Ogłoszenie z dnia 2024-11-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00573586/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-31
- 2024/BZP 00576638/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Badanie ankietowe na liczącej N=4800 osób próbie reprezentatywnej
ludności w wieku 18 lat i więcej metodą wywiadów bezpośrednich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Psychiatrii i Neurologii
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288509
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sobieskiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-957
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mkowalczyk@ipin.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ipin.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https//:ipin.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Badanie ankietowe na liczącej N=4800 osób próbie reprezentatywnejludności w wieku 18 lat i więcej metodą wywiadów bezpośrednich
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7ab795a-68d5-44fc-9dcc-5c8a17cfc4bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00616343
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00573586
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP/TP/52/002/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja badania ankietowego na liczącej N=4800 osób próbie
reprezentatywnej ludności w wieku 18 lat i więcej, w następujących miejscowościach/gminach
(w nawiasie podano liczebność próby): Warszawa (N=1000), Katowice (N=1000), Olsztyn (N=800),
Białystok (N=800), gmina wiejska Sieciechów (woj. mazowieckie) (N=600), gmina wiejska Górzno (woj.
mazowieckie) (N=600), w sumie 4800 zrealizowanych ankiet.
9.1 W 2024 roku badanie ankietowe będzie realizowane w Warszawie (N=1000) i Katowicach (N=1000). W
2025 roku badanie ankietowe będzie realizowane w pozostałych lokalizacjach (łącznie N=2800)
z uwzględnieniem przewidzianych w danej lokalizacji wielkości prób: tj. Olsztyn (N=800), Białystok
(N=800), gmina wiejska Sieciechów (woj. mazowieckie) (N=600), gmina wiejska Górzno
(woj. mazowieckie) (N=600).
Dobór próby
Wykonawca dokona doboru próby reprezentatywnej w wybranych lokalizacjach.
Sposób realizacji badania
1
Badanie metodą CAPI (Computer Asissted Personal Interview), wywiad bezpośredni polegający
na zadawaniu pytań zawartych w kwesonariuszu w wersji elektronicznej przez przeszkolonego
do realizacji badania ankietera. Odpowiedzi respondentów wprowadzane bezpośrednio do przenośnego
urządzenia mobilnego np. laptopa, tabletu. Przeciętny czas realizacji ankiety wynosi około 30 minut.
Podstawowe zadania i obowiązki wykonawcy
Wykonawca przygotuje elektroniczny skrypt ankiety na podstawie przygotowanej przez Zamawiającego
ankiety papierowej. Skrypt powinien przeliczać podane przez respondentów ilości alkoholu na
standardowe porcje alkoholu, uwzględniać wersję ankiety dla kobiet i dla mężczyzn, umożliwiać realizację
ankiety na różnych urządzeniach mobilnych np. na laptopie, tablecie.
9.2 Wykonawca przed przekazaniem elektronicznej ankiety, przeprowadzi niezbędne testy w zakresie
poprawności reguł przejść, filtrów oraz wersji ankiety.
9.3 Wykonawca będzie współpracował z zespołem Zamawiającego zarówno na etapie tworzenia skryptu, jak i
w trakcie zbierania danych w razie konieczności wprowadzenia niewielkich zmian.
9.4 Wykonawca powinien dysponować przynajmniej 20-osobową siecią ankieterów w każdej lokalizacji w
następujących lokalizacjach: Warszawa, Katowice, Białystok, Olsztyn.
9.5 Ankieterzy powinni mieć co najmniej 1 rok doświadczenia w pracy ankieterskiej i udział w min. 3
badaniach ankietowych w populacji generalnej. Ankieterzy muszą zostać dodatkowo przeszkoleni przez
Zleceniodawcę w toku 3 godzinnego szkolenia stacjonarnego.
Wykonawca zapewni odpowiednią liczbę urządzeń (laptopów, tabletów) dla ankieterów.
Wykonawca zapewni response rate na poziomie minimum 40%.
Wykonawca na bieżąco będzie udostępniał zespołowi kontroli merytorycznej surowe dane z badania.
9.6 Po wykonaniu pierwszych 10 ankiet przez każdego ankietera i uzyskaniu 200 ankiet w każdej lokalizacji,
Zamawiający zarządza 3-dniową przerwę (3 dni robocze) w realizacji na sprawdzenie jakości pracy. W
tym celu Wykonawca dostarczy bazę danych w SPSS do Zamawiającego.
9.7 Baza danych będzie dostarczana po wykonaniu każdych kolejnych 200 ankiet aż do osiągnięcia docelowej
wielkości próby.
9.8 Zleceniodawca zastrzega sobie możliwość ponownego przeszkolenia lub wyłączenia z badania ankieterów,
których jakość pracy będzie oceniona negatywnie.
9.9 Zleceniodawca zastrzega sobie możliwość odrzucenia ankiet, których jakość oceni jako niską.
9.10 Wykonawca przygotuje bazę danych w postaci zbioru SPSS, raport z badań, w tym raport z realizacji
próby i tablice z rozkładami poszczególnych zmiennych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 295690 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 603438 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 295690 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): IBC Advisory S.A
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Centrum Badań Marketingowych Indicator Sp.zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010131084
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 295690 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-03-31INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usunięcie nieprawidłowości związanych z nieodpowiednim stanem technicznym wałów rzeki Pichny
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego ul. Hallera 23a Nakło nad Notecią P/1/349/B polegająca na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, ociepleniu dachu i ścian budynku oraz modernizacji c.o.
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych, realizowana w 4 częściach
- Kompleksowa modernizacja oficyny budynku mieszkalnego przy ul. Stalowej 35 wraz z izolacją fundamentów budynku frontowego. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.12.2025
- Sukcesywne dostawy leków.
- Rozbudowa systemu dziennikarskiego Belsat TV na potrzeby redakcji TVP World
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie sondażu diagnostycznego z zastosowaniem techniki kwestionariusza ankiety (CAWI) na grupie uczniów szkół ponadpodstawowych - państwowych liceów ogólnokształcących.
- PZP.2.2025- Przeprowadzenie pogłębionych wywiadów jakościowych (IDI) badanie pn. "Średnie i duże przedsiębiorstwa działające w Polsce wykorzystujące sztuczną inteligencję wewnątrz przedsiębiorstwa".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.