Ogłoszenie z dnia 2024-11-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00582707/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa wody mineralnej w szklanych butelkach o pojemności 0,33l”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Górnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa wody mineralnej w szklanych butelkach o pojemności 0,33l”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c5e6052-611c-4664-9472-7ae2149684ad
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00616843
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00582707
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KSW/2024/EZM/117
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 282750,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia.
1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wody mineralnej w szklanych butelkach o pojemności 0,33l, zwanej dalej „przedmiotem zamówienia”, w maksymalnej liczbie 325 000 sztuk.
1.2. Przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymagania:
1) naturalna woda mineralna wysoko zmineralizowana, ogólna zawartość rozpuszczonych składników mineralnych - nie mniej niż 1700 mg/l,
2) nasycenie CO2: niskonasycona, średnionasycona, wysokonasycona,
3) opakowanie jednostkowe: butelka zwrotna - szkło białe o poj. 0,33l, butelka z nieuszkodzoną etykietą pozwalającą na identyfikację produktu,
4) opakowanie zbiorcze: plastikowy transporter o pojemności 24 sztuk butelek,
5) zamkniecie butelki: typu Cpx (kapsel z zawleczką).
1.3. Dostarczany przedmiot zamówienia winien posiadać wszelkie wymagane przepisami prawa certyfikaty, atesty oraz badania laboratoryjne, potwierdzające przydatność do spożycia.
1.4. Termin przydatności do spożycia nie może być krótszy niż 90 dni od daty dostarczenia poszczególnej partii przedmiotu umowy do Zamawiającego.
2. Warunki dostawy.
2.1. Wykonawca na zlecenia Zamawiającego zobowiązuje się sprzedawać i dostarczać elementy przedmiotu zamówienia sukcesywnie w okresie trwania umowy, partiami (maksymalnie w 72 partiach), w terminie do 5 dni roboczych od daty złożenia zlecenia przez Zamawiającego.
2.2. Ilość i rodzaj elementów przedmiotu zamówienia (dotyczy stopnia nasycenia CO2), jaka będzie sprzedawana i dostarczona w jednej partii, zależy od potrzeb Zamawiającego i będzie określana w zleceniu, o którym mowa w pkt 2.1. Zamawiający określa, że liczba butelek w jednorazowej dostawie może wynosić maksymalnie 6720 sztuk, natomiast minimalnie 2880 sztuk.
2.3. Zamawiający będzie składać zlecenia Wykonawcy pocztą elektroniczną.
2.4. O przygotowaniu zleconej dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego telefonicznie lub pocztą elektroniczną, nie później niż na jeden dzień roboczy przed terminem dostarczenia.
2.5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania elementów przedmiotów zamówienia na swój koszt i we własnym zakresie.
2.6. W ramach dostawy Wykonawca na swój koszt odbierze z siedziby Zamawiającego (magazyn główny Kopalni Soli „Wieliczka” S.A., 32–020 Wieliczka, Park Kingi 1) butelki zwrotne w transporterach (po 24 szt, butelek każdy).
2.7. Miejsce dostawy – magazyn główny Kopalni Soli „Wieliczka” S.A., 32–020 Wieliczka, Park Kingi 1. Godziny dostawy ustala się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 13:00.
2.8. Wraz z jednostkowymi dostawami przedmiotu zamówienia Wykonawca powinien dostarczyć dowód wydania wyrobu na zewnątrz (WZ) lub fakturę VAT.
Szczegółowe informacje dotyczące zasad realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do specyfikacji.
Wszystkie dokumenty dotyczące przedmiotowego zamówienia zostały udostępnione do pobrania na platformie Zamawiającego pod adresem https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl
4.5.3.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 315802,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 315802,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 315802,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FAMILIA spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6811068118
7.3.4) Miejscowość: Myślenice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-400
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 315802,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- Świadczenie usług cateringowych dla dzieci z oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej nr 6 w Wieliczce do dnia 31.12.2025 r.
- Zakup oleju napędowego i benzyny bezołowiowej na potrzeby Gminy Wieliczka w roku 2025
- "Dostawa oraz montaż mebli do pomieszczeń biurowych, magazynowych i socjalnych w budynku administracyjnym Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka"
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Starostwa Powiatowego w Wieliczce w 2025 roku
- "Dostawa oraz montaż mebli do pomieszczeń magazynowych w budynku administracyjnym Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2025
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 4 im. ks. Kazimierza Aleksandra Hamerszmita w Suwałkach w 2025 roku
- Zaopatrzenie w artykuły spożywcze stołówki szkolnej w Publicznej Szkole Podstawowej im. K. Damrota w Lubecku
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu w 2025 r. 9 części
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach - 2025
- Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do stołówki internatu Zespołu Szkół Nr 4 im. Ziemi Podlaskiej w Bielsku Podlaskim
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola Nr 8 w Piekarach Śląskich na rok 2025.
więcej: Wody mineralne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.