eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór GdańskiSR.272.u.33.2024.MD "Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zlokalizowanych na terenie Powiatu Nowodworskiego, w sezonie zimowym 2024/2025''.



Ogłoszenie z dnia 2024-11-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
SR.272.u.33.2024.MD „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zlokalizowanych na terenie Powiatu Nowodworskiego, w sezonie zimowym 2024/2025’’.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Nowodworski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192644808

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: gen. Władysława Sikorskiego 23

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-100

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.8.) Numer faksu: (55) 247 36 70

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@nowydworgdanski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nowydworgdanski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/994954

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SR.272.u.33.2024.MD „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zlokalizowanych na terenie Powiatu Nowodworskiego, w sezonie zimowym 2024/2025’’.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ea9f1cb-50f2-4add-9b5c-c76d9d7efed9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00615923

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052305/24/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.19 SR.272.u.33.2024.MD „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zlokalizowanych na terenie Powiatu Nowodworskiego, w sezonie zimowym 2024/2025’’

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00538951

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SR.272.u.33.2024.MD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zlokalizowanych na terenie Powiatu Nowodworskiego, w sezonie zimowym 2024/2025’’.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Zimowe utrzymanie dróg dla części nr 1 – 53,050 km,
2) Szacunkowa ilość godzin pracy sprzętu dla części nr 1 – ok. 99 h,
3. Przedmiot zamówienia (dla każdej części) obejmuje m.in. niżej wymieniony zakres:
a) odśnieżanie;
b) zwalczanie gołoledzi w standardach odpowiednich dla poszczególnych dróg i obszarów oraz dyżurowania i użycie sprzętu ciężkiego;
4. Zamawiający wymaga, aby każda z ofert dla części 1, 2, 3 i 4 obejmowała całość przedmiotu zamówienia zawartego w ust. 3.
5. Zamawiający dokonuje podziału na 6 części (4 części zimowe utrzymanie dróg oraz 2 części zimowe utrzymanie chodników) i tym samym dopuszcza możliwość składnia ofert częściowych.
6. Zamawiający wymaga podania ceny brutto wyrażonej w polskich złotych za 1 godzinę pracy każdego sprzętu przy odśnieżaniu i/lub posypywaniu mieszanką solno-piaskową dla poszczególnych części.
7. Zamawiający nie przewiduje zwołania Wykonawców w celu przeprowadzenia wizji lokalnej oraz przedstawienia dokumentów związanych z przedmiotem zamówienia.
8. Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników bezpośrednio związanych z kierowaniem ciągnikiem lub pojazdem ciężarowym wyposażonym w pług, pojazdem o masie do 2 t wyposażonym w pług i obsługą urządzenia do ładowania mieszanki solno – piaskowej.

Zakres rzeczowy dla Części nr 1
Standard drogi Nr drogi Odcinek drogi Długość odcinka (km)
V 2334G Bronowo – Niedźwiedzica – Nowa Kościelnica – Ostaszewo – Lubieszewo 12,004
2336G rz. Wisła – Ostaszewo 1,400
2337G Ostaszewo – Lichnowy 6,473
2338G rz. Wisła – Nowa Cerkiew 1,700
2339G Palczewo – Dąbrowa 4,600
2340G Nowy Dwór Gd. – Lubieszewo – Brzózki 10,406
2342G Jeziernik – Lubiszynek 3,200
2344G Lubieszewo - Marynowy 4,347

Standard drogi Nr drogi Odcinek drogi Długość odcinka (km)
VI 2341G Stawiec – Kącik 3,310
2342G Orłowo (ul. Jaśminowa) 0,850
2343G Orłowo - Tuja 4,760

