eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź"Budowa alejek parkowych w Parku Mirabelka wraz z elementami małej architektury i uporządkowaniem terenu"



Ogłoszenie z dnia 2024-11-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa alejek parkowych w Parku Mirabelka wraz z elementami małej architektury i uporządkowaniem terenu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łódź - Zarząd Inwestycji Miejskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364429563

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 175

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-447

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zim.uml.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zim.lodz.bip-e.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f61897ca-a43e-4b09-a29d-cfe958c201be

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa alejek parkowych w Parku Mirabelka wraz z elementami małej architektury i uporządkowaniem terenu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f61897ca-a43e-4b09-a29d-cfe958c201be

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00616068

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042310/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.35 Budowa alejek parkowych w Parku Mirabelka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00483088

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZIM-DZ.2620.70.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w zakresie
budowy alejek parkowych z nawierzchni mineralnej w Parku Mirabelka w Łodzi. Zamówienie obejmuje wykonanie
dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji/uzgodnień/warunków/opinii na
prowadzenie robót budowlanych, wykonanie alejek z nawierzchni wodoprzepuszczalnej wraz z obrzeżami betonowymi,
przeprowadzenie prac porządkowych, zakup, dostawa i montaż elementów małej architektury: ławek, koszy na śmieci i na
psie nieczystości, tablic informacyjno – edukacyjnych i BO wraz z konstrukcjami wsporczymi oraz założenie i odtworzenie
trawników.
Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
a) roboty przygotowawcze, korytowanie,
b) wykonanie obrzeży betonowych wzdłuż nawierzchni alei,
c) wykonanie alejek z nawierzchni wodoprzepuszczalnej stanowiących ciąg komunikacji pieszej pomiędzy ul. Postępową, ul.Ustronną i ul. Cegielnianą, wymiarami dostosowanych do swobodnego korzystania przez osoby poruszające się na wózku,
d) zakup, dostawa i montaż elementów małej architektury: ławki, kosze i tablice informacyjno-edukacyjne,
e) przeprowadzenie prac porządkowych,
f) założenie/odtworzenie trawników,
g) wykonanie obsługi geodezyjnej,
h) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej wraz z mapą inwentaryzacyjną oraz dokumentacją powykonawczą z kartami technicznymi,
i) wykonanie dokumentacji potrzebnej do zarządzania obiektem: tzw. książki obiektu zawierającej takie materiały jak: plan konserwacji (uwzględniający instrukcję obsługi w zakresie konserwacji) i utrzymania,
j) wykonanie zestawienia środków trwałych powstałych podczas realizacji inwestycji.
2. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą programu funkcjonalno-użytkowego wraz z załącznikami (OPZ) stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ oraz wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 16.10.2024r. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę – Zielone Salony Marzena Kaczmarska, ul. Różana 28, Rąbień AB, 95-070 Aleksandrów Łódzki z ceną ofertową: 308 484,00 PLN brutto. Termin podpisania umowy Zamawiający wyznaczył na dzień 04.11.2024r.
W dniu 31.10.2024r. Wykonawca drogą e-mailową poinformował Zamawiającego, że nie podpisze umowy oraz w dniu wyznaczonym na podpisanie umowy Wykonawca nie pojawił się w siedzibie Zamawiającego, jak również nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Biorąc pod uwagę powyższe, Wykonawca odstąpił od zawarcia umowy dotyczącej wyżej wymienionego zamówienia.

W wyżej wymienionym postępowaniu złożone zostały jeszcze dwie oferty przez:
a) Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe „EKOINŻBUD” Piotr Peraj, ul. Targowa 54, 99 – 210 Uniejów z ceną 378 365,50 PLN brutto (oferta nr 1),
b) PARK-M POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ul. Piaski 12, 33-340 Stary Sącz z ceną 694 971,31* PLN brutto (oferta nr 3).

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia kwotę w wysokości 310 000,00 PLN brutto.

* cena po poprawie omyłek rachunkowych



Zgodnie z art. 255 pkt 3) Ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli (…) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Natomiast zgodnie z art. 255 pkt 7) Ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art.263 Ustawy.

Biorąc pod uwagę powyższe oraz z uwagi na brak możliwości zwiększenia środków na realizację przedmiotowego zamówienia do kwoty zaoferowanej przez Wykonawcę: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe „EKOINŻBUD” Piotr Peraj, ul. Targowa 54, 99 – 210 Uniejów, Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 308484,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 694971,31 PLN

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3) w zw. z art. 255 pkt 7) Ustawy Prawo zamówień publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.