Ogłoszenie z dnia 2024-11-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00483088/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa alejek parkowych w Parku Mirabelka wraz z elementami małej architektury i uporządkowaniem terenu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łódź - Zarząd Inwestycji Miejskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364429563
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 175
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-447
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zim.uml.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zim.lodz.bip-e.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f61897ca-a43e-4b09-a29d-cfe958c201be1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa alejek parkowych w Parku Mirabelka wraz z elementami małej architektury i uporządkowaniem terenu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f61897ca-a43e-4b09-a29d-cfe958c201be
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00616068
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042310/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.35 Budowa alejek parkowych w Parku Mirabelka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00483088
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZIM-DZ.2620.70.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w zakresie
budowy alejek parkowych z nawierzchni mineralnej w Parku Mirabelka w Łodzi. Zamówienie obejmuje wykonanie
dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji/uzgodnień/warunków/opinii na
prowadzenie robót budowlanych, wykonanie alejek z nawierzchni wodoprzepuszczalnej wraz z obrzeżami betonowymi,
przeprowadzenie prac porządkowych, zakup, dostawa i montaż elementów małej architektury: ławek, koszy na śmieci i na
psie nieczystości, tablic informacyjno – edukacyjnych i BO wraz z konstrukcjami wsporczymi oraz założenie i odtworzenie
trawników.
Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
a) roboty przygotowawcze, korytowanie,
b) wykonanie obrzeży betonowych wzdłuż nawierzchni alei,
c) wykonanie alejek z nawierzchni wodoprzepuszczalnej stanowiących ciąg komunikacji pieszej pomiędzy ul. Postępową, ul.Ustronną i ul. Cegielnianą, wymiarami dostosowanych do swobodnego korzystania przez osoby poruszające się na wózku,
d) zakup, dostawa i montaż elementów małej architektury: ławki, kosze i tablice informacyjno-edukacyjne,
e) przeprowadzenie prac porządkowych,
f) założenie/odtworzenie trawników,
g) wykonanie obsługi geodezyjnej,
h) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej wraz z mapą inwentaryzacyjną oraz dokumentacją powykonawczą z kartami technicznymi,
i) wykonanie dokumentacji potrzebnej do zarządzania obiektem: tzw. książki obiektu zawierającej takie materiały jak: plan konserwacji (uwzględniający instrukcję obsługi w zakresie konserwacji) i utrzymania,
j) wykonanie zestawienia środków trwałych powstałych podczas realizacji inwestycji.
2. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą programu funkcjonalno-użytkowego wraz z załącznikami (OPZ) stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ oraz wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 16.10.2024r. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę – Zielone Salony Marzena Kaczmarska, ul. Różana 28, Rąbień AB, 95-070 Aleksandrów Łódzki z ceną ofertową: 308 484,00 PLN brutto. Termin podpisania umowy Zamawiający wyznaczył na dzień 04.11.2024r.W dniu 31.10.2024r. Wykonawca drogą e-mailową poinformował Zamawiającego, że nie podpisze umowy oraz w dniu wyznaczonym na podpisanie umowy Wykonawca nie pojawił się w siedzibie Zamawiającego, jak również nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Biorąc pod uwagę powyższe, Wykonawca odstąpił od zawarcia umowy dotyczącej wyżej wymienionego zamówienia.
W wyżej wymienionym postępowaniu złożone zostały jeszcze dwie oferty przez:
a) Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe „EKOINŻBUD” Piotr Peraj, ul. Targowa 54, 99 – 210 Uniejów z ceną 378 365,50 PLN brutto (oferta nr 1),
b) PARK-M POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ul. Piaski 12, 33-340 Stary Sącz z ceną 694 971,31* PLN brutto (oferta nr 3).
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia kwotę w wysokości 310 000,00 PLN brutto.
* cena po poprawie omyłek rachunkowych
Zgodnie z art. 255 pkt 3) Ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli (…) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Natomiast zgodnie z art. 255 pkt 7) Ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art.263 Ustawy.
Biorąc pod uwagę powyższe oraz z uwagi na brak możliwości zwiększenia środków na realizację przedmiotowego zamówienia do kwoty zaoferowanej przez Wykonawcę: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe „EKOINŻBUD” Piotr Peraj, ul. Targowa 54, 99 – 210 Uniejów, Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 308484,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 694971,31 PLN
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni obsługi maszyn i urządzeń do wytwarzania i wykańczania wyrobów tekstylnych w ramach projektu ZAWÓD NA MEDAL
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla wszystkich lokalizacji Łukasiewicz - ŁIT z podziałem na części
- Zakup/dostawa inkubatora do koncentratu krwinek płytkowych (KKP) z wytrząsarkami.
- "Rozbudowa drogi krajowej nr 48 w m. Tomaszów Mazowiecki na odcinku od drogi ekspresowej S8 do ul. Wysokiej"
- Serwis systemów wentylacji i klimatyzacji
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja węzłów sanitarnych - parter niski w budynku sal sportowych IV-X zlokalizowanych w kompleksie budynków AWFiS w Gdańsku przy ul. Kazimierza Górskiego 1 wraz z robotami towarzyszącymi
- Rozbiórka istniejącego obiektu mostowego oraz budowa nowego mostu na rzece Zuśnianka w ciągu drogi gminnej nr 101853B w miejscowości Zusno, gmina Filipów.
- Przebudowa zbiornika wodnego w miejscowości Janowo gmina Dąbrowa Chełmińska w celu gromadzenia i retencjonowania wód opadowych i gruntowych
- "Opracowanie wariantowej koncepcji dla przejść podziemnych pod torami kolejowych w rejonie ul. Opolskiej"
- Przebudowa i remont (rewitalizacja) budynku Rządcówki z przeznaczeniem na Gminną Bibliotekę w Kąkolewnicy
- Budowa żłobka publicznego w Skokach wraz z infrastrukturą towarzyszącą, parkingami, wiatą śmietnikową, wiatą na rowery i placem zabaw.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.