Ogłoszenie z dnia 2024-11-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00664912/01 - Wynik z dnia 2024-12-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTARCZENIE WÓZKÓW DO PRZEWOŻENIA CHORYCH W ILOŚCI 3 SZT.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121188694
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Osiedle Złotej Jesieni 1
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-826
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 64 68 207
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jsitek@rydygierkrakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalrydygier.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTARCZENIE WÓZKÓW DO PRZEWOŻENIA CHORYCH W ILOŚCI 3 SZT.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ec8be57-cd17-46f6-92c4-74820bcc5cfc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00615847
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4ec8be57-cd17-46f6-92c4-74820bcc5cfc3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej z wykorzystaniem:
- Strony internetowej Zamawiającego: www.szpitalrydygier.pl
- Strony internetowej prowadzonego postępowania – Platforma: https://ezamowienia.gov.pl/ ID: ocds-148610-4ec8be57-cd17-46f6-92c4-74820bcc5cfc
- Poczty elektronicznej Zamawiającego.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
2. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści SWZ wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
3. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
5. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
6. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
7. Zamawiający nie przewiduje odstąpienia od użycia środków komunikacji elektronicznej.
8. Znak sprawy: 241/ZP/2024
9. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest: Julia Sitek, e-mail: jsitek@rydygierkrakow.pl / tel. (12) 64 68 207 / Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.
10. Za datę przekazania dokumentów, informacji i oświadczeń oraz ich cyfrowych odwzorowań przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę e-Zamówienia lub datę i godzinę wpływu na serwer pocztowy Zamawiającego.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem XIX SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z rozdziałem XIX SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 241/ZP/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wózki do przewożenia chorych – 3 szt.
1. Urządzenie fabrycznie nowe, rok produkcji 2024
2. Wózek przeznaczony do przewożenia, drobnych zabiegów i krótkiego pobytu pacjenta w pozycji leżącej
3. Konstrukcja wózka wykonana ze stali lakierowanej proszkowo oparta na dwóch kolumnach cylindrycznych z łatwą do dezynfekcji osłoną o gładkiej powierzchni
4. Leże dwu-segmentowe, całkowicie przezierne dla promieni RTG umożliwiające wykonanie zdjęć na całej długości leża (od głowy do stóp) i z możliwością włożenia kasety RTG – dostęp 360°: od strony wezgłowia, z obu boków wózka i od strony nóg
5. Leże jednolite, bez ostrych krawędzi, łatwe do dezynfekcji, wykonane z tworzywa sztucznego odpornego na działanie środków chemicznych i uszkodzeń
6. Podwozie zabudowane pokrywą z tworzywa sztucznego z miejscem do przechowywania, maksymalny udźwig minimum 25 kg
7. Rozstaw pomiędzy kolumnami 1100 mm ± 100 mm
