Ogłoszenie z dnia 2024-11-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00682150/01 - Wynik z dnia 2024-12-31
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy różnych produktów spożywczych dla Zakładu karnego w Starem Bornem oraz Oddziału Zewnętrznego w Opatówku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W STAREM BORNEM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320986
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: STARE BORNE
1.5.2.) Miejscowość: Bobolice
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-020
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 943160820
1.5.8.) Numer faksu: 943187680
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_stare_borne@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy różnych produktów spożywczych dla Zakładu karnego w Starem Bornem oraz Oddziału Zewnętrznego w Opatówku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87ea8ae3-e8cd-443f-96c4-864e9bd94669
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00616258
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052069/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawy różnych produktów spożywczych dla Zakładu Karnego w Starem Bornem moraz Oddziału Zewnętrznego w Opatówkuh Okręgowemu Inspektoratowi Służby Więziennej w Koszalinie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zk_stare_borne3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zk_stare_borne
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/pn/zk_stare_borne
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/zk_stare_borne
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
* administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Karny w Starem Bornem, Stare Borne 14, 76-020 Bobolice, e-mail: zk_stare_borne@sw.gov.pl, tel. 94 31 60 823. Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Zakładzie Karnym w Starem Bornem, e-mail: iod_zk_stare borne@sw.gov.pl,
tel. 94 31 60 825;
* Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy artykułów różnych dla jednostek penitencjarnych podległych Okręgowemu Inspektoratowi Służby Więziennej w Koszalinie
nr sprawy DKW.2232.6.2024.KP prowadzonym w trybie podstawowym art. 275 pkt 1 ustawy Pzp;
* Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Prawo zamówień publicznych;
* Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust.1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
* Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego;
* w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
* posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
* nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym
z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku
z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział
w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DKW.2232.6.2024.KP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 132952,70 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy różnych produktów spożywczych dla Zakładu Karnego w Starem Bornem oraz Oddziału Zewnętrznego w Opatówku.
2. W formularzu ofertowym podano nazwy skrócone przedmiotu zamówienia, które są tożsame z poniższym opisem przedmiotu zamówienia.
Lp. Przedmiot zamówienia Ilość Jednostka miary Kod CPV
Artykuły różne
1. Ryż biały długoziarnisty - ziarno całe, bez zanieczyszczeń biologicznych i fizycznych, konsystencja sypka, bez grudek, barwa biała lub biała z odcieniem żółtym - opakowanie od 1 kg do 20 kg 5000 kg 15614100-6
2. Kasza jęczmienna wiejska - ziarno grube, bez zanieczyszczeń biologicznych i fizycznych, konsystencja sypka, bez grudek - opakowanie od 1 kg do 20 kg 5500 kg 03211900-2
3. Kasza manna - bez zanieczyszczeń biologicznych i fizycznych, konsystencja sypka, bez grudek - opakowanie od 1 kg do 20 kg 0 kg 03211900-2
4. Makaron - typu świderki, łazanki, kolanka, makaron po ugotowaniu musi zachować stałą konsystencję, nie lepiący się, nie kruszący się podczas płukania, bez zanieczyszczeń biologicznych i fizycznych - opakowanie od 1 kg do 20 kg 6500 kg 15851100-9
5. Mąka pszenna - typ 500, bez zanieczyszczeń biologicznych
i fizycznych, konsystencja sypka, bez grudek, barwa biała - opakowanie od 1 kg do 25 kg 5500 kg 15612100-2
6. Płatki owsiane zwykłe - bez zanieczyszczeń biologicznych
i fizycznych, konsystencja sypka, bez grudek - opakowanie od 1 kg do 20 kg 900 kg 15613380-5
7. Mąka ziemniaczana - bez zanieczyszczeń biologicznych
i fizycznych, konsystencja sypka, bez grudek, barwa biała - opakowanie od 1 kg do 5 kg 35 kg 15612000-1
8. Fasola sucha - ziarno okrągłe, gładkie, bez obcych zapachów, bez zanieczyszczeń biologicznych i fizycznych, bez zarobaczeń - opakowanie od 1 kg do 30 kg 500 kg 03212210-5
9. Groch łuskany - połówki, bez obcych zapachów, bez zanieczyszczeń biologicznych i fizycznych, bez zarobaczeń - opakowanie od 1 kg do 30 kg 500 kg 03212213-6
10. Kotlety sojowe - bez zanieczyszczeń biologicznych
i fizycznych, bez obcych zapachów - opakowanie od 1 kg do 15 kg 500 kg 15890000-3
11. Kostka sojowa - bez zanieczyszczeń biologicznych
i fizycznych, bez obcych zapachów - opakowanie od 1 kg do 15 kg 600 kg 15890000-3
12. Granulat sojowy - bez zanieczyszczeń biologicznych
i fizycznych, bez obcych zapachów - opakowanie od 1 kg do 15 kg 0 kg 15890000-3
13. Koncentrat pomidorowy 30% - podwójnie zagęszczony, konsystencja stała w formie pasty, kolor czerwony - opakowanie jednostkowe od 4,5 do 5 kg 650 kg 15331427-6
14. Leczo pieczarkowe - otrzymane ze świeżych warzyw
i pieczarek, zawartość pieczarek nie mniej niż 25 %, utrwalone przez pasteryzację, konsystencja półpłynna do gęstej. Smak, zapach i wygląd charakterystyczny dla danego asortymentu - opakowanie do 5 kg 650 kg 15894200-3
15. Kawa zbożowa - o zawartości zboża nie mniej niż 70 % (jęczmień, żyto), konsystencja sypka, bez grudek, grubo zmielona, prażona - opakowanie od 1 kg do 20 kg 500 kg 15613300-1
