Og³oszenie z dnia 2024-11-26
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ugi dozoru siedziby MZGM w Boles³awcu przy ul. Dolne M³yny 23 w roku 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIEJSKI ZAK£AD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W BOLES£AWCU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230022182
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Dolne M³yny 23
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Boles³awiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-700
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 75 644 0901
1.5.8.) Numer faksu: 75 644 0925
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzgm.boleslawiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mzgm.boleslawiec.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ugi dozoru siedziby MZGM w Boles³awcu przy ul. Dolne M³yny 23 w roku 2025
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ca452aa6-cbfa-45c5-bc15-bf67b0c4fce8
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00615984
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00035594/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.3 ¦wiadczenie us³ugi dozoru siedziby MZGM w Boles³awcu przy ul. Dolne M³yny 23 w roku 2025
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ca452aa6-cbfa-45c5-bc15-bf67b0c4fce83.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu Platformy e-
Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert (sposób sk³adania ofert opisano w ust. 10 SWZ) odbywa siê drog±
elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za
po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i
udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk
„dodaj za³±cznik”).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Za³±cznik nr 7 do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Za³±cznik nr 7 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 7.DEK.ZP.2024.MK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie dozoru w siedzibie MZGM w Boles³awcu przy ul. Dolne M³yny 23 w dniach wolnych od pracy zak³adu ca³odobowo, w poniedzia³ki od godz. 15.30 do 7:00 dnia nastêpnego, od wtorku do czwartku w godz. od 14.30 do 7:00 dnia nastêpnego oraz w pi±tki od godz. 13:30 do poniedzia³ku do godz. 7:00.
W ramach wykonywanego zadania do obowi±zków Wykonawcy nale¿y:
- ochrona ca³ego terenu i obiektu przed w³amaniem, dewastacj± i kradzie¿± mienia oraz przebywaniem osób nieupowa¿nionych,
- wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeñ wraz z odnotowaniem tego faktu w ksi±¿ce pobierania kluczy,
- dokonywanie systematycznych obchodów wewn±trz budynków (co godzinê) i terenu wokó³ budynku (co najmniej 3 x w ci±gu dy¿uru) co winno byæ potwierdzone wpisem w ksi±¿ce pe³nienia s³u¿by z podaniem czasu obchodu. Zwracanie uwagi na zamkniêcie okien, drzwi, za³o¿enie plomb, wy³±czenie sprzêtu elektrycznego i pr±du oraz zwracanie uwagi na osoby przebywaj±ce w obiekcie po godzinach pracy.
- szybkie i skuteczne reagowanie w przypadku jakichkolwiek awarii oraz zagro¿eñ, w tym zagro¿eñ po¿arowych, w³amañ i kradzie¿y na terenie strze¿onego obiektu poprzez zawiadomienie w³a¶ciwej dla danego terenu Komendy Powiatowej Pañstwowej Stra¿y Po¿arnej w Boles³awcu, Komendy Policji oraz Zamawiaj±cego. Fakt po¿aru, fakt w³amania lub kradzie¿y itp., Wykonawca lub jego pracownik odnotuje w ksi±¿ce dy¿urów. Wstêpne dochodzenie winno byæ przeprowadzone w obecno¶ci Wykonawcy.
- codzienne otwieranie i zamykanie bramy wej¶ciowej od strony ul. Zgorzeleckiej parku przy Muzeum Ceramiki w godzinach uzgodnionych z Zamawiaj±cym,
- obs³uga bramy wjazdowej - zamykanie i otwieranie o ustalonych z Zamawiaj±cym godzinach,
- zabezpieczenie przed przebywaniem na terenie chronionym, poza godzinami pracy Zamawiaj±cego, nieupowa¿nionych osób i pojazdów,
- w sytuacjach losowego zagro¿enia po¿arem, zalaniem wod± lub innego zdarzenia, niezw³oczna interwencja, zmierzaj±ca do zapobie¿enia szkodzie lub jej ograniczenia, zapobie¿enia przestêpstwom i wykroczeniom przeciw mieniu Zamawiaj±cego, przeciwdzia³anie powstaniu szkód w obiekcie i mieniu Zamawiaj±cego,
- szybkie i skuteczne reagowanie w przypadku jakichkolwiek awarii oraz zagro¿eñ w budynkach i lokalach komunalnych bêd±cych w Zarz±dzie MZGM w Boles³awcu, poprzez odbieranie zg³oszeñ o awarii podejmuj±c interwencjê.
