Ogłoszenie z dnia 2024-11-26
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ochrona terenu i mienia Muzeum w Tarnowskich Górach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum w Tarnowskich Górach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000287190
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek
1.5.2.) Miejscowość: Tarnowskie Góry
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-600
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 322852607
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: muzeum@muzeumtg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumtg.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona terenu i mienia Muzeum w Tarnowskich Górach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3aaa4b78-0041-4b14-bd40-baedd0f5b812
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00616599
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3aaa4b78-0041-4b14-bd40-baedd0f5b8123.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę wyłącznie poprzez Platformę przetargową – zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej dostępnymi pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje-interaktywn_category/dla-wykonawcy.
oraz zaakceptować regulamin korzystania z Platformy przetargowej dostępny pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/.
2. Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału SWZ.
3. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane są na stronie internetowej Platformy przetargowej - pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/.
4. Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy przetargowej oraz
potwierdzenia złożenia oferty (w zależności od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania), zostały opisane w Instrukcjach użytkowników Platformy przetargowej.
5. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020r. Poz. 2415).
6. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz . U. z 2021 r. poz. 2070 z późn. zm.), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna szczegółowo opisana w rozdziale XXVI SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ochrona terenu i mienia przez Wykonawcę posiadającego, stosownie do wymogów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia, koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia.
2. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usługi ochrony fizycznej osób i mienia (zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w niniejszej SWZ, Planem Ochrony Obiektu, oraz zgodnie z przepisami prawa, w tym w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia) polegające na ochronie przed kradzieżą, zniszczeniem, lub innymi zagrożeniami obiektów Muzeum w Tarnowskich Górach, tj. obiektu zlokalizowanego przy ul. Rynek 1 i obiektu przy ul. Ratuszowej 1, oraz mienia w nich się znajdującego, jak również ochronę przed naruszeniem nietykalności cielesnej, utratą życia lub zdrowia osób w nich przebywających, a w szczególności Wykonawca zobowiązany będzie do dozorowania ochranianych obiektów i utrzymania posterunku stałego.
3. Pod pojęciem obiektu, o którym mowa powyżej należy rozumieć budynek wraz z otoczeniem.
4. Na ochronę terenu i mienia składa się: bezpośrednia jednoosobowa ochrona fizyczna na jednym posterunku stałym wykonywana:
a) w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku 8:00 – 16:00
b) sobota 10:00 – 15:00
c) niedziela 12:00 – 17:00
d) święta 10:00 – 15:00
a także w razie konieczności dłuższego otwarcia Muzeum, w ustalonych godzinach, o czym Zamawiający poinformuje Wykonawcę.
Usługi Ochrony będą realizowane w systemie jednozmianowym.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki udziału w postępowaniu.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać:
1. Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania i spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada - stosownie do wymogów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia - koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia;
3) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje przez okres co najmniej 12 miesięcy (każda usługa) co najmniej 3 usługi ochrony osób i mienia w obiektach biurowych lub w obiektach użyteczności publicznej, o wartości nie mniejszej niż 160.000 zł brutto (tj. wraz z podatkiem od towarów i usług) każda z usług).
b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi
wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do wykonywania usługi
ochrony na rzecz zamawiającego i wykaże poniższy warunek wraz z
informacją o formie zatrudnienia tych osób i stanowisku. Ze względu na
specyfikę ochranianych obiektów, wszystkie osoby skierowane przez
Wykonawcę do realizacji umowy będą posiadały aktualne zaświadczenie
o niekaralności i aktualne badania lekarskie i nie będą posiadały
ograniczeń psychofizycznych stwierdzonych grupą inwalidzką
uniemożliwiającą lub utrudniającą wykonanie przedmiotu zamówienia.
Wykonawca musi dysponować lub będzie dysponował minimum
2 osobami do realizacji zamówienia w zakresie bezpośredniej ochrony
fizycznej oraz 1 koordynatorem i grupą interwencyjną składającą się co
najmniej z 2 osób.
Pracownicy skierowani przez Wykonawcę do realizacji zamówienia muszą wykazywać się doświadczeniem minimum półrocznym w zakresie realizacji usług ochrony.
c) Wymagania techniczne - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz urządzeń monitorujących w obiektach oraz wyposażenia obiektu Rynek 1 w niezbędne środki techniczne wspomagające ochronę fizyczną.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
2) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 4 oraz art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. a, b i pkt 3 Ustawy Pzp sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
Szczegóły w rozdziale VIII SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Szczegółowo opisany w rozdziale VIII SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Omówione w rozdziale XXIII SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-04 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-04 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-02
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach Zespołu Szkół Gastronomiczno - Hotelarskich w Tarnowskich Górach
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach w 2025 roku
- Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych: Część A - mięso, konserwy i przetwory z mięsa; Część B - drób i podroby drobiowe.
- Ochrona terenu i mienia Muzeum w Tarnowskich Górach
- Świadczenie usługi cateringowej dla Centrum Aktywności Seniorów w okresie I-XII 2025
- Świadczenie usługi cateringowej do Schroniska dla Bezdomnych w Tarnowskich Górach w okresie I-XII 2025
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób, budynku i mienia oraz przewozu akt dla Sądu Rejonowego w Kędzierzynie-Koźlu na 2025r.
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w budynku Urzędu Miasta Oleśnicy
- Usługa ochrony i dozorowania budynku oraz terenu Domu Pomocy Społecznej "Syrena" polegającej na ochronie osób i mienia.
- Zapewnienie usług ochrony obiektu Pawilon Wyspiańskiego przy pl. Wszystkich Świętych 2 w Krakowie w terminie od 3 stycznia 2025 roku do 31 marca 2025 roku
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia na terenie MOSiR w Radzionkowie
- Usługa fizycznej ochrony osób i mienia w Warszawskim Ośrodku Interwencji Kryzysowej realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.