eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³ock¦wiadczenie us³ug przewozu i przechowywania zw³ok i szcz±tków ludzkich na obszarze dzia³ania prokuratur okrêgu p³ockiego i poza ich obszarem



Og³oszenie z dnia 2024-11-26

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug przewozu i przechowywania zw³ok i szcz±tków ludzkich na obszarze dzia³ania prokuratur okrêgu p³ockiego i poza ich obszarem

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: PROKURATURA OKRÊGOWA W P£OCKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000569639

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Obroñców Warszawy 8

1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ock

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-404

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki

1.5.7.) Numer telefonu: +48242674571

1.5.8.) Numer faksu: +48242674583

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: budzet.poplo@prokuratura.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gov.pl/web/po-plock/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ kontroli pañstwowej i ochrony prawa oraz s±d i trybuna³

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Porz±dek i bezpieczeñstwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug przewozu i przechowywania zw³ok i szcz±tków ludzkich na obszarze dzia³ania prokuratur okrêgu p³ockiego i poza ich obszarem

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-77e9eaf3-72e5-4c0e-a36b-ea5f2887c441

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00616746

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00262126/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 ¦wiadczenie us³ug przewozu zw³ok i szcz±tków ludzkich na obszarze dzia³ania prokuratur okrêgu p³ockiego i poza ich obszarem

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-77e9eaf3-72e5-4c0e-a36b-ea5f2887c441

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl .
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za
po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia (dotyczy w szczególno¶ci SWZ lub OPiW) wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu: 22 458-77-99 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: budzet.poplo@prokuratura.gov.pl (nie dotyczy sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z zapisami w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 3029-7.261.10.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 589400,00 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 8

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug przewozu i przechowywania zw³ok i szcz±tków ludzkich z miejsca zdarzenia lub ujawnienia zw³ok do miejsca wskazanego przez prokuratora na obszarze dzia³ania danej Prokuratury Rejonowej oraz z miejsca wskazanego przez prokuratora do specjalistycznych instytucji medycyny s±dowej poza obszar dzia³ania danej Prokuratury Rejonowej, po otrzymaniu zlecenia w formie telefonicznej (ustnej) lub pisemnej przes³anej faksem b±d¼ na adres poczty elektronicznej.
2) Przedmiot zamówienia w zakresie Czê¶ci nr 1 – dotyczy obszaru dzia³ania Prokuratury Rejonowej w Ciechanowie i obejmuje miasto Ciechanów oraz gminy: Ciechanów, Glinojeck, Go³ymin-O¶rodek, Grudusk, Ojrzeñ, Opinogóra Górna, Regimin i Soñsk.
3) Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 6 do SWZ.

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 37500,00 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60130000-8 - Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

98370000-7 - Us³ugi pogrzebowe i podobne

33940000-1 - Sprzêt i artyku³y do transportu i przechowywania zw³ok

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami w Specyfikacji Warunków Zamówienia

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug przewozu i przechowywania zw³ok i szcz±tków ludzkich z miejsca zdarzenia lub ujawnienia zw³ok do miejsca wskazanego przez prokuratora na obszarze dzia³ania danej Prokuratury Rejonowej oraz z miejsca wskazanego przez prokuratora do specjalistycznych instytucji medycyny s±dowej poza obszar dzia³ania danej Prokuratury Rejonowej, po otrzymaniu zlecenia w formie telefonicznej (ustnej) lub pisemnej przes³anej faksem b±d¼ na adres poczty elektronicznej.
2) Przedmiot zamówienia w zakresie Czê¶ci nr 2 – dotyczy obszaru dzia³ania Prokuratury Rejonowej w Gostyninie i obejmuje miasto Gostynin oraz gminy: G±bin, Gostynin, £±ck, Nowy Duninów, Pacyna, Sanniki, S³ubice i Szczawin Ko¶cielny.
3) Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 6 do SWZ.

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 47700,00 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60130000-8 - Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

98370000-7 - Us³ugi pogrzebowe i podobne

33940000-1 - Sprzêt i artyku³y do transportu i przechowywania zw³ok

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami w Specyfikacji Warunków Zamówienia

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug przewozu i przechowywania zw³ok i szcz±tków ludzkich z miejsca zdarzenia lub ujawnienia zw³ok do miejsca wskazanego przez prokuratora na obszarze dzia³ania danej Prokuratury Rejonowej oraz z miejsca wskazanego przez prokuratora do specjalistycznych instytucji medycyny s±dowej poza obszar dzia³ania danej Prokuratury Rejonowej, po otrzymaniu zlecenia w formie telefonicznej (ustnej) lub pisemnej przes³anej faksem b±d¼ na adres poczty elektronicznej.
2) Przedmiot zamówienia w zakresie Czê¶ci nr 3 – dotyczy obszaru dzia³ania Prokuratury Rejonowej w M³awie i obejmujemiasto M³awa oraz gminy: Bie¿uñ, Dzierzgowo, Kuczbork-Osada, Lipowiec Ko¶cielny, Lubowidz, Lutocin, Radzanów, Siemi±tkowo, Strzegowo, Stupsk, Szreñsk, Szyd³owo, Wieczfnia Ko¶cielna, Wi¶niewo i ¯uromin.
3) Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 6 do SWZ.

