eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiłkiDOSTAWA PRZENOŚNEGO ZESTAW DO INSPEKCJI WIDEO RUR I KANAŁÓW O ŚREDNICY OD 100MM DO 500MM



Ogłoszenie z dnia 2024-11-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA PRZENOŚNEGO ZESTAW DO INSPEKCJI WIDEO RUR I KANAŁÓW O ŚREDNICY OD 100MM DO 500MM

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Usług Komunalno - Rolnych Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510919530

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipowa 23

1.5.2.) Miejscowość: Miłki

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-513

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 87 421 10 81

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pukrmilki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pukr.gminamilki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.przetargi.gminamilki.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


POBÓR, UZDATNIANIE I DOSTARCZANIE WODY

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA PRZENOŚNEGO ZESTAW DO INSPEKCJI WIDEO RUR I KANAŁÓW O ŚREDNICY OD 100MM DO 500MM

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e7bf678-5c99-44fc-8e19-b9fc793228cb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00615562

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00362429/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 System do inspekcji TV kanalizacji sanitarne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Dotyczy projektu Nr 00117-65150-UM1410076/22 pn. „Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00572738

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PUK-R.ZP.10/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 70000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa przenośnego zestaw do inspekcji wideo rur i kanałów o średnicy od 100mm do 500mm – fabrycznie nowego. Dane techniczne zestawu wymagania minimalne:
1) Kamera wodoszczelna IP67:
a) jakość obrazu: FULL HD
b) czułość kamery min 0.2 lux
c) obiektyw - kąt widzenia min 104 stopnie
d) sterowanie przesłoną obiektywu automatyczne
e) kompensacja światła tylnego automatyczne
f) balans poziomu bieli automatyczny
g) wzmocnienie sygnału automatyczne
h) punkt ostrości 5cm od głowicy
i) kamera Obrotowa:
j) liczba osi obrotu 2
k) obrót wokół osi poziomej 360 stopni
l) obrót wokół osi pionowej min 260 stopni
m) automatyczne poziomowanie
n) diody oświetlające min 4
2) Wózek samojezdny wodoszczelny IP67:
a) sposób transportu głowicy – samojezdny wózek
b) umożliwia kontrolę stanu drożności i uszkodzeń rur o przekroju od 100mm do 500 mm
c) możliwość wprowadzania do kanału poprzez studnię DN 315
d) wózek posiada 2 zestawy wymiennych kół na różne średnice wraz z dystansami
e) obudowa, aluminium – wodoszczelna, niklowana
f) uszczelnienie osi wózka podwójnymi simeringami
g) napęd wózka – Elektryczny/ 2 osie pędne
h) przeniesienie napędu – 2 sztywne osie
i) całkowita liczba osi - 2
j) przełączanie kierunku jazdy – manualne
k) regulacja szybkości jazdy - manualne
l) zasilanie systemu 12-14 V DC
m) sposób uszczelniania kamery – elektronika zatopiona w specjalnej żywicy
n) minimalny pobór prądu – 6A
o) kontrola parametrów jazdy i inspekcji - system prowadzi pomiar takich parametrów jak: przebyta odległość (dokładność do 1 cm), kąt przechyłu wózka na bok (zapobiega niebezpiecznym przechyłom, alarmując operatora i zatrzymując wózek)
3) Przenośna skrzynia sterownicza:
a) komputer w specjalnej wzmocnionej skrzyni
b) monitor płaski- min 19”
c) sterowanie zintegrowane z komputerem PC
d) rejestrator video- dysk twardy HDD
e) czas zapisu - min 50 godz.
f) wprowadzanie opisów - klawiatura ze znakami polskimi
g) program do obróbki zapisanego obrazu
h) obsługa wszystkich funkcji systemu (głowica, wózek, oświetlenie podstawowe i dodatkowe, pomiar spadków, pomiar odległości)
i) płynna regulacja oświetlenia podstawowego i dodatkowego
j) wyjście sygnału Video
k) wbudowany komputer PC, nagrywarka DVD, USB 2.0
l) klawiatura PC, myszka
m) wbudowany generator znaków do umieszczania na obrazie filmu opisów uszkodzeń i stałych danych inspekcyjnych (data, godzina, stan licznika, nazwa ulicy, itp.)
4) Obrotowy bęben z wzmocnionym kablem transmisyjnym przekazującym sygnał z kamery i wózka na pulpit sterujący (obraz wideo oraz sterowanie ):
a) Kabel o długości min 149m,
b) Sposób zwijania kabla – ręczny,
5) Oprogramowanie inspekcyjne:
a) Uszkodzenia i opisy katalogowane zgodnie z Polską Normą PN-EN 13508-2,
b) Generacja raportów z przeprowadzonych inspekcji (zdjęcia i opisy),
c) W trakcie badania kanałów umożliwiający wykonywanie zdjęć i sporządzania opisów w dowolnym położeniu wózka oraz umożliwiający obróbkę wideo po skończonej inspekcji,
d) San klientów i poszczególne prace zapisywane w katalogach,
e) Oprogramowanie posiadające dożywotnią nieodpłatną licencję wraz z aktualizacjami,
f) Możliwość instalacji na trzech stanowiskach bez konieczności zakupu dodatkowych licencji,
6) Zasilanie :
a) Zasilanie bateryjne – akumulator 12V - min. 48Ah,

4.5.3.) Główny kod CPV: 42997100-2 - Maszyny do badania wewnętrznej powierzchni rurociągów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81057,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81057,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81057,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Interkanbud s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9662104163

7.3.3) Ulica: Jaracza 20

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-186

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81057,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.