eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceSukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Politechniki Śląskiej. Znak sprawy: DZPZ.282.86.2024.EK



Ogłoszenie z dnia 2024-11-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Politechniki Śląskiej.
Znak sprawy: DZPZ.282.86.2024.EK

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Śląska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001637

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Akademicka 2A

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32/ 237-13-34, 13-35

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: DZPZ@polsl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://polsl.ezamawiajacy.pl/app/login

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Politechniki Śląskiej.
Znak sprawy: DZPZ.282.86.2024.EK

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-543c0805-d604-43a9-ac8b-90eb6f6ca9dc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00615646

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039281/23/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.46 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Politechniki Śląskiej (grupa T05)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00572813

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZPZ.282.86.2024.EK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 863633,47 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 240899,34 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Politechniki Śląskiej, tj. do obiektów w Gliwicach, Katowicach, Rybniku i Zabrzu, wraz z wniesieniem do wskazanego miejsca. Przedmiot zamówienia może być finansowany ze środków pochodzących z UE oraz innych funduszy.
2. Termin wykonania zamówienia: sukcesywnie od Dnia Początku Obowiązywania Umowy przez okres 12 miesięcy lub do wyczerpania ceny umowy, o której mowa w § 2 ust. 1 Projektowanych Postanowień Umowy, w zależności od tego co nastąpi wcześniej, z zastrzeżeniem § 2 ust. 13 pkt 1) i ust. 14 oraz § 7 ust. 3 pkt 2) lit. c) Projektowanych Postanowień Umowy.
UWAGA!!
Zamawiający informuje, że posiada aktualnie obowiązującą umowę
nr IA1.282.28.2023.TB obejmującą analogiczny przedmiot zamówienia. Faktyczna realizacja umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania nastąpi po wygaśnięciu ww. umowy.
O wygaśnięciu obowiązującej ww. umowy Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawcę drogą mailową. Na dzień ogłoszenia postępowania poziom wykorzystania aktualnie obowiązującej umowy wynosi ok. 85%. Termin realizacji umowy IA1.282.28.2023.TB to 15.05.2025 r lub do wyczerpania ceny umowy, w zależności od tego co nastąpi wcześniej.
Zamawiający przewiduje, że ww. umowa wygaśnie na przełomie stycznia i lutego 2025 r. Przez Dzień Początku Obowiązywania Umowy Strony rozumieją dzień powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego drogą mailową o wygaśnięciu umowy nr IA1.282.28.2023.TB.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15831000-2 - Cukier

15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty

15320000-7 - Soki owocowe i warzywne

15981000-8 - Wody mineralne

15510000-6 - Mleko i śmietana

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 278801,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 278801,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 278801,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sławomir Gołąbek prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Firma Handlowa TONEX Sławomir Gołąbek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7491111929

7.3.3) Ulica: ul. Kościelna 7

7.3.4) Miejscowość: Kędzierzyn Koźle

7.3.5) Kod pocztowy: 47-220

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 278801,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wartość zamówienia podana w pkt 8.2) niniejszego ogłoszenia jest to cena umowy bez prawa opcji. Maksymalna wartość umowy wraz z prawem opcji wynosi: 557.602,54 zł.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.