezonie zimowym 2024/2025, 2025/2026
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5a9a970-ad89-47e8-b90b-185b2fd14410
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00615386
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030275/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Kazimierz Dolny w sezonie zimowym 2024/2025, 2025/2026
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00542394
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRG.271.1.15.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 299162,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn. „Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Kazimierz Dolny w sezonie zimowym 2024/2025, 2025/2026”.4.2. Postępowanie zostało podzielone na 3 części:
Część nr 1: zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Kazimierz Dolny w sezonie zimowym 2024/2025, 2025/2026 w sołectwach: Okale, Mięćmierz, Dąbrówka, Cholewianka, Zbędowice, Jeziorszczyzna, Wylągi, Parchatka, drogi gminnej nr 107795L (wąwóz Parchatka – Zbędowice), ulicy Dębowe Góry w miejscowości Kazimierz Dolny, przybliżona długość dróg objętych usługą – 50 km.
Szacunkowa ilość godzin:
a) odśnieżania - 100 godzin
b) posypywania– 30
c) jednoczesnego odśnieżania i posypywania - 100
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 123200 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn. „Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Kazimierz Dolny w sezonie zimowym 2024/2025, 2025/2026”.4.2. Postępowanie zostało podzielone na 3 części:
Część nr 1: zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Kazimierz Dolny w sezonie zimowym 2024/2025, 2025/2026 w sołectwach: Okale, Mięćmierz, Dąbrówka, Cholewianka, Zbędowice, Jeziorszczyzna, Wylągi, Parchatka, drogi gminnej nr 107795L (wąwóz Parchatka – Zbędowice), ulicy Dębowe Góry w miejscowości Kazimierz Dolny, przybliżona długość dróg objętych usługą – 50 km.
Szacunkowa ilość godzin:
a) odśnieżania - 100 godzin
b) posypywania– 30
c) jednoczesnego odśnieżania i posypywania - 100
Część nr 2: zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Kazimierz Dolny w sezonie zimowym 2022/2023, 2023/2024 w sołectwach: Skowieszynek (na wschód od drogi wojewódzkiej nr 824), Skowieszynek (tereny na zachód od drogi wojewódzkiej nr 824) Wierzchoniów, Rzeczyca, Rzeczyca Kolonia, Witoszyn,. przybliżona długość dróg objętych usługą – 42 km;
Szacunkowa ilość godzin:
a) odśnieżania - 100 godzin
b) posypywania– 30
c) jednoczesnego odśnieżania i posypywania - 100
Część nr 3: zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Kazimierz Dolny w sezonie zimowym 2022/2023, 2023/2024 na terenie miasta Kazimierz Dolny (za wyjątkiem ulicy Dębowe Góry), działka nr ewid. 1562/7 obręb Kazimierz Dolny, Góry (od wieży telewizyjnej), Bochotnica, przybliżona długość dróg objętych usługą – 35 km;
Szacunkowa ilość godzin:
a) odśnieżania - 100 godzin
b) posypywania– 30
c) jednoczesnego odśnieżania i posypywania - 30
Zgodnie z art. 433 pkt 4) ustawy Pzp Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania pełnego przedmiotu zamówienia w przypadku, gdy z powodów bieżących potrzeb (m.in.: brak opadów, dodatnia temperatura w okresie świadczenia usługi) lub innych nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego. W związku z ograniczeniem przedmiotu zamówienia Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający informuje, że minimalny zakres zamówienia, jaki zostanie zrealizowany w zakresie części I – III zamówienia – 50 godzin odśnieżania (spługowania).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 122629,63 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn. „Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Kazimierz Dolny w sezonie zimowym 2024/2025, 2025/2026”.4.2. Postępowanie zostało podzielone na 3 części:
Część nr 1: zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Kazimierz Dolny w sezonie zimowym 2024/2025, 2025/2026 w sołectwach: Okale, Mięćmierz, Dąbrówka, Cholewianka, Zbędowice, Jeziorszczyzna, Wylągi, Parchatka, drogi gminnej nr 107795L (wąwóz Parchatka – Zbędowice), ulicy Dębowe Góry w miejscowości Kazimierz Dolny, przybliżona długość dróg objętych usługą – 50 km.
Szacunkowa ilość godzin:
a) odśnieżania - 100 godzin
b) posypywania– 30
c) jednoczesnego odśnieżania i posypywania - 100
Część nr 2: zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Kazimierz Dolny w sezonie zimowym 2022/2023, 2023/2024 w sołectwach: Skowieszynek (na wschód od drogi wojewódzkiej nr 824), Skowieszynek (tereny na zachód od drogi wojewódzkiej nr 824) Wierzchoniów, Rzeczyca, Rzeczyca Kolonia, Witoszyn,. przybliżona długość dróg objętych usługą – 42 km;
Szacunkowa ilość godzin:
a) odśnieżania - 100 godzin
b) posypywania– 30
c) jednoczesnego odśnieżania i posypywania - 100
Część nr 3: zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Kazimierz Dolny w sezonie zimowym 2022/2023, 2023/2024 na terenie miasta Kazimierz Dolny (za wyjątkiem ulicy Dębowe Góry), działka nr ewid. 1562/7 obręb Kazimierz Dolny, Góry (od wieży telewizyjnej), Bochotnica, przybliżona długość dróg objętych usługą – 35 km;
Szacunkowa ilość godzin:
a) odśnieżania - 100 godzin
b) posypywania– 30
c) jednoczesnego odśnieżania i posypywania - 30
Zgodnie z art. 433 pkt 4) ustawy Pzp Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania pełnego przedmiotu zamówienia w przypadku, gdy z powodów bieżących potrzeb (m.in.: brak opadów, dodatnia temperatura w okresie świadczenia usługi) lub innych nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego. W związku z ograniczeniem przedmiotu zamówienia Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający informuje, że minimalny zakres zamówienia, jaki zostanie zrealizowany w zakresie części I – III zamówienia – 50 godzin odśnieżania (spługowania).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 53333,33 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153076 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153076 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153076 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hydro - Bruk Dominik Figura
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7161922085
7.3.4) Miejscowość: Kazimierz Dolny
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153076 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BORKOP Zakład Produkcyjno Usługowo Handlowy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7161572283
7.3.4) Miejscowość: Karczmiska
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejski Zakład Komunalny Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7160012056
7.3.4) Miejscowość: Kazimierz Dolny
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNALNY W KAZIMIERZU DOLNYM SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNALNY W KAZIMIERZU DOLNYM SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
INNE PRZETARGI KAZIMIERZ DOLNY
więcej: przetargi KAZIMIERZ DOLNY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sokołowskiego w sezonie 2024/2025"
- Usługi bieżącego utrzymania czystości w obiekcie Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy, położonym przy ul. Szubińskiej 4 oraz terenów zewnętrznych do niego przylegających.
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Chrzanowie w 2025 roku"
- Utrzymanie zimowe dróg na terenie Gminy Dobre Miasto w 2025 roku
- Świadczenie usług sprzątania
- Usługa sprzątania budynków Prokuratur Regionalnej we Wrocławiu wraz z terenem zewnętrznym w okresie od 1.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.