Ogłoszenie z dnia 2024-11-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00508852/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa studni na terenie Gdyni i Wejherowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W GDYNI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190563879
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Witomińska 29
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-311
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: +48586687238
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zu@pewik.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pewik.gdynia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pewik_gdynia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa studni na terenie Gdyni i Wejherowa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-81b19d32-e04c-4174-a325-0a104f12797b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00615753
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00508852
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/33/FENIKS/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1784038,97 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ujęcie wody „Sieradzka” w Gdyni - likwidacja obudowy i otworu studziennego nr 1a oraz wykonanie otworu zastępczego nr 1b. Szczegóły wykonania przedmiotu zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, który stanowi - Załącznik nr 3.14.5.3.) Główny kod CPV: 45262220-9 - Wiercenie studni wodnych
4.5.5.) Wartość części: 542893,10 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 2 - Ujęcie wody „Sieradzka” w Gdyni - likwidacja obudowy i otworu studziennego nr 4b, wykonanie otworu zastępczego nr 4c orazzabezpieczenie otworu studziennego nr 4c.
Szczegóły wykonania przedmiotu zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, który stanowi - Załącznik nr 3.2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262220-9 - Wiercenie studni wodnych
4.5.5.) Wartość części: 373035,63 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 3 - Ujęcie wody „Cedron” w Wejherowie - likwidacja studni nr 23 i wiercenie otworu nr 23a.Szczegóły wykonania przedmiotu zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, który stanowi Załącznik nr 3.3.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262220-9 - Wiercenie studni wodnych
4.5.5.) Wartość części: 247327,44 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 4 - Ujęcie wody „Wielki Kack” w Gdyni - wiercenie otworu nr 10.Szczegóły wykonania przedmiotu zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, który stanowi - Załącznik nr 3.4.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262220-9 - Wiercenie studni wodnych
4.5.5.) Wartość części: 620782,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 593369,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 593369,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 593369,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STUDBUD Zakład Studniarski Łukasz Gąsior
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762383995
7.3.3) Ulica: Huta Strzelce 35a
7.3.4) Miejscowość: Łasin
7.3.5) Kod pocztowy: 86-320
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STUDBUD Zakład Studniarski Łukasz Gąsior
jakie przetargi wygrała firma
STUDBUD Zakład Studniarski Łukasz Gąsior
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 593369,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 472692,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 472692,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 472692,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STUDBUD Zakład Studniarski Łukasz Gąsior
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762383995
7.3.3) Ulica: Huta Strzelce 35a
7.3.4) Miejscowość: Łasin
7.3.5) Kod pocztowy: 86-320
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STUDBUD Zakład Studniarski Łukasz Gąsior
jakie przetargi wygrała firma
STUDBUD Zakład Studniarski Łukasz Gąsior
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 472692,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 267376,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 267376,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 267376,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STUDBUD Zakład Studniarski Łukasz Gąsior
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762383995
7.3.3) Ulica: Huta Strzelce 35a
7.3.4) Miejscowość: Łasin
7.3.5) Kod pocztowy: 86-320
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STUDBUD Zakład Studniarski Łukasz Gąsior
jakie przetargi wygrała firma
STUDBUD Zakład Studniarski Łukasz Gąsior
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 267376,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 836909,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1050275,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 836909,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPU UNI-INVEST Sławomir Walentynowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5860152114
7.3.3) Ulica: Janowska 4c
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-017
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 836909,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów z PPNT Gdynia
- Znakowane gadżety dla Wydziału Nawigacyjnego
- Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Miasta Gdyni.
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych na podstawie kart imiennych osobom uprawnionym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gdyni
- Obsługa w I półroczu 2025 r. pięciu Punktów Zbiórki Odpadów Niebezpiecznych zlokalizowanych na terenie Gdyni
- Dostawa rocznych licencji oprogramowania biurowego
więcej: przetargi w Gdyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.