Ogłoszenie z dnia 2024-11-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00538951/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-09
- 2024/BZP 00547293/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
SR.272.u.33.2024.MD „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zlokalizowanych na terenie Powiatu Nowodworskiego, w sezonie zimowym 2024/2025’’.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Nowodworski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192644808
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: gen. Władysława Sikorskiego 23
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.8.) Numer faksu: (55) 247 36 70
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@nowydworgdanski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nowydworgdanski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9949541.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SR.272.u.33.2024.MD „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zlokalizowanych na terenie Powiatu Nowodworskiego, w sezonie zimowym 2024/2025’’.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ea9f1cb-50f2-4add-9b5c-c76d9d7efed9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00615923
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052305/24/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.19 SR.272.u.33.2024.MD „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zlokalizowanych na terenie Powiatu Nowodworskiego, w sezonie zimowym 2024/2025’’
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00538951
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SR.272.u.33.2024.MD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zlokalizowanych na terenie Powiatu Nowodworskiego, w sezonie zimowym 2024/2025’’.2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Zimowe utrzymanie dróg dla części nr 1 – 53,050 km,
2) Szacunkowa ilość godzin pracy sprzętu dla części nr 1 – ok. 99 h,
3. Przedmiot zamówienia (dla każdej części) obejmuje m.in. niżej wymieniony zakres:
a) odśnieżanie;
b) zwalczanie gołoledzi w standardach odpowiednich dla poszczególnych dróg i obszarów oraz dyżurowania i użycie sprzętu ciężkiego;
4. Zamawiający wymaga, aby każda z ofert dla części 1, 2, 3 i 4 obejmowała całość przedmiotu zamówienia zawartego w ust. 3.
5. Zamawiający dokonuje podziału na 6 części (4 części zimowe utrzymanie dróg oraz 2 części zimowe utrzymanie chodników) i tym samym dopuszcza możliwość składnia ofert częściowych.
6. Zamawiający wymaga podania ceny brutto wyrażonej w polskich złotych za 1 godzinę pracy każdego sprzętu przy odśnieżaniu i/lub posypywaniu mieszanką solno-piaskową dla poszczególnych części.
7. Zamawiający nie przewiduje zwołania Wykonawców w celu przeprowadzenia wizji lokalnej oraz przedstawienia dokumentów związanych z przedmiotem zamówienia.
8. Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników bezpośrednio związanych z kierowaniem ciągnikiem lub pojazdem ciężarowym wyposażonym w pług, pojazdem o masie do 2 t wyposażonym w pług i obsługą urządzenia do ładowania mieszanki solno – piaskowej.
Zakres rzeczowy dla Części nr 1
Standard drogi Nr drogi Odcinek drogi Długość odcinka (km)
V 2334G Bronowo – Niedźwiedzica – Nowa Kościelnica – Ostaszewo – Lubieszewo 12,004
2336G rz. Wisła – Ostaszewo 1,400
2337G Ostaszewo – Lichnowy 6,473
2338G rz. Wisła – Nowa Cerkiew 1,700
2339G Palczewo – Dąbrowa 4,600
2340G Nowy Dwór Gd. – Lubieszewo – Brzózki 10,406
2342G Jeziernik – Lubiszynek 3,200
2344G Lubieszewo - Marynowy 4,347
Standard drogi Nr drogi Odcinek drogi Długość odcinka (km)
VI 2341G Stawiec – Kącik 3,310
2342G Orłowo (ul. Jaśminowa) 0,850
2343G Orłowo - Tuja 4,760
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 40000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zlokalizowanych na terenie Powiatu Nowodworskiego, w sezonie zimowym 2024/2025’’.2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Zimowe utrzymanie dróg dla części nr 2 – 72,625 km,
2) Szacunkowa ilość godzin pracy sprzętu dla części nr 2 – ok. 135 h,
3. Przedmiot zamówienia (dla każdej części) obejmuje m.in. niżej wymieniony zakres:
a) odśnieżanie;
b) zwalczanie gołoledzi w standardach odpowiednich dla poszczególnych dróg i obszarów oraz dyżurowania i użycie sprzętu ciężkiego;
4. Zamawiający wymaga, aby każda z ofert dla części 1, 2, 3 i 4 obejmowała całość przedmiotu zamówienia zawartego w ust. 3.
5. Zamawiający dokonuje podziału na 6 części (4 części zimowe utrzymanie dróg oraz 2 części zimowe utrzymanie chodników) i tym samym dopuszcza możliwość składnia ofert częściowych.
