Ogłoszenie z dnia 2024-11-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00554801/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa trenażerów, fantomów oraz zestawu ratowniczego na potrzeby Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
1.3.) Oddział zamawiającego: Zespól ds. Zamówień publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491861240
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Staszica 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ans-ns.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ans-ns.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a6d5b382-36f9-46c6-beb1-9576d1c08c191.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa trenażerów, fantomów oraz zestawu ratowniczego na potrzeby Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a6d5b382-36f9-46c6-beb1-9576d1c08c19
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00615437
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00206030/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Symulatory szkoleniowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00554801
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.382-24/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa trenażerów, fantomów oraz zestawu ratowniczego do Wydziału Lekarskiego i Nauk o Zdrowiu Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu, ul. Tadeusza Kościuszki 2, Budynek G oraz do Wydziału Nauk o Kulturze Fizycznej i Bezpieczeństwie Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu, ul. Tadeusza Kościuszki 2 zwanego dalej sprzętem.Część I: Trenażer do nauki umiejętności Technicznych dla kierunków Medycznych Wydziału Lekarskiego i Nauk o Zdrowiu Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 2a
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34152000-7 - Symulatory szkoleniowe
38970000-5 - Badawcze, testowe i naukowe symulatory techniczne
4.5.5.) Wartość części: 116883,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa trenażerów, fantomów oraz zestawu ratowniczego do Wydziału Lekarskiego i Nauk o Zdrowiu Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu, ul. Tadeusza Kościuszki 2, Budynek G oraz do Wydziału Nauk o Kulturze Fizycznej i Bezpieczeństwie Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu, ul. Tadeusza Kościuszki 2 zwanego dalej sprzętem.1) część II – Fantom osoby otyłej z symulowanym monitorem dla Wydziału Lekarskiego i Nauk o Zdrowiu Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu (1 szt.).
Część II – Fantom osoby otyłej z symulowanym monitorem dla Wydziału Lekarskiego i Nauk o Zdrowiu Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu (1 szt.). Szczegółowy opis przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 2b
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34152000-7 - Symulatory szkoleniowe
38970000-5 - Badawcze, testowe i naukowe symulatory techniczne
4.5.5.) Wartość części: 262826,15 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa trenażerów, fantomów oraz zestawu ratowniczego do Wydziału Lekarskiego i Nauk o Zdrowiu Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu, ul. Tadeusza Kościuszki 2, Budynek G oraz do Wydziału Nauk o Kulturze Fizycznej i Bezpieczeństwie Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu, ul. Tadeusza Kościuszki 2 zwanego dalej sprzętem.Część III – zestaw ratowniczy dla Wydziału Nauk o Kulturze Fizycznej i Bezpieczeństwie Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 2c
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34152000-7 - Symulatory szkoleniowe
38970000-5 - Badawcze, testowe i naukowe symulatory techniczne
4.5.5.) Wartość części: 12300,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108575,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126116,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108575,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Simedu Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9291952157
7.3.3) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 10/4
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-066
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108575,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 262826,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 262826,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 262826,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Simedu Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9291952157
7.3.3) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 10/4
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-066
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 262826,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13580,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13580,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13580,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Boxmet Medical Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8822038205
7.3.3) Ulica: Piskorzów 51
7.3.4) Miejscowość: Pieszyce
7.3.5) Kod pocztowy: 58-250
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13580,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Pobyt studentów i kadry podczas letniego obozu szkoleniowego - 10 dni na potrzeby Wydziału Nauk o Kulturze Fizycznej i Bezpieczeństwie Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu - sierpień 2025 r.
- Opracowanie dokumentacji budowy chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1545K Podegrodzie-Mokra Wieś-Jastrzębie w km 0+590-1+200 i 3+850-4+660
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1520K Piwniczna (ul. Szczawnicka) w km 4+840,00 - 5+200,00 w m. Piwniczna
- BZP. 271.19.2025 Wykonanie usługi w zakresie bieżącego utrzymania sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Nowego Sącza
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1571 K Ptaszkowa - Wojnarowa w km 5+849,60 - 6+488,00 w zakresie budowy chodnika wraz z robotami towarzyszącymi
- Dostawa urządzeń medycznych: defibrylator 1 szt.,respirator 5 szt.,krzesełko z systemem płozowym 8 szt., pompa dwutorowa 1 szt., modem do defibrylatora 8 szt., przenośny system ultrasonograficzny 1szt
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby POZ
- Dostawa sprzętu medycznego do Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej w Jeleniej Górze
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycyny ogólnej dla potrzeb podmiotu leczniczego "Zespół Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku
- Dostawy drenów, elektrod, ostrz do urządzeń artroskopowych
- TP-14/25 Dostawa wyposażenia do rehabilitacji pacjentów onkologicznych do Ośrodka Rehabilitacji Onkologicznej
- ZAKUP APARATURY MEDYCZNEJ NA POTRZEBY ODDZIAŁU OKULISTYKI SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O. W LOKALIZACJI W WEJHEROWIE
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.