eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruciane-NidaSukcesywna dostawa oleju opa³owego do PAN Domu Pracy Twórczej w Wierzbie na okres 24 miesiêcy



Og³oszenie z dnia 2024-11-26

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa oleju opa³owego do PAN Domu Pracy Twórczej w Wierzbie na okres 24 miesiêcy

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Polska Akademia Nauk

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Dom Pracy Twórczej w Wierzbie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325713

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Wierzba 7

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ruciane-Nida

1.5.3.) Kod pocztowy: 12-220

1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - E³cki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wierzba.pan.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez ni± jednostki organizacyjne

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Polska Akademia Nauk Dom Pracy Twórczej w Wierzbie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa oleju opa³owego do PAN Domu Pracy Twórczej w Wierzbie na okres 24 miesiêcy

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9416ae4f-1db8-456e-9842-3610666ddfbf

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00617322

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00420163/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Sukcesywna dostawa oleju opa³owego do PAN DPT w Wierzbie (umowa na 24 m-ce)

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://pan.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pan.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Oferta wraz z za³±cznikami musi byæ
z³o¿ona za po¶rednictwem Platformy przetargowej. Zamawiaj±cy zaleca, aby oferta zosta³a utworzona w formacie .pdf oraz musi byæ
sporz±dzona pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym) albo w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w jêzyku polskim. Informacje
o wymaganiach technicznych i organizacyjnych, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej znajduje siê w Rozdziale XI
SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Rozdzia³ XXVI.
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
-administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Polska Akademia Nauk Dom Pracy Twórczej w Wierzbie, Wierzba 7, 12-220 Ruciane-Nida, zp@pan.pl
-kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Polskiej Akademii Nauk iod@pan.pl;
-Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.
„Sukcesywna dostawa oleju opa³owego do PAN Domu Pracy Twórczej w Wierzbie na okres 24 miesiêcy” - znak sprawy DPT/ZP-TP-1/2024, prowadzonym w trybie podstawowym, a w przypadku danych osobowych przekazanych przez Wykonawcê, którego oferta zosta³a wybrana - tak¿e na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b), w celu zawarcia i realizacji umowy o zamówienie publiczne;
-odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 i art. 19 oraz art. 74 i art. 75 ustawy Pzp lub ustawê z dnia 06 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 902) lub inne przepisy prawa lub umowy zawarte przez Zamawiaj±cego;
-Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy oraz przez okres archiwizacji dokumentów wynikaj±cy z przepisów wewnêtrznych administratora danych;
-obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a w przypadku danych osobowych przekazanych przez Wykonawcê, którego oferta zosta³a wybrana - tak¿e z zawarciem i realizacj± umowy; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
-w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
-posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych1;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO2;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
-nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO, (a w przypadku Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana i z którym Zamawiaj±cy zawrze umowê - tak¿e art. 6 ust. 1 lit. b RODO).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DPT/ZP-TP-1/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia podstawowego jest sukcesywna dostawa 70.000 litrów oleju opa³owego w ci±gu 24 miesiêcy dla jednostki pn. PAN Dom Pracy Twórczej w Wierzbie.
2. Przedmiot zamówienia ma spe³niaæ wymagania wskazane w Szczegó³owym Opisie Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ i byæ zgodny z Projektowanymi postanowieniami umowy (PPU) stanowi±cymi Za³±cznik nr 4 do SWZ.
3. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania z opcji (w ca³o¶ci lub w czê¶ci) w przypadku, gdy bêdzie to le¿eæ w interesie Zamawiaj±cego i wynikaæ z jego bie¿±cych potrzeb. Opcja obejmuje uprawnienie Zamawiaj±cego do zamówienia w ramach realizacji umowy do zakupu do 30.000 litrów oleju opa³owego. Uruchomieniem zamówienia z opcji bêdzie pisemne zg³oszenie Zamawiaj±cego do Wykonawcy o zakupie okre¶lonej liczby litrów oleju wskazanej w zg³oszeniu. Opcja jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiaj±cego, z którego mo¿e, ale nie ma obowi±zku skorzystaæ w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiaj±cego z opcji Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia z tego tytu³u. Je¿eli Zamawiaj±cy skorzysta z opcji, obowi±zkiem umownym Wykonawcy jest wykonanie ¶wiadczenia w zakresie objêtym opcj±. Zamawiaj±cy ma prawo wielokrotnie korzystaæ z opcji zamówienia – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu opcji w okresie obowi±zywania umowy.
4. Miejscem dostarczenia przedmiotu zamówienia – dostawy oleju opa³owego jest siedziba Zamawiaj±cego: Polska Akademia Nauk Dom Pracy Twórczej w Wierzbie, Wierzba 7, 12-220 Ruciane-Nida.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania z opcji (w ca³o¶ci lub w czê¶ci) w przypadku, gdy bêdzie to le¿eæ w interesie Zamawiaj±cego i wynikaæ z jego bie¿±cych potrzeb. Opcja obejmuje uprawnienie Zamawiaj±cego do zamówienia w ramach realizacji umowy do zakupu do 30.000 litrów oleju opa³owego. Uruchomieniem zamówienia z opcji bêdzie pisemne zg³oszenie Zamawiaj±cego do Wykonawcy o zakupie okre¶lonej liczby litrów oleju wskazanej w zg³oszeniu. Opcja jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiaj±cego, z którego mo¿e, ale nie ma obowi±zku skorzystaæ w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiaj±cego z opcji Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia z tego tytu³u. Je¿eli Zamawiaj±cy skorzysta z opcji, obowi±zkiem umownym Wykonawcy jest wykonanie ¶wiadczenia w zakresie objêtym opcj±. Zamawiaj±cy ma prawo wielokrotnie korzystaæ z opcji zamówienia – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu opcji w okresie obowi±zywania umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z Rozdzia³em XX SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania i spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, dotycz±ce:
1) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
posiadaj± aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki zgodnie z ustaw± z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz.U. 2024 poz. 266 z pó¼n. zm.).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy ¿±da:
odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu, Zamawiaj±cy ¿±da:
aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki zgodnie z ustaw± z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne ( tj. Dz.U. 2024 poz. 266 z pó¼n. zm.);