6. Zamawiający wymaga podania ceny brutto wyrażonej w polskich złotych za 1 godzinę pracy każdego sprzętu przy odśnieżaniu i/lub posypywaniu mieszanką solno-piaskową dla poszczególnych części.
7. Zamawiający nie przewiduje zwołania Wykonawców w celu przeprowadzenia wizji lokalnej oraz przedstawienia dokumentów związanych z przedmiotem zamówienia.
8. Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników bezpośrednio związanych z kierowaniem ciągnikiem lub pojazdem ciężarowym wyposażonym w pług, pojazdem o masie do 2 t wyposażonym w pług i obsługą urządzenia do ładowania mieszanki solno – piaskowej.
Zakres rzeczowy dla Części nr 2
Standard drogi Nr drogi Odcinek drogi Długość odcinka (km)
V 2301G Orliniec – Solnica 3,990
2303G Rychnowo Żuławskie – Myszewko 6,280
2306G Nowy Dwór Gd. – Marzęcino – Rubno Wlk. 12,523
2307G Gozdawa – Powalina 3,739
2313G Marzęcino - Chełmek 8,000
2321G St. Pomp - Osłonka 0,720
2323G Kępiny Małe – Stobno – Kazimierzowo 6,397
2345G Jazowa - Wierciny 4,100
Standard drogi Nr drogi Odcinek drogi Długość odcinka (km)
VI 2301G Solnica – Rakowiska - Lubstowo 3,488
2302G Myszewko – Rakowiska 2,660
2304G Marynowy – Myszewko – Kmiecin 4,370
2307G Powalina – Orliniec 0,950
2309G Nowy Dwór Gdański - Piotrowo 3,290
2319G Kępiny Małe – Kępki 1,668
2322G Wężowiec – Kępiny Małe – Gozdawa 2,400
2345G Kępki – Jazowa 3,990
2371G DP nr 2301G – DP nr 2345G 4,060
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 50000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zlokalizowanych na terenie Powiatu Nowodworskiego, w sezonie zimowym 2024/2025’’.2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Zimowe utrzymanie dróg o długości dla części nr 3 – 48,920 km,
2) Szacunkowa ilość godzin pracy sprzętu dla części nr 3 – ok. 91 h,
3. Przedmiot zamówienia (dla każdej części) obejmuje m.in. niżej wymieniony zakres:
a) odśnieżanie;
b) zwalczanie gołoledzi w standardach odpowiednich dla poszczególnych dróg i obszarów oraz dyżurowania i użycie sprzętu ciężkiego;
4. Zamawiający wymaga, aby każda z ofert dla części 1, 2, 3 i 4 obejmowała całość przedmiotu zamówienia zawartego w ust. 3.
5. Zamawiający dokonuje podziału na 6 części (4 części zimowe utrzymanie dróg oraz 2 części zimowe utrzymanie chodników) i tym samym dopuszcza możliwość składnia ofert częściowych.
6. Zamawiający wymaga podania ceny brutto wyrażonej w polskich złotych za 1 godzinę pracy każdego sprzętu przy odśnieżaniu i/lub posypywaniu mieszanką solno-piaskową dla poszczególnych części.
7. Zamawiający nie przewiduje zwołania Wykonawców w celu przeprowadzenia wizji lokalnej oraz przedstawienia dokumentów związanych z przedmiotem zamówienia.
8. Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników bezpośrednio związanych z kierowaniem ciągnikiem lub pojazdem ciężarowym wyposażonym w pług, pojazdem o masie do 2 t wyposażonym w pług i obsługą urządzenia do ładowania mieszanki solno – piaskowej.
Zakres rzeczowy dla Części nr 3
Standard drogi Nr drogi Odcinek drogi Długość odcinka (km)
V 2311G Tujsk - Chełmek 3,907
2313G Groszkowo Osada 1,725
2314G Sztutowo – Łaszka – Rybina 10,600
2315G Sztutowo – Kobyla Kępa 4,500
2316G Sztutowo – Łaszka – Groszkowo 9,510
2317G Grochowo III – Łaszka 1,515
2320G Popowo – Droga nr 2324G 2,450
2324G Jantar – Rybina - Sztutowo 5,700
2326G Port Rybacki - Sztutowo 2,200
2327G Port Rybacki – Kąty Rybackie 1,705
Standard drogi Nr drogi Odcinek drogi Długość odcinka (km)
VI 2312G Stobiec – Gozdawa 0,520
2315G Kobyla Kępa – Kąty Rybackie 3,200
2318G Łaszka – Zalew Wiślany 1,388
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 40000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zlokalizowanych na terenie Powiatu Nowodworskiego, w sezonie zimowym 2024/2025’’.2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Zimowe utrzymanie dróg o długości dla części nr 4 – 60,151 km.
