Ogłoszenie z dnia 2024-11-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00484815/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-04
- 2024/BZP 00492851/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
[4WOG.1200-2712.70.2024] Zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi oraz sprzętu warsztatowego dla 4 WOG, z podziałem na 18 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240763798
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Generała Władysława Andersa 47
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-121
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 4wog.kancelaria@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/4wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Wojskowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
[4WOG.1200-2712.70.2024] Zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi oraz sprzętu warsztatowego dla 4 WOG, z podziałem na 18 części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ccd6fdd6-d78e-4b76-bb95-90be38a8c17a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00617307
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054582/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa narzędzi i elektronarzędzi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00484815
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4WOG.1200-2712.70.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 235471,05 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi oraz sprzętu warsztatowego dla 4 WOG, z podziałem na 18 części:Część nr 1 – SOI Gliwice
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
• Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy część 1-18.
• Załącznik nr 1a - Formularz cenowy – część 1-18
• Załącznik nr 2 – Oświadczenie Wykonawcy.
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy - część 1-18,
• Załącznik nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia – dla części 12, 14, 17
Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.5.) Wartość części: 5906,11 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi oraz sprzętu warsztatowego dla 4 WOG, z podziałem na 18 części:Część nr 2 – SOI Bytom
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
• Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy część 1-18.
• Załącznik nr 1a - Formularz cenowy – część 1-18
• Załącznik nr 2 – Oświadczenie Wykonawcy.
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy - część 1-18,
• Załącznik nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia – dla części 12, 14, 17.
Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.5.) Wartość części: 7575,89 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi oraz sprzętu warsztatowego dla 4 WOG, z podziałem na 18 części:Część nr 3 – SOI Tarnowskie Góry
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
• Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy część 1-18.
• Załącznik nr 1a - Formularz cenowy – część 1-18
• Załącznik nr 2 – Oświadczenie Wykonawcy.
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy - część 1-18,
• Załącznik nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia – dla części 12, 14, 17.
Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.5.) Wartość części: 4136,73 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi oraz sprzętu warsztatowego dla 4 WOG, z podziałem na 18 części:Część nr 4 – SOI Katowice
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
• Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy część 1-18.
• Załącznik nr 1a - Formularz cenowy – część 1-18
• Załącznik nr 2 – Oświadczenie Wykonawcy.
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy - część 1-18,
• Załącznik nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia – dla części 12, 14, 17
Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.5.5.) Wartość części: 8603,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi oraz sprzętu warsztatowego dla 4 WOG, z podziałem na 18 części:Część nr 5 – SOI Opole
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
• Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy część 1-18.
• Załącznik nr 1a - Formularz cenowy – część 1-18
• Załącznik nr 2 – Oświadczenie Wykonawcy.
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy - część 1-18,
• Załącznik nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia – dla części 12, 14, 17.
Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.5.) Wartość części: 14020,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi oraz sprzętu warsztatowego dla 4 WOG, z podziałem na 18 części:Część nr 6 – SOI Krapkowice
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
• Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy część 1-18.
• Załącznik nr 1a - Formularz cenowy – część 1-18
• Załącznik nr 2 – Oświadczenie Wykonawcy.
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy - część 1-18,
• Załącznik nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia – dla części 12, 14, 17.
Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.5.) Wartość części: 7200,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi oraz sprzętu warsztatowego dla 4 WOG, z podziałem na 18 części:Część nr 7 – SOI Bielsko Biała
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
• Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy część 1-18.
• Załącznik nr 1a - Formularz cenowy – część 1-18
• Załącznik nr 2 – Oświadczenie Wykonawcy.
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy - część 1-18,
• Załącznik nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia – dla części 12, 14, 17.
Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.5.) Wartość części: 13890,99 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi oraz sprzętu warsztatowego dla 4 WOG, z podziałem na 18 części:Część nr 8 – SOI Lubliniec
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
• Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy część 1-18.
• Załącznik nr 1a - Formularz cenowy – część 1-18
• Załącznik nr 2 – Oświadczenie Wykonawcy.
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy - część 1-18,
• Załącznik nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia – dla części 12, 14, 17.
Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.5.) Wartość części: 14061,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi oraz sprzętu warsztatowego dla 4 WOG, z podziałem na 18 części:Część nr 9 – Urządzenia warsztatowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
• Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy część 1-18.
• Załącznik nr 1a - Formularz cenowy – część 1-18
• Załącznik nr 2 – Oświadczenie Wykonawcy.