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 40000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zlokalizowanych na terenie Powiatu Nowodworskiego, w sezonie zimowym 2024/2025’’.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Zimowe utrzymanie dróg dla części nr 2 – 72,625 km,
2) Szacunkowa ilość godzin pracy sprzętu dla części nr 2 – ok. 135 h,
3. Przedmiot zamówienia (dla każdej części) obejmuje m.in. niżej wymieniony zakres:
a) odśnieżanie;
b) zwalczanie gołoledzi w standardach odpowiednich dla poszczególnych dróg i obszarów oraz dyżurowania i użycie sprzętu ciężkiego;
4. Zamawiający wymaga, aby każda z ofert dla części 1, 2, 3 i 4 obejmowała całość przedmiotu zamówienia zawartego w ust. 3.
5. Zamawiający dokonuje podziału na 6 części (4 części zimowe utrzymanie dróg oraz 2 części zimowe utrzymanie chodników) i tym samym dopuszcza możliwość składnia ofert częściowych.
6. Zamawiający wymaga podania ceny brutto wyrażonej w polskich złotych za 1 godzinę pracy każdego sprzętu przy odśnieżaniu i/lub posypywaniu mieszanką solno-piaskową dla poszczególnych części.
7. Zamawiający nie przewiduje zwołania Wykonawców w celu przeprowadzenia wizji lokalnej oraz przedstawienia dokumentów związanych z przedmiotem zamówienia.
8. Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników bezpośrednio związanych z kierowaniem ciągnikiem lub pojazdem ciężarowym wyposażonym w pług, pojazdem o masie do 2 t wyposażonym w pług i obsługą urządzenia do ładowania mieszanki solno – piaskowej.

Zakres rzeczowy dla Części nr 2
Standard drogi Nr drogi Odcinek drogi Długość odcinka (km)
V 2301G Orliniec – Solnica 3,990
2303G Rychnowo Żuławskie – Myszewko 6,280
2306G Nowy Dwór Gd. – Marzęcino – Rubno Wlk. 12,523
2307G Gozdawa – Powalina 3,739
2313G Marzęcino - Chełmek 8,000
2321G St. Pomp - Osłonka 0,720
2323G Kępiny Małe – Stobno – Kazimierzowo 6,397
2345G Jazowa - Wierciny 4,100

Standard drogi Nr drogi Odcinek drogi Długość odcinka (km)
VI 2301G Solnica – Rakowiska - Lubstowo 3,488
2302G Myszewko – Rakowiska 2,660
2304G Marynowy – Myszewko – Kmiecin 4,370
2307G Powalina – Orliniec 0,950
2309G Nowy Dwór Gdański - Piotrowo 3,290
2319G Kępiny Małe – Kępki 1,668
2322G Wężowiec – Kępiny Małe – Gozdawa 2,400
2345G Kępki – Jazowa 3,990
2371G DP nr 2301G – DP nr 2345G 4,060

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 50000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zlokalizowanych na terenie Powiatu Nowodworskiego, w sezonie zimowym 2024/2025’’.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Zimowe utrzymanie dróg o długości dla części nr 3 – 48,920 km,
2) Szacunkowa ilość godzin pracy sprzętu dla części nr 3 – ok. 91 h,
3. Przedmiot zamówienia (dla każdej części) obejmuje m.in. niżej wymieniony zakres:
a) odśnieżanie;
b) zwalczanie gołoledzi w standardach odpowiednich dla poszczególnych dróg i obszarów oraz dyżurowania i użycie sprzętu ciężkiego;
4. Zamawiający wymaga, aby każda z ofert dla części 1, 2, 3 i 4 obejmowała całość przedmiotu zamówienia zawartego w ust. 3.
5. Zamawiający dokonuje podziału na 6 części (4 części zimowe utrzymanie dróg oraz 2 części zimowe utrzymanie chodników) i tym samym dopuszcza możliwość składnia ofert częściowych.
6. Zamawiający wymaga podania ceny brutto wyrażonej w polskich złotych za 1 godzinę pracy każdego sprzętu przy odśnieżaniu i/lub posypywaniu mieszanką solno-piaskową dla poszczególnych części.
7. Zamawiający nie przewiduje zwołania Wykonawców w celu przeprowadzenia wizji lokalnej oraz przedstawienia dokumentów związanych z przedmiotem zamówienia.
8. Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników bezpośrednio związanych z kierowaniem ciągnikiem lub pojazdem ciężarowym wyposażonym w pług, pojazdem o masie do 2 t wyposażonym w pług i obsługą urządzenia do ładowania mieszanki solno – piaskowej.