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Przepisy ustawy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia np. konsorcjum firm, spó³ka cywilna.
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego:
1) o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
2) w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy Pzp);
3) dokumenty, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 3 pkt 1 SWZ oraz w Rozdziale IX ust. 2 sk³ada ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych wspólnie ofertê, zgodnie z zastrze¿eniem okre¶lonym w Rozdziale VIII ust. 6 SWZ. Warunek udzia³u wskazany w Rozdziale VI ust. 1 pkt 1 SWZ musi spe³niæ ka¿dy cz³onek konsorcjum.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê umowy na zasadach okre¶lonych w ustawie Pzp oraz przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania w umowie w przypadku, gdy w okresie obowi±zywania umowy wyst±pi zmiana:
1) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów Ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2207 tj. ze zm.),
2) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne
3) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w Ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych (Dz.U. z 2024 r. poz. 427 tj. ze zm.),
4) stawki podatku od towaru i us³ug i stawki podatku akcyzowego,
– je¿eli zmiana ta lub zmiany bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania umowy przez Wykonawcê, Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego z pisemnym wnioskiem o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia w terminie od dnia opublikowania przepisów dokonuj±cych zmian do 30. dnia od dnia ich wej¶cia w ¿ycie, z wy³±czeniem pkt 4). Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia wymaga zmiany umowy w drodze aneksu sporz±dzonego w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci, z wy³±czeniem pkt 4).
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, o których mowa w art. 439 ustawy Pzp, na jego wniosek w przypadku zmiany ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia, z tym zastrze¿eniem, ¿e:
1) minimalny poziom zmiany ceny materia³ów lub kosztów uprawniaj±cy strony umowy do ¿±dania zmiany wynagrodzenia wynosi 10 % w stosunku do cen lub kosztów z miesi±ca, w którym z³o¿ono ofertê Wykonawcy,
2) poziom zmiany wynagrodzenia zostanie ustalony na podstawie wska¼nika zmiany cen materia³ów lub kosztów og³oszonego w komunikacie prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego, ustalonego w stosunku do roku, w którym zosta³a z³o¿ona oferta Wykonawcy; poziom zmiany bêdzie stanowi³ ró¿nicê ceny materia³ów lub kosztów og³oszonych w komunikacie Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego (wska¼nik inflacyjny – roczny),
3) sposób okre¶lenia wp³ywu zmiany kosztów na koszt wykonania zamówienia nast±pi na podstawie wniosku Wykonawcy wnioskuj±cego o zmianê i dokumentów do³±czonych do tego wniosku potwierdzaj±cych m.in. rzeczywiste podniesienie poszczególnych cen materia³ów lub kosztów w ramach niniejszego zamówienia, a tak¿e na podstawie komunikatów Prezesa GUS, o których mowa w pkt 2 powy¿ej.
4) maksymalna warto¶æ zmiany wynagrodzenia (w ca³ym okresie trwania umowy), jak± dopuszcza Zamawiaj±cy, to ³±cznie 5 % w stosunku do warto¶ci ca³kowitego wynagrodzenia brutto okre¶lonego w § 5 ust.1 umowy.
5) zmiana wynagrodzenia mo¿e nast±piæ nie czê¶ciej ni¿ jeden raz w roku kalendarzowym i bêdzie mo¿liwa po up³ywie 6 miesiêcy od dnia zawarcia niniejszej umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-04 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://pan.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-04 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Wykonawca zobowi±zany jest w postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego wraz z ofert± - formularzem oferty sporz±dzonym wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 1 do niniejszej SWZ, z³o¿yæ:
1) o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 1 SWZ, stanowi±ce Za³±cznik nr 2A do SWZ;
2) o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 2 SWZ, sporz±dzone wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 2B do SWZ i zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 2 (je¿eli dotyczy);
3) w przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiaj±cy pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 5 SWZ;
4) w przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp;
5) pe³nomocnictwo do podpisania oferty – je¿eli dotyczy;
6) uzasadnienie Wykonawcy, ¿e informacje wskazane w ust. 9 Za³±cznika nr 1 do SWZ – wzór formularza oferty, stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji – je¿eli dotyczy
Termin wykonania zamówienia: Zamawiaj±cy wymaga, aby dostawa w ramach zamówienia podstawowego i zamówienia z opcji by³a wykonana sukcesywnie w terminie 24 miesiêcy. Przewidywany termin obowi±zywania umowy od 1 styczna 2025 r. do 31 grudnia 2026 r.
Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania Wykonawcê, wobec którego zachodzi, co najmniej jedna z przes³anek okre¶lonych w:
art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2024 r., poz. 507 z pó¼ñ. zm.).
Zgodnie z Rozdzia³ XIII SWZ w ust. 8 Zamawiaj±cy ustala, i¿ do obliczenia ceny oferowanego produktu nale¿y zastosowaæ cenê jego producenta opublikowan± na jego stronie internetowej przyjêtej na dzieñ 29.11.2024 roku. Brak podania strony internetowej producenta oleju opa³owego i ceny netto oleju opa³owego, spowoduje odrzucenie oferty.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.