Ogłoszenie z dnia 2024-11-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00501713/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Eksploatacja EW Dobczyce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 126284303
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krakow@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wody-polskie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r20556,Eksploatacja-EW-Dobczyce.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Eksploatacja EW Dobczyce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-522b2e0a-d7fa-4c48-8d82-799f9bf36c77
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00616454
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00225727/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.168 Ekspolatacja EW Dobczyce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00501713
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: K.ROZ.2710.95.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 309393 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 251539,03 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Wymiana baterii akumulatorów EW Dobczyce;1. Przedmiotem zamówienia jest „Eksploatacja EW Dobczyce” w podziale na 3 Części.
2. Szczegółowy zakres i rodzaj prac a także wymogi jego realizacji określa dokumentacja postępowania w tym w szczególności Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 2a-2c do SWZ, kosztorys ofertowy stanowiący Załącznik nr 3a-3c do SWZ oraz wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać na warunkach określonych w SWZ oraz zgodnie ze wzorem umowy oraz obowiązującymi przepisami BHP.
3. Kod CPV:
31430000-6 – akumulatory ołowiowo-kwasowe;
31440000-2 – baterie;
71632000-7 – techniczne usługi badawcze;
65320000-2 – eksploatacja instalacji elektrycznych;
4. Do wszystkich części zamówienia:
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości i rękojmi na wykonane prace na okres minimum 36 miesięcy. Wykonawca może zaoferować okres gwarancji jakości i rękojmi dłuższy niż 36 miesięcy, co będzie dodatkowo punktowane na etapie oceny ofert w ramach kryterium „okres gwarancji i rękojmi”. Maksymalny okres gwarancji i rękojmi podlegający ocenie w ramach kryterium to 60 m-cy. Szczegółowe zasady punktacji w ramach kryterium zostały zawarte w pkt. 15 SWZ.
5. Wizja lokalna:
a) Wizja lokalna jest fakultatywna, jej odbycie nie jest warunkiem złożenia oferty;
b) Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej – w terminie uzgodnionym z przedstawicielem Zamawiającego;
c) Termin wizji Wykonawca winien uzgodnić z – Panem Piotrem Michalik Kierownikiem Zespołu ds. Obiektu Hydrotechnicznego Elektrownia Wodna w Dobczycach pod numerem telefonu +48 663 280 899.
d) Zamawiający nie zwraca kosztów udziału w wizji lokalnej, w tym w szczególności dojazdu na
miejsce realizacji planowanych prac.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31430000-9 - Akumulatory elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31440000-2 - Baterie
4.5.5.) Wartość części: 100523 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Przegląd regulatorów elektrohydraulicznych HZ1 i HZ2 EW Dobczyce + wymiana oleju i filtrów;1. Przedmiotem zamówienia jest „Eksploatacja EW Dobczyce” w podziale na 3 Części.
2. Szczegółowy zakres i rodzaj prac a także wymogi jego realizacji określa dokumentacja postępowania w tym w szczególności Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 2a-2c do SWZ, kosztorys ofertowy stanowiący Załącznik nr 3a-3c do SWZ oraz wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać na warunkach określonych w SWZ oraz zgodnie ze wzorem umowy oraz obowiązującymi przepisami BHP.
3. Kod CPV:
31430000-6 – akumulatory ołowiowo-kwasowe;
31440000-2 – baterie;
71632000-7 – techniczne usługi badawcze;
65320000-2 – eksploatacja instalacji elektrycznych;
4. Do wszystkich części zamówienia:
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości i rękojmi na wykonane prace na okres minimum 36 miesięcy. Wykonawca może zaoferować okres gwarancji jakości i rękojmi dłuższy niż 36 miesięcy, co będzie dodatkowo punktowane na etapie oceny ofert w ramach kryterium „okres gwarancji i rękojmi”. Maksymalny okres gwarancji i rękojmi podlegający ocenie w ramach kryterium to 60 m-cy. Szczegółowe zasady punktacji w ramach kryterium zostały zawarte w pkt. 15 SWZ.