Zakres rzeczowy dla Części nr 3
Standard drogi Nr drogi Odcinek drogi Długość odcinka (km)
V 2311G Tujsk - Chełmek 3,907
2313G Groszkowo Osada 1,725
2314G Sztutowo – Łaszka – Rybina 10,600
2315G Sztutowo – Kobyla Kępa 4,500
2316G Sztutowo – Łaszka – Groszkowo 9,510
2317G Grochowo III – Łaszka 1,515
2320G Popowo – Droga nr 2324G 2,450
2324G Jantar – Rybina - Sztutowo 5,700
2326G Port Rybacki - Sztutowo 2,200
2327G Port Rybacki – Kąty Rybackie 1,705

Standard drogi Nr drogi Odcinek drogi Długość odcinka (km)
VI 2312G Stobiec – Gozdawa 0,520
2315G Kobyla Kępa – Kąty Rybackie 3,200
2318G Łaszka – Zalew Wiślany 1,388

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 40000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zlokalizowanych na terenie Powiatu Nowodworskiego, w sezonie zimowym 2024/2025’’.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Zimowe utrzymanie dróg o długości dla części nr 4 – 60,151 km.
2) Szacunkowa ilość godzin pracy sprzętu dla części nr 4 – ok. 112 h.
3. Przedmiot zamówienia (dla każdej części) obejmuje m.in. niżej wymieniony zakres:
a) odśnieżanie;
b) zwalczanie gołoledzi w standardach odpowiednich dla poszczególnych dróg i obszarów oraz dyżurowania i użycie sprzętu ciężkiego;
4. Zamawiający wymaga, aby każda z ofert dla części 1, 2, 3 i 4 obejmowała całość przedmiotu zamówienia zawartego w ust. 3.
5. Zamawiający dokonuje podziału na 6 części (4 części zimowe utrzymanie dróg oraz 2 części zimowe utrzymanie chodników) i tym samym dopuszcza możliwość składnia ofert częściowych.
6. Zamawiający wymaga podania ceny brutto wyrażonej w polskich złotych za 1 godzinę pracy każdego sprzętu przy odśnieżaniu i/lub posypywaniu mieszanką solno-piaskową dla poszczególnych części.
7. Zamawiający nie przewiduje zwołania Wykonawców w celu przeprowadzenia wizji lokalnej oraz przedstawienia dokumentów związanych z przedmiotem zamówienia.
8. Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników bezpośrednio związanych z kierowaniem ciągnikiem lub pojazdem ciężarowym wyposażonym w pług, pojazdem o masie do 2 t wyposażonym w pług i obsługą urządzenia do ładowania mieszanki solno – piaskowej.

Zakres rzeczowy dla Części nr 4
Standard drogi Nr drogi Odcinek drogi Długość odcinka (km)
V 2305G Nowy Dwór Gd. – Kmiecin 3,253
2309G Żelichowo – Nowy Dwór Gd. 3,527
2324G Port rybacki - Jantar – Głobica - Rybina 9,687
2325G Port Rybacki - Stegna 2,466
2328G Mikoszewo – Dworek 9,626
2329G Drewnica – Bronowo – droga nr 7 13,661
2330G Przemysław – Izbiska – Głobica 3,200
2331G Żuławki – Bronowo 4,100
2332G rz. Wisła – Drewnica 1,742
2333G Drewnica – Drewnica 1,488
2335G Tujsk – Szkarpawa 5,101

Standard drogi Nr drogi Odcinek drogi Długość odcinka (km)
VI 2330G Przemysław – Izbiska – Głobica 2,300

