Ogłoszenie z dnia 2024-11-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00546853/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-15
- 2024/BZP 00558599/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Strzeleckiego oraz jednostek organizacyjnych w latach 2025 -2027”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT STRZELECKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Organizacyjny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412651
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jordanowska 2
1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Opolskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-100
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77/4401755
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatstrzelecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatstrzelecki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9948511.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Strzeleckiego oraz jednostek organizacyjnych w latach 2025 -2027”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-861196c9-eae8-446f-b44c-d2ea1005f9c6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00617165
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00034950/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Strzeleckiego oraz jego jednostek organizacyjnych w latach 2025-2027
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00546853
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.272.24.2024.KSZCH/IG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 308984,62 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bankowej obsługi budżetu Powiatu Strzeleckiego w okresie 01.01.2025 r. ÷ 31.12.2027 r. obejmującej:
1. Otwarcie, prowadzenie i zamykanie rachunków bankowych w zależności od potrzeb Zamawiającego:
a) rachunku bieżącego budżetu Powiatu Strzeleckiego,
b) rachunków bankowych jednostki Starostwo Powiatowe w Strzelcach Opolskich,
c ) rachunków bankowych nw. jednostek organizacyjnych Powiatu Strzeleckiego:
o Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Władysława Broniewskiego w Strzelcach Opolskich,
o Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Opolskich,
o Dom Pomocy Społecznej w Strzelcach Opolskich z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy,
o Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Strzelcach Opolskich,
o Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Strzelcach Opolskich,
o Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelcach Opolskich,
o Zespół Szkół Specjalnych przy DPS w Kadłubie,
o Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Zawadzkiem,
o Zespół Szkół Specjalnych przy DPS w Zawadzkiem,
o Zespół Placówek Oświatowych w Leśnicy,
o Szkolne Schronisko Młodzieżowe w Górze Świętej Anny.
2. Możliwość złożenia dyspozycji stałego otwierania lokat typu: „overnight”.
Oprocentowanie lokat typu „overnight” liczone będzie w odniesieniu do wskaźnika WIBID O/N jako średnia arytmetyczna stóp, po jakich Banki przyjmują depozyty typu „overnight” ustalona na godz. 1100 w dniu uruchomienia lokaty x współczynnik Banku.
3. Nieodpłatne zakładanie dodatkowych rachunków dla wskazanych przez Zamawiającego operacji bankowych.
4. Nieodpłatne potwierdzanie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych.
5. Realizację transakcji poprzez system bankowości elektronicznej w ramach którego posiadacz rachunku będzie miał w szczególności zapewnione;
a. aktywację i całodobowe korzystanie z systemu bankowości elektronicznej bez opłat,
b. autoryzację transakcji przez uprawnione osoby,
c. generowanie wyciągów bankowych wraz z załącznikami, drukowanie potwierdzeń przelewów,
d. możliwość konfigurowania uprawnień do rachunków i konkretnych operacji dla poszczególnych użytkowników,
e. informowanie bieżące o wszystkich istotnych sprawach związanych z systemem (np. awarie, aktualizacje, przelewy odrzucone przez Bank),
f. bezpłatne przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi systemu,
g. w sytuacjach, gdy nie będzie możliwe dokonanie przelewu elektronicznie, możliwość złożenia przelewów w formie dyspozycji pisemnej bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat, niezależnie od ilości przelewów,
h. umożliwianie upoważnionemu przez Zamawiającego pracownikowi wglądu do sald rachunków bankowych jednostek organizacyjnych Powiatu wymienionych w pkt 1.
i przekazywanie w formie pisemnej na wniosek Zamawiającego informacji dotyczących godziny wpływu środków na rachunek bankowy.
6. Terminową realizację poleceń przelewów wewnętrznych we wszystkie dni robocze.
7. Realizację poleceń przelewów do innych banków w systemie ELIXIR lub SORBNET.
8. Przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówkowych – wydawanie blankietów czeków gotówkowych.
9. Wykonywanie czynności bankowych w oddziale/placówce Wykonawcy położonej na dzień ogłoszenia o przetargu w odległości max. 1000 metrów od siedziby Zamawiającego.
W przypadku nie posiadania przez Wykonawcę na dzień ogłoszenia o przetargu oddziału/placówki położonej w odległości max 1000 metrów od siedziby Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do:
- codziennego: odbioru w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku z punktu kasowego mieszczącego się w siedzibie Zamawiającego wpływów gotówki na następujących warunkach:
• w poniedziałki w godz. od 1500 ÷1530,
• od wtorku do czwartku w godz. od 1430 ÷1500,
• w piątki w godz. od 1200 ÷1330,
- przekazywania do siedziby Zamawiającego wyciągów bankowych w następnym dniu roboczym (powyższe będzie miało zastosowanie wyłącznie w sytuacji braku możliwości wykonania wydruków z systemu bankowości internetowej)
- obsługę czeków : w przypadku braku możliwości kompensaty wpłaty z wypłatą gotówki dostarczanie gotówki do siedziby Zamawiającego.
Dane do obliczenia odległości siedziby banku Wykonawcy zostaną określone na podstawie strony internetowej www.targeo.pl parametry trasy samochodowej; krótka.
10. Postawienie (udostępnienie) Zamawiającemu środków do dyspozycji w dniu, w którym wpłynęły na jego rachunek.
11. Możliwość wygenerowania pliku JPK WB na wszystkich rachunkach bankowych Zamawiającego.
12. Otwarcie rachunków bankowych o których mowa w ppkt. 3.1 ma nastąpić w terminie umożliwiającym sprawne przekazanie środków z dotychczasowych rachunków Zamawiającego (w tym jednostek organizacyjnych) na nowe rachunki wraz z zachowaniem płynności obsługi bankowej w dniach od 31 grudnia 2024 r. do 15 stycznia 2025 r.
