Ogłoszenie z dnia 2024-11-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00530729/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-04
- 2024/BZP 00538608/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
4WOG-1200.2712.91.2024 Dostawa produktów głęboko mrożonych oraz produktów garmażeryjnych chłodzonych w podziale na 4 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240763798
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Generała Władysława Andersa 47
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-121
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 4wog.kancelaria@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/4wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Wojskowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
4WOG-1200.2712.91.2024 Dostawa produktów głęboko mrożonych oraz produktów garmażeryjnych chłodzonych w podziale na 4 części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3c6d225-8a01-438d-8e51-c4a38dcc3707
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00616814
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054582/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.22 Dostawa produktów głęboko mrożonych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00530729
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4WOG-1200.2712.91.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 637860,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa polegająca na dostawie produktów głęboko mrożonych oraz produktów garmażeryjnych chłodzonych w podziale na 4 części.Część 1
Dostawa produktów głęboko mrożonych – ul. Andersa 47, 44-121 Gliwice
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz ofertowy,
Załącznik nr 2 do SWZ – Oświadczenie Wykonawcy w zakresie brak podstaw
wykluczenia, spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zgodne z art.
117 ust. 4,
Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy,
Załącznik nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla części 1-2 oraz 3-4
Załącznik nr 5 do SWZ – Formularze cenowe dla części 1-4,
4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15894300-4 - Dania gotowe
4.5.5.) Wartość części: 256095,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa polegająca na dostawie produktów głęboko mrożonych oraz produktów garmażeryjnych chłodzonych w podziale na 4 części.Część 2
Dostawa produktów głęboko mrożonych – ul. Bardowskiego 3, 43-300 Bielsko-Biała
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz ofertowy,
Załącznik nr 2 do SWZ – Oświadczenie Wykonawcy w zakresie brak podstaw
wykluczenia, spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zgodne z art.
117 ust. 4,
Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy,
Załącznik nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla części 1-2 oraz 3-4
Załącznik nr 5 do SWZ – Formularze cenowe dla części 1-4,
4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15894300-4 - Dania gotowe
4.5.5.) Wartość części: 123753,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa polegająca na dostawie produktów głęboko mrożonych oraz produktów garmażeryjnych chłodzonych w podziale na 4 części.Część 3
Dostawa produktów garmażeryjnych chłodzonych – ul. Andersa 47, 44-121 Gliwice
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz ofertowy,
Załącznik nr 2 do SWZ – Oświadczenie Wykonawcy w zakresie brak podstaw
wykluczenia, spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zgodne z art.
117 ust. 4,
Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy,
Załącznik nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla części 1-2 oraz 3-4
Załącznik nr 5 do SWZ – Formularze cenowe dla części 1-4,
4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15894300-4 - Dania gotowe
4.5.5.) Wartość części: 97230,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa polegająca na dostawie produktów głęboko mrożonych oraz produktów garmażeryjnych chłodzonych w podziale na 4 części.Część 4
Dostawa produktów garmażeryjnych chłodzonych – ul. Bardowskiego 3, 43-300 Bielsko-Biała
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz ofertowy,
Załącznik nr 2 do SWZ – Oświadczenie Wykonawcy w zakresie brak podstaw
wykluczenia, spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zgodne z art.
117 ust. 4,
Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy,
Załącznik nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla części 1-2 oraz 3-4
Załącznik nr 5 do SWZ – Formularze cenowe dla części 1-4,
4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15894300-4 - Dania gotowe
4.5.5.) Wartość części: 47722,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117432,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155264,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117432,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Trans-mer sp. jawna A. i S. Kaczmarek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7321762823
7.3.4) Miejscowość: Glinnik
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"TRANS-MER" SPÓŁKA JAWNA A. I S. KACZMAREK
jakie przetargi wygrała firma
"TRANS-MER" SPÓŁKA JAWNA A. I S. KACZMAREK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 234864,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56589,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73423,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56589,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcji Spożywczej AMBI M. Karkut i Wspólnicy sp. jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6262786341
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY PRODUKCJI SPOŻYWCZEJ AMBI, M.KARKUT I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113179,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75142,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75142,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75142,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FROSTELLA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8681989481
7.3.4) Miejscowość: Żegocina
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150284,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36766,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36766,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36766,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FROSTELLA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8681989481
7.3.4) Miejscowość: Żegocina
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73533,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Dostawa gogli do wirtualnej rzeczywistości VR. Znak sprawy: DZPZ.282.99.2024.MK
- ZP/G/85/24 Dostawa dwóch rodzajów drutu: 1. Drut AgNi10 średnica 4,0mm+/-0,04; (stan miękki) ilość 15kg (+/-10%) 2. Drut AgSnO10 średnica 1,80mm+/-0,04; (stan twardy) ilość 24kg (+/-10%) (ID 1024170)
- Usługa kruszenia, separacji magnetycznej i przesiania heterogenicznych pozostałości z produkcji stopów ołowiu
- Całodobowe świadczenia zdrowotne dla pacjentów Izby Wytrzeźwień w Gliwicach w 2025 roku.(1)
- Usługa w zakresie wywozu i zagospodarowania odpadów stałych z obiektów Politechniki Śląskiej na terenie Gliwic, Zabrza i Katowic. Znak sprawy: DZPZ.283.59.2024.TB
- Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego przebudowy przepustu drogowego w ciągu drogi powiatowej Nr 2913S w miejscowości Paczyna
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 3 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- "Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej i szkolnego schroniska młodzieżowego przy Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Nowinach w roku 2025"
- Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Czachowie w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Zespołu Szkół w Postoliskach na 2025 rok ( 7 części )
- Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Czachowie w 2025 r.
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 5 w Polkowicach na rok 2025
więcej: Dania gotowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.