2) Szacunkowa ilość godzin pracy sprzętu dla części nr 4 – ok. 112 h.
3. Przedmiot zamówienia (dla każdej części) obejmuje m.in. niżej wymieniony zakres:
a) odśnieżanie;
b) zwalczanie gołoledzi w standardach odpowiednich dla poszczególnych dróg i obszarów oraz dyżurowania i użycie sprzętu ciężkiego;
4. Zamawiający wymaga, aby każda z ofert dla części 1, 2, 3 i 4 obejmowała całość przedmiotu zamówienia zawartego w ust. 3.
5. Zamawiający dokonuje podziału na 6 części (4 części zimowe utrzymanie dróg oraz 2 części zimowe utrzymanie chodników) i tym samym dopuszcza możliwość składnia ofert częściowych.
6. Zamawiający wymaga podania ceny brutto wyrażonej w polskich złotych za 1 godzinę pracy każdego sprzętu przy odśnieżaniu i/lub posypywaniu mieszanką solno-piaskową dla poszczególnych części.
7. Zamawiający nie przewiduje zwołania Wykonawców w celu przeprowadzenia wizji lokalnej oraz przedstawienia dokumentów związanych z przedmiotem zamówienia.
8. Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników bezpośrednio związanych z kierowaniem ciągnikiem lub pojazdem ciężarowym wyposażonym w pług, pojazdem o masie do 2 t wyposażonym w pług i obsługą urządzenia do ładowania mieszanki solno – piaskowej.
Zakres rzeczowy dla Części nr 4
Standard drogi Nr drogi Odcinek drogi Długość odcinka (km)
V 2305G Nowy Dwór Gd. – Kmiecin 3,253
2309G Żelichowo – Nowy Dwór Gd. 3,527
2324G Port rybacki - Jantar – Głobica - Rybina 9,687
2325G Port Rybacki - Stegna 2,466
2328G Mikoszewo – Dworek 9,626
2329G Drewnica – Bronowo – droga nr 7 13,661
2330G Przemysław – Izbiska – Głobica 3,200
2331G Żuławki – Bronowo 4,100
2332G rz. Wisła – Drewnica 1,742
2333G Drewnica – Drewnica 1,488
2335G Tujsk – Szkarpawa 5,101
Standard drogi Nr drogi Odcinek drogi Długość odcinka (km)
VI 2330G Przemysław – Izbiska – Głobica 2,300
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 45000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zlokalizowanych na terenie Powiatu Nowodworskiego, w sezonie zimowym 2024/2025’’.2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Zimowe utrzymanie chodników o długości, dla części nr 5 – 9,93 km,
2) Szacunkowa ilość godzin pracy sprzętu dla części nr 5 – ok. 7,7 h.
3. Przedmiot zamówienia (dla każdej części) obejmuje m.in. niżej wymieniony zakres:
a) odśnieżanie;
b) zwalczanie gołoledzi w standardach odpowiednich dla poszczególnych dróg i obszarów oraz dyżurowania i użycie sprzętu ciężkiego;
4. Zamawiający dokonuje podziału na 6 części (4 części zimowe utrzymanie dróg oraz 2 części zimowe utrzymanie chodników) i tym samym dopuszcza możliwość składnia ofert częściowych.
5. Zamawiający wymaga podania ceny brutto wyrażonej w polskich złotych za 1 godzinę pracy każdego sprzętu przy odśnieżaniu i/lub posypywaniu mieszanką solno-piaskową dla poszczególnych części.
6. Zamawiający nie przewiduje zwołania Wykonawców w celu przeprowadzenia wizji lokalnej oraz przedstawienia dokumentów związanych z przedmiotem zamówienia.
7. Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników bezpośrednio związanych z kierowaniem ciągnikiem lub pojazdem ciężarowym wyposażonym w pług, pojazdem o masie do 2 t wyposażonym w pług i obsługą urządzenia do ładowania mieszanki solno – piaskowej.