8. Dopuszczalne maksymalne obciążenie wózka (waga: pacjent + osprzęt i dodatkowe urządzenia) min. 250 kg
9. Dopuszczalna maksymalna waga przewożonego pacjenta min. 215 kg
10. Waga całkowita wózka bez materaca 110 kg ± 5 kg
11. Długość całkowita wózka 2200 mm ± 50 mm
12. Szerokość całkowita wózka z opuszczonymi barierkami 740 mm ± 5 mm
13. Szerokość całkowita wózka z podniesionymi barierkami 780 mm ± 5 mm
14. Wymiary leża (przestrzeń dla pacjenta): długość 195 ± 5 cm, szerokość 60 ± 5 cm
15. Barierki boczne chromowane z funkcją prowadzenia wózka oraz rączki do prowadzenia zlokalizowane od strony głowy i nóg pacjenta, składane poniżej poziomu materaca, ułatwiające reanimację i dostęp do pacjenta
16. Wózek wyposażony w piąte koło kierunkowe z funkcją jazdy swobodnej lub kierunkowej, wykonywanej przez uniesienie lub dociśnięcie koła do podłoża
17. Koła pojedyncze o średnicy 200 ± 5 mm. Przynajmniej jedno koło antystatyczne oznaczone odrębnym kolorem dla identyfikacji. Koła bez widocznej metalowej osi obrotu zaopatrzone w osłony zabezpieczające mechanizm kół przed zanieczyszczeniem
18. Hydrauliczna regulacja wysokości leża, dostępna z obu stron wózka, za pomocą dźwigni nożnej w zakresie min.: 610 – 910 mm
19. Wózek wyposażony w centralny system hamulcowy, z jednoczesnym blokowaniem wszystkich kół w zakresie: obrotu wokół osi, toczenia i sterowania kierunkiem jazdy
20. Centralny system blokowania kół obsługiwany z dwóch stron wózka jedną dźwignią nożną, trój-pozycyjny – jazda swobodna, jazda kierunkowa, hamulec
21. Manualna regulacja segmentu pleców ze wspomaganiem sprężyn gazowych w zakresie min. od 0°- 90°
22. Możliwość uniesienia całego segmentu nóg w celu łatwego czyszczenia i dezynfekcji powierzchni bezpośrednio pod leżem
23. Pozycja Trendelenburga/anty-Trendelenburga regulowana hydraulicznie w zakresie min. ± 16° przy użyciu pedałów nożnych z obu dłuższych stron wózka
24. Dźwignie regulacji przechyłów: Trendelenburga/anty-Trendelenburga oraz opuszczania leża dostępna z obu stron dłuższych boków wózka za pomocą jednego dedykowanego pedału
25. W każdym narożu wózka tuleje na wieszaki infuzyjne lub na inne akcesoria
26. Po obu stronach leża uchwyty na worki urologiczne
27. Wózek wyposażony w materac piankowy, w pokrowcu z osłoną nie zwierającą lateksu, poliestrową, powlekany poliuretanem i poliamidem, z powierzchnią antypoślizgową, nieprzemakalny, o grubości 80 mm ± 5 mm
28. Materac z certyfikatem ognioodporności (niepalności) spełniający normy EN597-1 i EN597-2 - potwierdzone w materiałach producenta sprzętu
29. Materac mocowany w sposób uniemożliwiający samoczynne przesuwanie - na rzepy
Wyposażenie dodatkowe
30. Teleskopowy chromowany, składany wieszak infuzyjny 3- segmentowy z regulacja wysokości (montaż stały) 2 haki. Minimalne maksymalne obciążenie 15 kg. Wieszak zintegrowany na stałe z wózkiem, z możliwością składania wszerz do poziomu leża – 1 szt.
31. Uchwyt do rolki z papierem – 1 szt.
32. Dedykowana półka na defibrylator/monitor/uchwyt na dokumentację nie wychodzący poza obręb wózka – 1 szt.
33. Pasy do unieruchamiania pacjenta - na kostki, nadgarstki i korpus – 1 szt.
34. Pionowy uchwyt na butlę z tlenem z mocowaniem. Montowany/demontowany bez użycia narzędzi. W min. trzech rozmiarach do wyboru przez Zamawiającego – 1 szt.
Wózek do przewożenia chorych w pozycji siedzącej – 2 szt.
