Ogłoszenie z dnia 2024-11-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00546218/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonerów) do urządzeń wielofunkcyjnych Kyocera-Mita ECOSYS M3540dn w ilości 4800 sztuk
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Centrum Informatyki w Opolu
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Informatyki w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600252
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Firmowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-594
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 77 45-11-350
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.ci@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zus1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonerów) do urządzeń wielofunkcyjnych Kyocera-Mita ECOSYS M3540dn w ilości 4800 sztuk2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b7a5dd8-d3f7-4ddc-a65b-5678342bf420
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00616750
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00464158/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonerów) do urządzeń wielofunkcyjnych Kyocera - Mita ECOSYS M3540dn w ilości 4800 sztuk
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00546218
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 58000.271.8.2024-ZAP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 391024,39 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonerów) do urządzeń wielofunkcyjnych Kyocera-Mita ECOSYS M3540dn w ilości 4800 sztuk wraz z pojemnikami na zużyty toner. Dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonerów) będzie realizowana dla 42 Oddziałów Zakładu. Zamawiający dopuszcza złożenie materiałów eksploatacyjnych równoważnych, pochodzących od jednego producenta przez co należy rozumieć materiały:
- fabrycznie nowe, pochodzące z bieżącej produkcji,
- wolne od wad technicznych i prawnych, dopuszczone do obrotu, spełniające warunki gwarancyjne,
- niebędące produktem regenerowanym tj. zawierającym jakiekolwiek elementy regenerowane lub refabrykowane,
- nie noszące śladów użytkowania,
- zapakowane w oryginalne opakowania producenta, posiadające na opakowaniu zewnętrznym informacje pozwalające na identyfikację produktu, zawierające opis mówiący o tym, do którego urządzenia są dedykowane,
- posiadające nie gorsze parametry eksploatacyjne (m.in. równomierność pokrycia, rozdzielczość druku, wydajność, niezawodność) niż wyprodukowane przez producenta urządzeń materiały eksploatacyjne,
- posiadające wydajność co najmniej takie jak materiały eksploatacyjne oryginalne zalecane przez producenta urządzenia;
- rozpoznawalny przez drukarkę i nie wywołujący pojawiania się negatywnych komunikatów na wyświetlaczu urządzenia ani na stronach testowych,kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, tj. nie powodujące ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz zapewniają pełną kompatybilność z oprogramowaniem drukarki, informowanie o liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia tonera,
- nie naruszające w żaden sposób praw patentowych ani innej własności intelektualnej.
Pojemniki na zużyty toner Wykonawca zobowiązany jest do dostarczyć w takich samych ilościach jak ilość tonerów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142286,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 472320,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142286,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZUMAR Zbigniew Grzywiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5791862277
7.3.3) Ulica: Pinokia 8
7.3.4) Miejscowość: Tczew
7.3.5) Kod pocztowy: 83-110
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142286,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Część IV: Wykonanie monitoringu stanu ochrony susła moręgowanego (kod gatunku 1335) w obszarze Natura 2000 Kamień Śląski PLH160003 - II termin
- D/33/2025 Zakup licencji na oprogramowanie do analizy jakościowej, umożliwiające współpracę w chmurze i stacjonarną analizę danych jakościowych
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
- Usługa sukcesywnego odbioru i zagospodarowania odpadów [U/1/TP/2025]
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu kompetencji twardych w podziale na 4 części
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie serwisu i napraw samochodów służbowych GDDKiA Oddział w Opolu w okresie 24 miesięcy
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa tuszy, tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Uniwersytetu Morskiego w Gdyni w roku 2025/2026
- Doposażenie dla zawodu TPS oraz MPS w ramach realizacji projektu pn.: "Z kwalifikacjami w przyszłość".
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukujących i kopiujących.
- Dostawa sukcesywna tonerów, tuszy i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek wykorzystywanych w Podkarpackim Urzędzie Wojewódzkim w Rzeszowie w tym w Delegaturach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.