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 85500,00 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60130000-8 - Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

98370000-7 - Us³ugi pogrzebowe i podobne

33940000-1 - Sprzêt i artyku³y do transportu i przechowywania zw³ok

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami w Specyfikacji Warunków Zamówienia

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas rekacji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug przewozu i przechowywania zw³ok i szcz±tków ludzkich z miejsca zdarzenia lub ujawnienia zw³ok do miejsca wskazanego przez prokuratora na obszarze dzia³ania danej Prokuratury Rejonowej oraz z miejsca wskazanego przez prokuratora do specjalistycznych instytucji medycyny s±dowej poza obszar dzia³ania danej Prokuratury Rejonowej, po otrzymaniu zlecenia w formie telefonicznej (ustnej) lub pisemnej przes³anej faksem b±d¼ na adres poczty elektronicznej.
2) Przedmiot zamówienia w zakresie Czê¶ci nr 4 – dotyczy obszaru dzia³ania Prokuratury Rejonowej w P³ocku i obejmuje miasto P³ock oraz gminy: Bielsk, Bodzanów, Brudzeñ Du¿y, Bulkowo, Ma³a Wie¶, Radzanowo, S³upno, Stara Bia³a, Staro¼reby i Wyszogród.
3) Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 6 do SWZ.

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 27100,00 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60130000-8 - Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

98370000-7 - Us³ugi pogrzebowe i podobne

33940000-1 - Sprzêt i artyku³y do transportu i przechowywania zw³ok

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami w Specyfikacji Warunków Zamówienia

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug przewozu i przechowywania zw³ok i szcz±tków ludzkich z miejsca zdarzenia lub ujawnienia zw³ok do miejsca wskazanego przez prokuratora na obszarze dzia³ania danej Prokuratury Rejonowej oraz z miejsca wskazanego przez prokuratora do specjalistycznych instytucji medycyny s±dowej poza obszar dzia³ania danej Prokuratury Rejonowej, po otrzymaniu zlecenia w formie telefonicznej (ustnej) lub pisemnej przes³anej faksem b±d¼ na adres poczty elektronicznej.
2) Przedmiot zamówienia w zakresie Czê¶ci nr 5 – dotyczy obszaru dzia³ania Prokuratury Rejonowej w P³oñsku i obejmuje miasto P³oñsk i Raci±¿ oraz gminy: Baboszewo, Czerwiñsk nad Wis³±, Dzierz±¿nia, Joniec, Naruszewo, Nowe Miasto, P³oñsk, Raci±¿, Sochocin i Za³uski.
3) Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 6 do SWZ.

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 210300,00 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60130000-8 - Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

98370000-7 - Us³ugi pogrzebowe i podobne

33940000-1 - Sprzêt i artyku³y do transportu i przechowywania zw³ok

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami w Specyfikacji Warunków Zamówienia

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug przewozu i przechowywania zw³ok i szcz±tków ludzkich z miejsca zdarzenia lub ujawnienia zw³ok do miejsca wskazanego przez prokuratora na obszarze dzia³ania danej Prokuratury Rejonowej oraz z miejsca wskazanego przez prokuratora do specjalistycznych instytucji medycyny s±dowej poza obszar dzia³ania danej Prokuratury Rejonowej, po otrzymaniu zlecenia w formie telefonicznej (ustnej) lub pisemnej przes³anej faksem b±d¼ na adres poczty elektronicznej.
2) Przedmiot zamówienia w zakresie Czê¶ci nr 6 – dotyczy obszaru dzia³ania Prokuratury Rejonowej w Sierpcu i obejmuje miasto Sierpc oraz gminy: Drobin, Gozdowo, Mochowo, Ro¶ciszewo, Sierpc, Szczutowo i Zawidz.
3) Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 6 do SWZ.

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 30300,00 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60130000-8 - Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

98370000-7 - Us³ugi pogrzebowe i podobne

33940000-1 - Sprzêt i artyku³y do transportu i przechowywania zw³ok

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami w Specyfikacji Warunków Zamówienia

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug przewozu i przechowywania zw³ok i szcz±tków ludzkich z miejsca zdarzenia lub ujawnienia zw³ok do miejsca wskazanego przez prokuratora na obszarze dzia³ania danej Prokuratury Rejonowej oraz z miejsca wskazanego przez prokuratora do specjalistycznych instytucji medycyny s±dowej poza obszar dzia³ania danej Prokuratury Rejonowej, po otrzymaniu zlecenia w formie telefonicznej (ustnej) lub pisemnej przes³anej faksem b±d¼ na adres poczty elektronicznej.
2) Przedmiot zamówienia w zakresie Czê¶ci nr 7 – dotyczy obszaru dzia³ania Prokuratury Rejonowej w Sochaczewie i obejmuje miasto Sochaczew oraz gminy: Brochów, I³ów, M³odzieszyn, Nowa Sucha, Rybno, Sochaczew i Teresin.
3) Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 6 do SWZ.