- zg³aszania awarii wykonawcy odpowiedzialnemu za obs³ugê zabezpieczania i usuwania awarii instalacji wodno-kanalizacyjnej, gazowej, elektrycznej, budowlanej w budynkach i lokalach komunalnych bêd±cych w Zarz±dzie MZGM w Boles³awcu.
- przestrzegania obowi±zuj±cych przepisów BHP i P.PO¯., celem zapewnienia bezpieczeñstwa osób trzecich.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-12-31 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin p³atno¶ci faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
17.1. Posiadania kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej:Posiadanie uprawnieñ do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia zgodnie z art. 15 ust. 1 Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1995). Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¶li wykonawca posiada wa¿n± koncesjê w zakresie us³ug ochrony osób i mienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ka¿dy z nich oddzielnie musi spe³niaæ warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, tj. ka¿dy z nich musi posiadaæ wa¿n± koncesjê.
17.2. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Posiadanie wiedzy i do¶wiadczenia niezbêdnego do wykonywania przedmiotu zamówienia.
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli wykonawca wyka¿e, i¿ wykona³ lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedn± us³ugê dozoru o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100 000,00 z³ brutto.
Czas realizacji jednej us³ugi wykonanej lub wykonywanej do terminu sk³adania ofert nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 12 nastêpuj±cych po sobie miesiêcy.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 18.3 Zamawiaj±cy bêdzie równie¿ wymaga³ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych w zakresie z³o¿enia o¶wiadczenia (za³±cznik nr 6 do SWZ) o przynale¿no¶ci do grupy kapita³owej, w przypadku z³o¿enia takiej informacji w pkt 13 Za³±cznika nr 1 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 18.1 Aktualne pozwolenie w zakresie us³ug ochrony osób i mienia, spe³niaj±ce wymagania okre¶lone w punkcie 17.1 SWZ.
18.2 Wykaz us³ug, zgodny ze wzorem zamieszczonym w Za³±czniku nr 5 do SWZ, spe³niaj±cych wymagania okre¶lone w ust. 17.2 SWZ, tj. wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
9.1.1. Wype³niony FORMULARZ OFERTOWY, stanowi±cy Za³±cznik nr 1 do SWZ.9.1.2. Aktualne dokumenty potwierdzaj±ce status prawny wykonawcy, np. odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej. Oferta nie musi zawieraæ tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcê, ¿e s± one dostêpne w formie elektronicznej pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych. Upowa¿nienie osób podpisuj±cych ofertê musi bezpo¶rednio wynikaæ z ww. dokumentów. Oznacza to, ¿e je¿eli upowa¿nienie takie nie wynika wprost z ww. dokumentów, to do oferty nale¿y do³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo w formie orygina³u lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.
9.1.3. Pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego(je¿eli dotyczy).
W przypadku sk³adania oferty wspólnej przez kilku przedsiêbiorców (konsorcjum, spó³ka cywilna) wspólnicy musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Do oferty nale¿y do³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo, podpisane przez osoby upowa¿nione do sk³adania o¶wiadczeñ woli ka¿dego ze wspólników.
9.1.4. O¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1- wype³niony Za³±cznik nr 2 do SWZ, stanowi±cy o¶wiadczenia odpowiednio: wykonawcy; ka¿dego ze wspólników konsorcjum (w przypadku sk³adania oferty wspólnej); podmiotów, na zasoby, których powo³uje siê wykonawca w celu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w punktach 17 SWZ oraz przes³anek wykluczenia z postêpowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 Pzp (punkt 11 SWZ) oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego - dalej u.o.s.r., oraz art. 109 ust. 1 Pzp punkty 5, 6, 7, 8, 9 i 10 (punkt 16 SWZ).