35. Urządzenie fabrycznie nowe, rok produkcji 2024
36. Fotel przeznaczony do przewożenia pacjenta w pozycji siedzącej
37. Konstrukcja fotela wykonana ze stali lakierowanej proszkowo na kolor biały
38. Siedzisko oraz oparcie fotela wykonane w formie jednolitego, wyprofilowanego odlewu - bez ostrych krawędzi i rogów. Wykonany ze zmywalnego, gładkiego tworzywa sztucznego bez szwów, łączeń i bez dodatkowej tapicerki. Fotel łatwy do dezynfekcji
39. Dopuszczalne maksymalne obciążenie wózka (waga: pacjent + osprzęt i dodatkowe urządzenia) min. 225 kg
40. Długość całkowita fotela 1000 mm ± 50 mm
41. Szerokość całkowita fotela z opuszczonymi barierkami 715 mm ± 5 mm
42. Wysokość fotela bez stojaka na kroplówki 1145 mm ± 5 mm
43. Wysokość fotela ze stojakiem na kroplówki 1850 mm ± 5 mm
44. Szerokość siedziska 545 mm ± 5 mm
45. Głębokość siedziska 480 mm ± 5 mm
46. Wysokość siedziska od podłoża: 500 mm ± 50 mm, od podnóżków: 380 mm ± 5 mm
47. Wysokość oparcia pleców 500 mm ± 50 mm
48. Długość podłokietników 510 mm ± 5 mm
49. Podłokietniki wykonane w całości z profili stalowych pokrytych materiałem antypoślizgowym - konstrukcja bez łączeń i wgłębień od góry i spodu uniemożliwiająca wnikanie zanieczyszczeń i umożliwiająca łatwą dezynfekcję z wszystkich stron
50. Wyprofilowane zakończenia podłokietników w sposób umożliwiający bezpieczne wsparcie dla pacjenta podczas wstawania
51. Podłokietniki odchylane poza oparcie pleców zapewniające dostęp do pacjenta
52. Uchwyty do prowadzenia fotela – pionowe, wyprofilowane, powlekane materiałem antypoślizgowym umożliwiające ustawienie łokci pod kątem 90° podczas transportu niezależnie od wzrostu personelu
53. Wózek wyposażony w pełne koła tylne o średnicy 300 mm ± 10 mm, zapewniające większą zwrotność fotela, antystatyczne, bez widocznej metalowej osi obrotu zaopatrzone w całkowite osłony zabezpieczające mechanizm kół przed zanieczyszczeniem. Koła przednie skrętne o średnicy 120 mm ± 10 mm
54. Wózek wyposażony w centralny hamulec nożny
55. Wózek wyposażony w 2 przyciski funkcyjne nożne: hamulec i jazda kierunkowa.
56. Przyciski, dźwignie aktywujące ruchome elementy fotela oznakowane w widoczny, jednokolorowy sposób
57. Podnóżki – powlekane wyprofilowanym materiałem antypoślizgowym, niezależne, uchylne - z funkcją odwodzenia na boki (przyciski nożne po obydwu stronach fotela) pozwalają na zmniejszenie ryzyka potknięcia, zwiększają dostęp do pacjenta i ułatwiają bliski podjazd do łóżka – 2 szt.
58. Podpórki pod łydki - niezależne, składane pod siedzisko, samoblokujące się, zwalniane oznakowanymi dźwigniami ręcznymi zlokalizowanymi z obu stron siedziska – 2 szt.
59. Kółka przeciw wywrotne wbudowane w tył ramy fotela zwiększające stabilność (nie będące kołami jezdnymi)
60. Rama fotela umożliwiająca wsuwanie jednego fotela w drugi
61. Uchwyt z tworzywa sztucznego na kartę i dokumenty montowany za oparciem fotela, łatwy w czyszczeniu
62. Możliwość mycia ciśnieniowego fotela
Wyposażenie dodatkowe
63. Stojak na kroplówki montowany do fotela na stałe, chromowany, nieskładany, o grubości 25 mm ± 5 mm, zakończony 5 haczykami.
Końcówka z haczykami dostępna w różnych kolorach do wybory przez Zamawiającego (min. 5 kolorów) – 2 szt.
64. Pionowy uchwyt na butlę z tlenem - przytwierdzony w jednej pozycji. Uchwyt w min. trzech rozmiarach do wyboru przez Zamawiającego – 2 szt.