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy - część 1-18,
• Załącznik nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia – dla części 12, 14, 17.
Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.5.) Wartość części: 41275,60 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi oraz sprzętu warsztatowego dla 4 WOG, z podziałem na 18 części:Część nr 10 – Urządzenia rozruchowe, ładowarki
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
• Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy część 1-18.
• Załącznik nr 1a - Formularz cenowy – część 1-18
• Załącznik nr 2 – Oświadczenie Wykonawcy.
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy - część 1-18,
• Załącznik nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia – dla części 12, 14, 17.
Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.5.) Wartość części: 6550,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi oraz sprzętu warsztatowego dla 4 WOG, z podziałem na 18 części:Część nr 11 – Testery i urządzenia pomiarowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
• Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy część 1-18.
• Załącznik nr 1a - Formularz cenowy – część 1-18
• Załącznik nr 2 – Oświadczenie Wykonawcy.
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy - część 1-18,
• Załącznik nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia – dla części 12, 14, 17.
Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.5.) Wartość części: 8350,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi oraz sprzętu warsztatowego dla 4 WOG, z podziałem na 18 części:Część nr 12 – Wyważarka do kół
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
• Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy część 1-18.
• Załącznik nr 1a - Formularz cenowy – część 1-18
• Załącznik nr 2 – Oświadczenie Wykonawcy.
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy - część 1-18,
• Załącznik nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia – dla części 12, 14, 17.
Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.5.) Wartość części: 28000,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi oraz sprzętu warsztatowego dla 4 WOG, z podziałem na 18 części:Część nr 13 – Kompresory
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
• Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy część 1-18.
• Załącznik nr 1a - Formularz cenowy – część 1-18
• Załącznik nr 2 – Oświadczenie Wykonawcy.
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy - część 1-18,
• Załącznik nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia – dla części 12, 14, 17.
Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.5.) Wartość części: 3430,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi oraz sprzętu warsztatowego dla 4 WOG, z podziałem na 18 części:Część nr 14 – Narzędzia ręczne i warsztatowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
• Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy część 1-18.
• Załącznik nr 1a - Formularz cenowy – część 1-18
• Załącznik nr 2 – Oświadczenie Wykonawcy.
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy - część 1-18,
• Załącznik nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia – dla części 12, 14, 17.
Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.5.) Wartość części: 61120,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi oraz sprzętu warsztatowego dla 4 WOG, z podziałem na 18 części:Część nr 15 – Narzędzia pneumatyczne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
• Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy część 1-18.
• Załącznik nr 1a - Formularz cenowy – część 1-18
• Załącznik nr 2 – Oświadczenie Wykonawcy.
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy - część 1-18,
• Załącznik nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia – dla części 12, 14, 17.
Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.5.) Wartość części: 18810,00 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi oraz sprzętu warsztatowego dla 4 WOG, z podziałem na 18 części:Część nr 16 – Podnośniki
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
• Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy część 1-18.
• Załącznik nr 1a - Formularz cenowy – część 1-18
• Załącznik nr 2 – Oświadczenie Wykonawcy.
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy - część 1-18,
• Załącznik nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia – dla części 12, 14, 17.
Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.5.) Wartość części: 15900,00 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi oraz sprzętu warsztatowego dla 4 WOG, z podziałem na 18 części:Część nr 17 – Podnośnik kanałowy
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
• Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy część 1-18.
• Załącznik nr 1a - Formularz cenowy – część 1-18
• Załącznik nr 2 – Oświadczenie Wykonawcy.
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy - część 1-18,
• Załącznik nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia – dla części 12, 14, 17.
Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.5.) Wartość części: 17000,00 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi oraz sprzętu warsztatowego dla 4 WOG, z podziałem na 18 części:Część nr 18 – Elektronarzędzia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
• Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy część 1-18.
• Załącznik nr 1a - Formularz cenowy – część 1-18
• Załącznik nr 2 – Oświadczenie Wykonawcy.
• Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy - część 1-18,
• Załącznik nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia – dla części 12, 14, 17.
Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.5.) Wartość części: 13800,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4816,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7283,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4816,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZUH Krzysztof Kotkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7960073533
7.3.3) Ulica: 25 czerwca 71
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUGOWO HANDLOWY ELKOT Krzysztof Kotkowski
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUGOWO HANDLOWY ELKOT Krzysztof Kotkowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4816,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8174,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8856,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8174,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT-HURT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 070794899
7.3.3) Ulica: Usługowa 4
7.3.4) Miejscowość: Międzyrzecze Dolne
7.3.5) Kod pocztowy: 43-392
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8174,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4269,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4283,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4269,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Techniczny Tastal Justyna Socha
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9690843292
7.3.3) Ulica: Sosnowa
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Techniczny TASTAL Justyna Socha
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Techniczny TASTAL Justyna Socha
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4269,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9492,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9779,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9492,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT-HURT Sp. z o.o. ul. Usługowa 4
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442
7.3.3) Ulica: Usługowa
7.3.4) Miejscowość: Międzyrzecze Dolne
7.3.5) Kod pocztowy: 43-392
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9492,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15662,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15662,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15662,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT-HURT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442
7.3.3) Ulica: Usługowa
7.3.4) Miejscowość: Międzyrzecze Dolne
7.3.5) Kod pocztowy: 43-392
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15662,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8337,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8856,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8337,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT-HURT Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442
7.3.3) Ulica: Usługowa
7.3.4) Miejscowość: Międzyrzecze Dolne
7.3.5) Kod pocztowy: 43-392
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8337,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16079,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20172,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16079,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT-HURT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442
7.3.3) Ulica: Usługowa
7.3.4) Miejscowość: Międzyrzecze Dolne
7.3.5) Kod pocztowy: 43-392
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16079,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18966,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18966,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18966,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT-HURT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442
7.3.3) Ulica: Usługowa
7.3.4) Miejscowość: Międzyrzecze Dolne
7.3.5) Kod pocztowy: 43-392
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18966,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46842,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46842,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46842,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT-HURT Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442
7.3.3) Ulica: Usługowa
7.3.4) Miejscowość: Międzyrzecze Dolne
7.3.5) Kod pocztowy: 43-392
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46842,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7150,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8803,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7150,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADT POLSKA Dagmara Włodarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 492049866
7.3.3) Ulica: Wilsona
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-202
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7150,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9070,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10303,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9070,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADT POLSKA Dagmara Włodarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 492049866
7.3.4) Miejscowość: Wilsona
7.3.5) Kod pocztowy: 42-202
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9070,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38991,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADT POLSKA Dagmara Włodarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 492049866
7.3.3) Ulica: Wilsona
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-202
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADT POLSKA Dagmara Włodarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 492049866
7.3.3) Ulica: Wilsona
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-202
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65354,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65354,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65354,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADT POLSKA Dagmara Włodarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 492049866
7.3.3) Ulica: Wilsona
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-202
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65364,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19439,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25759,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19439,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADT POLSKA Dagmara Włodarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 492049866
7.3.3) Ulica: Wilsona
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-202
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19439,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13740,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13740,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13740,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADT POLSKA Dagmara Włodarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 492049866
7.3.3) Ulica: Wilsona
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-202
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13740,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27994,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADT POLSKA Dagmara Włodarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 492049866
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14719,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25430,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14719,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADT POLSKA Dagmara Włodarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 492049866
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14719,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Świadczenie kompleksowych usług sprzątania na rzecz Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Sośnica
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Podlesie 29 w Gliwicach wraz ze zmianą systemu ogrzewania na c.o. gazowe w lokalach mieszkalnych nr 1 i 2
- Świadczenie usług serwisowych i napraw bieżących, w tym na wulkanizację i wymianę ogumienia pojazdów NIO-PIB Oddziału w Gliwicach
- Adaptacja sali 147 w budynku przy ul. Zwycięstwa 21
- Szkolenia w zakresie kompetencji psychologiczno-pedagogicznych w nauczaniu dla kadry naukowej. Znak sprawy: DZPZ.283.21.2025.AL
- Organizacja i przeprowadzenie studiów podyplomowych Master of Business Administration (MBA)
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/02/2025 Dostawa narzędzi oraz mebli warsztatowych
- Dostawa kompresora, tokarki oraz innych urządzeń do Modelarni
- Dostawy do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- Likwidacja barier architektonicznych w Szkole Podstawowej im. T.M. Kantora w Wielopolu Skrzyńskim-sanitariaty etap II oraz zakup niezbędnego wyposażenia Warsztatu Terapii Zajęciowej w Wielopolu Skrz.
- Dostawa zestawu narzędzi akumulatorowych do ZSTiO nr 2 w Katowicach w ramach projektu pn.: "W pogoni za technologią - nowoczesne kształcenie zawodowe odpowiedzią na przyszłe potrzeby"
więcej: Urządzenia warsztatowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.