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 45000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zlokalizowanych na terenie Powiatu Nowodworskiego, w sezonie zimowym 2024/2025’’.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Zimowe utrzymanie chodników o długości, dla części nr 5 – 9,93 km,
2) Szacunkowa ilość godzin pracy sprzętu dla części nr 5 – ok. 7,7 h.
3. Przedmiot zamówienia (dla każdej części) obejmuje m.in. niżej wymieniony zakres:
a) odśnieżanie;
b) zwalczanie gołoledzi w standardach odpowiednich dla poszczególnych dróg i obszarów oraz dyżurowania i użycie sprzętu ciężkiego;
4. Zamawiający dokonuje podziału na 6 części (4 części zimowe utrzymanie dróg oraz 2 części zimowe utrzymanie chodników) i tym samym dopuszcza możliwość składnia ofert częściowych.
5. Zamawiający wymaga podania ceny brutto wyrażonej w polskich złotych za 1 godzinę pracy każdego sprzętu przy odśnieżaniu i/lub posypywaniu mieszanką solno-piaskową dla poszczególnych części.
6. Zamawiający nie przewiduje zwołania Wykonawców w celu przeprowadzenia wizji lokalnej oraz przedstawienia dokumentów związanych z przedmiotem zamówienia.
7. Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników bezpośrednio związanych z kierowaniem ciągnikiem lub pojazdem ciężarowym wyposażonym w pług, pojazdem o masie do 2 t wyposażonym w pług i obsługą urządzenia do ładowania mieszanki solno – piaskowej.
Zakres rzeczowy dla Części nr 5 (chodniki – Gmina Nowy Dwór Gdański/Ostaszewo):
Lp. Nr drogi Miejscowość Długość odcinka (km)
1. 2340G Orłowo 1,00
2. 2305G Nowy Dwór Gd. - Kmiecin 1,20
3. 2334G Ostaszewo – Piaskowiec - Nowa Kościelnica 4,93
4. 2306G Starocin 0,60
5. 2328G Żuławki 1,50
6. 2332G Drewnica 0,70
Suma km 9,93

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 3000,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zlokalizowanych na terenie Powiatu Nowodworskiego, w sezonie zimowym 2024/2025’’.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Zimowe utrzymanie chodników o długości –dla części nr 6 – 6,25 km.
2) Szacunkowa ilość godzin pracy sprzętu dla części nr 6 – ok. 4,8 h.
3. Przedmiot zamówienia (dla każdej części) obejmuje m.in. niżej wymieniony zakres:
a) odśnieżanie;
b) zwalczanie gołoledzi w standardach odpowiednich dla poszczególnych dróg i obszarów oraz dyżurowania i użycie sprzętu ciężkiego;
5. Zamawiający dokonuje podziału na 6 części (4 części zimowe utrzymanie dróg oraz 2 części zimowe utrzymanie chodników) i tym samym dopuszcza możliwość składnia ofert częściowych.
6. Zamawiający wymaga podania ceny brutto wyrażonej w polskich złotych za 1 godzinę pracy każdego sprzętu przy odśnieżaniu i/lub posypywaniu mieszanką solno-piaskową dla poszczególnych części.
7. Zamawiający nie przewiduje zwołania Wykonawców w celu przeprowadzenia wizji lokalnej oraz przedstawienia dokumentów związanych z przedmiotem zamówienia.
8. Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników bezpośrednio związanych z kierowaniem ciągnikiem lub pojazdem ciężarowym wyposażonym w pług, pojazdem o masie do 2 t wyposażonym w pług i obsługą urządzenia do ładowania mieszanki solno – piaskowej.

Zakres rzeczowy dla Części nr 6 (chodniki w miejscowościach nadmorskich – Gmina Sztutowo/Stegna):
Lp. Nr drogi Miejscowość Długość odcinka (km)
1. 2324G Jantar 1,60
2. 2325G Stegna 1,70
3. 2326G Sztutowo 1,50
4. 2327G Kąty Rybackie 1,45
Suma km 6,25

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 2000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32076,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45540,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32076,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROL-MAR Marcin Pietruczuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5791905905

7.3.3) Ulica: Wałowa 1A

7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 82-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32076,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-11-22 do 2025-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55620,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55620,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55620,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMA Olsztyn Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393890861

7.3.3) Ulica: Towarowa 20A

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-417

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55620,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-11-22 do 2025-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37492,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37492,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37492,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMA Olsztyn Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393890861

7.3.3) Ulica: Towarowa 20A

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-417

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37492,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-11-22 do 2025-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42336,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46144,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42336,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROL-MAR Marcin Pietruczuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5791905905

7.3.3) Ulica: Wałowa 1A

7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 82-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42336,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-11-22 do 2025-12-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dla części nr 5 do upływu terminu składania ofert, nie złożono żadnej oferty.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dla części nr 6 do upływu terminu składania ofert, nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.