Zakres rzeczowy dla Części nr 5 (chodniki – Gmina Nowy Dwór Gdański/Ostaszewo):
Lp. Nr drogi Miejscowość Długość odcinka (km)
1. 2340G Orłowo 1,00
2. 2305G Nowy Dwór Gd. - Kmiecin 1,20
3. 2334G Ostaszewo – Piaskowiec - Nowa Kościelnica 4,93
4. 2306G Starocin 0,60
5. 2328G Żuławki 1,50
6. 2332G Drewnica 0,70
Suma km 9,93
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 3000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zlokalizowanych na terenie Powiatu Nowodworskiego, w sezonie zimowym 2024/2025’’.2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Zimowe utrzymanie chodników o długości –dla części nr 6 – 6,25 km.
2) Szacunkowa ilość godzin pracy sprzętu dla części nr 6 – ok. 4,8 h.
3. Przedmiot zamówienia (dla każdej części) obejmuje m.in. niżej wymieniony zakres:
a) odśnieżanie;
b) zwalczanie gołoledzi w standardach odpowiednich dla poszczególnych dróg i obszarów oraz dyżurowania i użycie sprzętu ciężkiego;
5. Zamawiający dokonuje podziału na 6 części (4 części zimowe utrzymanie dróg oraz 2 części zimowe utrzymanie chodników) i tym samym dopuszcza możliwość składnia ofert częściowych.
6. Zamawiający wymaga podania ceny brutto wyrażonej w polskich złotych za 1 godzinę pracy każdego sprzętu przy odśnieżaniu i/lub posypywaniu mieszanką solno-piaskową dla poszczególnych części.
7. Zamawiający nie przewiduje zwołania Wykonawców w celu przeprowadzenia wizji lokalnej oraz przedstawienia dokumentów związanych z przedmiotem zamówienia.
8. Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników bezpośrednio związanych z kierowaniem ciągnikiem lub pojazdem ciężarowym wyposażonym w pług, pojazdem o masie do 2 t wyposażonym w pług i obsługą urządzenia do ładowania mieszanki solno – piaskowej.
Zakres rzeczowy dla Części nr 6 (chodniki w miejscowościach nadmorskich – Gmina Sztutowo/Stegna):
Lp. Nr drogi Miejscowość Długość odcinka (km)
1. 2324G Jantar 1,60
2. 2325G Stegna 1,70
3. 2326G Sztutowo 1,50
4. 2327G Kąty Rybackie 1,45
Suma km 6,25
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 2000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32076,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45540,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32076,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROL-MAR Marcin Pietruczuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5791905905
7.3.3) Ulica: Wałowa 1A
7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 82-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNO-HODOWLANE MARCIN PIETRUCZUK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNO-HODOWLANE MARCIN PIETRUCZUK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32076,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-11-22 do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55620,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55620,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55620,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMA Olsztyn Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393890861
7.3.3) Ulica: Towarowa 20A
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-417
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55620,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-11-22 do 2025-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37492,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37492,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37492,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMA Olsztyn Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393890861
7.3.3) Ulica: Towarowa 20A
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-417
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37492,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-11-22 do 2025-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42336,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46144,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42336,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROL-MAR Marcin Pietruczuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5791905905
7.3.3) Ulica: Wałowa 1A
7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 82-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNO-HODOWLANE MARCIN PIETRUCZUK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNO-HODOWLANE MARCIN PIETRUCZUK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42336,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-11-22 do 2025-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dla części nr 5 do upływu terminu składania ofert, nie złożono żadnej oferty.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dla części nr 6 do upływu terminu składania ofert, nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU GDAŃSKIEGO
- SR.272.u.11.2025.MD "Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności i pojazdów Powiatu Nowodworskiego woj. pomorskie na 36 miesięcy".
- SR.272.d.10.2025.MD Dostawa wyposażenia w ramach realizacji projektu: "Nowoczesna Szkoła - gwarantem sukcesu".
- SR.272.d.12.2025.PW Zakup i dostawa fabrycznie nowej ładowarki teleskopowej
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania budynku , pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego oraz wykonywanie prac konserwacyjnych i napraw
- LETNIE I ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH, CHODNIKÓW I PARKINGÓW NA TERENIE DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
- Zimowe utrzymanie ulic powiatowych, ciągów pieszych i rowerowych na terenie m. Stalowej Woli w sezonie zimowym 2025/2026
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków stanowiących własność Powiatu Mieleckiego
- Świadczenie usług odśnieżania i zwalczania śliskości oraz innych usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie Powiatu Kluczborskiego w sezonie zimowym 2025/2026 z podziałem na 5 zadań (części)
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiekcie oraz usługa utrzymania zieleni i odśnieżania dróg, parkingów, chodników, ciągów komunikacyjnych na terenach przyległych do obiektu.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.