eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaźmierzCzęściowa konserwacja tarasów i balkonów pałacu w Kaźmierzu



Ogłoszenie z dnia 2024-11-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Częściowa konserwacja tarasów i
balkonów pałacu w Kaźmierzu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kaźmierz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258313

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szamotulska 20

1.5.2.) Miejscowość: Kaźmierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-530

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nowakm@kazmierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kazmierz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kazmierz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Częściowa konserwacja tarasów i
balkonów pałacu w Kaźmierzu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8de0083b-20d3-4552-a1e9-aa32500e43fa

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00617182

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00005964/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Częściowa konserwacja tarasów i balkonów pałacu w Kaźmierzu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00488634

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NI.271.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia stanowi:

W ramach inwestycji przeprowadzone zostaną roboty konserwatorskie mające na celu zabezpieczenie i utrwalenie substancji zabytku i zahamowanie jego dalszej destrukcji. Planowane jest wykonanie częściowej konserwacji polegającej na rozbiórce istniejących zniszczonych pokryć ceramicznych, wykonanie częściowej izolacji tarasów i balkonów oraz wykonanie nowego pokrycia wraz z wymianą rynien według wskazań konserwatorskich.
Pałac w Kaźmierzu wpisany jest do rejestru zabytków pod nr 1714/A z dnia 10.04.1975r.


Wykonawca zapewni do kierowania robotami:
a)kierownika budowy do kierowania robotami budowlanymi i pracami konserwatorskimi, restauratorskimi albo samodzielnego ich wykonywania, posiadającego aktualne uprawnienia budowlane zgodnie z zakresem wykonywanych prac oraz posiadającego kwalifikacje, o których mowa w art. 37c i 37a ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (co najmniej 18 miesięcy brał udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury. Powyższy okres musi być potwierdzony stosownymi dokumentami wydanymi przez odpowiedniego konserwatora zabytków).

Zamawiający zobowiązany jest do przekazania danych wskazanych wyżej osób funkcyjnych Wielkopolskiemu Wojewódzkiemu Konserwatorowi Zabytków nie później niż w terminie 14 dni przed dniem rozpoczęcia prac.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót oraz pozostałych dokumentach załączonych do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212353-5 - Roboty budowlane w zakresie pałaców

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD BUDOWLANY TECTOBUD PUH NOŻYŃSKI MARIAN

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7871010560

7.3.3) Ulica: POZNAŃSKA 37

7.3.4) Miejscowość: Ostroróg

7.3.5) Kod pocztowy: 64-560

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-05-14

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.