65. Tworzywowe uchwyty pod siedziskiem po prawej i lewej stronie do zawieszania worków urologicznych – 4 szt.
Wymagania dodatkowe
66. Certyfikat CE lub Deklaracja Zgodności (dołączyć do oferty)
67. Instrukcja obsługi w j. polskim w wersji papierowej i elektronicznej
68. Gwarancja min. 24 miesiące (24 miesiące – 0 pkt., 36 miesięcy – 5 pkt., 48 miesięcy – 10 pkt.)
69. Naprawy i przeglądy zgodnie z zaleceniami producenta w okresie trwania gwarancji wliczone w cenę urządzenia
70. Dostawa w terminie nie później niż 19.12.2024 r.
71. Szkolenie personelu (do 20 osób) w dniu dostawy potwierdzone wydaniem imiennych certyfikatów
72. Kryteria oceny ofert: 90% najniższa cena, 10% czas trwania gwarancji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-19
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający do etapu oceny ofert pod względem ustalonych w ust. 2 kryteriów zakwalifikuje oferty spełniające następujące wymagania:
a) oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,
b) złożone przez Wykonawcę dokumenty (oświadczenia) potwierdzają spełnianie przez niego warunków udziału w Postępowaniu określone w Specyfikacji,
c) złożone oświadczenia i wymagane dokumenty są aktualne, zostały złożone w odpowiedniej formie i są podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy,
d) oferta nie podlega odrzuceniu.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:
CENA 90 %, OKRES GWARANCJI 10 %
Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów:
Kryterium CENA Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 90 gdzie: ➢ cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych (w danym pakiecie) ➢ cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej (w danym pakiecie)
Kryterium OKRES GWARANCJI 24 miesiące: 0 pkt, 36 miesięcy: 5 pkt, 48 miesięcy i więcej: 10 pkt
3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą liczbę punktów w kryterium CENA oraz kryterium OKRES GWARANCJI.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres grwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z Postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4, oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 poz. 507 z późn. zm.), Wykonawca przedkłada:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze stanowiącym Załącznik nr 2A do Specyfikacji;
b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 273 ustawy Pzp, Wykonawca przedkłada:
a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze, stanowiącym Załącznik nr 2B do Specyfikacji.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą Certyfikatu CE lub Deklaracji Zgodności.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, iż w przypadku, gdy wykonawca nie złoży Certyfikatu CE lub Deklaracji Zgodności lub będą one niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Dokumenty składające się na ofertęa) Formularz Ofertowy, udostępniony przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczony w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”, podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby umocowane należycie do reprezentowania Wykonawcy.
b) szczegółowa oferta cenowa (wg wzoru tabeli zamieszczonej w rozdz. XV ust. 2 Specyfikacji),
UWAGA! W przypadku niedołączenia do oferty Szczegółowej Oferty Cenowej, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy. Proszę zwrócić szczególną uwagę na wypełnienie informacji o numerze katalogowym i nazwie producenta przedmiotu zamówienia.
c) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w Postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia (wymienione w rozdz. IX Specyfikacji),
d) dokumenty wskazane w rozdz. X Specyfikacji (jeśli dotyczy),
e) podpisany i wypełniony odpowiednio Załącznik nr 1 do Specyfikacji,
f) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo,
g) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania:a) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z Postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 poz. 507 z późn. zm.),
b) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu lub do reprezentowania ich w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w ofercie w formie, o którym mowa w ust. 5),
c) wszelka korespondencja w Postępowaniu prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem, o którym mowa w ust. 7 lit. b),
d) wypełniając Formularz Ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę”; w miejscu „np. nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, a nie dane pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do Specyfikacji.2. Zamawiający, zgodnie z art. 454 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w sposób i na warunkach określonych w projekcie umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-04 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/ ID: ocds-148610-4ec8be57-cd17-46f6-92c4-74820bcc5cfc
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-04 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-02
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wykonanie modernizacji wewnętrznych linii zasilających elektrycznych WLZ w budynkach mieszkalnych ul. Kobierzyńska 51 (kl. IV-V), Grota Roweckiego 15 (kl. VI-VII), Grota Roweckiego 39 w Krakowie.
- Wymiana oświetlenia klatek schodowych na oświetlenie typu LED w budynkach mieszkalnych ul. Kobierzyńska 51, 99, Lipińskiego 20 w Krakowie.
- Wymiana 65 sztuk zaworów gazowych na klatkach schodowych w budynku mieszkalnym ul. Lipińskiego 8-10 w Krakowie.
- Oświetlenie ulicy Nazaretańskiej w Krakowie
- Świadczenie usług transmisji alarmów pożarowych w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie
- Dostawa licencji oprogramowania Adobe Creative Cloud All Apps (Level 4) lub oprogramowania graficznego równoważnego.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy specjalistycznego sprzętu jednorazowego do zabiegów urologicznych
- Dostawa ambulansu medycznego typu C z wyposażeniem medycznym - znak sprawy: Z/7/PN/25
- 2/SMED/DCZP/2025/P Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego dla jednostek organizacyjnych DCZP sp. z o.o.
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu tj. kabiny do naświetleń promieniowaniem UVB, BIS do stanowiska do znieczulenia, USG dermatologicznego do badań skóry.
- Dostawa różnych wyrobów medycznych
- Dostawa siatek przepuklinowych, protez i łat naczyniowych, zacisków naczyniowych, opony sztucznej, protezy kości czaszki, odciągów poliestrowych, znaczników chirurgicznych, płatów waty.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.