5. Wizja lokalna:
a) Wizja lokalna jest fakultatywna, jej odbycie nie jest warunkiem złożenia oferty;
b) Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej – w terminie uzgodnionym z przedstawicielem Zamawiającego;
c) Termin wizji Wykonawca winien uzgodnić z – Panem Piotrem Michalik Kierownikiem Zespołu ds. Obiektu Hydrotechnicznego Elektrownia Wodna w Dobczycach pod numerem telefonu +48 663 280 899.
d) Zamawiający nie zwraca kosztów udziału w wizji lokalnej, w tym w szczególności dojazdu na
miejsce realizacji planowanych prac.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71632000-7 - Techniczne usługi badawcze
4.5.5.) Wartość części: 94480 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Pomiary instalacji elektrycznej EW Dobczyce;1. Przedmiotem zamówienia jest „Eksploatacja EW Dobczyce” w podziale na 3 Części.
2. Szczegółowy zakres i rodzaj prac a także wymogi jego realizacji określa dokumentacja postępowania w tym w szczególności Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 2a-2c do SWZ, kosztorys ofertowy stanowiący Załącznik nr 3a-3c do SWZ oraz wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać na warunkach określonych w SWZ oraz zgodnie ze wzorem umowy oraz obowiązującymi przepisami BHP.
3. Kod CPV:
31430000-6 – akumulatory ołowiowo-kwasowe;
31440000-2 – baterie;
71632000-7 – techniczne usługi badawcze;
65320000-2 – eksploatacja instalacji elektrycznych;
4. Do wszystkich części zamówienia:
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości i rękojmi na wykonane prace na okres minimum 36 miesięcy. Wykonawca może zaoferować okres gwarancji jakości i rękojmi dłuższy niż 36 miesięcy, co będzie dodatkowo punktowane na etapie oceny ofert w ramach kryterium „okres gwarancji i rękojmi”. Maksymalny okres gwarancji i rękojmi podlegający ocenie w ramach kryterium to 60 m-cy. Szczegółowe zasady punktacji w ramach kryterium zostały zawarte w pkt. 15 SWZ.
5. Wizja lokalna:
a) Wizja lokalna jest fakultatywna, jej odbycie nie jest warunkiem złożenia oferty;
b) Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej – w terminie uzgodnionym z przedstawicielem Zamawiającego;
c) Termin wizji Wykonawca winien uzgodnić z – Panem Piotrem Michalik Kierownikiem Zespołu ds. Obiektu Hydrotechnicznego Elektrownia Wodna w Dobczycach pod numerem telefonu +48 663 280 899.
d) Zamawiający nie zwraca kosztów udziału w wizji lokalnej, w tym w szczególności dojazdu na
miejsce realizacji planowanych prac.
4.5.3.) Główny kod CPV: 65320000-2 - Eksploatacja instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 114390 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99630 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99630 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99630 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPI-POLDHAM. Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 522-01-05-057
7.3.3) Ulica: Suchodolska 8/2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-011
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99630 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93972 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93972 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93972 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instytut Energetyki – Państwowy Instytut Badawczy Oddział Gdańsk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5250008761
7.3.3) Ulica: Mikołaja Reja 27
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-870
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INSTYTUT ENERGETYKI - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
jakie przetargi wygrała firma
INSTYTUT ENERGETYKI - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93972,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109347 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109347 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109347 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3N Solutions Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5213388077
7.3.3) Ulica: Szeligowska 40A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-320
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109347 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu, zagospodarowania odpadów przemysłowych niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne oraz dzierżawy kontenerów.
- Usługa organizacji i obsługi jednodniowej konferencji pt. "X Sejmik Senioralny Województwa Mazowieckiego".
- Remont drogi wojewódzkiej nr 805 na odcinku od km 13+995 do km 16+430 na terenie gminy Pilawa, powiat garwoliński, województwo mazowieckie - nr postępowania 072/25
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie projektu budowlanego, STWiORB, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich na przebudowy komunalnych lokali mieszkalnych
- remont pustostanów lokali mieszkalnych, stanowiących własność m. st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m. st. Warszawy na terenie TZOM Nowolipki (6 lokali).
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: al. Wyzwolenia 9 m 128, część nr 2: al. Wyzwolenia 10 m 47 i 181
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Magazyny energii elektrycznej w Budynkach Użyteczności Publicznej na terenie Miasta i Gminy Przyrów".
- Dostawa materiałów jednorazowych oraz jednorazowych specjalistycznych do statków powietrznych będących na ewidencji na ewidencji 1 Bazy Lotnictwa Transportowego w Warszawie
- Magazyny energii w Gminie Dąbrowa Zielona
- Nadzór eksploatacyjny, serwisowanie oraz konserwacja fontann będących w utrzymaniu Zarządu Dróg Miejskich w Poznaniu
więcej: Akumulatory elektryczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.