13. Możliwość udzielenia, w miarę potrzeb, w rachunku bieżącym budżetu Powiatu odnawialnego kredytu krótkoterminowego bez kosztów, prowizji i opłat jednorazowych do wysokości określonej w każdym roku przez Radę Powiatu w uchwale budżetowej (w budżecie Powiatu Strzeleckiego na rok 2024 jest to kwota do 4 000 000,00 zł). Zamawiający przeznaczy kredyt na pokrycie przejściowego deficytu w trakcie roku budżetowego, a jego spłata następować będzie codziennie z dochodów wpływających na ten rachunek.
Jedynym kosztem kredytu będą odsetki od faktycznie wykorzystanej jego kwoty – oprocentowane wg stawki WIBOR 1M powiększone o marżę Wykonawcy NIE WYŻSZĄ NIŻ 1%.
Szczegółowe warunki kredytu określi odrębna umowa, przy czym: zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową. Na wekslu zostanie złożona kontrasygnata skarbnika.
Oprocentowanie kredytu ustalone będzie na podstawie stawki bazowej WIBOR 1M wyliczonej jako średnia arytmetyczna z notowań miesiąca poprzedzającego miesiąc, za który naliczone są odsetki skorygowane o marżę Banku. Spłata kredytu nastąpi najpóźniej do 31 grudnia danego roku budżetowego.
14. Możliwość negocjacji stopy oprocentowania kredytu w rachunku bieżącym w każdym terminie.
15. Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego lokowania wolnych środków w innych bankach.
16. Dokonywanie kwartalnej kapitalizacji odsetek.
17. Naliczanie odsetek w walucie rachunku rozliczeniowego przyjmując, że rok liczy 365 dni, a miesiąc rzeczywistą liczbę dni.
18. System elektronicznej obsługi rachunków bankowych musi spełniać wymogi bezpieczeństwa teleinformatycznego. Bezpłatna obsługa systemu bankowości elektronicznej (serwis, oprogramowanie itp), wyznaczenie ze strony Wykonawcy osoby odpowiedzialnej za wsparcie techniczne nieodpłatne w zakresie obsługi systemu bankowości elektronicznej (również w siedzibie Zamawiającego).
19. Usługę wyzerowania wskazanych rachunków jednostek budżetowych Powiatu, polegającą na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na tych rachunkach (np. niewykorzystane środki, naliczone odsetki bankowe) na wskazany rachunek Powiatu.
PONADTO:
20. Bank nie będzie pobierał innych prowizji i opłat z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia poza wymienionymi w formularzu ofertowym.
21. Po zakończeniu trwania okresu umowy rachunki bankowe Zamawiającego będą funkcjonowały przez okres do 3 miesięcy wraz z systemem bankowości elektronicznej (m.in. możliwość generowania wydruków wyciągów bankowych, potwierdzeń przelewów oraz bieżący dostęp „do podglądu” wszystkich rachunków bankowych). Salda na rachunkach będą podlegały codziennie automatycznemu przelaniu na rachunek wskazany przez Zamawiającego. Za usługę w tym okresie bank nie będzie pobierał żadnych opłat. Po upływie tego okresu bank jest zobowiązany do zamknięcia wszystkich rachunków bankowych.
22. W przypadku przekształcenia, łączenia lub tworzenia nowych jednostek Powiatu będą one obsługiwane przez Bank na warunkach określonych w zawartej umowie. W przypadku przekształceń po stronie banku, jego następcy prawni zobowiązani są wykonywać obsługę bankową Powiatu na niezmiennych zasadach.
23. Oferta obejmuje realizację przelewów zagranicznych.
24. Umowy na obsługę bankową będą sporządzane i zawierane odrębnie z każdą jednostką organizacyjną po rozstrzygnięciu przetargu, bez jakichkolwiek dodatkowych kosztów.
Cały opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ (Część I Rozdział 5) zamieszczonej na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 342000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 342000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 342000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Leśnicy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7560005172
7.3.3) Ulica: Gogolińska 2
7.3.4) Miejscowość: Strzeece Opolskie
7.3.5) Kod pocztowy: 47-100
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 342000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2027-12-31INNE PRZETARGI Z STRZELEC OPOLSKICH
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z ociepleniem, remontem dachu, zmianą kolorystki oraz zmianą sposobu ogrzewania obiektu, znajdującego się w miejscowości Strzelce Op.przy ul. Rynek 24
- Świadczenie usług pralniczych oraz wdrożenie wraz z dzierżawą systemu zdalnej identyfikacji radiowej.
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Krakowskiej 24 w Strzelcach Opolskich.
- Przebudowa ul. Marka Prawego w Strzelcach Opolskich - etap II
- Remont budynku miesz.- wielorodzinnego wraz z ociepl. remontem dachu, zmianą kol. oraz zmianą sposobu ogrzewania obiektu, znajdującego się w miejscowości Strzelce Opolskie przy ul. Marka Prawego 8.
- Remont budynku miesz.- wielorodzinnego wraz z ociepl. remontem dachu, zmianą kol. oraz zmianą sposobu ogrzewania obiektu, znajdującego się w miejscowości Strzelce Opolskie przy ul. Marka Prawego 8.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 14.000.000,00 PLN
- Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 4 800 000,00 złotych - na sfinansowanie spłaty wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów oraz na finansowanie deficytu budżetu
- Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 1.500.000,00 zł na finansowanie deficytu budżetu Gminy Brzuze na 2024 r.
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Czerniewice oraz jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2025r do 31.12.2027r
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2 000 000,00 zł
- "Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 2 600 000,00 zł"
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.