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 32400,00 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60130000-8 - Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

98370000-7 - Us³ugi pogrzebowe i podobne

33940000-1 - Sprzêt i artyku³y do transportu i przechowywania zw³ok

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami w Specyfikacji Warunków Zamówienia

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug przewozu i przechowywania zw³ok i szcz±tków ludzkich z miejsca zdarzenia lub ujawnienia zw³ok do miejsca wskazanego przez prokuratora na obszarze dzia³ania danej Prokuratury Rejonowej oraz z miejsca wskazanego przez prokuratora do specjalistycznych instytucji medycyny s±dowej poza obszar dzia³ania danej Prokuratury Rejonowej, po otrzymaniu zlecenia w formie telefonicznej (ustnej) lub pisemnej przes³anej faksem b±d¼ na adres poczty elektronicznej.
2) Przedmiot zamówienia w zakresie Czê¶ci nr 8 – dotyczy obszaru dzia³ania Prokuratury Rejonowej w ¯yrardowie i obejmuje miasto ¯yrardów oraz gminy: Baranów, Jaktorów, Mszczonów, Puszcza Mariañska, Radziejowice, Wiskitki i ¯abi± Wolê.
3) Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 6 do SWZ.

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 118600,00 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33940000-1 - Sprzêt i artyku³y do transportu i przechowywania zw³ok

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

98370000-7 - Us³ugi pogrzebowe i podobne

33940000-1 - Sprzêt i artyku³y do transportu i przechowywania zw³ok

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej;
Wymagane jest spe³nienie minimalnych warunków dotycz±cych do¶wiadczenia oraz potencja³u technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia, umo¿liwiaj±ce realizacjê zamówienia na odpowiednim poziomie jako¶ci;
a) Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej dwoma ¶rodkami transportu drogowego przeznaczonymi do transportu zw³ok i szcz±tków ludzkich spe³niaj±cych wymagania techniczne i sanitarne zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Zdrowia z dnia 27 grudnia 2007 roku w sprawie wydawania pozwoleñ i za¶wiadczeñ na przewóz zw³ok i szcz±tków ludzkich (Dz. U. z 2007 r. Nr 249, poz. 1866).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;
W przypadku oferty wspólnej ww. odpis lub informacjê sk³ada ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Wykazu narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami – celem wykazania spe³nienia warunku opisanego w Dziale V ust. 2 pkt. 4 lit. a) SWZ (wzór druku stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ).

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) Formularze Cenowe – w zakresie wybranych przez Wykonawcê czê¶ci zamówienia – od Czê¶ci nr 1 do Czê¶ci nr 8.
2) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na podstawie art. 118 ustawy Pzp.
3) Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik. Pe³nomocnictwo musi byæ z³o¿one w takiej samej formie jak oferta, tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej przez osobê uprawnion± podpisem zaufanym lub osobistym.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy zamierzaj±cy wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spó³ka cywilna) zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postêpowaniu albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo nale¿y z³o¿yæ w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za po¶rednictwem Platformy. Pe³nomocnictwo musi wskazywaæ w szczególno¶ci: postêpowanie o zamówienie publiczne,
którego dotyczy, Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pe³nomocnika, zakres jego umocowania. Pe³nomocnictwo musi byæ podpisane w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub
ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej Wykonawcy.
2) Ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie sk³ada elektronicznie odrêbne o¶wiadczenie, wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ. Dokumenty te maj± potwierdzaæ spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego zobowi±zani s± do do³±czenia do oferty o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego bêdzie wynikaæ, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
5) Je¿eli oferta wspólna z³o¿ona przez dwóch lub wiêcej Wykonawców zostanie wy³oniona w prowadzonym postêpowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy Zamawiaj±cy za¿±da w wyznaczonym terminie z³o¿enia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców, podpisanej przez wszystkich Wykonawców, przy czym termin, na jaki zosta³a zawarta nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin realizacji zamówienia. Umowa taka winna okre¶laæ strony umowy, cel dzia³ania, sposób wspó³dzia³ania, solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszelkie zmiany lub uzupe³nienia w tre¶ci umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie dwustronnie podpisanego aneksu do umowy. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: terminu realizacji umowy, zmiany miejsca us³ugi, zasad realizacji umowy, warunków p³atno¶ci oraz okre¶la nastêpuj±ce warunki takiej zmiany: zmiana wymaga wniosku w formie pisemnej zawieraj±cego uzasadnienie, za porozumieniem Stron w stosowanym aneksie, zmiany korzystne dla Zamawiaj±cego.
Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ dokonania zmian Umowy w zakresie:
1) zmian wynikaj±cych z przepisów ustawy Prawo zamówieñ publicznych;
2) zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug (Ustawa z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i us³ug);
3) zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracê;
4) gdy konieczno¶æ wprowadzenia zmiany wynika z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w og³oszeniu o zamówieniu lub specyfikacji warunków zamówienia.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-04 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Za po¶rednictwem platformy pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-04 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.