eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opolezakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonerów) do urządzeń wielofunkcyjnych Kyocera-Mita ECOSYS M3540dn w ilości 4800 sztuk



Ogłoszenie z dnia 2024-11-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonerów) do urządzeń wielofunkcyjnych Kyocera-Mita ECOSYS M3540dn w ilości 4800 sztuk

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Centrum Informatyki w Opolu

1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Informatyki w Opolu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600252

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Firmowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-594

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 77 45-11-350

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.ci@zus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/zus

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Ubezpieczenia społeczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonerów) do urządzeń wielofunkcyjnych Kyocera-Mita ECOSYS M3540dn w ilości 4800 sztuk

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b7a5dd8-d3f7-4ddc-a65b-5678342bf420

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00616750

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00464158/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonerów) do urządzeń wielofunkcyjnych Kyocera - Mita ECOSYS M3540dn w ilości 4800 sztuk

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00546218

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 58000.271.8.2024-ZAP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 391024,39 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonerów) do urządzeń wielofunkcyjnych Kyocera-Mita ECOSYS M3540dn w ilości 4800 sztuk wraz z pojemnikami na zużyty toner. Dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonerów) będzie realizowana dla 42 Oddziałów Zakładu. Zamawiający dopuszcza złożenie materiałów eksploatacyjnych równoważnych, pochodzących od jednego producenta przez co należy rozumieć materiały:
- fabrycznie nowe, pochodzące z bieżącej produkcji,
- wolne od wad technicznych i prawnych, dopuszczone do obrotu, spełniające warunki gwarancyjne,
- niebędące produktem regenerowanym tj. zawierającym jakiekolwiek elementy regenerowane lub refabrykowane,
- nie noszące śladów użytkowania,
- zapakowane w oryginalne opakowania producenta, posiadające na opakowaniu zewnętrznym informacje pozwalające na identyfikację produktu, zawierające opis mówiący o tym, do którego urządzenia są dedykowane,
- posiadające nie gorsze parametry eksploatacyjne (m.in. równomierność pokrycia, rozdzielczość druku, wydajność, niezawodność) niż wyprodukowane przez producenta urządzeń materiały eksploatacyjne,
- posiadające wydajność co najmniej takie jak materiały eksploatacyjne oryginalne zalecane przez producenta urządzenia;
- rozpoznawalny przez drukarkę i nie wywołujący pojawiania się negatywnych komunikatów na wyświetlaczu urządzenia ani na stronach testowych,kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, tj. nie powodujące ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz zapewniają pełną kompatybilność z oprogramowaniem drukarki, informowanie o liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia tonera,
- nie naruszające w żaden sposób praw patentowych ani innej własności intelektualnej.
Pojemniki na zużyty toner Wykonawca zobowiązany jest do dostarczyć w takich samych ilościach jak ilość tonerów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142286,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 472320,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142286,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZUMAR Zbigniew Grzywiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5791862277

7.3.3) Ulica: Pinokia 8

7.3.4) Miejscowość: Tczew

7.3.5) Kod pocztowy: 83-110

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142286,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.