Ogłoszenie z dnia 2024-11-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi Centralnego Wydruku w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu oraz jednostkach jej podległych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022972
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dolna Wilda 80A
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-501
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.poznan@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkopolskie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ias-poznan.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi Centralnego Wydruku w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu oraz jednostkach jej podległych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39d1cf65-5cc6-4ac3-81eb-81f937b3b63d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00615548
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00246979/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Świadczenie usługi Centralnego Wydruku w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu oraz jednostkach jej podległych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W celu zachowania ciągłości usług Centralnego Wydruku w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu oraz jednostkach jej podległych koniecznym jest udzielenie zamówienia na okres umożliwiający zakończenie prowadzonego aktualnie postępowania przetargowego nr 3001-ILZ.260.9.2024 (podpisanie umowy) i wdrożenie usług objętych ww. umową. Powody przeciągania się postępowania przetargowego opisano w dalszej części ogłoszenia.
Z uwagi na pilność udzielenia zamówienia i okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć nie jest możliwym udzielenie zamówienia w trybie konkurencyjnym.
Mając na uwadze powyższe, spełniona została przesłanka do udzielenia tego zamówienia w trybie z wolnej ręki w oparciu o art. 214 ust. 1 pkt 5) pzp.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3001-ILZ.260.28.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 330309,09 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi Centralnego Wydruku (dalej CW) w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu oraz jednostkach jej podległych, obejmującej w szczególności: najem urządzeń (urządzenia wielofunkcyjne, urządzenia drukujące) wraz z oprogramowaniem (w tym licencjami do oprogramowania) w jednostkach organizacyjnych Izby oraz serwisem tych urządzeń zapewniającym ich należyte funkcjonowanie, obejmującym także wymianę wszelkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych, w tym tonerów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50313100-3 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek
50313200-4 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 465249,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 465249,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 465249,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Grzegorz Ławniczek wspólnik spółki cywilnej CELLPOL s.c. Grzegorz Ławniczek, Monika Ławniczek
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Monika Ławniczek wspólnik spółki cywilnej CELLPOL s.c. Grzegorz Ławniczek, Monika Ławniczek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7820014200
7.3.3) Ulica: Jana Czochralskiego 10
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-248
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 465249,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-11-13 do 2025-01-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Zgodnie z planem postępowań powyżej 130 000 zł netto, celem zachowania ciągłości usług, tut. Izba zaplanowała na rok 2024 wszczęcie postępowania i udzielenie przedmiotowego zamówienia.
3. Wszczęcie niniejszego postępowania nastąpiło w dniu w dniu 20.05.2024 r.,
4. Pierwotny termin składania ofert wyznaczono na 26.06.2024 r.,
5. Otwarcie ofert odbyło się w dniu 31.07.2024 r. Przesunięcie terminu składania ofert wynikało z faktu, że na etapie składania ofert:
1) Wykonawcy składali liczne zapytania do treści SWZ oraz wnioski o zmianę zapisów SWZ,
2) złożone zostały dwa odwołania do Krajowej Izby Odwoławczej,
3) w konsekwencji działań wskazanych w pkt 1 i 2 Zamawiający dokonał zmian w SWZ, które skutkowały koniecznością zmiany terminu składania ofert,
4) w konsekwencji działań wskazanych w pkt 2 Zamawiający musiał uwzględnić przy ustalaniu terminu składania ofert terminy rozstrzygnięcia odwołań.
6. W dniu 4.10.2024 r. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty. Na czas trwania procedury badania i oceny ofert wpływ miały w szczególności następujące okoliczności:
1) specyfika przedmiotu zamówienia,
2) złożenie oferty najwyżej ocenionej przez Wykonawcę zagranicznego (Niemcy).
7. Z uwagi na czas niezbędny dla Wykonawcy do wdrożenia i uruchomienia usług, nowa umowa powinna zacząć obowiązywać przed dniem 14.10.2024 r. (zgodnie z treścią SWZ termin na wdrożenie usługi wynosi do 20 dni roboczych od dnia podpisania umowy).
8. W dniu 14.10.2024 r. wpłynęło do Zamawiającego odwołanie na wybór najkorzystniejszej oferty. W związku z powyższym z uwagi na terminy proceduralne nie było możliwym zawarcie umowy i rozpoczęcie świadczenia usług w planowanym pierwotnie terminie.
9. Usługi Centralnego wydruku dotyczą wszystkich jednostek podległych IAS w Poznaniu. Kwestia zapewnienia możliwości wydruku, skanu i kopiowania dokumentów ma kluczowe znaczenie dla prawidłowego wykonywania zadań statutowych Zamawiającego, w tym w szczególności do prawidłowego prowadzenia oraz dokumentowania przez jednostki KAS postępowań.
10. Przeprowadzona analiza wykazała brak możliwości zaspokojenia potrzeb w zakresie usługi Centralnego Wydruku w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu oraz w jednostkach jej podległych z wykorzystaniem własnych zasobów. Urządzenia własne są już przestarzałe technologicznie oraz awaryjne z uwagi na wiek (produkcja od 2007 r do 2015). Koniecznym było zatem zapewnienie ciągłości usług poprzez zawarcie umowy z podmiotem zewnętrznym. Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia zasadnym było zawarcie umowy z dotychczasowym Wykonawcą CELLPOL S.C. GRZEGORZ ŁAWNICZEK, MONIKA ŁAWNICZEK.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zabudowa meblowa -pomieszczenia CHIRURGIA ONKOLOGICZNA
- Dostawa laptopów, stacji dokujących i smartfonów w podziale na 5 części
- Dostosowanie węzła sanitarnego do wymagań nakazanych przez nadzór sanitarno-higieniczny na Oddziale Chorób Tropikalnych
- Świadczenie na rzecz Zamawiającego usług społecznych w zakresie przygotowania i wydawania 3 posiłków dziennie dla dzieci z Przedszkola
- Skład, druk i kolportaż gazetek osiedlowych oraz sprawozdań z działalności organów Osiedli w 2025 r.
- Dostawa instrumentu muzycznego na potrzeby Zespołu Szkół Muzycznych w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim
- Dostawa sprzętu komputerowego z podziałem na części
- Cyberbezpieczny samorząd Powiatu Bartoszyckiego
- TR.262.10.2024. Wykonanie robót budowanych w ramach zadania pn.: "Przebudowa pomieszczeń Klinicznego Oddziału Chorób Płuc (...) w Szpitalu Uniwersyteckim w Zielonej Górze sp. z o.o."
- Dostawa sprzętu komputerowego i informatycznego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Szczecinku oraz w ramach projektu "Cyberbezpieczny Powiat Szczecinecki".
- Zakup analizatora składu ciała wraz z oprogramowaniem.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.