eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GowarczówSukcesywne świadczenie usług załadunku, odbioru, transportu i zagospodarowania komunalnych osadów ściekowych, skratek i piasku z piaskownika z miejsca wytwarzania z oczyszczalni ścieków ...



Ogłoszenie z dnia 2024-11-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sukcesywne świadczenie usług załadunku, odbioru, transportu i zagospodarowania komunalnych osadów ściekowych, skratek i piasku z piaskownika z miejsca wytwarzania z oczyszczalni ścieków ...

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gowarczów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223681

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac XX-lecia 1

1.5.2.) Miejscowość: Gowarczów

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-225

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gowarczow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gowarczow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ef4c644e-6deb-412b-b150-ca471b22e156

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne świadczenie usług załadunku, odbioru, transportu i zagospodarowania komunalnych osadów ściekowych, skratek i piasku z piaskownika z miejsca wytwarzania z oczyszczalni ścieków ...

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef4c644e-6deb-412b-b150-ca471b22e156

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00616463

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039054/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Odbiór, transport i zagospodarowanie osadu ściekowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00555983

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ORG.271.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług załadunku, odbioru, transportu i zagospodarowania komunalnych osadów ściekowych, skratek i piasku z piaskownika z miejsca wytwarzania z oczyszczalni ścieków zlokalizowanej w Rudzie Białaczowskiej 150, 26-225 Gowarczów..
Szczegóły dotyczące opisu przedmiotu zamówienia znajdują się w Opisie przedmiotu zamówienia który stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
2.2 Jeżeli w dokumentacji przetargowej znajdują się odwołania do konkretnych nazw, norm, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, tj. jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ (załącznikach do SWZ) nazwy, normy krajowe, europejskie, międzynarodowe mogą wskazywać na producentów lub źródło ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne.
Oznacza to, że parametry techniczne główne i mające znaczenie do osiągnięcia celu tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do zrealizowania przedmiotu zamówienia/umowy. Jednocześnie każdorazowe stwierdzenie, że opis czy tez cecha opisanego produktu, może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca także jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ (załącznikach do SWZ).
2.3 Na Wykonawcy spoczywa ciężar udowodnienia zastosowania rozwiązań równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami. Przy doborze materiałów, urządzeń, sprzętu równoważnych Wykonawca zobligowany jest zapewnić osiągnięcie wskaźników określonych w SWZ (załącznikach do SWZ, w szczególności w Opisie Przedmiotu Zamówienia – Załącznik Nr 1 a także celem zapewnienia porównywalności ofert produkty równoważne muszą być w cenie porównywalnej do produktu wskazanego.
2.4 Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
90513700 – 3 - Usługi transportu osadów
90513600 – 2 - Usługi usuwania osadów
90513800 – 4 – Usługi obróbki osadów
90513900 – 5 – Usługi likwidacji osadów
90500000 – 2 – Usługi związane z odpadami



2.5 Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik Nr 2 do SWZ.
2.6 Zgodnie z art. 95 ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465).
2.7 Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczy wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90513700-3 - Usługi transportu osadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90513600-2 - Usługi usuwania osadów

90513800-4 - Usługi obróbki osadów

90513900-5 - Usługi likwidacji osadów

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia w terminie wpłynęły pytania na które
Zamawiający nie udzielił odpowiedzi.
Zamawiający jest bowiem zobowiązany z mocy ustawy do udzielenia wyjaśnień do treści SWZ, jeżeli
wnioski o udzielenie owych wyjaśnień wpłynęły w terminie określonym w ustawie. Brak udzielenia
jakiejkolwiek odpowiedzi na zadane pytanie przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wniosek
wpłynął w terminie, jest naruszeniem przepisów ustawy, a tym samym stanowi wadę postępowania.
Z uwagi na fakt, iż niemożliwym jest wyjaśnienie treści SWZ po upływie terminu składania ofert, wada
polegająca na braku udzielenia odpowiedzi na zadane w terminie pytanie jest niemożliwa do
usunięcia.
Opisane okoliczności uniemożliwiają, zgodnie z treścią art. 457 ust. 1 ustawy. zawarcie nie
podlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego tj.
"1. umowa podlega unieważnieniu, jeżeli zamawiający:
1) z naruszeniem ustawy udzielił zamówienia, (…).

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.