9.1.5. Wykonawca, który w celu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w pkt. 17.2 SWZ bêdzie polega³ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, to zgodnie z art. 118 ust. 3 Pzp musi z³o¿yæ wraz z ofert± zobowi±zanie (Za³±cznik nr 3 do SWZ) podmiotów udostêpniaj±cych zasoby do oddania mu do dyspozycji te zasoby na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
UWAGA! Zobowi±zanie dotyczy tylko zasobów, o których mowa w pkt 17.2 SWZ, tj., warunków odno¶cie zdolno¶ci technicznej i zawodowej. Zobowi±zanie NIE DOTYCZY zasobów, o których mowa w pkt. 17.1, tj. posiadania kompetencji i uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów.
Zgodnie z art. 118 ust. 4 Pzp: Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby musi potwierdzaæ, ¿e stosunek ³±cz±cy wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz musi okre¶laæ w szczególno¶ci:
1) zakres dostêpnych wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
2) sposób i okres udostêpnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
9.1.6. O¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp okre¶laj±ce, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spó³ka cywilna), stanowi±ce Za³±cznik nr 4 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. O¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp okre¶laj±ce, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spó³ka cywilna), stanowi±ce Za³±cznik nr 4 do SWZ.2. Pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego(je¿eli dotyczy).
W przypadku sk³adania oferty wspólnej przez kilku przedsiêbiorców (konsorcjum, spó³ka cywilna) wspólnicy musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Do oferty nale¿y do³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo, podpisane przez osoby upowa¿nione do sk³adania o¶wiadczeñ woli ka¿dego ze wspólników.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ka¿dy z nich oddzielnie musi spe³niaæ warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, tj. ka¿dy z nich musi posiadaæ wa¿n± koncesjê.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
okre¶lone w paragrafie 12 umowy za³±cznik B do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-05 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia zgodnie z informacj± wskazan± w punkcie 10 SWZ i jego dalszych podpunktów.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-05 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z BOLES£AWCA
- ¦wiadczenie us³ugi dozoru siedziby MZGM w Boles³awcu przy ul. Dolne M³yny 23 w roku 2025
- Us³ugi cateringowe dla podopiecznych Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w Boles³awcu w 2025 r.
- Sukcesywne dostawy artyku³ów biurowych, baterii, p³yt i tonerów dla Zespo³u Opieki Zdrowotnej w Boles³awcu.
- ¦wiadczenie us³ug cateringowych w zakresie przygotowania i dostawy ca³odziennego wy¿ywienia dla dzieci z miejskich przedszkoli publicznych w Boles³awcu
- Dostawa drobnego sprzêtu laboratoryjnego, a tak¿e materia³ów, odczynników i testów laboratoryjnych wraz z dzier¿aw± aparatów
- SUKCESYWNE DOSTAWY NABIA£U
wiêcej: przetargi w Boles³awcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Ochrona obiektu, terenu i mienia oczyszczalni ¶cieków w Tr±bkach Wielkich i Sobowidzu".
- ¦wiadczenie us³ug ochroniarskich oraz konwojowanie i przewóz warto¶ci pieniê¿nych
- Dozór wizyjny i ochrona fizyczna siedziby Zarz±du Lokali Miejskich w £odzi przy al. T. Ko¶ciuszki 47 w 2025 r.
- Ca³odobowa kompleksowa obs³uga portierska i ochrona mienia Wojewódzkiego Funduszu Ochrony ¦rodowiska i Gospodarki Wodnej w £odzi przy ul. Dubois 118.
- Ca³odobowa ochrona osób i mienia Teatru Ziemi Rybnickiej
- us³uga ochrony osób i mienia w obiektach Fundacji Miejski Park i Ogród Zoologiczny w Krakowie w 2025 roku
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.