16. Dżem owocowy - niskosłodzony, zawartość owoców nie mniej niż 35 % - opakowanie do 13 kg, różne smaki 1900 kg 15332290-3
17. Marmolada owocowa - przetwór owocowy z przetartych owoców - opakowanie do 13 kg, różne smaki 2000 kg 15332230-5
18. Przyprawa do potraw - skład: sól, zawartość warzyw suszonych od 14 % (marchew, cebula, por, pietruszka nać, pasternak, seler, czosnek), barwnik – ryboflawina, wzmacniacze smaku. Produkt nie może zawierać w swoim składzie substancji konserwujących oraz glutaminianu sodu, konsystencja sypka, bez grudek - opakowanie od 1 kg do 20 kg 200 kg 15891500-5
19. Przyprawa do zup i potraw w płynie - substancja wzmacniająca smak i zapach - opakowanie od 1 l. do 5 l. 450 l. 15871270-7
20. Herbata granulowana -bez zanieczyszczeń biologicznych
i fizycznych, bez obcych zapachów - opakowanie od 10 kg
do 50 kg 180 kg 15863200-7
4.2.6.) Główny kod CPV: 03211900-2 - Produkty z ziaren
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15614100-6 - Ryż długoziarnisty
15851100-9 - Makaron niegotowany
15612100-2 - Mąka pszenna
15613380-5 - Płatki owsiane
15612000-1 - Mąka zbożowa lub roślinna i podobne produkty
03212210-5 - Warzywa strączkowe suszone
03212213-6 - Groch suszony
15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone
15331427-6 - Skoncentrowany przecier pomidorowy
15894200-3 - Posiłki gotowe
15613300-1 - Produkty zbożowe
15332290-3 - Dżemy
15332230-5 - Marmolady
15891500-5 - Buliony
15871270-7 - Mieszanki przypraw
15863200-7 - Herbata czarna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą, uznana zostanie oferta, która uzyskała najwyższą sumaryczną liczbę punktów za wszystkie kryteria, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie w kolejności ilości uzyskanych punktów.
2. Liczba punktów zaokrąglana będzie do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu:1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie, którego spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocenę spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ;
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie, którego spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocenę spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ;
3) zdolności technicznej lub zawodowej:
Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych wykonał co najmniej trzy dostawy odpowiadające, zakresem określonym w opisie przedmiotu zamówienia o wartości brutto nie niższej niż 80 000,00 zł każda (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100); wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa była wykonywana, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli
z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca sporządza wykaz według wzoru, który stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
3. W przypadku, o którym mowa w ust. 3, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 5) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
6) oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji według wzoru, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ;
7) wykaz dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych wykonał co najmniej trzy dostawy odpowiadające, zakresem określonym w opisie przedmiotu zamówienia o wartości brutto nie niższej niż 80 000,00 zł każda (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100); wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa była wykonywana, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca sporządza wykaz według wzoru, który stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania podmiotowych środków dowodowych:
1) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa je każdy z Wykonawców);
3) aktualnego zaświadczenia właściwej terenowej jednostki Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega
z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa je każdy z Wykonawców);
4) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.3. W przypadku, o którym mowa w ust. 3, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach:1) wystąpienia zmiany powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;
2) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami:
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno- organizacyjną umowy;
b) zmiany danych teleadresowych;
c) zmiana obowiązującej stawki VAT;
2. W przypadku zmian stawek podatku VAT, cena może w okresie obowiązywania umowy ulec zmianie, wyłącznie o różnicę pomiędzy stawką dotychczasową a stawką obowiązującą po zmianie.
3. Zmiana umowy, o której mowa w ust. 1 pkt 2 lit. c obowiązuje od dnia wejścia w życie przepisów obowiązujących w tym zakresie.
4. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu zakończenia (przedłużenia) obowiązywania umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-12 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: strona internetowa prowadzonego postępowania: https://platfomazakupowa.pl/pn/zk_stare_borne
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-12 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI BOBOLICE
więcej: przetargi BOBOLICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy różnych produktów spożywczych (nasiona strączkowe i artykuły zbożowe ) dla jednostek penitencjarnych podległych Okręgowemu Inspektoratowi Służby Więziennej w Koszalinie
- Dostawa artykułów spożywczych: przyprawy, dodatki gastronomiczne, produkty zbożowe, artykuły strączkowe, dżem i marmolada, cukier, mąka pszenna
- Zakup i dostawa poczęstunku dla uczestników projektu: "ROZWIJAMY POTENCJAŁY - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej.", numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-06BE/23.
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025 dla Szkoły Podstawowej nr 43 w Gdańsku
więcej: Produkty z ziaren »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.