eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodynie"Budowa budynku żłobka wraz z niezbędną infrastrukturą na dz.nr ewid.824 w miejscowości Wodynie"



Ogłoszenie z dnia 2024-11-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa budynku żłobka wraz z niezbędną infrastrukturą na dz.nr ewid.824 w miejscowości Wodynie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wodynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582664

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Siedlecka 43

1.5.2.) Miejscowość: Wodynie

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-117

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@wodynie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wodynie.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

gmina-wodynie.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa budynku żłobka wraz z niezbędną infrastrukturą na dz.nr ewid.824 w miejscowości Wodynie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed6e79a4-a296-4306-8216-96aec8db814e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00615742

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00064465/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 „Budowa budynku żłobka wraz z niezbędną infrastrukturą na dz.nr. ewid.824 w miejscowości Wodynie”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Inwestycja jest dofinansowywana z Krajowego Planu na rzecz Odbudowy i Zwiększenia Odporności (dalej KPO) w ramach inwestycji A4.2.1 pn. Wsparcie programów dofinansowania miejsc opieki nad dziećmi 0-3 lat (żłobki, kluby dziecięce) w ramach MALUCH + Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00516240

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGR.271.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku żłobka w miejscowości Wodynie wraz z niezbędną infrastrukturą na dz Inwestora o numerze ewidencyjnym 824.
Budynek pełnił będzie funkcję żłobka z oddziałem przedszkolnym w miejscowości Wodynie i będzie
uzupełnieniem istniejącej nieodległej dydaktyczno -oświatowej zabudowy.
Łącznie budynek zaprojektowano dla 45 dzieci.
W budynku przewidziano oddział żłobkowy dla 20 dzieci oraz jeden oddział dla 25 dzieci przedszkolnych.
Poza wymienionymi oddziałami zaprojektowano także pomieszczenia: socjalne, gospodarcze, pomieszczenia kuchenne ze zmywalnią i z pomieszczeniami pomocniczymi, pomieszczenie szatni dla dzieci, pomieszczenie porządkowe, pomieszczenia higieniczno - sanitarne w tym jedno przystosowane dla osób niepełnosprawnych ruchowo oraz pomieszczenia biurowe.

Podczas wykonywania prac ziemnych związanych z realizacją ww. inwestycji będzie sprawowany stały nadzór archeologiczny zgodnie z decyzją Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 547/DS./2024 z dnia 09.10.2024 r. stanowiącą załącznik do SWZ

W związku z powyższym Wykonawca robót zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego na przynajmniej 3 dni wcześniej o zamiarze rozpoczęcia jakichkolwiek prac ziemnych w tym także usuwania karpin.
Zamawiający na własny koszt ustanawia inspektora nadzoru archeologicznego.

Przedmiotowe postępowanie nie obejmuje zakupu i dostawy mebli i wyposażenia pomieszczeń poza pozycjami wymienionymi w przedmiarze.

1. ZESTAWIENIE PODSTAWOWYCH DANYCH LICZBOWYCH:
• Łączna długość budynku – 30,20 m
• Szerokość max. budynku – 12,10 m
• Wysokość max. budynku do kalenicy – 7,38m
• Wysokość max. budynku do wierzchu izolacji na stropie nad ost. kondygnacją – 4,08 m
• Ilość kondygnacji użytkowych – 1
• Powierzchnia zabudowy wynosi – 346,78 m2
• Powierzchnia wewnętrzna – 312,35 m2
• Powierzchnia użytkowa – 288,75 m2
• Kubatura brutto – 2 062,00 m3
Zakres inwestycji obejmuje również wykonanie utwardzeń na działce, dojść, dojazdów, miejsc postojowych oraz miejsca gromadzenia odpadów z kostki brukowej oraz ogrodzenie działki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2577777,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3963060,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2577777,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAL-POL Sp. Z o. o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8212644901

7.3.3) Ulica: Targowa 7A

7.3.4) Miejscowość: Siedlce

7.3.5) Kod pocztowy: 08-110

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2577777,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.